Ridderen, spionen og alt for mange gæster

Mirabelle de Pompadour

Mirabelle de Pompadour

Major i Dragens Brigade

Retmæssig God

Race / Nordfolk

Lokation / Dianthos

Alder / 36 år

Højde / 175 cm

Helli 21.10.2020 15:52
Det føltes som om at Hecate fiskede efter noget og Mirabelle var ikke helt sikker på hvad det var, og det begyndte at gå hende lidt på nerverne. Både med nervøsitet men også med en vis irritation over den ældre dame, hvilket blot gjorde at Mirabelles ansigt blev lidt strammere, som hun kiggede næsten køligt på Hecate. Kun nok til at den anden kvinde måske kunne mærke at hun var trådt over linjen, dog uden at være decideret uhøflig.
”Det vil jeg ikke mene nej,” svarede hun derfor, før hendes øjne fangede Zirra som rundede hjørnet. ”Og der er min ledsager,” sagde hun og nikkede mod Zirra.

Hendes arm fandt også Zirras arm. ”Ja, jeg er lidt dårlig, så jeg tænkte at vende hjemad igen, i tilfælde af at det bliver værre,” sagde hun, selvom hun kiggede lidt overrasket og måske lidt mere fornærmet over at få at vide at hun arbejdede for meget. Hvilket nok i sidste ende fungerede godt for historien, om det var dårlig mad eller bare god gammeldags stress over arbejdet. 
Hecate Reier

Hecate Reier

Adelig, tidligere Lysets Kriger.

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 70 år

Højde / 171 cm

Krystal 26.10.2020 21:49
Hecate var ikke ligefrem en kvinde, der lagde voldsomt mærke til tjenestefolk - medmindre de naturligvis opførte sig uanstændigt. Heldigvis for "tjenestepigen" fra tidligere, havde hun allerede været på vej væk, da Hecate havde bestemt sig for, at hun burde få en ordentlig røffel.

Af samme grund tænkte hun ikke over, at det ikke var en ganske ny person der stod foran hende, nu modtagende et lidt skarpere blik fra den ældre Reier-kvinde, som hun så op og ned af hende: "Godaften. Ja, de må hellere tage Dem af prinsessen." Gav hun hende ret, som al fedteriet langsomt begyndte at virke og et svagt, sjældent smil kunne anes i Hecates mundvige.
"Jo, ganske sandt, jeg må sige, at det efterhånden er sjældent at folk husker min tjeneste for landet .. frøken?" Spurgte hun søgende efter kvindens navn. Endelig var et ordentligt menneske kommet til!

Hecate så fra Mirabelle til ledsageren og tilbage igen, inden hun lavmælt spurgte: "Kan jeg veksle et par ord med dem, inden De følger prinsessen ud?" Det var trods alt det mindste, hun kunne gøre ved sin mistanke!
Zirra Reynlest

Zirra Reynlest

Spion af Lyset

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 30 år

Højde / 170 cm

Alianne_ 27.10.2020 20:32
"Selvfølgelig, frøken Reier - og jeg må lige nævne at ved en anden lejlighed vil jeg  gerne høre om alle Deres fortræffeligheder på slagmarken!" svarede Zirra og fik genet Mirabelle over på den anden side af sig, så hun ikke længere stod i vejen for at prinsessen kunne flygte ned ad gangen. Hun havde allerede trukket Mirabelle igennem nok her til aften. "Måske De bare skulle vente ved vognen, Mirabelle? Jeg skal nok komme ud snarligst."

Zirra fugtede læberne og vendte igen opmærksomheden mod uanstændighedsdetektoren. Krisen var næsten afværget. Nu skulle hun bare finde på et godt navn, som ikke ville... Bah, intet slog jo hendes eget i den her sammenhæng. Hul i det.
"Reynlest, frøken Reier," sagde hun med et smil. "Min fader - Dastor Reynlest - blev ridder omkring Deres egen tid, omend han er yngre. Måske har han endda været under Deres kommando? Ja, jeg har jo kun været så heldig at lære Mirabelle at kende, fordi min storebror har været under hendes formidable lederegenskaber."

