Ny karakter! Og lidt efterspørgsel til de andre.

Karen

Karen

KL-hepper

1893
posts
14
karakterer

Karen 17.12.2018 11:11
Hejsa alle I dejlige KL'ere! :D

I anledning af at jeg nu har fået spyttet en ny karakter, Sensō, ud, søger jeg nu plot til hende, MEN! Jeg ville ikke lade jer gå glip af muligheden for også at lege med de andre karaktere, jeg har :3

Så uden videre omsvøb vil jeg kaste mig ud i det, fra en ende af ^^

Alicia: Alicia er min første karakter, som har været igennem noget af en omvæltning. Hun startede med at være halvt elemental, men hun genopstod som engel efter at være blevet myrdet af en vampyr. Hun har efterhånden været det et stykke tid, og jeg har ikke officielt fået søgt noget til hende, så nu skal det være tid.

Jeg kan altid bruge generelle relationer til hende, men jeg søger også en frivillig til hendes anden evne, som er at skabe et bånd med en person (hun er essentielt en skytsengel). Evnen virker ikke på andre engle, men ellers er der frit slag på alle hylder. Dog ville det være fedt, hvis det var en person, der ikke bare var pacifist og levede sit liv hjemme i sofaen ^_^

Lykke: Lykke er min meget sadistiske dæmon, der er ridder for Mørkets hær. Hun er ambitiøs, og hun er ekstremt loyal over for hæren. Hun er dog også ekstremt racistisk, og man skal virkelig vise sit værd for at vinde hendes respekt, hvis man ikke er dæmon.

Jeg søger generelle relationer til hende indenfor Mørket. Ellers er jeg åben for alle plots til hende, hvis du finder en idé, der kunne passe godt til hende ^_^

Neesja: Neesja er halvdyr i en blanding af grøn anaconda og flagermus. Slangen er helt klart den, der skinner mest igennem, men hun har træk fra begge dyr. Hun holder til i skoven ved elverly, men hun kommer af og til ud, så der er mulighed for, at hun kan befinde sig andre steder. Hun er generelt defensiv over for alle racer, der ikke hører til skoven (såsom mennesker, dæmoner osv.), fordi hun før har oplevet, at de ødelægger naturen. Hun er forudindaget på det punkt, men hun er ikke komplet lukket for relationer på det punkt, hvis man kan bevise, at man er venligsindet.

Igen søger jeg generelle relationer, men jeg er også åben, hvis du har en idé, hvor hun kunne passe ind ^_^

Sensō: Sensō er mit nyeste skud på stammen. Hun er taget med udgangspunkt i de fire apokalyptiske ryttere. Hun har tre "søskende" (disse er ikke oprettet, så det er endnu ikke relevant. Jeg opretter ikke flere ryttere, men hvis du ønsker at lave en, står det dig frit for :3). Hun er i øjeblikket i konflikt med sig selv, fordi hendes første evne påvirker andre til at være aggressive i større eller mindre grad, og hun kan ikke komplet slå den fra. Derfor holder hun sig meget for sig selv og prøver at undgå andre væsner.

Jeg søger nogle, der kan trænge igennem til hende (eventuelt en med høj mental udholdenhed, eller en der er immun for andres magi, så de ikke bliver påvirket af hendes indflydelse). Hun mangler også lidt et formål med livet, så en der kan blive en slags mentor for hende måske? Ellers er jeg også åben for idéer ^_^

Shinji: Shinji er varulv og pirat. Han er også lidt en joker i den forstand, at jeg kan smide ham ind stort set alle steder. Han er en livsglad person, der til tider godt kan være en kende for flabet. Han har en hang til damer og sprut, men han er samtidig en god ven, der ville gøre hvad som helst for dem, der har vundet hans tillid. Han har en mental blokade, der gør, at han ikke kan lyve.

