Alexander Schwartz

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 19 år

Højde / 172 cm

Draikon 20.10.2010 15:19
Alexander var endnu en gang på en af sine lange cross country turer, og var endt ved et smuk vandfuld som emmede ud i en mindre sø, Vandet så dejligt, fredfyldt og generelt rigtig afslappende ud, Alexander kiggede sig omkring, og der var ingen mennesker i nærheden, og desuden havde det været et stykke tid siden Alexander havde fået et dejligt afslappende bad, så han afklædte sig selv og sprang derpå ned i vandet, som uden at være varmt ihvertfald var dejligt, dog valgte Alexander at skyde en rimelig stor mængde antistof ned med bunden, explosionen fik vandet til at varme rimelig kraftigt op, så det nu passede til hvordan et varmt bad ville føles.
Alexander er blevet lidt mere voksen ;)
Venus

Venus

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 167 cm

Venus 20.10.2010 15:36
Hvis Alex lyttede efter, ville han kunne høre noget der susede gennem luften i en heftig fart, hvorefter dette noget åbenbart blev standset af noget træ. Lyden kom et pænt styk væk fra, og den kom ikke nærmere.

Venus trak endnu en pil op fra sit kogger og lagde den på plads på buen, tog sigte og affyrede den. "Øv! Bare lidt til højre..." En ny pil blev sendt afsted. Hun øvede sig i at splitte en pil i to. Det lykkedes for det meste faktisk. Men man kunne jo ikke ramme hver gang. Pilen, der var skudt af mod en træstamme og skulle flækkes, flækkede. "Sådan!" nærmest råbte hun og sendte en ny pil afsted mod den forige, der nu havde taget den førstes plads. "Egentlig er det her et værre spild af pile." Hun smile og fyrede pilen af.

Alexander Schwartz

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 19 år

Højde / 172 cm

Draikon 20.10.2010 15:46
Alexander hørte overhovedet ikke lyden af pile som fløj igennem luften og ramte et træ, men han kunne ikke undgå at høre udbrydet fra Venus, Alexander kiggede sig omkring han var sikker på at var lyden af en kvinde, hvilket ikke var så heldigt eftersom at han lå nøgen i en sø, men det var der ikke rigtig noget at gøre ved, dog var han sikker på at han havde hørt den stemme før på et tidspunkt, den virkede ihvertfald meget bekendt.
"Hallo? hvem er det" Råbte han imens han lå med armene over kors på jorden og således at kun hans skuldrer og hoved var over vandkanten.
Alexander er blevet lidt mere voksen ;)
Venus

Venus

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 167 cm

Venus 20.10.2010 17:20
Alex råbte i samme øjeblik, som Venus affyrede en pil, hvilket fik Venus til at vende sig mod lyden med et sæt. Pilen ramte naturligvis stadig plet. I første omgang var hun i tvivl om, om hun overhovedet havde hørt noget. Så blev hun enig med sig selv om, at det havde hun. Derefter forsøgte hun at finde ud af, om hun kendte stemmen. Helt sikkert mand... lød flink nok (med det mente hun 'lød ikke som Samson eller Kyoshiro') Den lyder bekendt... Men siden jeg åbenbart ikke kan gætte, hvem det er, har jeg ikke snakket ret meget med ham. Hun svævede over til træet, da det var det hurtigste, og hev alle pilene - også de ubrugelige - ud af træet for så at stoppe dem ned i koggeret. Så hang hun buen over skulderen og gik i retning af lyden til hun fik øje på Alex.
"Alex!" sagde hun højt nok til, han ville kunne høre hende. På denne afstand kunne de også tydeligt se hinanden, hvilket også havde resulteret i, at Venus var stoppet op. Hun mente ikke, der var nogen særlig grund til at se mere end, hvad hun kunne se nu x)

Alexander Schwartz

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 19 år

Højde / 172 cm

Draikon 20.10.2010 18:05
Alexander lyttede nøje efter, men først var det eneste han hørte var lyden fra en blid brise som bevægede sig hen imod ham, han kiggede i retning af lyden og så en kendt ansigt, ikke fordi de havde set ekstremt meget til hinanden men han kunne ihvertfald huske hendes navn og hendes ansigt, og det var trosalt altid dejligt at se et menneske man kendte, selvom han lå i søen helt nøgen, hvilket han dog ikke tænkte over lige nu.
"Venus hej, hvordan går det? kom dog herned" sagde han kraftigt smilende, da han fuldstændig havde glemt sin egen nøgenhed, så derfor kunne han heller ikke forstå hvorfor det var at hun valgte at forblive så langt væk, deres sidste møde var næsten endt galt, rigtigt nok, men der havde hun jo også overrasket ham, så hun kunne vel ikke tro at han kunne finde på at skade hende?
Alexander er blevet lidt mere voksen ;)
Venus

