Hvor jorden rækker mod himlen...

Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 31.05.2009 23:40
Rex rettede sig op og støttede hænderne imod jorden. Han satte sig helt op og stirrede på Kyoshiro. Tavshed. Halvdelen af hans hoved var badet i blod, og hans øjne lyste nærmest af raseri. Hans krop dirrede. Arret gjorde ondt. Smerten gjorde ham svimmel. Forvirret. Den var der heletiden. Konstant. Altid. Han forvandlede sin hånd til en daggert. Nu måtte det slutte!
Han lod daggertens blad glide langs arret; skar panden op på sig selv. Han skreg af smerte og hans ansigt blev rødt af blod. Han pressede daggerten imod panden. Et eller andet sted var han bange for at komme til at slå sig selv ihjel, men så alligevel? Der lød et knæk, og et øjeblik stoppede tiden for ham. Så fik han et døsigt blik for øjnene. Der gik yderligere et par sekunder, så borede smerten sig ind i hans ansigt igen. Han tørrede blod væk fra øjnene og stirrede på Kyoshiro med et tomt blik.

"Du..." hvæste han og langede ud efter Kyoshiro. Han vidste at han ikke ville ramme ham, så han brugte den anden hånd til at skubbe sig væk fra jorden og kastede sig imod Kyoshiro. Eftersom de ikke var så langt fra hinanden, var der et lille håb om, at få kastet ham til jorden. Men man ved aldrig.
Kyoshiro Sitanus

Kyoshiro Sitanus

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1253 år

Højde / 190 cm

Kyoshiro 01.06.2009 00:00
Hans øjne blev store da Rex pludselig borede daggerten ind i panden på sig selv og blinkede forvirret.
Hvad var det dog ungen lavede? Han kunne da ikke heale sig selv, eller det havde Kyo ihvertfald aldrig set.
Han sad simpelthen og var så overrasket at han kun så angrebet komme da Rex alligevel var alt for tæt på.
Så istedet for at knalde hovederne sammen, rullede han faktisk tilbage på ryggen og trak benene op så Rex brystkasse ramte hans fødder.
Med at skævt smil pressede han så til med benene og da Rex allerede var i fremgang var det ikke svært at få ham skubbet op over ham.
Rex ville derfor flyve over ham og sikkert langt nok til at ryge ud i vandet.

"Du er stadig en idiot"

Sagde han glad og lagde sig dovent ned, kiggede op i himlen og lignede ikke en der lige var blevet angrebet.

OOC: LIOOOON KIIING ATTAAAAAACK <3
Avatar lavet af Alexds!
Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 01.06.2009 00:09
Rex blev heldigvis for ham selv ikke kastet ud over kanten. Han landede blot lidt ved siden af Kyoshiro, liggende på maven, med ansigtet på siden. Han hev efter vejret. Blod blod blod.
Han forsøgte at komme op at sidde, men det mislykkedes. Han lå blot og hev efter vejret. Han lyttede til sit hjerteslag. Det hamrede afsted. Var han ved at dø? Han skælvede og lå blot og hev efter vejret.
"Du fortjener ikke at leve. Kyo~shiro." hvislede han, "Kyo~shi..." han tav og forsøgte at få kontrol over sin vejrtrækning. Han skælvede og bævrede. Han kunne ikke se noget, og det han kunne se, dansede for ham. Han lå blot og stirrede ud i intetheden, bevidst om, at der ikke var så meget mere tilbage at gøre. Hvorfor skulle det altid ende sådan her for ham?
Kyoshiro Sitanus

Kyoshiro Sitanus

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1253 år

Højde / 190 cm

Kyoshiro 01.06.2009 00:14
Han endte med at sætte sig op igen, satte sig nok til rette at han ligefrem kunne prikke lidt til Rex.
Hvilket han gjorde. Han lænede sig lidt frem og lagde hovedet i en hånd, inden han prikkede Rex hårdt i siden med en skarp negl.