☽✧    I'm stronger, when I bleed    ✧☾
Mirabelle de Pompadour

Mirabelle de Pompadour

Major i Dragens Brigade

Retmæssig God

Race / Nordfolk

Lokation / Dianthos

Alder / 36 år

Højde / 175 cm

Helli 02.11.2020 14:21
Mirabelles øjne gled fra den ene kvinde mod den anden, men Zirra ville have mere styr på det her, og hun var ikke helt sikker på hvordan hun skulle håndtere Hecate. Hvis det var om hæren og krig, så ville der ingen problemer var, men damen havde fået et eller andet ind i hovedet som hun ikke ville slippe.
Et lille undslap da mørke læber før hun nikkede. ”Vi ses nede ved vognen,” sagde hun blidt mod Zirra, inden hendes gyldne blik vendte sig mod Hecate. ”Det var en fornøjelse at snakke med Dem,” sagde hun så, selvom det nok nærmere var fordi det var hvad høfligheden ville have, og ikke fordi det faktisk havde været.

Hun begyndte at gå ned af gangen og sendte kun et sidste blik mod dem, inden hun forsvandt væk, og overlod Zirra til den uheldige skæbne der var det at skulle tage en snak med selveste Hecate Reier.

//I springer mig bare over, indtil Zirra og Hecate er færdig med at snakke
Hecate Reier

Hecate Reier

Adelig, tidligere Lysets Kriger.

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 70 år

Højde / 171 cm

Krystal 03.11.2020 21:48
Det var tydeligt at smigeren virkede frygteligt godt på den ældre dame. Hun rankede sig en smule, strøg hænderne glattende over skørterne og nikkede til Reynlest. "Ah, Dastor Reynlest! Jeg har mødt ham et par gange, mens jeg stadig tjente Lyset. En dygtig mand! Og godt at høre, at han har sendt flere af sin familie i samme, ærefulde fodspor."

"God aften, Prinsesse Pompadour. Jeg håber, at De snarest får det bedre." Nikkede og nejede hun efter Mirabelle, før hun trådte lidt nærmere på Reynlest, munden trykket sammen i en smal streg og øjnene intense. Det var tydeligt, at hun havde noget på hjerte.

"De må tilgive mig min ligefremhed.. men jeg kan ikke lade være med at tænke, at der kunne være sket noget mindre anstændigt for prinsessen." Lød det fra Hecate, så snart Mirabella var forsvundet omkring hjørnet.
"Jeg har selv været vidne til nogle af de .. ting .. der kan foregå i Hæren. Omend det er umådeligt ærefuldt, er der nogle, der ikke altid opfører sig derefter, og De må derfor forstå at prinsessens pludselige ildebefindende bekymrer mig. Sig mig, ved De om hun har ligget med en mand?" Det var næsten lige før Hecate ikke kunne få de frygtelige ord over sine læber, men hun fik dem frem alligevel, nervøst afventende Reynlests reaktion. Det ville være en sand skandale for Pompadour-familien, var der et barn på vej uden for ægteskabet! I hvert fald i Hecates øjne..
Zirra Reynlest

Zirra Reynlest

Spion af Lyset

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 30 år

Højde / 170 cm

Alianne_ 10.11.2020 18:18
Zirra slog en falsk og henrivende medtagende latter op. Ikke en af de der, der får en til at føle sig dum over, hvad man lige har sagt. En af dem, der hæver humøret i hele rummet. Eller gang i dette tilfældet.
"Åh, det skal De endelig ikke bekymrer Dem om," forsikrede hun og lagde en hånd på Hecates underarm. "Nu har jeg jo hørt en del om frøken Mirabelle gennem min broder - han er i øvrigt godt gift - og han fortæller, at Mirabelle er den eneste, der faktisk holder på ordentlig og sømmelig omgang i både felten og på træningspladsen! Åh, hvor har han fortalt om de mange armstrækkere, de er blevet tvunget til, hvis de bare så meget som tænkte på at smide skjorten i sommervarmen!"

Hun smurte tykt på og håbede inderligt, at Hecate aldrig, aldrig, aldrig nogensinde ville befinde sig ved deres middagsbord og dermed få mulighed for at dobbelttjekke den her historie. Den var revet direkte ud af fuglekassen. Hun var næsten sikker på, at Ersten havde været under Mirabelles kommando et par gange. De havde snakket om det til middage - havde de ikke?
Og så kom det næste problem. Nu kunne hun forhåbentlig nå at komme væk fra helveds-Hecate, før hun lugtede sødmen af ugift (og på ingen måde jomfrueligt) kød.

☽✧    I'm stronger, when I bleed    ✧☾
Hecate Reier

Hecate Reier

Adelig, tidligere Lysets Kriger.