Venus

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 167 cm

Venus 20.10.2010 20:13
Venus stod ubevidst og nulrede den del af hendes bue, der var af træ, med mellem tommel- og pegefingeren. Det var ikke fordi, hun følte sig utryg på nogen måde og havde brug for noget at holde fast i. Det var bare noget hendes underbevidsthed havde fundet på af årsagerne kun guderne kunne have en anelse om.
Venus spærrede overrasket øjnene op og spurgte grinene: "Ville du ikke have noget mere tøj på først?" Hun holdt op med at grine igen, mest fordi hun forsøgte at holde grinet tilbage. Der var vidst en lille detalje Alex havde glemt. Det kunne naturligvis ske for enhver, men det gjorde det nu ikke mindre underholdene.

Alexander Schwartz

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 19 år

Højde / 172 cm

Draikon 20.10.2010 20:22
Det gav Alexander et lille chok idet han opdagede at han jo rent faktisk var nøgen, men ville det ikke virke endnu dummere hvis han sprang op af vandet nu? hans taske med alle tingene lå et godt stykke væk fra ham, og han havde et lille håndklæde med, men det var virkelig ikke særlig stort, det var jo også kun meningen det lige skulle tage det værste inden han havde tænkt at sætte sig foran et varmt bål, han valgte derfor at lade som ingenting, og som om han ikke kunne se et problem i det selvom han rødmede en lille bitte smule.
"Jeg er faktisk næsten lige sprunget i, så jeg vil foretrække at blive liggende i vandet lidt endnu, desuden hvis jeg skal op af vandet, så er jeg nød til at gå helt over og hente mine ting, og det ville du jo nok også blive lidt stødt over, sååååå jeg tror jeg bliver liggende lidt endnu" Sagde han og smilte en smule, hele hans krop lå nu op ad kanten, så det var umuligt at se noget overhovedet ud over toppen af hans overkrop.
Alexander er blevet lidt mere voksen ;)
Venus

Venus

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 167 cm

Venus 20.10.2010 20:33
"Stødt? Egentlig ikke.... det ville bare blive temmeligt.. akavet, har jeg en fornemmelse af," sagde hun med et grin, men endte alligevel med at acceptere tingene som de var. Hun satte sig i skrædderstilling på bredden. Græsset var stadig temmeligt blødt trods årstiden. Men nu befandt de sig også i Medanien og på bredden af et vandløb. Her var generelt lidt bedre vækstforhold.
Venus sad nu omkring halvanden meter fra Alex. Hun overvejede at hente tasken, men droppede det så igen. Som han havde sagt, var han jo lige hoppet i. "Nyder du så dit bad om man må spørge?" spurgte hun. Svaret var indlysende. Det undrede hende mere, hvordan det var lykkedes ham at varme vandet op, for det var tydeligvis varmere end resten af vandet.

Alexander Schwartz

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 19 år

Højde / 172 cm

Draikon 20.10.2010 20:41
Alexander tvang et smil og et grin frem, og det var halv tydeligt at det var tvunget, og så det at hans kinder var omend bare en smule røde kunne også antyde til at han ikke var helt tryg ved situationen, men det kunne jo også bare være fordi at vandet var rimelig varmt, Alexander lod igen en klump antistof sive ned og ramme bunden, en explosionen fra under vandet lød, og vandets varme steg, således at der nu sivede en smule damp og, og alexander unstødte et roligt og afslappet støn (ikke perverst støn men et aaaaaaah) idet han lod sig selv sive lidt længere ned i vandet.
"Det er ekstremt dejligt, du burde næsten hoppe i" Sagde han egentlig mest ment som en spørg, og det blev da også efterfulgt af en oprigtig og glad latter.
Alexander er blevet lidt mere voksen ;)
Venus

