Alfredo

Alfredo

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 850 år

Højde / 180 cm

Dalton 12.05.2020 19:33
Sted: Havnen i Dianthos
Tid: Midt om natten

Alfredo sad ved havnen med fødderne udover vandet. Det var alligevel nogen kilometer fra hvor han selv boede, men han havde ikke kunne sove.
I nogen perioder var han meget forstyrret af mareridt og havde svært ved at tænke klart. Han havde det dårligt, var bange, svedte og vendte og drejede sig. Han havde med årene erfaret at det ikke nyttede noget bare at ligge, for det ville bare sætte tankerne igang i hans hoved, og som oftest fik det ham blot til at tage endnu længere tid om at falde i søvn.

Han kiggede udover mørket, man kunne fornemme månen der var halv i det fjerne, men som ikke lyste meget op. Det var vindstille, men ikke super varmt. Han sad derfor også i en lang frakke af uld som han havde fået i gave af en menig for nogen år tilbage.
Han sad bare, kiggede bare. Alt omrking ham var fuldkommen stille og det eneste han kunne høre var en mild brise engang imellem, eller nogen fugle som begyndte at skrige om kap. Han smilede let for sig selv, mest når han trak sig selv tilbage i alle minderne.
Alle de minder som gjorde så ondt, men som samtidig holde en del af ham i live når det hele blev lidt for svært.
Fahira Aguilar

Fahira Aguilar

Skuespillerinde

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 160 cm

Moonyai 12.05.2020 19:47
Det var stadig normalt for hende at stikke af midt om natten, men det var bare det bedste at nyde nattelivet  i Dianthos. Selvom der var mere stille om natten, så var der stadig en masse at se. Fahira kunne ikke lade vær med at nyde roen og nyde mødet med de få mennesker, som også havde haft lysten til at træde uden for deres hjem. Fahira hilste på et par ældre ægtepar, som vandrede igennem byen stille og roligt. 
Fahira var iført hendes blå kjole og havde trukket en kappe udover, hvor hætten var trukket op om hovedet. Hendes hår var sat op i en knold, som hendes mor havde brugt timer på at sætte. Hun var ret vild med det, men det bedste var nu løst hår. Fahira var også træt af at gå med korset, men hendes mor sagde altid at en pæn kvinde altid skulle have korset på, og det mente Fahira vel selv hun var? Fahira var enig om at hun synes hun var køn, men det var åndssvagt med et korset. Det klemte jo livet ud af en. Fahira sukkede tungt og stoppede kort op. Hun lyttede til fuglenes sang, som stadig var livlig tiltrods for at det var nat. Blikket fangede pludselig en mand, som sad ved havnen. Fahira syntes han så ensom ud. Måske skulle man underholde ham? Dog frygtede hun også at han var en af de svage, som blev påvirket af hendes skønhed. Det måtte hun finde ud af. Hun nærmede sig roligt og stoppede op, så han kunne høre hende, "Du ser ensom ud. Hvad foretager du dig her alene på denne tid?" Spurgte hun forsigtigt.
Alfredo

Alfredo

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 850 år

Højde / 180 cm

Dalton 13.05.2020 12:24
Han nød stilheden.
Det var mærkeligt at han var så glad for stilhed for han kunne meget bedre tænke når der var ro omkring ham, og det så han jo ikke altid som en positiv ting. HAn vidste jo godt at der nogengange var lidt meget der foregik på øverste etage og mest af alt havde han brug for ro.
Dog vidste han også godt at hvis han ikke kunne sove var der ikke andet at gøre end bare at prøve sig frem, tænke, se naturen og nyde stilheden. Oftest blev han jo træk nok før eller siden, hvilket fik hans hoved til at gå til ro.

