Morgoth Niranon

Morgoth Niranon

Tidligere Konge af Mørket

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 51 år

Højde / 169 cm

Efterlyst af Lyset

Rebecca 25.11.2007 21:48
Han rynkede brynene sammen og begyndte at skruppe sig rend fra honning. Lugten forsvandt undervejs og den mere velduftende lugt af sæbe dansede op i hans næsebord. Han trak sig ind på midten af badekaret og lod sig falde bagover, så vandret skrublede omkring ham. Han nåede lige præcis at lukke øjnene i inden vandet lukkede sig omkring ham. Alt blev stille.
Efter ikke langtid kom han vandrende ud dejligt duftende og fuldstændig clean. Han var virkelig noget af en perfektionist når det gjaldt hans udseende. Det var bare lidt svært nu, på grund af spedalskheden, men så lagde han vægt på sit tøj og masken. Især hans hår.
Han lod døren stå åben så duggen kunne forsvinde derinde fra, men vandrede så videre ind i stuen til Horisont. Han lod blikket glide over hende da hun sad foran stolen, et lille smil bredte sig over hans læber. Et koldt og grumt et endda.
Han vandrede hen til hende og satte sig på hug ved siden af hende,
"Jah. Sådan er det jo at være sindsyg, man gør ting uden selv kontrol."
lød det sarkastisk fra ham.
signature by jodeeeart

Horisont D. Valmont

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 178 cm

Htqz 25.11.2007 21:52
HUn sendte ham et par lynene vrede øjne. " Hold din kæft din sindssyg oldning!" Lød det fra hende i et arrigt hvæs.. Hendes sande natur var efterhånden ved at dukke op i hende. Takket været Morgoth og dennes opførsel.
"Det er lige før jeg fortryder at have hjulpet dig med at blive til en ren slikkepind..Håber fandme snart du dør." Det sidste var dog ikke noget hun mente sådan rigtigt. Hun trængte bare til at komme ud med sin vrede, og Morgoth er jo det nærmeste offer.
Morgoth Niranon

Morgoth Niranon

Tidligere Konge af Mørket

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 51 år

Højde / 169 cm

Efterlyst af Lyset

Rebecca 25.11.2007 21:57
Smilet forsvandt hans ansigt blev fuldstændig sten agtig ingen følelse overhovedet, men alligevel ville man kunne se hvor meget han havde lyst til at knalde hende en på siden. Han rejste sig fra gulvet og vandrede udenom hende,
"Det kunne havde ladet sig gøre hvis du bare havde ladet mig være i den forbandet celle. Så ville dit tåbelige ønske havde gået i opfyldelse"
svarede han hende spidst og vendte ansigtet imod hende,
"Forbandede hore unge! Dig alle dine møgunger!"
hans stemme hævede sig kraftigt en en hvæsen, hans ansigt var hadfuldt. Utrolig skræmmende og i den grad koldt. Hans øjne var som torne, stikkende og grusomme.
signature by jodeeeart

Horisont D. Valmont

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 178 cm

Htqz 25.11.2007 22:00
" Du holder dig fra mine børn din pædofile narrøv.. Det er sku ikke min skyld at den forbandede dæmon voldtog mig.." Hun slyngede i vred sin hånd imod ham.. Hadsk.. Hvornår havde hun sidst været i dette grufulde humør? det var ikke til at sige.. Lige nu ønkede hun bare at han ville skride..
Morgoth Niranon

Morgoth Niranon

Tidligere Konge af Mørket

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 51 år

Højde / 169 cm

Efterlyst af Lyset

Rebecca 25.11.2007 22:10
Han kneb øjnene sammen og lod hende blot slå ham, han var ligeglad. Mere end ligeglad,
"Hvordan fanden kan du antage mig for at være pædofil! Jeg har aldrig, jeg siger dig ALDRIG rørt en barn!"
hvæser han hvislende han træder hende nærmere og holder en truende hånd op imod hende,
"Rør mig aldrig igen, er du med?"
hans stemme er hviskende og faretruende, aldrig har han været så vred. Så tæt på at slå hende har han aldrig været, han havde aldrig drømt om at ville slå hende men denne gang var han nær.

