Spørg Samson!

Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Toropolis Isla

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 09.01.2008 13:45
Hvad ville han gøre, hvis Kiaz begyndte at flirte med ham? Så ville han tænke at det var mærkeligt, og skade hende... Ellers ville han nok bare udnytte hende.. Kommer alt an på hans humør xD
Hvordan ville han reagere, hvis han blev ignoreret fuldstændig, af en person, som han godt kunne lide? xD Hmmn.. Lide? Hvis vi nu tager Tom, da han står nær Samson... Det ville pisse Samse af, hvis han blev ignoreret af Tom. Det ville nok ende med at han så ville slå ham XD Og så måske tænke lidt over, at forlade folk som han stod nær, og begyndte at arbejde alene XD
Hvordan ville han reagere hvis han en morgen, vågnede op med kjole og stilethæle på? xD (Kunne ikke lade være med at spørge xD) Haha xD Han ville stirre på dem, og rive dem af, og så kyle dem langt væk, og prøve at finde den person der havde gjort det ^^'
Hvad ville han gøre hvis han blev angrebet bagfra af en, han aldrig havde set før, og uden grund? Han ville måske undre sig en smule, men det ville heller ikke undre ham, hvis nu den person kendte en, som han havde gjort fortræd.. Men han ville bare slå hårdt tilbage ^^
//Nova \\



† A dead man isn't dead when he's still alive †

Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Toropolis Isla

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 09.01.2008 19:49
Vil du stille spørgsmål hos mig ;) Det kunne jeg gøre xD Men bare ikke lige i dag x3
Syntes du er at Romeo de den smukkeste på KL Nope.. Samson synes det er Tom der er ^^' ELLER hans kusine Chirley xD
Hvad er din ynglings blomst ^^ Blomst? Samson går ikke meget, eller rettere sagt, SLET ikke op i blomster. Ellers ville det nok være blomsten på et æbletræ, som senere ville blive til et æble? Men i det hele taget sådan nogle blomster, som senere hen kan spises xD HVIS der endelig skulle være nogen ^^'
Hvad elsker du at gøre en regnfuld mandag hvir alt er trist? Som han altid gør.. voldtage? xD
Hvad er din ynglings kage Very Happy Uha.. den var svær... Drømmekage? Men det er nu mest pga. navnet XD
Hvordan vilel en romatisk date være for dig? Nu går Samson ikke på date... Det ville han ALDRIG finde på O.o For så kunne det jo ende med det mest frygtelige i hans liv! At få en kæreste xD
//Nova \\



† A dead man isn't dead when he's still alive †

Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Toropolis Isla

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 09.01.2008 22:00
Chokkerende xD
Ville det være et mareridt for ham, at få en fast kæreste? xD
Og nu når jeg husker det... Hvad synes han om Kiaz? Eller.. Hvor meget ville han sætte på hende, på en skala fra 1 til 10? xD


Yea XD Han ønsker ikke at hænge sig på nogen for alvor! Ellers ville det bare ikke holde! Han ville rende rundt til alle mulige andre! Desuden, så er han bange for at det ville ske, for så ville det ændre ham fuldstændigt! Også derfor at han ikke må for mig xD

Han synes at hun er fin nok.. rolig.. Og ikke virker som en der vil genere ham, og virker som en som har respekt overfor ham, hvilket han er tilfreds med.
Uhmn.. Han vil ikke kunne finde på at sætte nogen højt som kæreste xD Den højeste, der ville få, var Tom.. men så.. 4 stykker? XD
//Nova \\



† A dead man isn't dead when he's still alive †

Tetrez Xile

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 180 cm

Luchious 14.01.2008 20:43
Hvad ville du gøre hvis Tetrez angreb dig, for at dræne dig for frygt, samt fremkalde din dybeste frygt; så det er så realistisk at det nærmest gør fysisk ondt?
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Toropolis Isla

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 14.01.2008 21:07
Hvad ville du gøre hvis Tetrez angreb dig, for at dræne dig for frygt, samt fremkalde din dybeste frygt; så det er så realistisk at det nærmest gør fysisk ondt?