Han ik nærmest et chok og hoppede let som nogen talte: "Wouw... Undskyld... jeg fik et chok" sagde han og smilede i mod hende. Han var en venlig mand der altid bar et smil på sine læber, ihverfald når der var andre i nærheden.
"Ehm nej, jeg havde søvn problemer. Så nyder jeg naturen" sagde han og pegede let ud i horisonten, han elskede virkeligt at se på vandet, det var så roligt og skønt.
"Du er måske på natte vandring?" spurgte han smilende, i et forsøg på at skabe samtale.
Fahira Aguilar

Fahira Aguilar

Skuespillerinde

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 160 cm

Moonyai 13.05.2020 13:21
Fahira kunne ikke lade vær med at give et lille grin fra sig, da han fik et chok og hun så undskyldende på ham, "Det må du meget undskylde. Det var ikke meningen." Undskyldte hun og kiggede ned på ham, for at at vidste hun mente det. Det havde ikke været hendes plan at gøre det, men hun havde ikke lige tænkt så langt. Fahira lyttede til manden og smilede roligt til ham, "Ja, det ser meget flot ud. Det må jeg sige. Er det okay, at jeg sætter mig nyder naturen sammen med dig?" hun ville ikke trænge sig på og måske ville manden gerne være alene, nu hvor han havde sat sig væk fra alle andre. 

Fahira stod afventende og lidt kort blikket fange horisonten. Det var smuk, selvom det var nat, men det gjorde hende ikke noget. Alle tidspunkter var smukke, selv denne her. "Det kan man vel godt sige, jeg prøver bare at komme lidt væk fra min irriterende far, som er så kontrollerende. Sommetider forstår jeg ham godt, men jeg kan bare leve sådan." Svarede hun på hans spørgsmål om hendes nattelige vandring.
Alfredo

Alfredo

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 850 år

Højde / 180 cm

Dalton 13.05.2020 17:26
Han kunne ikke lade være med et grine en smule let som hun undskyldte, mest fordi at hun jo så ganske fredelig ud, så han var ikke sikker på hvad han var blevet så nervøs for, han havde nok bare været en smule væk mentalt.
"nej nej det er helt okay, jeg sad bare i mine egne tanker" sagde han og smilede i mod hende, han var ikke altid en mand der var super god til at udtrykke sig, men når han var inde i sit eget hoved så kunne han pludseligt se og formulerer alt.
Han var bare god til at se tingene for sig, det var som om at når det skulle ud med ord, så blev det pludseligt en smule mere kompliceret.

Han lod roligt en hånd glide igennem sit halvlange, sorte hår: "Gerne, lidt selskab er der vel ikke noget galt med" smilede han og havde alligevel et halvt øje på hende.
Han vidste jo at byen var fuld af lommetyve og han ville gerne lige sikre sig at hun ikke var en af dem: "Åh det er jeg ked af at høre. Hvis du har brug for at tale, så lytter jeg gerne. Jeg er præst på det store tempel inde i byen" sagde han roligt.
Nok mest så hun vidste at han var til at stole på.
Fahira Aguilar

Fahira Aguilar

Skuespillerinde

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 160 cm

Moonyai 13.05.2020 17:40
Fahira sendte ham et smil og satte sig ned ved siden af ham uden tøven. Hun smækkede bænkede ud over kanten og nød synet af den mørke nat. Hun kunne godt forstå han kom her, for det var et smukt sted at nyde en stille stund. "Tak, det er rart at kunne slappe af i en andens selskab. Du virker god nok, tiltrods for du sagtens kunne være en tyv, som ventede på et svagt offer, som mig." Jokede hun og grinede. Hendes blik fangede et skib ude i horisonten, som stille sejlede væk. Fahira åndede tungt ud og rettede blikket mod ham, "Min far er en handelsmand, en af de rige af slagsen." Begyndte hun sin forklaring, "Han har altid ønsket at jeg blev gift med adelige eller i hvert fald nogen mænd, som var rige. Problemet er bare, at jeg gerne ville være fri. Spille skuespil og nyde livet, før jeg finder mig til rette." Forklarede hun ærligt og sukkede tungt før hun svagt rystede på hovedet. 
Det var ikke helt nemt, at være en kvinde som hende, men måske ville det være nemmere at forsvinde fra det hele.
Alfredo

Alfredo

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 850 år

Højde / 180 cm

Dalton 13.05.2020 17:50
Han smilede let.
"Jeg må nok indse at der ikke er meget tyv over mig" sagde han, faktisk så var han nok nærmere på kanten til kedelig i følge nogen mennesker. Han brød sig ikke rigtigt om at gå ud, han var en meget stille mand og han viste at der nok ikke var mange der gad være selskabelig med en type som ham.
De fleste ville jo have seje mennesker der kunne kæmpe og havde abs, det var langt fra sådan Alfredo var, han var en rolig mand.