Her søger jeg også bare generelle relationer, men jeg er også samtidig stadig åben for idéer ^_^

Thalanil: Thalanil er en blanding af bjerg- og mørkelver. Han er dusørjæger, der er blevet opfostret dels på børnehjem og dels af et menneske. Han er pengegrisk uden lige, og han viser ingen nåde til folk, der stiller sig i vejen for en dusør. Han er ligesom Shinji yderst loyal over for dem, han ser som venner, men han er samtidig meget mistroisk (mest på grund af hans hverv).

Jeg søger generelle relationer, men jeg søger også eftersøgte, der gerne vil jagtes af ham (*øjenbrynssmiley*). Han er dog temmelig ihærdig, så det kræver også, at spilleren er indforstået med, at hans eller hendes karakter ikke bare sådan slipper væk lige med det samme. Thalanil er vant til at skulle opspore folk, og han er fandens dygtig til det, så man kan løbe, men man kan bestemt ikke gemme sig.

Fælles for alle karakterer er, at jeg ikke ønsker nogle af dem døde. Jeg ønsker heller ikke fastlagt kærlighed, da jeg gerne så dette udvikle sig naturligt igennem emner, hvis det skulle blive relevant. Sex og vold kan sagtens aftales på forhånd, men nogle karakterer har mere hang til det ene eller andet end andre (eyes Shinji og Lykke).

Så kom glad mennesker! Jeg bider kun lidt :3

Det var alt herfra, jeg håber, I kan bruge det til noget ^_^

- Karanu

KraveKage

Krave the Lone Wolf

3483
posts
15
karakterer

KraveKage 17.12.2018 13:10
Jonathan er så klar til at møde hende hvis det er :)
Karen

Karen

KL-hepper

1893
posts
14
karakterer

Karen 17.12.2018 13:13
*Peger på sine tre kvindelige karakterer* Jeg går ud fra, du mener Sensō? xD
Rabbit

Rabbit

2365
posts
12
karakterer

Rabbit 17.12.2018 13:56
Liv er tilfældigvis også baseret på de fire ryttere, nemlig Døden, så hvis du har lyst, er det oplagt at lave en søskendeforbindelse dér x)

Nu er jeg på mobilen, så jeg har ikke lige mulighed for at se, hvor gammel Sensō er, men vi kan vel finde ud af et eller andet, så det passer sammen?

Liv ville ikke kende til Sensō (hun ville have glemt alt om hende og de andre søskende), så der ville nok ikke komme så meget plot ud af det lige nu, men det er evt. noget vi kan sætte i gang nu, og så spille noget plot med det på et senere tidspunkt? Anyway, lad mig høre, hvad du tænker!
- Rabbit


Karen

Karen

KL-hepper

1893
posts
14
karakterer

Karen 17.12.2018 14:01
Jeg sender dig lige en pm, når jeg får tid :o
Nyxx

Nyxx

The Angery Pancake

2721
posts
21
karakterer

Nyxx 18.12.2018 14:34
*kaster Matthew mod den nye karakter* tænker mentor, da han uden tvivl har stor tålmodighed! Bevares så er manden dæmon og vil måske blive påvirket lidt af hendes evne :)

*smider sine eftersøgte i armene på Thalanil*
Har nu nok et par stykker han kunne prøve kræfter med... evt Eretreya og Lindarynil? :)
Karen

Karen

KL-hepper

1893
posts
14
karakterer

Karen 18.12.2018 18:32
Jeg smækker lige en pm i din retning, når lejligheden byder sig, Nyxx :D
Vuze

Vuze

1612
posts
10
karakterer

Vuze 19.12.2018 04:32
Jeg skal lige op på det krævede antal post, men så kunne jeg også godt finde på at lave en af de fire ryttere hvis det er cool? :D

Ved ikke om der kunne være noget spændende mellem Alyndre og Alicia? Alyndre kunne i hvert fald godt bruge et eller andet positivt i sit liv lige nu.. om ikke andet nogen som bare vil hjælpe hende lidt efter hun har været i kløerne på Sobek? :)


Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 0