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 70 år

Højde / 171 cm

Krystal 13.11.2020 14:50
Hecates skarpe blik borede sig ind frøken Reynlest blå øjne. Hendes latter og forsikringer om, at Mirabelle så sandelig opførte sig anstændigt (og at broderen i øvrigt også lod til at gøre det samme) var med til at få en vis lettelse til at brede sig i kroppen på hende.
Måske var Mirabelle en af de få, der koncenterede sig helt og holdent om sit arbejde og sin tjeneste for landet, frem for at føjte og tøjte til alle sider. Hun sukkede dybt og nikkede en enkelt gang, sænkende stemmen yderligere:

"De må forstå, at det er en umådelig lettelse for mig at høre. Ja, der foregik så sandelig lidt af hvert, dengang jeg var i hæren, ikke at jeg selv nogensinde følte mig fristet til at deltage i den slags uhyrligheder!"

Forsikrede hun. Dengang havde hun været ung og ikke turde lade sin ryst høre mod uanstændighederne - men som alderen og bitterheden var kommet over hende, var der kommer andre boller på suppen.

"Men det vil sige, at De ikke mener, at der er grund til at bekymre sig for at prinsessen kunne være .. med barn?" Spurgte hun, mens hendes skarpe blik endnu engang indgående studerede den unge kvindes ansigt. Det kunne jo selvfølgelig også være, at hun blot dækkede over skandalen...
Zirra Reynlest

Zirra Reynlest

Spion af Lyset

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 30 år

Højde / 170 cm

Alianne_ 22.11.2020 20:16
"Jeg er lige så sikker på, at Mirabelle ikke er med barn, som at Isaris lys altid vil skinne over os, frøken Reier," forsikrede Zirra den gamle skinke. "Og mens der så sandelig helt sikkert stadig er fyldt med uanstændige uhyrligheder i hæren, er Mirabelle netop den stolpe, der holder ryet oppe - ligesom Dem selv!"
Lidt ekstra smiger kunne ikke skade, vel? Zirra gav Hecates skulder et ekstra beroligende klap og smilede så oprigtigt hun kunne. Tænk at den dame havde været i hæren. Hun kunne slet ikke forestille sig, hvor trægt det havde været at være under hendes kommando - eller bare i samme deling. Måske havde alderen gjort hende sådan her, men eftersom det var det eneste, Zirra kendte til hende, blev det generaliseret ud på hele Hecates sørgelige, sexløse liv. 

"Jeg vil se at komme ud til hende, så jeg kan sørge for, hun kommer sikkert hjem," sagde hun så, og gjorde mine til at gå. "Hvis De har andre i hæren, De er bekymret for, så sig endelig til, frøken Reier. Mine brødre har jo deres daglige gang - og min far for den sags skyld - omkring rekrutterne, og hvis sådan noget skal bekæmpes, må det gøres indefra, ikke sandt?"

☽✧    I'm stronger, when I bleed    ✧☾
Hecate Reier

Hecate Reier

Adelig, tidligere Lysets Kriger.

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 70 år

Højde / 171 cm

Krystal 27.11.2020 13:00
Ordene fik en lille sten til at falde fra Hecates hjerte. Mistanken var slået ned i hende som et lyn fra en klar himmel - men de utallige forsikringer var endelig med til at overbevise hende om, at det måske alligevel ikke var tilfældet. Ikke destro mindre ville hun holde lidt ekstra øje med Mirabelle, næste gang hun så hende til en festlig begivenhed..

"Tak skal De have, frøken Reynlest. Og undskyld, at jeg trænger mig sådan på.. Den skrækkelige tanke slog blot ned i mig, da jeg så, at hun havde et ildebefindende."

Hun glattede skørterne lidt og sukkede. Tiden var nok inde til at trække sig tilbage for natten, når hun lige havde været kort forbi festsalen for at sikre sig, at tingene ikke var stukket helt af, mens hendes skarpe blik ikke havde hvilet på dem. Man vidste aldrig..

"Der er brug for flere folk som Dem - De har ganske ret I, at alle disse frygtelige uanstændigheder må bekæmpes indefra! Det kan være, at jeg tager Dem op på tilbudet, frøken Reynlest, men tag De dem endelig af prinsessen. Måske vi kan mødes til en kop te i Dianthos ved lejlighed." Tilbød hun. Derefter nejede hun kort, bød farvel og trippede ned ad gangen for at finde nogle andre affærer at stikke sin næse i. Hecate Reier var som altid en travl dame - men for nu var det lykkedes at aflede hende.

