Nytårs hilsner til KL og dens mange brugere!

Nova

Nova

Bright Star of Justice

2890
posts
4
karakterer

Nova 29.12.2012 00:38
Kære KL.
Nu hvor det er ved at være nytår, vil jeg benytte lejligheden til at skrive en nytårshilsen, ligesom sidste år. I må nuvel også gøre det samme, eller skrive ud til bestemte personer, som I synes I har lyst til at give en lille nytårshilsen. :)

Jeg vælger, at skrive om hvad 2012 har budt på af oplevelser for mit vedkommende, og om KL-folk generelt. :)

2012 mindes jeg som værende året, hvor jeg lærte en hel masse omkring mig selv. Dem der hjalp mig med dette, var en stor del af KL og en kreds af bekendte som jeg lærte lidt at kende, gennem Krys. 2012 har været året hvor Krys’ og mit venskab voksede sig større end hvad vi havde forestillet os. 2012 har været året, hvor vi tog en beslutning som inden længe bliver gjort til virkelighed, nemlig at flytte sammen. Det har i sandheden været året, hvor jeg mest af alt har været fokuseret på studie, fest og venner. Dette er jeg mega taknemmelig for. KL har for mig, i år, ikke bare været en forum side, hvor man har spillet sammen og haft et par enkelte hyggelige stunder. Det var det nu såmænd heller ikke sidste år, men 2012 har bestemt været et fantastisk år for KLs sociale oplevelser. De der mødte op i sommerhuset i år, var så sandelig med til at gøre det til en fantastisk uge med masser af gode grin! Vi har mistet medlemmer, gamle medlemmer er kommet og gået gennem året, og man ved aldrig helt om de er mistet, eller ej. Alligevel ved man, at når man én gang er KL’er, er man altid KL’er. Alle, er en del af den store KL familie, om man end vil det eller ej. Hvis man ikke vil, har man endnu ikke set den kæmpe gruppe af mennesker, der er så vidt forskellige, og kan komme det så godt ud af det med hinanden. Det er unikt! Og så sandelig værd at samle på. Somme tider, stopper jeg selv op og kigger tilbage; tilbage på årene hvor KL mest af alt ”bare” var et board. Der blev trådet meget mere, men der har aldrig været det samme sammenhold som der er nu. Desuden, dem som stadig er her, ved man er fantastisk loyale, og fantastiske mennesker som sætter pris på det, som KL er blevet til gennem tiden. Det er en af de fantastiske ting. En anden er, at vi ikke er blege for at lukke folk ind i fællesskabet, alle er velkomne og vi er kun nysgerrige efter at se hvilke værdier vores nye familiemedlem er i besiddelse af.

Et tilbageblik på hvad 2012 bød på, for KL:

Nytåret startede for mit vedkommende, med en mindre gruppe af KL’ere. Der var udklædning og folk var glade. I februar måned kom der Vejle tur, hvor man mødte nye hoveder. Heriblandt David, Trine/Rain, Draikon/ Schwartz og for mit vedkommende så jeg Milla for første gang. Det bød på mere sjov i løbet af året, hvor jeg pludselig skulle hjem til Milla og spille druk chatroullette med helt egne regler! – yderst underholdende :)

I selv samme måned får Nolan sjove KL-drømme, og det begynder så småt at gå op for mig, at KL’ere (eller i hvert fald Nolan) må være lige så indgroet i KL, som jeg selv og flere herinde fra.
Marts måned bød på KBH tur, med Noller, Nichols og Krys. Det var yderst underholdende, og emner blev bragt på banen, som normalt ikke kommer på tale (selvom vi trods alt er perverse KL’ere). Vi kom en anelse tættere på hinanden den aften. :D Påskefrokosten med KL’erne skete vidst også i denne måned, så vidt jeg mindes. Det var en af de første gange hvor vi eksperimenterede med at tillade sprut til et KL arrangement. Det gik så sandeligt vildt for sig! Xenix/ Tara og Mimi dukkede op for første gang til et KL-arrangement, omsider! Toge, som dårligt nok var startet på KL, dukkede også op til arrangementet til syge KL’ere, som nok mest af alt havde fået lidt for meget at drikke. Trods det, er han dukket op til et senere arrangement, så helt blev han alligevel ikke skræmt af os (heldigvis). :)

April måned, blev for mig, den måned hvor KL’erne (Nao, Nolan og Krys) påvirkede mig til at farve mit hår yderligere rødt. Nu skulle det ikke blot være naturligt rødt, men virkelig rødt. Det var et kæmpe spring at tage, da jeg normalt aldrig havde farvet mit hår på den måde. Det blev dog en ting som jeg blev ufattelig glad for. Det, sort inden under, forlænget med sorte ekstensions.

Maj måned, er en måned jeg ikke glemmer. Det var denne måned hvor jeg (og Krys) for første gang mødte Alex. Det hele startede med fletninger i hans meget meget lange hår, og det udviklede sig. Der gik nogen måneder, og vi fik ham her til KL. Nu er han også kendt under ordet/navnet trololo bæksy bøf.

Juni, blev den måned hvor jeg og Krys for første gang mødte Nao. Vi mødte ham på Copenhell, og det var endda på min fødselsdag. Det var den bedste fødselsdag jeg nogen sinde har haft! Det var også denne måned, hvor vores alle sammens Lii holdt fødselsdag med nogen af os KL-tøser. Det var særdeles en hyggelig aften, og en af dem jeg sent vil glemme!