"Art ja, det er svært med fædre.. har han fundet en mand til dig så?" spurgte han i en roligs stemme som han kiggede i mod hende.
Han vidste godt at mange mennesker endnu var meget gammeldags når det kom til den slags, Alfredo's forældre havde da også ønsket at han blev gift.
Men alligevel så havde han været heldig at finde en kvinde som han også elskede, og ikke bare en som han forældre synge shan skulle gifte sig med. Dog var han ret sikke spå at havde han ikke fundet hende selv, så havde de nok krævet det.
Fahira Aguilar

Fahira Aguilar

Skuespillerinde

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 160 cm

Moonyai 13.05.2020 18:50
"Det jeg glad for at hører, så jeg mere rolig." Kommenterede hun ærligt og smilede, "Jeg gør for det meste heller ikke en flue fortræd." Forklarede hun og kunne ikke lade vær med at grine. Sommetider havde hun oplevet mænd, som var så tryllebundet af hendes aura, at de havde gjort de dummeste ting. Fahira havde heldigvis ikke været kommet galt afsted endnu, men sommetider frygtede hun det og prøvede at holde det lidt på afstand, hvis nogle mænd op op og slås. 

"Min far har fundet 3 mænd, som jeg alle efterlod til brylluppet. Det går mig bare på, for jeg har ikke lyst til at gifte mig, før jeg er klar og det er jeg ikke endnu." Gjorde hun klart for ham og sukkede tungt. Det gik hende altid på, for hvis hun havde afvist en, så ville der være en ny dagen efter og ja, det var måske noget der ville forsætte resten af sit liv. Derfor ville det være bedre, at kunne skabe sit ejet liv, men det var Fahira ikke helt i stand til. Hun var så bange for at springe ud i det, men alligevel, vidste hun også at det var det eneste rigtige at gøre. 
Alfredo

Alfredo

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 850 år

Højde / 180 cm

Dalton 13.05.2020 21:18
Faktisk var Alfredo glad for at have lidt selskab, nok mest fordi at det afbrød ham fra bare at sidde i sine egne tanker.
Det var jo som sådan ikke fordi at han tænkte på noget specielt, og da slet ikke noget der handlede om nutiden. Han tænkte enormt meget på fortiden, dengang han havde sin datter, sin kone og hele sin familie.
Han vidste jo godt at de nok alle sammen var døde nu, men han ville nok bare ønske at han vidste hvad der var sket med dem.
"Jamen så må vi jo bare forsøge at stole på hinanden" smilede han, det var nu ikke altid let i dette område, men Alfredo troede trods alt på det gode i andre mennesker.

"3 mænd? Hold da op han er sørme effektiv... Har du så selv lov at vælge imellem de 3 i det mindste?" spurgte han roligt.
han kunne slet ikke forestille sig hvordan det måtte være at skulle gifte sig med en man ikke elskede, for i det mindste havde han da altid haft mulighed for at tage dem han holde mest af.
Selvom Agnes nu nok var den eneste han sådan rigtigt havde ønsket.
Fahira Aguilar

Fahira Aguilar

Skuespillerinde

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 160 cm

Moonyai 14.05.2020 14:00
Fahira grinede. Der var ikke andet for at stole på hinanden, hvilket heller ikke var svært. Fahira var ofte typen, som stolede på det fleste, men det største problem for hende, var nok at hun ikke helt kunne finde ud af at stole på de rigtige. Hver aften, når hun var på scenerne, endte det altid med at hun beundrede en masse mennesker. Mand efter mand, fald for hendes kønne udseende og hendes aura, men det var sjældent de mænd, som Fahira stolede på og fandt tiltrækkende. Faktisk var det som reelt dem, som skabte problemer for hende, så hun stolede ikke længere på at hun kunne finde den eneste ene. Sommetider overvejede hun om det hendes far prøvede på, i virkeligheden var de smarteste, blot for at undgå dem, der virkelig ødelagde hende. Det var sket et par gange. 