(frys)
signature by jodeeeart

Horisont D. Valmont

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 178 cm

Htqz 26.11.2007 11:56
" Nej.. Du har ikke rørt noget barn.. Men alligevel har du komemt sammen med mig, mens jeg stadig selv var et barn." Gav hun igen. Dog kan hun ikke lade være med at krympe sig lidt da han træder nærmere og begynder at true hende. " Jeg rører dig når det passer mig..." Mumler hun lavt, mrns hun ser ned i det slidte trægulv.
Morgoth Niranon

Morgoth Niranon

Tidligere Konge af Mørket

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 51 år

Højde / 169 cm

Efterlyst af Lyset

Rebecca 27.11.2007 18:15
Han rynkede brynene sammen så hans blev mere faretruende end før, vreden sprudtede nærmest ud af ham,
"Der er vidst noget du har misforstået her, pædofilisme er hvis man misbruger og tænder på mindre årige! Plus at jeg var sammen med dig, på grund af jeg elskede dig og du elskede mig!"
svarer han hende hvislende og træde hende et skridt nærmere, han spærrer øjnene bredt op. Han trækker hånden til sig og vender et koldt blik imod hende.
signature by jodeeeart

Horisont D. Valmont

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 178 cm

Htqz 27.11.2007 18:20
Hun kravler et skridt tilbage på knæene.. Indtil hendes ryg støder på sofaen, og hun istedet stopper op.. " Men..Men.." Hun er pludelig ikke helt sikker på hvad hun skal sige.. Ser istedet bare op på Morgoth, med de der mørkegrønne øjne: hvis ordet ikke kan slå til.. Kan øjnene så ikke gøre et forsøg? Men ejg elsker dig jo stadigvæk...Eller er jeg bare sentimental..?
Morgoth Niranon

Morgoth Niranon

Tidligere Konge af Mørket

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 51 år

Højde / 169 cm

Efterlyst af Lyset

Rebecca 27.11.2007 18:34
Han løftede brynene med et foragtet blik og fnøs blot hånligt af hende, da hun pludselig ikke kunne lukke et ord ud. Han vendte blikket væk og trådte blot udenom hende, hendes øjne kunne ikke hjælpe hende.
Han greb omkring sin trøje, som var forholdsvis tør, men han var sådan set ligeglad om hvis den ikke var. Han klædte sig helt på med kappe og det hele indtil han manglede masken. Han så sig over skuldren, imod sofaen.
signature by jodeeeart

Horisont D. Valmont

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 178 cm

Htqz 27.11.2007 18:47
Forsigtigt satte hun sig op i sofaen synkende en lille klump, før det hviskes utroligt lavt. Så lavt at et almindeligt menneskes ører ikke ville kunne opfatte det, men hun ved at Morgoth sagtens kan høre det: " U-undskyld..." Hun folder hænderne stille sammen.. Godt klar over at hun et sted selv har været skyld i det hele.
Morgoth Niranon

Morgoth Niranon

Tidligere Konge af Mørket

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 51 år

Højde / 169 cm

Efterlyst af Lyset

Rebecca 27.11.2007 19:11
Han vendte et ligegyldigt blik imod hende uden at sige et ord, selvom han hørte hendes undskylde. Han greb omkring masken og knugede den fingre spidserne.
signature by jodeeeart

Horisont D. Valmont

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 178 cm

Htqz 27.11.2007 19:13
"Masken... Den.. sakl også renses..." Mumler hun, idet hun rejser sig op og rydder op efter vaskningen af hans krop.
Morgoth Niranon

