Cherry Everhart

Cherry Everhart

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 175 cm

Cam 03.12.2016 20:26
((Denne tråd finder sted før tørken, så magi er muligt))

Cherry sad i et træ og så ud over en nærliggende flod. Hun var iført en blå, kortærmet kjole og hendes hår var for en gangs skyld løst.
Solens stråler skinnende ned på hende igennem bladene, og de hvide pletter på hendes arme skinnende. Hun kørte fraværende en hånd ned over hendes ene overarm og sukkede.
Hendes far havde kørt hans sædvanlige smøre igen: "Skal du ikke snart giftes?"
En let rød farve sneg sig op i hendes kinder og lagde sig bag hendes fregner. Hun ville ikke giftes endnu. Hun kunne ikke blive gift endnu. Kærlighed havde ikke fundet vej til hende, og da slet ikke af den art man gifter sig af.
En solstråle blev reflekteret i vandet og skinnende hende i øjnene. Skoven åndede fred og idyl, noget Cherry godt kunne bruge. Hun havde brug for tid til at tænke...
"When your heart talks to you, the least you can do, is listen."

Caiside Leannán

Caiside Leannán

Krystalisianer

Neutral God

Race / Satyr

Lokation / Elverly

Alder / 82 år

Højde / 159 cm

Andy 03.12.2016 23:26
Caiside havde været ude hele dagen sammen med Meles. De havde hygget sig meget af dagen nær en af sølvflodens mange forgreningen. Her var mange andre dyr og de havde alle været rimelig venlige som sædvanligt. De havde hygget sig lidt men pludseligt havde Meles hoppet i vandet for at tage en lille skyller. Han gik ved siden af på bredden.
"Skal du ikke med?" spurgte Meles ham. "Jo, men jeg vil gerne lige finde et sted i solen først hvor jeg kan tørre efter" forklarede han med et smil til den søde grævling. Han nåede til en lysning og bevægede sig ind i den kort "Bare svøm her et sekund, så¨kommer jeg når jeg lige har lagt dem her" sagde Cas og gav et kort smæk med hans shorts.

Da han kom nærmere lysningen gik det dog op for ham at der sad en anden i den lysningen. Det så ikke ud til at hun opdagede ham, men hun så meget fredfyldt ud. Hun sad blot oppe i et træ som Caiside sneg sig langsomt hen i lysningen og Meles løb næsten panisk ind efter at havde lagt mærke til at hans ændring i fart. Dette afslørede dog hvor han stod og han skyndte sig at klø sig i nakken, kigge op på hende og sige "Herlig dag, er det ik?" med hans rare, bløde stemme.
Billedet er lavet af: amdhuscias
Cherry Everhart

Cherry Everhart

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 175 cm

Cam 04.12.2016 00:01
Det gav et sæt i Cherry da der pludselig blev talt til hende. Hun greb fat i grenen over sig for ikke at falde ned og genoprettede sin balance inden hun kiggede ned. Der stod en satyr med brunt krøllet hår, uden trøje på.
Cherry smilede hjerteligt. Han så sød ud.
"Jo," sagde hun. Hun prøvede ikke at tænke for meget på det hendes far havde sagt, trods at det tyngede hendes hjerte.
"Det er det sandelig. På vej ud og svømme?"
"When your heart talks to you, the least you can do, is listen."

Caiside Leannán

Caiside Leannán

Krystalisianer

Neutral God

Race / Satyr

Lokation / Elverly

Alder / 82 år

Højde / 159 cm

Andy 04.12.2016 00:13
Cas kiggede på kvinden. Hun var pænt klædt af en der klatrede i træer at være. Han smilede og kløede sig bare i nakken og svarede ærligt "Ja, jeg blev inviteret af min ven Meles". Meles kom sammentidig krybende bag ham. "Jeg kan ikke lide hende. Hun er hverken elver eller satyr, pas på søde.". Som Meles pev ordene kiggede Caiside ned på hende og gik ned på det ene knæ ved hende. "Bare roligt Meles," han åbnede sine arme op til et kram med grævlingen "så nemt er det jo ikke at finde kærlighed." sagde han for at forsikre hende om at han nok skulle passe på.

