Toretto Urban

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 455 år

Højde / 185 cm

KraveKage 29.10.2014 20:06
Toretto Havde båret Miranda hele vejen ned fra den hule hun havde befundet sig i, han var stoppede op ude foran kroen han så på hende og smilte " du bliver her jeg må heller gå ind og ordne det her selv " sagde han roligt, han placerede Miranda på en bænk ved siden af kroen, han Kyssede hende kort på munden og gik ind af kro døren.

Døren gik op og Toretto gik ind af døren mange ansigter blev vendt på den hatte klæde mand, Toretto gik hen imod kroejeren, han så direkte på ham " en værelse tak " sagde han med en bestemt stemme, men kroejeren kiggede blot på ham og lige bag ved Toretto stillede sig nu 2 mænd som ikke stod der for at bærer ham op på værelset men mere for at smide ham ud af kroen.

Toretto smilte blot " er i nu sikker på det her jeg kommer blot for at leje et værelse ikke andet, i så hvad der skete sidst der var nogen der prøvede på noget " sagde han sådan alle mændene kunne hører det som var i kroen, han lænede sig kort hen imod kroejeren og grab fat om kraven på ham og kiggede på ham med hans gule øjne "så mund ikke du kunne giv mig et værelse for deres skyld". kroejeren nikkede blot til ham og gav ham en nøgle til værelset.
Toretto tog nøglen og slap grebet om ham og vende sig om til de to mænd som stod bag ham " og i vil " de to mænd fjernede sig og lod Toretto komme forbi.

Toretto gik ud til Miranda og løftede hende op i armene igen og bag hende op på det værelse han havde fået, han åbnede døren ind til rummet og gik hen til sengen og lagde hende på den " så rød top var det ikke bedre"
Miranda Silver

Miranda Silver

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 36 år

Højde / 185 cm

Hobbit 03.11.2014 17:06
Miranda var begyndt at slumre hen igen, og vågnede kun helt op igen som hun blev sat ned igen. Hun smilede til Toretto og lænede sig tilbage som Toretto forsvandt ind i kroen. Hun så ikke alt for godt ud. Hun lignede vel sig selv, men blodet ned af hendes arm så ret voldsomt ud, og at hun bare sad helt afslappet op af væggen.

Som Toretto var væk, kom der gående få folk forbi, men ikke mange gjorde notis af hende som hun sad der. På nær en. Miranda mærkede et par øjne stirre ret intenst på hende, og da personen havde gjort det i et par minutter, åbnede hun sine blå øjne og kiggede på en ca 6 år gammel knægt, med strittende sort hår og mørkebrune stirrende øjne.
Miranda hævede et øjenbryn af knægten, som skiftede med at kigge på Mirandas arm til hendes ansigt og der gik et gip igennem ham, som han opdagede at hun havde åbnede øjnene og så tilbage på ham.
"Buh!" kom der lavt fra hende, men var åbenbart nok til at drengen panikkede og løb væk, mens han kaldte på sin mor. Miranda begyndte at klukgrine lidt tid, inden hun tog sig om maven, på grund af nogle smerter som gik igennem.

Toretto kom tilbage igen, mens Miranda stadig havde et let morende smil på sine læber, som hun blev løftet op og båret ind i kroen. Herinde begyndte folk at stirre igen, men det var nok mere på grund af hvad Toretto lige havde lavet, og det faktum at han bar en derind. "Jo, meget bedre. Tak." svarede Miranda som hun lagde sit hovede lidt bedre til rette på puden. "Hvordan har du haft det?"

Kvart bjergelver
Mor til Luna, født 18.05.2017

Toretto Urban

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 455 år

Højde / 185 cm

KraveKage 03.11.2014 18:02
Toretto satte sig på sengen og kiggede på med et smil på læben " jo du ved ikke det store dræbt et par mennesker her og dig, og ledt efter dig og da jeg så endelig fik færten af dig så fulgte jeg din duft indtil jeg fandt dig i den der hule du nu var i. hvad med dig rødtop hvad har du " nåede han blot at sige inden det bankkede på deres dør, og et råb kom fra døren anden side " vi ved du er der inde blodsuger, luk døren op vi har nogen der vil tale med dig " blev der råbt.