"Ikke på samme tid. Jeg var faktisk ved at gå hele vejen, med to af dem, men da dagen var der og brylluppet var klar, kiggede jeg ned af mig selv og spurgte om det virkelig var det jeg ønskede. Svaret har været det samme begge gange, det var ikke det jeg ønskede." Forklarede hun og sukkede tungt, før hun nysgerrigt så på manden ved siden af sig, "Du er eller har du været gift?" Spurgte hun nysgerrig, hun vidste ikke hvor gammel manden er, men det var i hvert fald sikkert, at han nok var ældre end hende.
Alfredo

Alfredo

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 850 år

Højde / 180 cm

Dalton 16.05.2020 18:15
det var egentligt hyggeligt bare at få lov til at sidde og tale lidt med et andet menneske.
Hun virkede sød, ganske tilforladelig og selvom han jo ikke vidste om hun pludseligt kunne finde på at vende rundt og dolke ham i ryggen, så måtte han sige at han umiddelbart virkede ganske tryg ved hendes tilstedeværelse.
"Wauw... Det må have gjort din far gal?" spurgte han roligt og kunne med det samme mærke, som ordene havde forladt hans mund at han var lidt tvivl om det var over grænsen at sige det så direkte, men på den anden side så havde han jo sagt det nu.

"Jeg har været gift..." sagde han og smilede en smule halvhjertet, det gjorde altid ondt at sige højt, nok mest fordi at Agnes stadig var den eneste kvinde han havde været sammen med.
Han savnede hende så ufatteligt meget og han ville give absolut alt for at være sammen med hende igen bare en enkelt dag.
han håbede bare hun endte med at have et godt liv uden ham, og at han måske en dag ville finde ud af hvad der var sket med hende og hvordan det hele var gået.
Fahira Aguilar

Fahira Aguilar

Skuespillerinde

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 160 cm

Moonyai 19.05.2020 16:39
Fahira vidste, at den reaktion, som manden, var normalt for de fleste. Det var ikke normalt at være trolovet 3 gange og det, at stå imod en sådan traditionel far, bragte så mange problemer, at Fahira ikke fik lov til at gå alene ud længere. Hun var snart træt af den muggende husholdeske, som blot fnøs af hende, hver gang hun spurgte om det kunne gå et sted hen. Hun fik da penge for at være der for hende, så hun skal bare gøre, hvad hun bad om. "Om han var... Jeg kan ikke længere få lov til at gå ud, uden nogen er med mig og om kort tid, skaffer han sikkert en smed, til at lave tremmer foran mit vindue. Han er ikke nem at danse med. Jeg ved, at det virker åndsvagt, at der findes nogen, som ham, men du burde møde ham, når han er i samme rum med mig. Han opføre sig sjovt nok ordentligt overfor andre end mig."

Fahira havde nok aldrig været nem, men det gav ikke manden lov til at opføre sig, som det fjols, som han nu var. Det kunne stadig påvirke hende en del, at han ikke blev klogere. Fahira så sørgmodigt på ham, efter hans svar. Han virkede ikke særlig glad for at nævne at han var gift, men måske skulle man prøve at snakke om det, "Det lyder ikke helt, som om du længere er så lykkelig. Er der sket hende noget?" Spurgte hun nysgerrigt om og lagde hovedet på skrå.
Alfredo

Alfredo

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 850 år

Højde / 180 cm

Dalton 23.05.2020 09:36
Alfredo var ikke altid den bedste til at sætte ord på ting, han kunne oftest bare mærke følelsen i kroppen, det var den samme følelse der gjorde han ikke kunne sove.
En følelse der gjorde at han følte sig en smule rastløs og ved siden af sig selv, han følte sig en smule forvirret, træt af livet og som om han tænkte så mange ting at han slet ikke kunne holde styr på sine tanker.
Han syntes dog det var dejligt at der var kommet en han kunne snakke med, hun virkede sød og åben overfor de ting han havde at sige, hvilket han naturligvis satte pris på.

