Noget gik galt.. noget gik rigtig meget galt.. hvad skete der lige!
Hobbit 08.04.2014 13:29
If I Woke Up Next To You
I will rise
I will always rise
Don't you doubt that even for a second
Lorgath 08.04.2014 15:29
If I Woke Up Next To You
Det synes jeg nu ikke. Bare fordi jeg har lange ben betyder det da ikke, at jeg ikke kan en ting eller to i sengen *blinker*
Det synes jeg nu ikke. Bare fordi jeg har lange ben betyder det da ikke, at jeg ikke kan en ting eller to i sengen *blinker*

Hakim Jabir Shakeel - Lord of Sarghos
Hobbit 08.04.2014 17:05
If I Woke Up Next To You
Den var slet ikke gammel.. og flyt dig fra min seng!
Den var slet ikke gammel.. og flyt dig fra min seng!
Rebecca 09.04.2014 14:23
'for gammel'?
hvis mig, så ja - helt bestemt for gammel. *kravler ud af sengen*
hvis mig, så ja - helt bestemt for gammel. *kravler ud af sengen*
Lorgath 09.04.2014 17:56
If I Woke Up Next To You
Jeg vil nu ikke sige for gammel - nærmere... For meget, det samme køn som jeg *hopper ud af sengen og langt væk*
Jeg vil nu ikke sige for gammel - nærmere... For meget, det samme køn som jeg *hopper ud af sengen og langt væk*

Hakim Jabir Shakeel - Lord of Sarghos
Hobbit 10.04.2014 00:05
If I Woke Up Next To You Again
Jeg synes vi har været her før...
Jeg synes vi har været her før...
I will rise
I will always rise
Don't you doubt that even for a second
Lorgath 05.06.2014 00:41
If I Woke Up Next To You
Det synes jeg ikke vi har. Og jeg synes det føles mærkeligt. Du når mig ikke engang til livet..
Det synes jeg ikke vi har. Og jeg synes det føles mærkeligt. Du når mig ikke engang til livet..

Aethelwulff - Byvagtskaptajn
Xenix 08.06.2014 15:23
If I Woke Up Next To You
Oooh, well hello handsome! If it wasn't for my illegal habits I would like to stay...But in this case, byyye!
Oooh, well hello handsome! If it wasn't for my illegal habits I would like to stay...But in this case, byyye!

I am the Who, when you call; Who's there!
Krystal 08.06.2014 18:37
If I Woke Up Next To You
Jeg beklager så sandelig, at jeg ikke kan huske, hvordan du og jeg endte her, for det er uden tvivl en .. interessant .. historie
Jeg beklager så sandelig, at jeg ikke kan huske, hvordan du og jeg endte her, for det er uden tvivl en .. interessant .. historie
Jarko Ralon - "Kragen"

Htqz 08.06.2014 19:53
If I Woke Up Next To You
Her kunne jeg godt blive, bare lidt endnu.. Selvom du driver lyssky forretninger, lugter du stadig bedre end min mand.
Her kunne jeg godt blive, bare lidt endnu.. Selvom du driver lyssky forretninger, lugter du stadig bedre end min mand.
Etheldred|Grevinde|Lysets ridder|Cambion
Lorgath 17.06.2014 00:06
If I Woke Up Next To You
God opvarmning til et godt drab.. *får lys i øjnene*
God opvarmning til et godt drab.. *får lys i øjnene*
Theodore 21.06.2014 11:29
If I Woke Up Next To You
du ville se en elver flyve ud af sengen, som var der ild i den
du ville se en elver flyve ud af sengen, som var der ild i den
Fnuggie 04.07.2014 14:36
If I Woke Up Next To You
What?! Ehm.... Nå well... Godnat! *Vende sig om på den anden side og sove videre*
What?! Ehm.... Nå well... Godnat! *Vende sig om på den anden side og sove videre*

Htqz 04.07.2014 17:46
If I Woke Up Next To You
*Stirre på... Skubbe ud af sengen og nappe dynen, fyldende så meget som muligt.* Du kan sove på gulvet.. Hvis du er heldig er der et tæppe i en dragkiste et eller andet sted. FJOLS
*Stirre på... Skubbe ud af sengen og nappe dynen, fyldende så meget som muligt.* Du kan sove på gulvet.. Hvis du er heldig er der et tæppe i en dragkiste et eller andet sted. FJOLS
Lorgath 06.07.2014 23:17
If I Woke Up Next To You
*kigger forvirret på Teto* "Sådan så min seng ikke ud i går.." *forlader rummet i forvirring*
*kigger forvirret på Teto* "Sådan så min seng ikke ud i går.." *forlader rummet i forvirring*
Chatboks
IC-chat▽
Krystallandet