"Hvem er du til at bestemme hvem der har lov til at leve eller ikke at leve?"

Sagde han tænksomt, inden han trak hånden til sig, hævede den over Rex's ryg og huggede den voldsomt ned mod rygraden.
Det ville gøre helvedes ondt, neglende ville bore sig igennem tøjet og ind i huden. Måske kun halvanden centimeter ind i kødet, men det gør sku ondt alligevel.

"Hvis det stod til mig ville du sku heller ikke leve"
Avatar lavet af Alexds!
Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 01.06.2009 00:19
Det var somom hans reflekser blev skærpede. Eller af en eller anden ubeskrivelig grund, så vidste han, at Kyoshiro ville angribe. Han drejede sin krop og i bevægelsen blev hans ene arm forvandlet til en slags metalplade, der afværgede angrebet. Et skjold? Den var ny. Det havde han ikke prøvet før. Han stirrede på Kyoshiro, da hans angreb ramte den glatte, skjold-overflade.

"Jeg kan hurtigt vælge hvem der lever, og hvem der dør." hvislede han. Hans øjne glødede. "Det er ligesom med små dyr. Man kan tage dem op i hånden. Så kan man vælge at sætte dem ned igen, eller... Man kan kvase dem imellem sine hænder." han satte hovedet en anelse på skrå og stirrede indgående på Kyorhiro, igennem blodet. Han smilte.
"Du er mit lille dyr, Kyoshiro. Men du river og bider lidt. Men så bliver du også straffet hårdere." hvislede han og lod tungen glide henover læberne.
Kyoshiro Sitanus

Kyoshiro Sitanus

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1253 år

Højde / 190 cm

Kyoshiro 01.06.2009 00:25
Den klangende lyd det gav da hans negle ramte skjoldet, fik ham kort til at skære tænder.
Der findes bare lyde der er absolut forfærdelige. Som ridsen på en tavle eller en gaffel på en tallerken.

"Du er en svækling. Du kan intet bestemme"

Sagde han hurtigt, inden han lagde ansigtet på skrå, af en eller anden grund lyttede han faktisk til hvad det var der blev sagt.
Det fik dog et fornærmet fnys til at slippe fra ham og han lod tungen glide over en hjørnetand.
Han kunne ikke tage den kommentar og skubbede derfor hånden hårdere ned mod dette skjold, så den forfærdelige lyd blev højere og det ville højst sandsynligvis lave lange rifter.
Metal mod sortmetal. Sortmetal vinder.

"Du har aldrig fået et slag ind. Hvad får dig til at tro du har noget at skulle have sagt?"

Hvislede han vredt, lod arret blusse op for at sætte tanke bag hans ord.
Avatar lavet af Alexds!
Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 01.06.2009 00:33
Rex mærkede Kyoshiros kløer imod skjoldet. Han smilte. Nu havde han ham. Kyoshiro var uopmærksom. Han tænkte sig tydeligvis ikke om. Skjoldet blev, på det splidt-sekund forvandlet, og forvandlingen gled nu op langs Kyoshiros arm, så hans arm var en DEL af den nye forvandling. Rex undlod at færdiggøre forvandlingen, så Kyoshiro og Rex nu hang sammen, via et slags metalrør, der voksede ud af Rex' albue og "ind i" Kyoshiros skulder. Selvfølgelig gjorde dette ingen skade, eller gjorde ondt. Det gjorde bare Kyoshiro ude af stand til at bevæge sin arm eller sig selv for den sags skyld. De hang sammen.