”Er du stukket af?” spurgte han en smule forvirret som hun sagde at hun ikke kunne få lov at gå ud alene, selvom han havde ondt af hende så var han jo også en mand der var meget regelret og ikke mente at man skulle bryde regler.
”Jeg ved det ikke... Det håber jeg ikke, men jeg tænker hun nok er død. Det er jo mange år siden” sagde han, men han havde slet ikke talt til hende eller set hende siden han selv var død, hvilket gjorde utroligt ondt på ham.
HUn var det eneste gode der havde været i hans liv, hende og deres datter.
Fahira Aguilar

Fahira Aguilar

Skuespillerinde

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 160 cm

Moonyai 24.05.2020 18:59
Fahira overvejede, hvad hun skulle svare ham. Faktisk var hun ikke helt sikker på om hun ville kalde det at stikke af, selvom det nok var den definition, som hendes far ville bruge. Hun syntes nu mere det var for at slippe fri fra livet, som en indespærret person. Hvad pokker kunne hun gøre ved det? "Ja, jeg er stukket af, men jeg har ikke noget andet valg. Jeg ved der altid er et valg, men lige i min sitaution, så er der intet valg." Gjorde hun klar og sukkede tungt. 

Fahira lod blikket falde ud i horisionten og nød synet. Hun smilede glædeligt og nød den friske luft. Hun kørte en hånd igennem håret. "Så du har ikke set hende længe? Hvad nu hvis hun stadig er derude et sted og venter på dig? Hvordan er det at være gift?" Spørgsmålene kørte derud af og hun kunne ikke holde inde, men det måtte han bare holde ud, ellers kunne han også gå. Pludselig havde hun glemt at præsentere sig, så roligt sendte hun ham et smil, "Mit navn er Fahira, hvad hedder du?" Spurgte hun med en munterhed i stemmen.
Alfredo

Alfredo

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 850 år

Højde / 180 cm

Dalton 24.05.2020 19:53
Han nikkede.
"Jeg forstår det godt, det er ikke fordi jeg siger det var dumt... Det kan bare være farligt" sagde han roligt.
Han havde før set unge kvinde stikke af fra deres fædre, og det var sjældent kønt når de så forsøgte at fange dem igen, og han ønskede jo ikke at noget skulle ske hende: "Hvor bor du?" spurgte han og mente naturligvis her imens hun var stukket af og ikke sådan generelt.
"Har du været væk længe? Ja undskyld alle mine spørgsmål" sagde han og kiggede let ned som han kunne mærke at hans nysgerrighed var begyndt at tage over.

"Det tror jeg ikke, det er mange år siden og jeg håber at hun edøde af alderdom, lykkelig" sagde han, en del af ham håbede da at hun havde fundet en anden og haft et godt liv sammen med, selvom en kæmpe del af ham havde ondt i sjælen over at det ikke var sammen med ham.
"Jeg hedder Alfredo... Dejligt at møde dig Fahira" smilede han og rakte langsomt hånden frem i mod hende, hun var sød og Alfredo nød oprigtigt at sidde her og talte med hende.
Fahira Aguilar

Fahira Aguilar

Skuespillerinde

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 160 cm

Moonyai 24.05.2020 20:04
Fahira nikkede ærligt, "Jeg ved godt det er farligt, men det er jeg nødsaget til for ellers ender jeg med at være fanget for evigt." Forklarede hun og sukkede tungt. HUn vidste folk ville reagere sådan for det gjorde alle. Hvordan kunne en ung pige, som hende tage ud og gøre den slags? Det var ikke okay. Det mente det fleste i hvert fald ikke. "Nej, jeg tager kun ud om natten og vender tilbage om morgen. Det er ret normalt." Sagde hun ærligt og trak roligt på skulderne. Hun vidste at det ikke var helt til at forstå, men det kunne man nok ikke forstå, hvis man ikke selv stod i det. 

"Hun døde sikkert lykkelig, medmindre hun savnede dig meget." Det ville hun ikke gøre sig klog på, for hun var ikke særlig klog. Hun gjorde kun det, som hun følte var rigtigt. Det var dog sørgeligt, at han ikke kunne få ro i sindet, nu hvor han ikke kunne se hende. "Rart at møde dig." Kom det ærligt fra hende og smilet blev lidt større.
Alfredo

Alfredo

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 850 år

Højde / 180 cm

Dalton 25.05.2020 17:55
Han nikkede: "Jeg forstår godt hvad du siger, jeg kan kun forestille mig hvor ubehageligt det må være ikke at være herre over eget liv" sagde han og kiggede imod hende.
Den del havde han jo ikke prøvet, selvom han da ville mene han havde været ret så uheldigt i sit lange liv, men det var jo nok en af fordelene ved at være en mand, man kunne gøre lidt præcist hvad der passede en i følge mange.
Alfredo turde nu alligevel ikke gøre så meget, og han vidste godt at mange nok ikke ville mene han var en rigtig mand. han var ikke stærk, stor, maskulin. Han kunne knapt holde på et våben, var følsom og var typen der hellere gemte sig end gik ind i en kamp.

