Toretto Urban

Krystalisianer

Neutral Ond

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 455 år

Højde / 185 cm

KraveKage 19.01.2015 21:31
Toretto rystede blot på hovedet af det hele , han så direkte dybt i Mirandas øjne " ser du om du stoppe denne varulv for hans skæbne nu eller senere det kan være lige meget, men han er ikke smuttet helt endnu kan jeg fornemme han holder sig uden for en radius af 3 meter hvilke er klogt af ham, men hvad nu hvis jeg bare begynder at pine dig frem for ham, er det mund det du gerne vil have min kære" sagde han bestemt og irriteret, at hun har stillet sig imellem ham og en anden var ikke noget han havde regnet med han skulle opleve.

Han holde blikket på hende mens hans lugtesans var på Lestat " hvad med vi laver en aftale her og nu du og jeg, jeg lader ham gå for nu og du tager med mig tilbage sådan vi kan snakke om tingene " sagde han bestemt og slap grebet om hende hals, han vil aldrig slå Miranda ihjel men han vil også gør det klart for hende at det ikke slipper afstraffet hen, det hun lige havde fortaget sig overfor ham.
Miranda Silver

Miranda Silver

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 36 år

Højde / 185 cm

Hobbit 20.01.2015 15:03
Miranda så koldt og nærmest ondt på ham ved som han udtalte orderne for hende. Hun havde mest af alt lyst til bare at knurre af ham og måske endda begynde at slå. Men hun fik holdt sig tilbage og så blot på ham. "Du kan jo prøve og se hvor sundt det ville være for dig!" kom der småknurrende ud mellem hendes tænder. Hun havde ikke tænkt sig at bukke tilbage, hun havde sine principper og at beskytte andre varulve var en del af hende. Hun havde oplevet det som hed flokdyr. Han kunne lige våve på at forsøge at tage det fra hende.

Miranda trak vejret lidt dybere ned i sine lunger som grebet omkring hendes hals blev sluppet og hun ikke længere følte presset. Hendes blik flakkede let ud i tågen, inden de igen fandt tilbage til Toretto. Havde hun andre valg? "Fint." det ville nok næppe blive nogen god form for snak som de ville få sig. Hun havde dog ikke i sinde at krybe sammen som en anden hundehvalp. Hun havde også en del hun skulle havde udtrykt overfor ham og hans knap så charmerende opførsel denne aften!

Kvart bjergelver
Mor til Luna, født 18.05.2017

0 0 0


Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 14