Venus

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 167 cm

Venus 20.10.2010 20:58
Alex' latter lød ikke helt oprigtig, hvilket ikke overraskede hende. Han ville måske nok gerne have haft det tøj alligevel. Faktisk havde hun en lille bitte smule ondt af ham, hvilket fik hende til at smile endnu mere.
Så kom eksplusionen. Den tiltrak sig meget effektivt Venus' opmærksomhed. Først så hun meget forvirret ud. Så rynkede hun øjenbrynene og spydsede munden i en eftertænksom mine. Man kunne næsten høre tandhjulene køre rundt i hovedet på hende. Til sidst faldt ti-øreren.
"Nårh, så det er sådan du gør!" udbrød hun en smule triumferende. "Men det kunne man jo gøre lidt nemmere... Måske skulle også hoppe i," begyndte hun. Så kom hun i tanker om, hvorfor hun slog den idé ud af hovedet i første omgang og skiftede mening. "Eller i hvert fald bare dyppe tæerne."
Venus flyttede benene ud til siden, så hun sad som en anden havfrue. Hun fik vrikket de lange grønne støvler af fødderne, hvorefter hun krøb hen til kanten og stak fødderne i. Når hun sad på bredden gik vandet hende til lige under knæene. Hun kneb øjnene sammen et øjeblik og åbnede dem igen. Efter det lod det til at temperaturen i vandet omkring dem blev mere stabil. Det var en god måde at træne hendes evne på. Oprindeligt var det jo også derfor, hun var taget her ud; for at træne. "Såh.... hvad er du flygtet fra? Siden du er taget herud for at slappe af, mener jeg."

Alexander Schwartz

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 19 år

Højde / 172 cm

Draikon 20.10.2010 21:10
Alexander fik helt et chok da hun tog sine sko af, og han troede at hunrent faktisk havde tænkt sig at hoppe i, hvilket jo var det stik modsatte af hvad han havde forsøgt på, men han blev heldigvis rimelig lettet idet hun bare ville dyppe sine fødder, og da han så også kunne mærke hvordan vandet fik en mere konstant varm temperatur slappede han blot endnu mere af, han havde faktisk fuldstændig glemt at venus havde sådan en egenskab, men så igen han havde jo heller aldrig rigtig mødt den, kun analyseret den hvis man da kan sige det.
han begyndte at grine lidt, og den akavede stemning kom lidt væk da hun havde regnet ud hvordan han holdt vandet varmt, det havde da også taget sin tid hvis man spurgte ham.
"Jeg er skam ikke flygtet fra noget denne gang, jeg havde bare brug for at komme væk for en tid, så jeg tænkte jeg ville rejse lidt rundt i landet, og det lader til at jeg ofte ender med at støde på dig" Sagde han og grinede lidt idet han skubbede sin krop lidt tættere på kanten så man intet kunne se, eller det håbede han da i det mindste på.
Alexander er blevet lidt mere voksen ;)
Venus

Venus

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 167 cm

Venus 20.10.2010 21:24
Venus undlod bevidst at kigge ned til højre, hvor hun vidste, Alex befandt sig. Det tætteste hun komme på at se i hans retning var, når hun engang i mellem så på hans ansigt. Hun gjorde sig den anstrengelse af årsager, som Alex vidst nok var klar over. Eller også var han ikke. Hun kunne faktisk ikke huske, om de havde snakket om lige det - ja, problem var det jo egentlig ikke. Og så alligevel. Nej... Nej, det tror jeg ikke, vi har... Men det kunne nu også være ligegyldigt. Hvis hun alligevel skulle komme til at kigge, kunne det være godt det samme, for temperaturforskellen mellem vandet og luften fik vandet til at dampe og danne en lidt tåge, der krøb hen over vandoverfladen som et tæppe af vat.
Hun grinede lidt og forsatte med at smile sit sædvanlige, varme smil. "Ja, det sker åbenbart tit... Og du kommer nok til at møde mig oftere, hvis du bliver ved at holde dig til steder nær havet eller i skove." Hun havde en tendens til at holde sig til de steder, fordi hun elskede havet og fordi hun følte sig hjemme i skove. De havde været hendes hjem indtil hun var fem. I de små havde den slags ting en tendens til at sætte sig fast i en.