"Det må vi se... Jeg prøver ikke at tænke alt for meget over det, emn jeg må indrømme det nogengange er svært" sagde han i en rolig stemme og kiggede let ned.
"Det er ofte det der gør at jeg ikke sådan rigtigt kan sove om natten" sagde han og sukkede tungt, han havde så mange tanker og så stort et savn.
Han kunne ikke forstå det var så mange år siden.
Fahira Aguilar

Fahira Aguilar

Skuespillerinde

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 160 cm

Moonyai 27.05.2020 17:16
"Det er ikke nemt kan jeg godt fortælle dig, men jeg har nok lært at leve med det og fundet mine egne veje. Det har ikke gjort mig det store før jeg er blevet ældre." Indrømmede hun og sendte ham et smil. Det havde ikke været nemt, men hun havde lært det og det var det eneste, som hun kunne gøre. Hun havde fået tilbudt at komme lidt udenfor byens grænser, men Faust havde gjort det klar, at det kun var en dag, som det ville forgå. Ikke mere end det. Det havde nok gjort hende en smule skuffet, men det var sådan det var og hun var nødt til at acceptere det. I det mindste kunne hun komme væk. 

"Det kan jeg godt forstå. Det lyder til at være hårdt. Jeg mener, at det må være hårdt at miste en, som man elsker. Det er aldrig sjovt." Sagde hun ærligt og sende ham et sørgmodigt smil. Hun kunne ikke forstille dig det, for hun havde ikke mistet nogen, men det måtte være svært. Specielt, hvis man elskede dem. "Hvordan var hun?" Spurgte Fahira nysgerrigt.
Alfredo

Alfredo

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Dianthos

Alder / 850 år

Højde / 180 cm

Dalton 27.05.2020 18:11
han nikkede.
Han kunne slet ikke forestille sig at skulle tvinges til at gifte sig med nogen, nok fordi at han jo selv havde fundet sin kone og de to havde fundet hinanden i ægte kærlighed, men han vidste jo godt at nogen familie bare gik op i at det så godt ud udefra, og i penge.
heldigvis var det ikke noget som han havde oplevet i sin familie, for nok kom han fra en familie der ikke have særligt mange penge - men kærlighed det havde de altid haft en helt masse af, og det havde han altid sat stor pris på.

"Det er det bestemt... Der er gået mange år siden jeg mistede hende, men det gør stadig ondt" sagde han og smilede let, som han kiggede ud i horisonten. Han kunne slet ikke forestille sig at leve livet uden hende, men det havde han jo været nød til mod sin vilje.
"Hun var bare... Sjov, smilende... Rapkæftet til tider... Altid i godt humør og utrolig smuk" sagde han og kiggede ned i jorden som han et øjeblik sad og tænkte på hende, hun var virkeligt skøn og han savnede hende: "Vi fik en datter sammen, som jeg aldrig fik lov at lære at kende" sagde han og sukkede let.
Fahira Aguilar

Fahira Aguilar

Skuespillerinde

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 20 år

Højde / 160 cm

Moonyai 05.06.2020 11:53
Fahira rettede blikket lyttende mod ham imens han fortalte om sin kone. Det virkede virkelig som om at flammen var der stadig, selvom han sagde hun var død. Det var ikke til at fatte, at der var nogen, som kunne elske en så meget. Fahira havde dog ikke nogen ide om, det samme gjaldt hendes far og mor. De havde aldrig virket lykkelige og slet ikke vist det. Hun vidste de sov i hver deres rum og at de sjældent brugte tid sammen. Det var sørgeligt. 
"Det lyder til hun var en god person. Jeg er ked af dit tab." Kom det roligt fra hende og hun vidste ikke, om hun ville blande sig mere i sagen. 
"Ved du om din datter stadig lever? Om hun måske er derude et sted?" Spurgte hun nysgerrigt og lagde hovedet let på skrå.
0 0 0


Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Xenwia
Lige nu: 1 | I dag: 1