Meles hoppede ind i krammet og hendes lille hale lovrede afsted. Han rejste sig igen op og kiggede op i træet. "Hvorfor er en skønhed som dem herud?". Han spurgte mest af nysgerrighed, men det var nemt at høre på hans stemme at han var undrende.
Billedet er lavet af: amdhuscias
Cherry Everhart

Cherry Everhart

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 175 cm

Cam 04.12.2016 00:33
Cherry lyttede til den fremmede satyrs ord og rødmede. Hun lod hendes fingre glide op til hendes hår og gav sig til at lege med en tot af hendes kirsebær-røde lokker. Hun var ret vant til komplimenter, men det betød alligevel noget når det blev afleveret mere elegant end drengene i landsbyen gjorde det.
Han var nu selv også ret køn måtte hun indrømme.
"Man er vel på flugt, kunne du sige." Cherry satte sine fødder på en gren lige under hende og sprang så et par grene ned indtil hun stod på en gren der var lidt over to meter fra jorden. Her satte hun sig og så på satyren.
"Jeg kommer her nogle gange, mest for at tænke. Hvad med dig selv? Hvad bringer en som dig til sølvflodens bred?"
Hun så på grævlingen, den som satyren havde talt med. "Sikke en bedårende ven du har, forresten."
"When your heart talks to you, the least you can do, is listen."

Caiside Leannán

Caiside Leannán

Krystalisianer

Neutral God

Race / Satyr

Lokation / Elverly

Alder / 82 år

Højde / 159 cm

Andy 04.12.2016 09:31
Han kiggede op mod hende. Meles var igang med at surmule "Okay med komplimenter som dem, så kan det da være hun måske ikke er så slem", men mens Meles talte grinede Cas en smule af den lille grævling "Jeg bor ikke så langt fra en af de varmekilder så Meles og jeg gik bare en tur op ad den med nogle venner". Han skævede over sin skulder og koncentrerede sig. De venner han talte om var skovens dyr, men det fortalte han ikke til da han vidste at ikke alle var lige med på at nogle folk bare var specielle. 

Meles gik helt hen til Caisides ben og satte den ene af hendes små poter på hans ben. "Hvorfor er den pige så nysgerrig?" snagerede den lille grævling. Cas gav en lille blik til Meles og løftede hende op i hans arme og holdte den lille grævling som hvis den var et spædbarn. "Meles er vidst lidt jaloux, er du ikke?" sagde han med en drillende stemme mens han skiftede fokus fra pigen til Meles.
Billedet er lavet af: amdhuscias
Cherry Everhart

Cherry Everhart

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 175 cm

Cam 04.12.2016 11:54
Cherry smilede lettere genert og skjulte et lille grin med din hånd.
En jaloux grævling, så havde hun set det med. Satyren holdt det lille dyr og fokuserede sin opmærksomhed på grævlingen i stedet for, men det gjorde ikke Cherry noget. Hun fandt det virkelig bedårende hvordan han holdt så meget af hans lille ven.
"Meles, var det?" sagde hun, imens hun kiggede på grævlingen. Hun var ikke sikker på om grævlingen kunne forstå hende også, eller om det vare var Satyren, men hun prøvede alligevel.
"Jeg gør ikke noget, du behøver ikke føle dig truet."
Hun smilede til dem begge to og strøg sit hår ud af sit ansigt. "Hvad er DIT navn så?" spurgte hun henvendt til satyren.
Hun håbede på at lidt samværd kunne hjælpe på bekymringerne hjemme fra.
"When your heart talks to you, the least you can do, is listen."

Caiside Leannán

Caiside Leannán

Krystalisianer

Neutral God

Race / Satyr

Lokation / Elverly

Alder / 82 år

Højde / 159 cm

Andy 05.12.2016 12:46
Cas kiggede hurtigt op som han nemt forstod hentydningen om hvem hun prøvede at komme i kontakt med. "Mit navn er Caiside." Han kiggede op på pigen der havde spurgt. Nok ville dette være en meget normal samtale, hvis ikke Meles var igang med at bryde ind med: "Hvor vover hun! Tror hun jeg føler mig truet, oh! Bare vent til jeg får fat i din næse dumme tøs!" pev Meles bare afsted. "Det oversætter jeg altså ikke Meles din skøre pels kugle" han rystede kort Meles hår på hovedet og grinede. Han kiggede igen op på pigen. "Hvad hedder du så?" spurgte han som hans hår bevægede sig i et vindpust der løb gennem skoven.
Billedet er lavet af: amdhuscias
Cherry Everhart