Alexander Schwartz

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 19 år

Højde / 172 cm

Draikon 20.10.2010 21:31
Alexander løsnede ldit op i kroppen idet der dannede sig en damp, således at han nu vidste at hun ikke længere kunne se hans krop, han dukkede derpå ned under vandet, omend kun for et sekund, for at dukke op igen, med vand piplende ned ad hovedet, og håret som nu lå en smule mere ned, hvilket fik ham til at se lidt spøjs ud. Dog smilede han bare til hende, og det varmede ham lidt at få at vide at de nok ville se mere til hinanden i fremtiden, der var bare et eller andet over hende venus som han godt kunne lide, hun var jo trosalt ikke ligesom de piger han var vant til inde fra byen af, hvis fædre var stop fyldt med penge og var vant til at få alt hvad de nu engang pegede på, nej dette var en dejlig forandring.
"Det er aldrig skidt at møde dig, så det vil jeg se frem til, kan endda være jeg tager mere og mere hen til have og skove i fremtiden" Sagde han og grinede en smule
Alexander er blevet lidt mere voksen ;)
Venus

Venus

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 167 cm

Venus 20.10.2010 21:58
Det kom som en overraskelse, at Alex lavede en bevægelse væk fra bredden. Venus havde fået den opfattelse af, at han holdt sig op ad bredden for at undgå akavede situationer. Men nu bevægede han sig jo ud i vandet. Venus flyttet per refleks blikket, fordi der kom en uventet bevægelse i hendes øjenkrog. Så tog hun det mere roligt. Hun havde fået øje på vattæppet. Musklerne i Venus' skuldre holdt op med at spænde. De havde ikke været voldsomt spændte, så måske ville man slet ikke bemærke, at de faldt ned på plads, men Venus selv lagde mærke til det.
"I lige måde," svarede hun med nyfunden afslappethed. "Jeg vil også se frem til at støde på dig igen." Hun så lidt på Alex. Det var ikke fordi hun ikke kunne lide ham. Han var vældigt sød. Men hver gang han kom med en af den slags bemærkninger, der kunne betragtes som en kompliment, følte hun et stik af utryghed. Hun vidste godt, hvorfor hun fik den fornemmelse, og hun forsøgte at modarbejde den, for der lå sikkert ikke noget i den. Men alligevel ville hun ønske, de kunne finde på noget andet at snakke om.
"Hvad mente du egentlig med 'denne gang'... Er du da flygtet fra nogen før?" Hun spurgte med et glimt i øjet. Hun håbede på en eller anden god historie, lidt sladder kunne man vel godt kalde det. Og ikke mindst en chance for at snakke om noget, der ikke indebar venlige bemærkning.

Alexander Schwartz

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 19 år

Højde / 172 cm

Draikon 20.10.2010 22:13
Han smilede kraftigt til hende idet hun gengældte hans kompliment, han lod roligt sin hånd krybe op og lade den blidt oven på hende og smilte endnu engang til hende, det var tydeligt for enhver at han godt kunne lide hende, og hvis man kendte Alexander ville man nærmest synes hun havde en mærkelig effekt på ham. Dog var der noget som sagde ham at hun var lettere utilpas lige nu, men han var ikke sikker, så han valgte at lade tvivlen komme hende til gode.
"Jo altså fra tid til anden har vi jo alle sammen haft brug for at komme lidt væk fra det hele, og specielt min arbejdsgiver kan være.... ja det eneste ord der nogenlunde dækker det er vel krævende, men ihvertfald så har man fra tid til anden brug for at komme væk og bare slappe af, men det er ikke sagen i dag" Svarede han hende blidt og aede blidt hendes hånd.
Alexander er blevet lidt mere voksen ;)
Venus

Venus

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 167 cm

Venus 20.10.2010 23:49
Nu følte hun sig rigtigt utilpas. Der gik en kuldegysning gennem hele hendes krop, hvilket var komplet unormalt. Hun frøs aldrig. Det tillod hendes evne kun, hvis det var under minus tredive grader. Det betød, at hun kun fik kuldegysninger, når hun følte sig voldsomt utryg, og selv ikke det skete særligt ofte, fordi hun var så naiv. Hvis hun faktisk havde et motto, ville det være: uskyldig til det modsatte er bevist. Ud over det forsvandt det smil, der ellers var hendes kendetegn - bortset fra det røde hår. Kort sagt: Hun brød sig ikke om, at Alex lagde sin hånd på hendes.
"A-alexander? K-ku' du ik' lade være med det der?" stammede hun med et stænk af undertrykt angst i stemmen. Resten af hendes krop var holdt op med ryste, fordi Venus ihærdigt forsøgte at undertrykke følelsen. Alex havde trods alt kun været venlig. Men hendes hånd blev ved med at ryste. Gyset kunne vel godt misforstås som et tegn på velbehag, men det var det absolut ikke. Venus følte det som om, hun ikke rigtigt kunne kontrollere sin hånd. Det var også grunden til, at hun ikke bare trak den til sig.