Hecate Reier har forladt tråden.

Zirra Reynlest

Zirra Reynlest

Spion af Lyset

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 30 år

Højde / 170 cm

Alianne_ 28.11.2020 19:54
Zirra havde virkelig ikke lyst til at mødet med Hecate Reier over en kop noget-som-helst på et senere tidspunkt i dette liv. Alligevel hilste hun høfligt af og takkede Hecate for den sunde bekymring. Som man burde. Hvis man var adelig. 
Derefter strøg hun ned ad trappen og undlod at sige farvel til nogen overhovedet. Som man burde. Når man var adelig. For ingen kendte Zirra, og hun kendte kun folk af navn og stand. Og Zirra var så enormt heldig, at hun ikke var adelig. 

Udenfor bød den kølige aftenluft hende velkommen og en kusk vinkede af hende fra en af vognene. Hun skyndte sig derhen og var lidt mere sløset med sine skørter, end hun burde være. Kusken fik adressen og satte sig op, da han havde hjulpet Zirra ind i vognen. 
Det var en sand befrielse at dumpe ned i sædet ved siden af Mirabelle og endelig - endelig - ånde lettet op og være lidt sig selv. Katastrofen var afværget, og hun håbede blot på, at hun ikke havde fået skabt unødig opmærksomhed på Mirabelle for Hecate at hive fat i ved en anden lejlighed. Men vidste man noget som helst om Hecate, var det da, at hun hev fat i alle løse tråde, hun kunne ane.
"For Zaladin hvor var det tæt på," bandede hun og løsnede sit hår fra fletningen. "Puh altså, hende havde jeg ikke regnet med, vi skulle støde ind i. Nu var hun ikke alt for hård ved dig, mens jeg var væk, var hun?"

☽✧    I'm stronger, when I bleed    ✧☾
Mirabelle de Pompadour

Mirabelle de Pompadour

Major i Dragens Brigade

Retmæssig God

Race / Nordfolk

Lokation / Dianthos

Alder / 36 år

Højde / 175 cm

Helli 03.12.2020 21:22
Hvor Zirra måske ikke sagde farvel, da hun endelig fik begivet sig ned af trapperne, så havde Mirabelle sørget for at lave en runde for at sige farvel til de vigtigste af familierne, og undskylde for hendes ildebefinden. Hun vidste at rygterne nok alligevel ville gå omkring det, men hun følte sig dog ånde lettet op som den kølige luft udenfor ramte hende.
Tiden i hæren havde virkelig gjort, at hun slet ikke var så vant til de adelige selskaber mere, og de ofte ende med at kede hende mere end noget andet, desværre. Hellere tage kampen på slagmarken, for der var det dræb eller blive dræbt. Simpelt.

Hun tog et par dybe indåndinger inden hun gik ind i vognen, som allerede stod og ventede på dem, så den kunne tage dem videre, og dumpede så ned i sædet og strakte sig.
Grundet hendes egen tur rundt for at sige farvel, så gik der overraskende kort tid inden døren blev åbnet og ind kom Zirra. Mirabelle følte sine læber trække op i et lettet smil. Det så ud til at Zirra var kommet helskinder væk fra hejren.

Hun smilede lidt over den bekymrede mine fra Zirra, og lod sine egne hænder åbne jakken hun selv sad i, så de kunne slappe lidt af i den lange karet tur tilbage igen. ”Heldigvis ikke. Hun brokkede sig mest af alt over hvor uduelig tjenestestaben var på stedet... og forsøgte at finde ud af... hvorfor jeg var syg?” Det sidste blev sagt med en undrende tone og hun rystede på hovedet. ”Hvad sagde hun efter jeg var gået?” Det skulle ikke handle om Hecate, men hvis Mirabelle blev fanget i hendes greb igen, ville det være rart at vide hvad den gamle kvinde egentlig havde ment var problemet. 
Zirra Reynlest

