Et stykke fra kløften

Chriq Ztýrh

Chriq Ztýrh

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Topalis

Alder / 23 år

Højde / 160 cm

Chriq 13.02.2009 23:57
Chriq smilte ved tanken. "Fint nok! Det er ved at blive mørkt. Jeg ville forslå vi følger denne lille pige hjem, og går tilbage til byen." sagde han spørgende.



Chriq vendte sig om mod den lille pige


"Hvad hedder du?" spurgte han hende imens han smilte. "Og hvor bor du?" spurgte han efter en kort pause.
Har du spørgsmål til Chriq? Så klik her[/color]

Se Chriq Ztýrhs profil her
Navael Avitae

Navael Avitae

Krystalisianer

Neutral God

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 102 år

Højde / 145 cm

Sunny 13.02.2009 23:59
Hun smiler til dem og er ved at blive glad igen. hun kigger på den lille pige som lå nede i støvet. hun smilte lidt til den søde pige og lyttede bare til de to. hun ville godt nok helst ud i skoven da hun følte sig mest tryg der. hun tænkte lidt men ikke særlig meget
Chriq Ztýrh

Chriq Ztýrh

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Topalis

Alder / 23 år

Højde / 160 cm

Chriq 14.02.2009 13:43
/Smelte :P



Chriq stod forbøjet overfor pigen. "Jeg hedder Chriq. Kommer du fra Paradis?" spurgte Chriq venligt. Han mente det umuligt kunne være en engel, for pigen var ikke specielt køn. Bare nuttede.


Han vendte et kort øjeblik sig om, og så hvordan den store "arena" de havde lavet, stadig stod i det tørre landskab, alt imens isen langsomt smeltede.


Helt over fra Byen af, kunne man tydeligt se et stort hul, ved Dødens Kløft...

Chriq vendte sig om mod Yumikasake og Navael, og sagde. "Jeg går tilbage til byen og gør det hele klar.". Han vendte sig mod pigen og sagde med et smil "Hvis du godt ville med til Byen, så følg efter mig!".


Han vendte sig om, og begyndte at traske til byen, blandt andet for at orientere sig.


/Out
Har du spørgsmål til Chriq? Så klik her[/color]

Se Chriq Ztýrhs profil her
Navael Avitae

Navael Avitae

Krystalisianer

Neutral God

Race / Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 102 år

Højde / 145 cm

Sunny 04.03.2009 20:57
Hun ser sig kort omkring og flyver så væk mens hun nynner.

//out
0 0 0


Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 1