Toretto så på Miranda og derefter på hendes hånd, han rykkede sig op til hende og så direkte på hende " du er ikke stærk nok til at kæmpe smukke, så enden skal vi lade ham manden der ude og hans venner råbe alt det de vil, imens vi tager et karbad sammen eller så vi lukke døren op og se hvor mange de er og håbe på det bedste " smilede han selvsikkert, og selvom det måske kunne være noget skidt at åbne døren så vil han ikke frygte hvad der end måtte være på den anden side, men lige nu var det Miranda der kom i første række.
Miranda Silver

Miranda Silver

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 36 år

Højde / 185 cm

Hobbit 05.11.2014 21:17
Miranda nåede ikke at svare før der blev banket rimelig heftigt på døren og råben begyndte. Miranda hummede irriteret som hun lukkede sine øjne. Hendes hoved var ikke alt for glad for råben lige nu. Det føltes lidt som om nogen forsøgte at skære i hendes kranie med en sløv kniv. Hun lod sine fingre køre hen over sine lukkede øjne, nærmest i et svagt forsøg på at presse smerten ud. Miranda opgav dog hurtigt og sukkede blot lidt over at de evig og altid skulle være så påtrængende de dumme mennesker...

Miranda tænkte sig lidt om, mens hun kiggede hen på døren. "Hvis de virkelig ønskede kontakt, havde de slået døren ned omkring nu.. Så jeg holder mig til karbad! Trænger også til at slappe af alligevel." svarede hun med et drillende skævt smil og et lidt mere frisk glimt i øjet. Hvis hun havde været stærk nok, havde hun dog valgt at nedslagte de råbende idioter, og derefter tage karbad. Men lige nu kunne kampen godt vente. I hvert fald til Miranda følte sig frisk nok til at slå ud efter folk.

Kvart bjergelver
Mor til Luna, født 18.05.2017

Toretto Urban

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 455 år

Højde / 185 cm

KraveKage 06.11.2014 16:59
Toretto smilede til hende da hun svarede faktisk havde han regnet med hun ville slås men han synes dog også karbad var meget bedre ind det andet, " forventer du også jeg gør badet klar og bagere dig ud i det når det er " smilede han på en flabet og drilsk måde.

Larmen ude fra døren begyndte at irritere Toretto, måske han lige skulle knække nakken på de folk der stod der ude sådan han kunne nyde badet med Miranda, " jeg gør badet klar " sagde han og blinkede til hende, at gøre noget for folk var ikke noget han gjord normalt men han var glad for hans lille rødtop, så lige idag ville han gør en undtagelse, han gik ud for at fylde karet op, hvor efter han gik ind og satte sig ved hendes side jeg skal nok bager dig der ud men du for selv lov til at klæde af " sagde han og tog hende op i armene og gik ud til badet som var fuldt op med skum som det skulle, han smækkede døren efter dem sådan man var fri for at hører larmen, han satte hende ned og vende ryggen til hende for at hun kunne gøre sig klar.
Miranda Silver

Miranda Silver

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 36 år

Højde / 185 cm

Hobbit 06.11.2014 21:57
Miranda lænede sig godt tilbage i sengen, strakte sig og lagde sig derefter bedre til rette over på den ene side og krammede puden hen mod sit hovede. "Yeah kinda.." svarede hun drillede og ragte tunge af ham, inden hun lukkede øjnene og hummede lidt.

"Orh.. Okay, det er så i orden." drillede hun, som hun blev løftet op i hans arme igen og båret ud til badet. Hun stod lidt usikkert på sine trætte ben, men var hurtig til at genvinde balancen igen. Det undrede hende lidt at Toretto vendte sig. Miranda vidste godt at han gjorde det for hendes skyld, men hun var ikke ligefrem blufærdig af sig. Nøgenhed generede ikke Miranda synderligt meget. Hverken sin egen eller andres.
Hun trak kjolen hen over sit hovede og kom med nogle lidt misfornøjede lyde da hendes håndled blev skrabet mod det let rug stof. Miranda var hurtigt ude af tøjet og satte sig op i badet, som hun hurtigt faldte sig godt tilpas i og tog varmen til sig. "Oh God det var rart." kom der mumlende fra hende, som hun mærkede det varme vands virkning på hendes ømme krop.

Kvart bjergelver
Mor til Luna, født 18.05.2017

0 0 0


Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Helli , Lux , Nao, zombie, Blæksprutten
Lige nu: 5 | I dag: 15