Juli, blev måneden hvor jeg fik mit optagelsesbrev til DTU, og nu skulle jeg pludselig til at gå på samme skole som Lii! Det var i og for sig meget spændende! Fester bød sig senere, hvor der blev hygget og danset sammen. Gode aftener! :) Juli var desuden den måned, hvor der var Sommerhus tur med KL’erne. En hel uge, hvor vi skulle gå op og ned af hinanden. Stakkels Alex, der blev drillet grueligt. Panerede Ponyer blev et hit blandt alle, og det blev meget meget hurtigt hverdags kost med dej i kæmpe mængder, som i sidste ende fik mig til at bruge mange timer ude i køkkenet med pisken over skulderen.

August var en måned der bød på masser af skæg og ballade med Krys blandt andet på Paramount festival. Vi forsøgte at lokke flere KL’ere med på idéen, men det var beklageligvis lidt sværre end vi havde forventet.

September, oktober og november har været de første måneder i mit nye liv som universitets studerende og de måneder der har fået mig til at indse, hvor meget pris man kan sætte på at være sammen med dem, som man holder af. For det kan somme tider være vanskeligt at få det hele til at passe sammen, hvis man samtidigt også skal leve op til de forventninger man har over for sig selv. Sidst nævnte måned var en måned der bød på Halloween sjov med KL’erne. Her i blandt havde vi ”nye” ansigter. Chibi og Kravenoh. Sandt nok havde Chibi lige set os an en tur forinden som gik til Århus, men vi havde nu kun fået en forsmag på Chibi. Det viste sig, at der gemte sig en papegøje på hendes tunge. :D Kravenoh var en der havde gemt sig meget væk, og ville ikke så gerne med til KL-ture (tilsyneladende), men det endte med at han ikke kunne/kan vente til næste dosis af KL’erne. Så sandt, man bliver afhængig! Skønt vi ikke var så mange til Halloweenfesten, som det først havde tydet på, havde vi det nu engang rigtig hyggeligt!

KL har givet mig et unikt liv, for det er bestemt ikke alle der er midt i en kreds som man på en gang kan kalde familie og venner. Jeg takker jer alle for jeres tålmodighed med mig til tider i dette år. Hver og en KL’er er værdisat, og er med til at gøre KL helt unikt.

Lad 2013 være endnu et år, fyldt med en masse sjov og hyggelige stunder blandt os. TAK FOR ET FANTASTISK ÅR og RIGTIG godt nytår til jer alle! :)
Venus

Venus

Den Ottearmede Buksetyv

2298
posts
7
karakterer

Venus 30.12.2012 12:17
*synes godt om*

Jeg vil gøre det meget kort i år, ikke fordi jeg ikke elsker alle mine kl'ere, men fordi jeg bare kommer til at glemme at skrive om nogen igen, og der er ingen kl'er, der må glemmes!

Tak for jeres tålmodighed med mine langsomme svar,
tak fordi I har været der, når jeg har været stresset, frustreret eller nede i kulkælderen, og ikke mindst tak fordi I er her til at være en del af sjoven og balladen på kl.

Jeg håber, I har haft en fantastisk jul, og at I får et endnu bedre nytår.Tak for et fantastisk år alle sammen <3
Krystal

Krystal

Skaberinden

5791
posts
21
karakterer

Krystal 30.12.2012 12:56
2012 har budt på rigtig meget stigende og faldende aktivitet her på KL, men det er dejligt at se, at mange af jer stadig hænger ved - og som Nova siger, så når man først er KL'er, så bliver man ved med at være det :b
Vi er dog også nødt til at se i øjnene, at det ikke skader at få nye mennesker til - hvilket egentlig kan være en smule svært, når man efterhånden har lært hinanden så godt at kende, som så mange af os har. Af samme grund valgte jeg for kort tid siden at gøre chatboksen åben for gæster - og forsøge at lave lidt reklame udadtil. Jeg opfordrer derfor også jer alle til sprede budskabet om KL, så siden - og rollespillet - kan blive ved med at leve.

På den mere personlige front kan jeg kun sige, at det forløbne år har budt på UTROLIGT meget. Før i tiden var KL'ere mennesker, jeg så til KL-ture. Det var hyggeligt, men det var trods alt kun nogle gange om året.
Men efter en længere periode, hvor Nova bl.a. dukkede op i mit lille hjem omkring hver uge, så blev KL'erne en langt større del af mit personlige liv, og jeg er nu nået til det punkt, hvor størstedelen af min 'normale' vennekreds også har kendskab til KL.
Jeg må tilstå, at jeg stadig finder det en smule spøjst, når de mennesker, jeg normalt hænger ud med her i Roskilde, kalder mig for "Krys".

Dette indlæg bliver måske en smule Nova-præget, men jeg kan ikke sige andet, end at min med-admin er blevet så meget mere end blot en person, jeg styrer et rollespilsboard sammen med.
Om kun 3 uger skal hun og jeg flytte sammen, og det er jo fantastisk. Forhåbentlig kan dette også inspirere til en masse gode KL-relaterede ting.


Jeg vil sige, at I alle sammen betyder utroligt meget for mig. I har givet en lille, asocial pige fra Lolland en masse fantastiske oplevelser og bekendtskaber, og jeg havde ikke været den, jeg er i dag, uden alle jer.
Jeg håber inderligt, at I vil være med til at skabe en masse nye oplevelser i de kommende år (:

/Krys
~ Krys ~

Hurtigsvar Besvar


Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 1