Cherry Everhart

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 175 cm

Cam 05.12.2016 15:32
"Mit navn er Cherry." sagde hun og rakte en hånd frem. Men hun så en gang på Meles og trak den så igen.
Cherry var som regel virkelig god med dyr. Hun havde ofte været tilseende ved killingefødsler eller havde fodret gederne i en fold der ikke lå langt fra hendes hjem, men hun var alvorligt bange for at blive bidt af denne grævling.
"Er du sikker på at jeg ikke har gjort noget galt, øhm... Caiside?"
Hun kiggede på satyren da en vind kørte igennem hans krøllede hår. Ret nuttede krøller, hvis man spurgte Cherry.
"Din ven Meles, hun virker meget vred på mig, skal jeg sige undskyld for noget?"
Cherry kunne ikke komme i tanke om hvad hun dog kunne have gjort. Hun havde bare talt med Caiside, havde hun ikke? Hun havde sagt at Meles ikke skulle føle sig truet, og Cherry var heller ikke farlig... Hun kunne ikke finde mening i det.
Cherry satte sig til genert at pille ved sine neglebånd, imens hun afventede svar.
Et stærkt lysglimt fra solen fik de hvide pletter på hendes arme og hendes kindben til at lyse op, i den tidlige eftermiddagssol.
"When your heart talks to you, the least you can do, is listen."

Caiside Leannán

Caiside Leannán

Krystalisianer

Neutral God

Race / Satyr

Lokation / Elverly

Alder / 82 år

Højde / 159 cm

Andy 05.12.2016 17:12
Caiside var overrasket. Hvorfor skulle Cherry dog sige undskyld? Hvad havde hun gjort? Han havde ikke forstået at Meles måske kunne virke vred eller ligeud aggressiv når det kom til folk hun ikke kendte, men måske var det sådan nogle folk havde det. Dog måtte han lige sikre sig hun vidste at Meles ikke mente det på den måde. "Nej, hun er bare meget glad for at passe på mig ligesom jeg gjorde for hende" forklarede han mens han gav et enkelt kort kig på Meles, men ellers lå hans fokus på Cherry.
Han rakte hånden ud til hende selvom hun lige havde taget sin tilbage. Måske var det muligt for hende at acceptere at hun lige var blevet afvist af Meles uden rigtigt at være det.
Meles gnubbede hendes hovede i Caisides bryst mens sagde ikke rigtigt noget. Den hyggede sig bare mest nu og prøvede at virke ekstra sød overfor ham så han ikke skulle være sur på hende for at skræmme fremmede. Dog ville han aldrig rigtigt kunne være sur på hende, hun var hans lille skytsengel og han hendes.
Billedet er lavet af: amdhuscias
Cherry Everhart

Cherry Everhart

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 175 cm

Cam 05.12.2016 18:37
Cherry så lidt på den udstrakte hånd. Hun var stadig lidt nervøs omkring Meles. Hvad nu hvis hun kun var rolig fordi Cherry IKKE rørte ved Caiside?
Cherry besluttede sig for at tage hånden alligevel. Hun lagde sin lille hånd i satyrens og hoppede ned fra grenen. Cherry havde ikke sko på den dag, vejret var for varmt, så græsset kildede hende under foden.
Hun så på satyren og smilede. Det var ikke ofte hun mødte fyre der var lavere end hende, men forandring fryder vel. Caiside havde meget smukke øjne når man først kom lidt tættere på...
Cherrys hånd lå stadig i hans.
"When your heart talks to you, the least you can do, is listen."