Smerten i panden voksede. Hans smil bredte sig. "Jeg kan overføre min smerte til dig, Kyoshiro. Så jeg foreslår at du stopper omgående." hvislede han og smilte forsat. De hang jo sammen, og nu var de nærmest ét individ. Dette her kunne blive meget... MEGET sjovt.
Kyoshiro Sitanus

Kyoshiro Sitanus

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1253 år

Højde / 190 cm

Kyoshiro 01.06.2009 00:39
Han så overrasket på den forvandling der pludselig gik ind over hans arm og så derefter rasende på Rex.
Det var simpelthen den mærkeligste følelse. Den kunne ikke rigtig beskrives end andet end ubehagligt.
Hold da kæft hvad troede knægten han lavede?! Et halv, hysterisk brøl slap fra ham og han prøvede automatisk at trække armen til sig.

"Hvad i helvede tror du det er du laver, din forbandede, lille snothvalp?!"

Knurrede han hysterisk, sparkede automatisk ud efter Rex's hoved og trak atter armen til sig.
Hvis han blev nød til det, ville han hugge armen af sig selv. Han kunne heale den tilbage, men det ville trodsalt gøre pisse ondt, så han ville helst slippe fra det.

"Jeg foreslår du stopper, inden jeg drukner dig"
Avatar lavet af Alexds!
Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 01.06.2009 00:46
"Aurf.." lød det fra ham, da han fik Kyoshiros stinkende fod i ansigtet. Han skubbede foden fra sig og skar en grimasse. Hans hoved var nu både blodigt og beskidt.
Rex lo. Drukne? "Du synker til bunds." Rex bankede med den frie hånd på metallet. "Donk donk..." mumlede han imens og smilede til Kyoshiro. Han var da en tåbe.
Han satte hovedet en anelse på skrå, ligesom Kyo selv havde gjort et par gange. Et smil bredte sig over hans læber.

"Jeg kunne opsluge dig.." mumlede han og metalmassen sneg sig 4-5 centimeter længere op af hans skulder. "Så ville du ophøre med at eksistere." mumlede han og missede med øjnene. Han sad blot og stirrede på ham. "Men jeg kunne også..." hans frie hånd blev nu en sværdklinge, og hans øjne lyste op. "Punktere dig og se om der er slink inden i." hvislede han dystert og lod tungen glide henover læberne. Det smagte af blod. Han stirrede på Kyoshiro.

"Hvad vil du helst? Hvis du SKULLE vælge?" spørgsmålet hang imellem dem... Hvis han SKULLE vælge....
Kyoshiro Sitanus

Kyoshiro Sitanus

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1253 år

Højde / 190 cm

Kyoshiro 01.06.2009 00:57
Ja det ville han nok.. Ikke kun på grund af metallet også på grund af hans ringe svømmeevne.
Han bed sig irriteret i læben, trak i den sølvring der sad i den og så vredt på Rex.
Han havde ingen anelse om hvordan det her fungerede, så han vidste ikke om Rex bluffede eller om han mente hvad han sagde, hvilket gjorde ham frustreret.
Dumme Rex. Hvorfor døde han ikke bare?

"Tror du ikke jeg kan klare mere smerte end bare et stik? Jeg er ikke fyldt med slik din tåbe, du derimod er fyldt med lort."

Knurrede han rasende, blottede kort en række, hvide tænder i vrede inden han satte sig ordenligt ned og så ondskabsfulgt på knægten.

"Noget helt tredje ville jeg vælge, men det behøver du ikke kende til"
Avatar lavet af Alexds!
Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 01.06.2009 01:02
Rex stirrede på ham, og sagde intet. Han betragtede ham blot. I tavshed. Han smilte blot. Ganske roligt og fattet. Han havde ikke noget andet at sige. Hvorfor skulle han også det? Han rettede sig op og smilte roligt til ham.

"Jeg tror bare jeg opsluger dig." mumlede han, og metallet der bandt dem sammen lyste op. Det voksede ind over hans brystkasse og over på den anden arm. Dér stoppede den ved albuen, hvor dens lysen falmede, og det igen tog metallisk form. Rex stirrede på ham.