Zirra Reynlest

Spion af Lyset

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 30 år

Højde / 170 cm

Alianne_ 05.12.2020 17:57
Som jakken blev åbnet, faldt Zirras blik fra Mirabelles gyldne øjne og ned til skjortestoffet, der ikke dækkede lige så meget af majorens former, som jakken havde gjort. Et skævt smil hev i hendes ene mundvig, og mens vognen satte i gang, satte Zirra den ene hånd i sædet og vendte sig rundt. På den anden side af Mirabelle var gardinet for det lille vindue allered trukket for, og Zirra satte en hånd på ryglænet på hver side af den hvidhårede, kønne, kønne kvinde, mens knæene støttede mod sædet på hver side af Mirabelles ben. 
"Hecate," sagde Zirra med et slesk blik i øjnene, og bøjede sig så tæt på den anden kvinde, at deres ånde mødtes. "Ville vide," Hun trak det ud med vilje. Lod sig dyppe langsomt i det gyldne hav under de flotte øjenvipper. Lænede sig tættere på, så næserne kortvarigt berørte hinanden. "Om du, Mirabelle de Pompadour," Det var lige før det blev for meget for selv Zirra, men inderst inde var hun en drillesyg spion, og nu hvor hun teknisk set var færdig med opgaven, var der ingen regler om, hvad hun ellers brugte tiden på. Især ikke i en lukket vogn som denne. Hun fugtede læberne og sænkede ansigtet, så man lige var ved at tro, hun ville kysse Mirabelle, inden hun færdiggjorde sin afbrudte sætning. "Er med barn."


☽✧    I'm stronger, when I bleed    ✧☾
Mirabelle de Pompadour

Mirabelle de Pompadour

Major i Dragens Brigade

Retmæssig God

Race / Nordfolk

Lokation / Dianthos

Alder / 36 år

Højde / 175 cm

Helli 06.12.2020 10:12
Mirabelles øjne faldt selv på Zirra og de interesserede øjne. De var selvfølgelig ikke på opgave mere. Derfor lod Mirabelle også til at slå den lidt mere ud så Zirra både bedre kunne se og røre under den, skulle hun ønske det.

Ligeså snart Zirra sad over hende  lagde hun hænderne på hofterne af hende, lidt for at stabilisere hende, men også blot som undskyldning for at røre hende.
Hun mærkede sig selv læne sin ind mod spionen som hun selv lænede sig ind for at svare på spørgsmålet. Det var ulideligt som hun mærkede ånden mod sin mund men ikke nok til at blive kysset. Hun ville dog også gerne høre svaret.

Svaret ødelagde dog hele stemningen. Mirabelles øjne blev lidt store i overraskelse og bare absurditeten i udsagnet. Og så begyndte hun at grine, og blev nødt til at lægge sit hoved mod Zirras skulder i stedet. "Hun tror jeg er gravid?" Lo hun. Det virkede mest af alt absurd fordi hun kun var med kvinder. "Hun ville nok have et anfald hvis hun vidste hvorfor jeg ikke kan være gravid." Tænk hvis hun havde været gravid? Så havde hun nok ikke været så afslappet med det.
Zirra Reynlest

Zirra Reynlest

Spion af Lyset

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 30 år

Højde / 170 cm

Alianne_ 13.12.2020 19:12
Som forventet brød latteren den stemning, Zirra havde pisket op i kareten. Hendes egne mundvige havde dirret i forventet forløsning, og idet Mirabelles pande ramte hendes skulder, gjorde Zirras pande det samme mod Mirabelles skulder. Latteren genlød fra begge kvinders struber, og Zirras ben kunne ikke længere holde til den akavede position, så hun endte med at sætte sig til rette på ridderens skød.
"Tænk hvis hun vidste, du ingen interesse har i den slags," bød hun ind og påtog sig en alvorlig Hecate-mine. "Men De skal jo giftes, prinsesse Mirabelle! Videreføre Pompadours arv og blod og slægt!"

Ikke at hun kunne holde tonen længe, og de sidste par ord blev farvet af den boblende latter. Det var en kærkommen forandring til det alvorlige arbejdshumør, hun havde opretholdt - nogenlunde da - under deres visit på borgen, og endnu mere påskønnet efter samtalen med det forfærdeligt snagende kvindemenneske af en gammel Reier. 
Zirras hænder fandt Mirabelles nakke helt automatisk og begyndte at nusse de spændte muskler. Forhåbentligt var flere af dem fra træning og ikke kun fra i aften.
"Jeg er glad for du ville tage med mig i aften," sagde hun, selvom det lidt mere havde været hende, der havde været påhæng på Mirabelle - i hvert fald udefra set. "Det er rart, der ikke behøver være hemmeligheder mellem os."