Caiside Leannán

Caiside Leannán

Krystalisianer

Neutral God

Race / Satyr

Lokation / Elverly

Alder / 82 år

Højde / 159 cm

Andy 06.12.2016 20:17
"Så hvorfor var du træerne?" spurgte Cas mens Meles pev en smule i hans brystkasse. Cherrys aura var følsom. Caiside kunne mærke noget. Nervøsitet. Han ville ikke sige noget om det, men den mærkelige følelse af at holde Cherrys hånd mens Meles var i hans anden med en aura der klart ikke var frustreret eller sur. Den var blød og det kunne let føles ses for Cas at Meles stadig elskede ham som den dag han havde reddet hende.
"Plejer? Halv-dyr? Ikke normalt at bo på jorden?" hans rare stemme var en smule kæk. Men han prøvede blot at starte en eller anden samtale. Han kiggede ned på Cherrys hånd der stadig lå i hans. Ville hun gerne havde sin hånd der? Nok bedre hvis jeg bare fjernerne min for en sikkerheds skyld tænkte han og tog stille sin hånd tilbage omkring Meles den søde grævling.
Billedet er lavet af: amdhuscias
Cherry Everhart

Cherry Everhart

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 175 cm

Cam 06.12.2016 20:38
Cherry lagde hovedet på skrå og så på Caiside med et drillende smil. "Tjoh, men plejer grævlinger ikke at bo i huler?"
Hun smilede og så på dyret i Caisides arme. Hun overvejde sine evner i sit hoved. Cherry havde sjældent stødt på et væsen der var så vredt på hende ligefra deres første møde. Hendes evner tvang ofte folk til at kunne lide hende, men måske var reglerne ikke gældende for dyr?
Cherry sukkede lavt, men smilede idet hun besvarede satyrens spørgsmål.
"Jeg bor også på jorden, jeg kravler bare i træer for lidt fred." sagde hun så.
"Du kender måske meget til halvdyr?"
"When your heart talks to you, the least you can do, is listen."

Caiside Leannán

Caiside Leannán

Krystalisianer

Neutral God

Race / Satyr

Lokation / Elverly

Alder / 82 år

Højde / 159 cm

Andy 06.12.2016 20:48
"Joooo, nææææ, det kommer an på halvdyret." svarede Cas. "Jeg kender nogle, ik' mange, men nogle." han kiggede på Cherry og så på floden. Han kunne mærke hvordan Meles en smule "skubbede" ham ved hans bryst til at skulle gå ud og bade, men det ville han ikke mens Cherry stod der. Det ville være upassende for det første at smide hans shorts foran hende og bare løbe derhen og for det andet så hyggede han sig lige med at tale med hende. "Skal vi ikke ud og bade?" kom spørgsmålet så. Han kiggede ned på Meles. Det kunne let ses i Cas øjne at svaret var vent lige, nu gør du det pinligt.
Hans blik fløj tilbage på Cherry. Han smilede til hende "Så du bor ikke langt herfra?". Noget måtte jo siges.
Billedet er lavet af: amdhuscias
Cherry Everhart

Cherry Everhart

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 175 cm

Cam 06.12.2016 21:06
Cherry rynkede sin lille næse lidt da grævlingen skubbede til Caiside. Hun håbede ikke hun holdt dem hen fra noget.
Hun holdt en hånd op og pegede hen ad en lille græssti der gik ind imellem nogle buske. "Jeg bor med min familie og nogle andre halvdyr, i en lille lysning derovre. Ikke ret langt væk, nej."
Cherry bemærkede det blik som Cas havde sendt sin grævling. Hun kunne ikke helt sætte sin finger på det, måske flovhed?
Lidt derfra slog floden indbydende klik, og skinnede med et køligt skær i den varme sol. Cherry elskede at svømme og skrev sig bag øret at springe i her snart, men det var nok ikke passende når hun talte med andre folk.
"Og du?" spurgte hun sødt. "Hvor kommer du - Eller rettere I fra? Bor i tæt på?"
"When your heart talks to you, the least you can do, is listen."

Caiside Leannán

Caiside Leannán

Krystalisianer

Neutral God

Race / Satyr

Lokation / Elverly

Alder / 82 år

Højde / 159 cm

Andy 06.12.2016 21:56
Hun kiggede ned af Cherrys kirsebær-røde hår og da hendes spørgsmål var færdigt så kiggede han hende igen i øjnene. "Jooo, jeg kommer fra en lille landsby syd herfra. Det er lidt langt, måske en tre timers frisk gang." han kiggede så hen på hende med en smil. "Hun virker mig lidt bizar" kom det så fra Meles med en sarkastisk stemme. Hun var ved at acceptere at Cas godt måtte tale med Cherry, hun var ikke glad for det, men accepterede det da alligevel.
Caiside kiggede så ned på Meles og fnes kort. "Altså som du kan idag", så brød han blikket med den bemærkning og tog sine øjne til Cherrys igen.
Billedet er lavet af: amdhuscias
Cherry Everhart