Alexander Schwartz

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 19 år

Højde / 172 cm

Draikon 21.10.2010 00:09
Alexander kunne ikke helt forstå den kraftige reaktion fra Venus, det virkede nærmest overdrevent, han skubbede sin krop en smule op så halvdelen af hans torso var over vandet, han lod sin arm glide roligt op ad hendes ene arm, "Hvad er det galt Venus? du ryster kraftigt, fryser du?" Sagde Alexander meget bekymret, han ville have sprunget helt op af vandet, men han var trosalt stadig nøgen.
Alexander er blevet lidt mere voksen ;)
Venus

Venus

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 167 cm

Venus 21.10.2010 00:20
Venus fik endelig sin krop til at flytte sig væk fra Alexander. "N-nej. Jeg... jeg fryser aldrig." Selvom hun havde rykket sig, kunne Alex stadig nå hendes arm. Med sin venstre hånd, der også rystede en smule, skubbede hun blidt hans arm væk. "Kunne du ikke..." Hun ville gerne have sagt 'gå væk', men det virkede så tarveligt. Han prøvede jo kun at være sød ved hende. Det var hun udmærket klar over, men det fik ikke ubehaget til at holde op. "Kunne du ikke gå ned i vandet igen... t-tak?" Nu da ordene havde forladt hendes mund, virkede de endnu mere underlige end dem, hun først ville have sagt.
Helt ærligt havde Venus intet imod Alex., ikke som udgangspunkt i hvert fald. Sådan havde hun det med alle mennesker. Men når de begyndte at komme for tæt på, var det noget helt andet.

Alexander Schwartz

Krystalisianer

Retmæssig Ond

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 19 år

Højde / 172 cm

Draikon 21.10.2010 00:39
Alexander lod sig selv glide ned i vandet igen, det gjorde faktisk direkte ondt, han var blevet afvist før, men aldrig på en sådan måde, han lå nede i vandet i et par sekunder, fuldstændig uden at bevæge sig, efterfulgt af et lettere voldeligt udbryd, og en kugle antistof som blev slynget i vrede mod nogle klipper, og derefter sprang dem i mange tusinde stykker, han trak vejret tungt, og kølede lige så stille ned, det virkede som om hun fik det direkte dårligt idet han rørte hende, var det afmærkninger der gjorde det? han vidste godt at de var specielle og kunne virke afskræmmende på de fleste men aldrig havde han oplevet sådan en reaktion.
"Beklager Venus, jeg prøvede bare at være flink, men hvis du direkte får det dårligt skal jeg nok lade være med at røre dig igen" Sagde Alexander og førte endnu et skud anti stof ned i bassinet så varmen igen steg kraftig, og en smule mere tåge formede sig, så han kunne have ryggen imod Venus, uden at der var nogen fare for at hun ville kunne se noget af hans mandigvis hvis hun da kiggede, hans hoved lå låned op af bredden og han tog et par lange rolige vejrtrækninger.
Alexander er blevet lidt mere voksen ;)
Venus

Venus

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 26 år

Højde / 167 cm

Venus 21.10.2010 14:41
"Pyyh." Det lettede suk var så lavt, at de lige så godt kunne have været vinden, der susede gennem dampen på vandet. Lige så stille holdt hun op med at ryste. Ubehaget var ikke forsvundet, og det ville ikke forsvinde helt, før hun var kommet på sikker afstand af Alex. Det var ikke hans skyld. Selvfølgelig var det ikke det, men alligevel var han grunden til den dårlige fornemmelse.
Så mærkede hun en rystelse, en svag trykbølge der strømmede gennem vandmasserne omkring hendes fødder. Hun sank en klump og så over på Alex. Hun var sikker på, det var ham. Hurtigt trak hun fødderne op ad vandet og ind til sig, så hun kunne holde om sine knæ. Så snart benene dukkede op af vandet begyndte vandet fra huden at fordampe. Der gik ikke lang tid, før hun var tør. Mens hun tørrede, prøvede hun at undskylde over for Alexander.
"Undskyld... Jeg ved godt, du prøvede at være sød. Det er ikke dig, det.... Jeg vil helst ikke tale om det." Hun ville gerne holde om Alex eller et eller andet. Hun brød sig ikke om, at han var i dårligt humør, men hun vidste, hun bare ville skubbe ham væk fra sig igen. Uh, hvorfor kunne de ikke bare lade mig være...
0 0 0


Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 3