Mørket er besejret, men Krystallandet står over for en usikker fremtid, ind til den næste tronarving er fundet.
Vil fyrstedømmerne være i stand til at stå sammen, eller vil landet endnu en gang blive kastet ud i kaos?
Topaz kommer gående, stadig med Sala.
Han standser ved det lille hjørne og kigger lidt genert på hende, for det er jo lang tid siden, de har set hinanden.
Han kaster et kort blik tilbage på indgangen, hvor der stadig er en del folk.
Sala gengælder hans smil og ser så rundt et kort øjeblik.. Hun snor en hårlok om sin finger med et lille smil.. hun vælger ikke at fortælle om alle de negative ting hun har oplevet, mens Topaz har været væk..
Han lader et kort blik glide hen over hendes ansigt, .. han håber ikke, at Kyoshiro har angrebet hende igen, mens han ikke har været der til at forhindre det.
Smiler stille til hende og sætter sig ned i den stol, der står nærmest,
"Højest halvt så dejlig som dig," Svarer han Sala med et skævt smil.
Besvarer blidt hendes kys og sender et kort blik efter de to fyre, der forsvandt igen.
"Du betyder også uendeligt meget for mig..." siger hun stille og lægger armene om hans hals.
Hun smiler til ham og kysser ham så igen.
"Jeg elsker dig.." hvisker hun, "Rigtig, rigtig meget.."
Sala ser på ham med glitrende øjne - er der nogen, der kan gøre hende lykkelig og glad, så er det Topaz
"Jeg vil gå igennem ild og vand for dig.." hvisker hun stille
Han smiler skævt til hende, .. "Lad være med det.. ihvertfald det sidste,"
Han kysser hende på munden og stryger med en blid bevægelse et par lokker hår væk fra hendes ansigt.
Hun smiler til ham
"Du glemmer, at jeg kan trække vejret under vand.." siger hun i et drillende toneleje. Hvis bare alle dage var sådan her... så ville det hele være perfekt! Simpelthen.
"Nåh, ja.. men hold dig fra ilden, så er du en skat." Siger han med et svagt grin til Sala.
Han læner sig en smule tilbage i stolen og sender de sidst ankommende et nysgerrigt blik.
Hvordan går det forresten mellem dig og Cassa ? spørger hun Kijo gennem telepati ..
Hun regner med det ikke er noget Kijo har lyst til at alle skal høre .