Cherry Everhart

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 175 cm

Cam 07.12.2016 08:01
Cherry snoede en hårlok og så på Caiside. Det var næsten som at se en kærlig storebror der bare tolererede alt hvad deres små søskende gjorde med et overbærende smil.
Hun fnes da Caiside lavede sin sidste kommentar.
"Hvordan mødtes du og Meles? I virker tætte?"
Cherrys egen familie holdt dyr på en regulær basis. De havde høns, geder i en fold, og køer - Allesammen delt mellem dem og deres naboer. Men et forhold som det mellem Caiside og Meles var hun godt nok aldrig stødt på.
Hun slog genert blikket ned og pegede så på jorden. "Vil du sidde?"
"When your heart talks to you, the least you can do, is listen."

Caiside Leannán

Caiside Leannán

Krystalisianer

Neutral God

Race / Satyr

Lokation / Elverly

Alder / 82 år

Højde / 159 cm

Andy 07.12.2016 21:05
Meles kiggede chokeret over på pigen. Hvorfor skulle hun da også spørge om det tænkte hun, men det bragte minder tilbage til hende og de var stadig klare for den lille grævling. Klare som morgengryets lys.
Cas kiggede på Cherry og hans smil faldt brat. Han kiggede ned på Meles og hun tilbage på ham. De vidste begge historien ikke var særlig pæn, men den var alligevel hvad der havde bragt dem sammen. Hans blik vandrede igen op af Cherry til hendes øjne. "Det er en lang historie, er du sikker på du vil høre den?" hans stemme var klar som krystal. Nu ventede han blot at hun ville svare, for det ene ville føre til historien og den andet til en akavet stemning.
Billedet er lavet af: amdhuscias
Cherry Everhart

Cherry Everhart

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 24 år

Højde / 175 cm

Cam 07.12.2016 22:31
Cherry mærkede ændringen i stemningen omgående og blev meget nervøs. Nu havde hun med garanti sagt noget der var forkert, og hun trådte sig ydmyget over tæerne.
Hun vidste jo ikke at det var et ømt punkt, hun prøvede bare at vise venlig interesse.
"N-nej, ikke hvis du ikke vil fortælle den. Det virker som noget personligt. Jeg beklager,"
Cherry begyndte nervøst at klikke sine negle sammen, imens hun kiggede ned på sine fingre. "Det var ikke min mening at snage, vi kan bare snakke om noget andet..."
I nærheden var der en fugl der sang, og Cherry lyttede til dens toner. 
"When your heart talks to you, the least you can do, is listen."

Caiside Leannán

Caiside Leannán

Krystalisianer

Neutral God

Race / Satyr

Lokation / Elverly

Alder / 82 år

Højde / 159 cm

Andy 07.12.2016 23:09
Cas begyndte at smile igen. Han ønskede ikke at stemningen skulle blive så mørk som den nu var blevet. Han lagde sin hånd på Cherrys skulder og kiggede hende i øjnene. "Det okay. Det er bare en minde der både bringer glæde og sorg, men jeg er klar på at dele den vis du gerne vil". Hans blik gjorde det sikkert at han talte sandt. Han var klar på at tale med hende om det og ville faktisk gerne for at ændre stemningen.
I det fjerne kunne han høre en fugl synge. Det lød nok bare som pippen for andre, men for ham var det en symphony af faktiske ord og sætninger. Caiside anstrengte sig for ikke at flytte sine læber som han fortalte fuglen disse ord, men det kunne ses at ord prøvede at slippe fra ham. "Fugle i det fjerne. Lad jeres kvidren dvale og kom til jeg jeres stemme og ven. Tag jeres plads ved min side så din crescendo sandfærdigt kan skinne." Ordene kunne lyde mærkeligt poetiske, men Cas havde lært at fugle normalt lyttede mere til hvad man sagde når man brugte nogle "finere" ord.

Fuglens sang stoppede, men kort efter kunne ses en fin lille blå lærke komme flyvende. Den satte sig på hans skulder og den og Cas udvekslede kort et blik.
Billedet er lavet af: amdhuscias
0 0 0


Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Blæksprutten, Krystal , Leviathan, Venus
Lige nu: 4 | I dag: 15