Morgoth Niranon

Tidligere Konge af Mørket

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 51 år

Højde / 169 cm

Efterlyst af Lyset

Rebecca 27.11.2007 19:34
Han hævede det ene øjenbryn,
"Ja det er jeg godt klar over.."
svarede han snerrende og vendte blikket hen imod hende,
"Det skal jeg nok sparer dig for at gøre."
han rynkede brynene og lukkede øjnene.
signature by jodeeeart

Horisont D. Valmont

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 178 cm

Htqz 27.11.2007 21:24
"Fint... " Mumlede hun, mens hun smed kludende ind i kaminen, hvor ilden et kort øjeblik hvæsede før den brændte kraftigere end før.. Hun nænnede ikke at sende Morgoth nogle blikke...Ikke lige nu..
Morgoth Niranon

Morgoth Niranon

Tidligere Konge af Mørket

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 51 år

Højde / 169 cm

Efterlyst af Lyset

Rebecca 27.11.2007 21:34
Han vendte blikket op imod hende, men lagde så opmærksomheden tilbage imod sin maske. Han vendte bagsiden op imod sig selv og holdte en hånd over hvor han tilførte et formene skjold omkring det, så han udenvidere kunne tage den på uden at få flere baktierier på sig. Han lagde den op imod sit ansigt og satte den på plads,
"Det for man ud af at være fodomsfuld rapkæftet.."
hvislede han hånligt og vendte et foragtet blik imod hende. Da hun end ikke kiggede tilbage trådte han hen til hende, og lagde en hånd imod hendes hofte. Han stod bag hende, med et isende blik.
signature by jodeeeart

Horisont D. Valmont

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 178 cm

Htqz 27.11.2007 21:37
" jeg er ikke spor..." Hun tager sig selv i at stivne da han lægger en hånd på hendes hofte... Forsigtigt, meget langsomt.. Skæver hun op mod Morgoth.. Men blikket når ikke længere end til hans hals..Hvis ikke det var for hans isnende øjne, havde hun måske fudnet på at vende sig om for at knuge sig tæt ind til ham...
Morgoth Niranon

Morgoth Niranon

Tidligere Konge af Mørket

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 51 år

Højde / 169 cm

Efterlyst af Lyset

Rebecca 27.11.2007 21:40
Han sank en klump og det ville Horisont godt kunne se da hendes blik lå imod hans hals,
"Se på mig,"
lød det beordrende fra ham, hans stemme var hård. Underligt bevægede maskens mund sig direkte efter hans rigtige, magisk var den. Han lod sin pegefinger glide op og ned af hendes hofteknogle, let kærtegne.
signature by jodeeeart

Horisont D. Valmont

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 178 cm

Htqz 27.11.2007 21:51
En gysen løb gennem hendes krop, lettere behageligt, over hans lette kærtegn. Ultraforsigtigt så hun langsomt op på ham..."Jeg ser på dig.." Hvisker hun lavt, usikker.
Morgoth Niranon

Morgoth Niranon

Tidligere Konge af Mørket

Kaotisk Neutral

Race / Menneske/Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 51 år

Højde / 169 cm

Efterlyst af Lyset

Rebecca 27.11.2007 21:54
Han rynkede brynene aldvorligt sammen,
"Kald mig aldrig, jeg siger dig aldrig, en sindsyg person mere igen. Eller i det hele taget pædofil."
lød det fra ham, hvorefter han fjernede sin hånd fra hendes hofte. Han nikkede bekræftende med hovedet og lod øjnene glide over hendes.
signature by jodeeeart

Horisont D. Valmont

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 178 cm

Htqz 27.11.2007 22:01
Hun bed sig lidt i læben, før et flabet svar kom tilbage... " Jeg...Nej...Jeg skal nok lade være..." Hun sænkede endnu engang blikket ned på hans hals, denne gang med hun gøs over han tonefald..Følte sig som et lille barn der fik skæld ud af sin far.
0 0 0


Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: zombie, Erforias, Blæksprutten, Helli , Krystal
Lige nu: 5 | I dag: 16