Kan se at du har sendt dette spørgsmål til rigtig mange personer, og det er spam... bare så du ved det...

Hvad kan man gøre? Samson ville bare prøve at rense sit sind, og dermed gøre modstand?
//Nova \\



† A dead man isn't dead when he's still alive †

Tetrez Xile

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 180 cm

Luchious 14.01.2008 21:17
I know. Er stoppet. Jeg tågede bare sindsyg meget o.o Freyja ved det godt :P
Og okay. Håber Samson er klar så, hvis det skulle ske Tetrez fik sult for hans frygt. Heh
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Toropolis Isla

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 14.01.2008 21:18
I know. Er stoppet. Jeg tågede bare sindsyg meget o.o Freyja ved det godt :P
Og okay. Håber Samson er klar så, hvis det skulle ske Tetrez fik sult for hans frygt. Heh


Hehe.. jeg har også gjort det på et tidspunkt for læææænge siden, men der kendte jeg ikke lige til det XD Men fair nok xP

Han er altid klar XD eller.. måske ikke altid ^^' Men.. det ville nok blive en 'hyggelig' stund xD
//Nova \\



† A dead man isn't dead when he's still alive †

Tetrez Xile

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 180 cm

Luchious 14.01.2008 21:23
Haha. Hel Klart ^__^
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Toropolis Isla

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 14.01.2008 21:31
Må vel så ske en dag ^^
//Nova \\



† A dead man isn't dead when he's still alive †

Pantilus Achillius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 175 cm

KraveKage 22.02.2008 21:29
hej^^

Hvorfor sagde samson's ja til at achillius byttede med lulai?^^
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Toropolis Isla

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 23.02.2008 16:12
Hvorfor sagde samson's ja til at achillius byttede med lulai?^^ Fordi at Samson alligevel ikke kunne se nogen muligheder i Luali xD




Er Samse enlig begyndt at Glemme planan med Frey og Kiyori ? xD
Hvorfor er det de har så meget imod de 2 xD ? Kan stadig ikke se det!!

Jamen hej xD
Hmm... Jeg tror faktisk at han er begyndt at glemme den, ja. Tjo.. Samson bryder sig ikke om tanken, at en fiskemand (Kiyori) har slået ham ned =_=' . Og Freyja... tja.. Han bryder sig ikke om hende, fordi at hun er en meget bestemt tybe kvinde, som går ham på nerverne xD
//Nova \\



† A dead man isn't dead when he's still alive †

Tom Bardés

Tom Bardés

Krystalisianer

Neutral ond

Race / Menneske

Lokation / Det Nordlige Krystalland

Alder / 28 år

Højde / 180 cm

Sidse 23.02.2008 19:40
Savner Samson Tom, nu hvor han sidder i fængsel?
Hvad vil han sige til Tom, når han kommer ud?
:P
Tom Boto Bardes


DeviantART
Base til ava: http://www.apitchou.com/ - Lavet af Venus
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Toropolis Isla

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 23.02.2008 21:21
Savner Samson Tom, nu hvor han sidder i fængsel? Altså.. Han ved ikke at Tom sidder i fængsel.. Og ja.. han savner ham. Han tænker lidt på hvor han kan være henne, og spørger forskellige personer om de har set til ham xD Men han ved ikke lige hvad han skal gøre for at finde ham. Han har jo før været udsat for, at der går noget tid mellem de havde set hinanden.
Hvad vil han sige til Tom, når han kommer ud? Hmmn.. det første han vil sige, er bare hvor han har været.. xD
//Nova \\



† A dead man isn't dead when he's still alive †

Pantilus Achillius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 175 cm

KraveKage 01.03.2008 22:41
het igen så mødes vi igen Muhaha^^. aj ^¨


1. kunne samson finde på at lade være med at holde sin del af aftalen..?

2. vil han udnytte ach..?