"Farvel Kyoshiro." hvislede han.
Kyoshiro Sitanus

Kyoshiro Sitanus

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1253 år

Højde / 190 cm

Kyoshiro 01.06.2009 01:07
Han knurrede overrasket da metallet begyndte at bevæge sig længere ind over hans smalle form.
Dumme Rex, nu vidste Kyo jo ikke hvordan han skulle reagere til det her.

"Pis i helvede man, tror du ikke bare du burde det stoppe det der inden jeg brænder øjnene ud på dig?!"

Hvæsede han hysterisk. Han vidste ikke hvordan han skulle reagere. Han anede simpelthen ikke om Rex var istand til at gøre hvad han sagde.
Det fik ham til at trække foden tilbage igen, efterfulgt af et veltilrettet spark mod Rex hoved.
Dumme tingest.. Dø med dig.
Avatar lavet af Alexds!
Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 01.06.2009 01:24
Sparket sendte ham halvt bagover, hvorefter han trak sig op, via Kyoshiro. Han brummede lidt og ømmede sig i nogle sekunder. Han tog sig til kæben med den frie hånd. Han lod tungen glide henover læberne og tog sig til næsen. "Hvis du brækker min næse, så sværger jeg at du kommer til skade." brummede han og lod atter tungen glide henover læberne.

"Dine ben irriterer mig." mumlede han og strammede pludselig grebet om hans arm. Metallet "strammede", kunne man vel sige. Han stirrede på ham og sukkede. "Stop med at irritere mig..." vrængede han.
Kyoshiro Sitanus

Kyoshiro Sitanus

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1253 år

Højde / 190 cm

Kyoshiro 01.06.2009 01:30
Han så blot ondt ned på Rex over hans trussel og fnøs højt. Som om han ikke var bedøvende ligeglad.

"Jeg kan brække din hals hvis det er?"

Knurrede han vredt, men bed sig hårdt i læben da metallet pludselig.. Strammede om hans arm?
Åh yaaaaay, lortet kunne kraftedme også stramme, man. Og kæft det gjorde sku da også ondt og alt muligt.

"Du irriteret mig, gælder det slet ikke?"

Mumlede han besværet, sparkede dog rasende mod Rex's ansigt igen. Sigtede efter idiotens næse med den tykkeste del på hans sko. Snuden var trodsalt overtrukket med et ordenligt lag metal.
Avatar lavet af Alexds!
Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 01.06.2009 11:05
Rex ignorerede det han sagde. Stirrede bare på ham. Han sad ganske stille, så det var ikke til at sige om han overhovedet trak vejret. Han betragtede blot Kyoshiro. Det eneste der gjorde rede for at han stadig levede, var da hans øjne blinkede. Hans ansigt var rødt af blod. Det drev nedover ansigtet på ham. Han ville forbløde hvis han ikke gjorde noget. Han valgte at handle. Ud over hele højre side af hans ansigt voksede der en slags plade ud. Den var skarp, som et barberblad, og takket som en slags krigshjelm. Den dækkede ind over såret, og så ned ad ansigtet. Den stoppede lige over hans mund. Der var et hul til øjet.
Han stirrede forsat på Kyoshiro.

"Du vil gerne dø, har jeg ret?" mumlede han. I al den tid, havde han ikke bevæget kroppen. Kun nu, hvor han bevægede læberne. Han stirrede på Kyoshiro med et formørket blik. Et smil bredte sig over hans læber. Han ville gerne sige noget, men lod være. Han nød bare, at det var ham der havde overblikket nu. Kyoshiro var fanget i hans net. Som en flue i et edderkoppespind.

"Kyoshiro. Hvis du ikke stopper med at sparke mig, så amputerer jeg din ben. Og det vil ikke blive gjort med nåde."
Kyoshiro Sitanus

Kyoshiro Sitanus

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1253 år

Højde / 190 cm

Kyoshiro 01.06.2009 15:46
Han hævede kun et øjenbryn af halv masken Rex pludselig valgte at ville have over ansigtet. Øv. Han havde lige håbet på at idioten ville bløde til døde.
Sådan en behagelig tanke. Han så derefter ondt på Rex satte sig istedet til rette, alligevel så langt væk fra Rex som overhovedet muligt.