☽✧    I'm stronger, when I bleed    ✧☾
Mirabelle de Pompadour

Mirabelle de Pompadour

Major i Dragens Brigade

Retmæssig God

Race / Nordfolk

Lokation / Dianthos

Alder / 36 år

Højde / 175 cm

Helli 20.12.2020 21:53
Mirabelles arme omsluttede sig lidt bedre omkring Zirra, så hun ikke faldt ned fra sin nye position på skødet, og holdt hende til sig, mens hun red latteren til ende. Ikke at det var nemt som Zirra begyndte at forgive at være Hecate. Hun havde endda lige fået flyttet til hoved, men endnu engang var det mod Zirras skulder, som hun bare grinte mere.
Det tog derfor et godt stykke tid inden hun kunne bide det hele i sig og komme op for luft igen, og endelig fjerne sit hoved fra Zirras skulder. De gyldne øjne dansede dog stadig med latter, som de dog ligeså stille lukkede sig, som de bløde hænder fandt hendes nakkemusklerne.Hun var en anelse spændt, og der var nok noget der var kommet fra aftenen, men det var sikkert ikke værre end det plejede. Hun levede til tider en stresset hverdag.

Hendes øjne åbnede sig lidt igen som Zirra begyndte at snakke, og et mere blidt smil gled over de mørke læber. ”Det var så lidt,” sagde hun, og børstede noget hår væk fra Zirras ansigt. ”Du ved tydeligvis hvad du laver, også selvom jeg ikke forstår det hele.” Mirabelle ville aldrig være ideal til at stå i ledtog med spionerne, ikke rigtig, men hun var god at have, når man lige skulle bruge et dække i de adelige kredse. ”Jeg er bare glad for at jeg kan hjælpe den lille smule jeg kan.” Det var ikke meget, men det var lidt. Desuden gjorde det også nemmere når de sås. Zirra kunne være hemmelighedsfuld og bare sige arbejdet, og Mirabelle forstod det. 
Zirra Reynlest

Zirra Reynlest

Spion af Lyset

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 30 år

Højde / 170 cm

Alianne_ 23.12.2020 19:40
"Jeg kunne da godt bede dem om at sende bud efter din hjælp lidt oftere," svarede Zirra med et skælmsk smil.
Hun lænede sig frem og begravede sin hånd i de hvide lokker - hev en smule til - og lagde så endelig sine læber til ridderens. Prinsessen, som hun måske var kommet til at indrømme over for Treston, at hun havde delt seng med under en ellers rimelig vigtig familiemiddag. Majoren, som hun måske havde lovet Treston ikke at blive ved med at ligge med, fordi det kunne gøre ting rimeligt komplicerede for ham som potentiel underordnet. Mirabelle, hvis funklende guldsole fik Zirra til at glemme alt om sådanne samtaler, og blot lade sine fingre krible sig vej op under skjortestoffet, ledende efter buksekanten. Fik læberne til at danse ned over den slanke hals og den fine øreflip. Fik spionen til at glemme alt andet end den helt igennem gudeskønne ridderprinsesse, hun delte karet med. 
En karet, hvis ruder kort tid efter duggede til bag gardinerne.

☽✧    I'm stronger, when I bleed    ✧☾

Zirra Reynlest har forladt tråden.

Mirabelle de Pompadour

Mirabelle de Pompadour

Major i Dragens Brigade

Retmæssig God

Race / Nordfolk

Lokation / Dianthos

Alder / 36 år

Højde / 175 cm

Helli 23.12.2020 19:50
Mirabelles smil blev blot større med et lignende blik i de gyldne øjne. ”Jeg ville ikke sætte mig i mod,” indrømmede hun. Det var i hvert fald noget af en gode at hun i slutningen af dagen kunne hygge sig med Zirra, når alt arbejdet var overstået. Måske lidt for meget en gode, som kunne få hende til at starte en lidt for dårlig vane.

Det stoppede dog ikke hende fra at bevæge læberne mod Zirras, og hive hende tættere mod sig, uvidende om hvor meget Zirra havde røbet om dem, men dog næsten sikker i at det ikke kunne gå helt galt herinde.
Som varmen steg i kareten, blev blot mere tøj smidt, og alle bekymringer og stress for dagen forsvandt som dug for solen, og turen mod Dianthos blev pludselig betydelig kortere. 

Mirabelle de Pompadour har forladt tråden.

2 2 0 0 0


Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 1