3. synes han at ach er irriternede..?
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Toropolis Isla

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 01.03.2008 22:44
1. kunne samson finde på at lade være med at holde sin del af aftalen..?
Så længe Achillius ikke ligefrem er i mistænkelseszonen, så ville han nok holde aftalen. Godt nok er han kriminel og det, men aftaler, det er en ting han går meget op i :P

2. vil han udnytte ach..? Ja.. Er det ikke det man har slaver til? xD Men det er ikke til nogen større ting.. indtil videre.

3. synes han at ach er irriternede..? Lige nu, ja! Lægger han skjul på det? XD Han kan som sagt ikke rigtig stole på Achillius lige nu dx Og det kan vidst godt forståes xD
//Nova \\



† A dead man isn't dead when he's still alive †

Pantilus Achillius

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Engel

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 175 cm

KraveKage 02.03.2008 00:11
hey igen fuck det må være surt jeg hele tiden kommer
og genere dig^^


1. hva synes han om ach..?

2. hva vil han sige til hvis han selv fik en afmærkning..?

3. vil han nogen sinde kunne finde på at stole på ach..?
Murizz

Murizz

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Vampyr

Lokation / Amazonitskovene

Alder / 27 år

Højde / 168 cm

Muri 02.03.2008 11:38
Nu skal jeg altså spørge xD

Hvordan vil han reagere når han ser Murizz i nederedel? q:

- All credit goes to Eletiel on DeviantArt
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Toropolis Isla

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 02.03.2008 15:14
hey igen fuck det må være surt jeg hele tiden kommer 
og genere dig^^


1. hva synes han om ach..?

2. hva vil han sige til hvis han selv fik en afmærkning..?

3. vil han nogen sinde kunne finde på at stole på ach..?


- Han synes at han er meget mistænkelig.. Samson mistænker ham på alle mulige måder nu.. Såeh.. Han stoler overhovedet ikke på ham.. Men han stoler sådan set heller ikke på ret mange ^^'

- Uha.. det tør jeg næsten ikke tænke på OO Han ville flegne FULDSTÆNDIG! Samson HADER HADER HADERRRRR!!! når folk tror at de skal til at bestemme over HAM! Samson selv... XD Desuden, hvis han fik den, så ville han bare gruble over hele tiden, hvordan han ville få det fjernet, desuden, så ville han fyre noget af, af sætning som denne: "Som om du tror at du så kan bestemme over mig!" Agtig.. XD Og så gå græsat bagefter :P

- Som det ser ud, nej.. og jeg tror heller ikke fremover.. Samson stoler faktisk kun på sin kusine, Chirley, og Tom.. :3 Og a little bit Lucia..

[quote=Murizz]Nu skal jeg altså spørge xD

Hvordan vil han reagere når han ser Murizz i nederedel? q:[/quote]

Æhm.. blive stærkt chokeret i første omgang, men så bare ryste på hovedet i næste.. Og tænke at det ville være typisk Murizz....  og så sikkert håne ham bagefter :P typisk Samse..
//Nova \\



† A dead man isn't dead when he's still alive †

Lucia Pascale

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Toropolis Isla

Alder / 16 år

Højde / 170 cm

Lucia Pascale 02.03.2008 15:28
Nu kommer der spørgsmål fra Lucia. q;

- Savner han hende, siden det er så længe siden, at de har set hinanden?
... det var lige det første o__x
Lucia Lea Pascale.

billedet er fra deviantart, lavet af ReEjKa.
avataren er lavet af Alwyn - nu tilhørende Ritilus Taurus klanen!
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Toropolis Isla

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 02.03.2008 15:32
Nu kommer der spørgsmål fra Lucia. q;

- Savner han hende, siden det er så længe siden, at de har set hinanden?
... det var lige det første o__x


Hmmn.. Samson har ikke tænkt yderligere over, at det er længe siden at han har set Lucia ^^' Såeh.. han savner hende vel egenlig ikke Oo
Men når han ser hende, så vil han helt sikkert komme i tanke om, hvor længe det er siden, at de engelig sidst så hinanden xD
//Nova \\



† A dead man isn't dead when he's still alive †



Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Charmander
Lige nu: 1 | I dag: 2