"Det muligt, men ikke af en snothvalp som dig"

Knurrede han muggent og havde ærlig talt den største lyst til at sparke ud igen og brække næsen på idioten.
Lede, lille.. Tingest med metal i hovedet.

"Slip. Mig. Medmindre du vil vide hvordan det føles at få ild brændt igennem din tykke skal og ind i hjernen"
Avatar lavet af Alexds!
Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 01.06.2009 16:19
Rex stirrede på ham og lod tungen glide henover læberne. "Du fik chancen." hviskede han og stirrede på den anden. "Nu må du lide for dit valg." mumlede han. Hele hans krop lyste op, og metallet gled op ad Kyoshiros krop. De voksede nærmest sammen. Rex' arm var vokset indover Kyoshiros krop, som en slags rustning. Nu voksede den op på hele Kyoshiros krop, så kun hans hovede var frit.

"Farvel, Kyo~shiro." hviskede han og gøs ved tanken om at det var det sidste han ville sige til idioten. Nu skulle han bare stramme metallet, og så ville Kyoshiro splatte ud, som et lille kryb.

"Som jeg sagde, Kyo~shiro, så er du mit insekt..."
Kyoshiro Sitanus

Kyoshiro Sitanus

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1253 år

Højde / 190 cm

Kyoshiro 01.06.2009 16:31
Klaustrofobisk følelse. Tænk at han ville blive nød til at bruge sine krafter nok til at komme fri fra det her greb.
Dumme metal, men at smelte lortet ville betyde at det smeltede ud over ham, så han måtte gøre det.

De sorte øjne blev hurtigt røde og et smil brød frem på hans læber. Som om han skulle dø for en latterlig, lille mide som ham.
Hans krop blev hurtigt indhyllet i ild og flammerne forlod hurtigt Rex's metal og samlede sig helt henne på kanten af "hånden" og blev atter samlet som Kyo.

"Tror du virkelig jeg ville dø for en som dig? Åh druk dog dig selv"
Sagde han roligt og lagde hovedet på skrå, betragtede ham muntert fra sin plads.
Avatar lavet af Alexds!
Ray Xulfor

Ray Xulfor

Krystalisianer

Kaotisk God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 179 cm

Alwyn 01.06.2009 16:41
Rex blev en anelse forundret da Kyoshiro alligevel slap væk. Han smilte og lod tungen glide henover læberne. Hans krop blev atter normal, bortset fra metal-masken der dækkede hans beskadigede ansigt. Han smile for sig selv.

"Du er nu en gang sjov at lege med," mumlede han og rejste sig. Han vaklede en smule før han fik kontrol over sine ben. Han var tavs. Betragtede det hele, omkring dem. Lyttede til vandets brugsen.

Han vendte sig atter imod Kyoshiro. "Jeg ville da aldrig dræbe dig, kære Kyo~shiro." lo han henrykt.
Kyoshiro Sitanus

Kyoshiro Sitanus

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 1253 år

Højde / 190 cm

Kyoshiro 01.06.2009 18:42
Han hadede at Rex sad og smilede. Troede den lille rotte at han bare kunne sidde og le af ham?!
Bare for det viftede han kort med den ene hånd og lod arret i Rex's pande blusse voldsomt op som prøvede det at brande sig fast i kraniet på ham.

"Du ville slet ikke være i stand til det, rotte"

Hvæsede han rasende, var egentlig dybt fornærmet og gik få skridt hen mod Rex.
Sparkede ud efter hans ansigt og ville helst ramme ham i den side uden den mystiske maske han havde lyst til at lave.
Han forstod den stadig ikke.. Kunne ikke se grunden til den, andet end blær.
Avatar lavet af Alexds!
0 0 0


Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Charmander , Blæksprutten, Krystal
Lige nu: 3 | I dag: 7