En facade fra en spade

Phillippe

Phillippe

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 29 år

Højde / 193 cm

Que 21.09.2020 21:30
 Kropigen havde tydeligvis ikke glemt Phillippe helt, for hun rødmede og sendte han et sødt smil. Man kunne se hun nysgerrigt fulgte med i hvad der skete, formentlig så hun hurtigt kunne komme ned til deres bord når de havde sat sig. 
 Men de gik ikke mod et bord, og Enzel førte dem i stedet op til skænken. Det var her Phillippe kom i tanke om at Enzel havde været mere end villig til at de gik op på et værelse på kroen sidst. Det var ikke godt det her.

 Phillippe lod lidt søgende blikket glide rundt. Han håbede på han se.. et eller andet. En han kendte, eller noget han kunne bruge som en undskyldning, eller bare øjenkontakt med en, der ville se at Phillippe havde brug for hjælp. Men der var intet. Han var på egne ben. Ben, han vidste var ustabile og havde sit eget liv. 
 " Jeg kommer, jeg kommer.. " skyndte han sig at sige, selvom han bestemt ikke havde travlt med at følge med Enzel. Kunne han tillade sig at gå? Han havde jo lidt lovet at drikke en kop te med Enzel, og hvis han sagde han skulle hjem nu, ville Enzel vel nok bare følge med? Han havde ikke rigtig andet valg end at følge med, så det var hvad han gjorde. Velvidende at det ville blive et helved, fulgte han med Enzel op til det værelse han havde fået givet, og da de nåede det, holdt han døren for Enzel igen. Nu havde bordelejeren jo også hænderne fyldte.
Enzel

Enzel

Bordelejer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 172 cm

Blæksprutten 22.09.2020 18:01

Enzels observante, hennasminkede øjne holdt øje med Phillippe, som endelig sluttede sig til ham igen og fulgte med ham op til den lange gang med værelser. Der lå en lille nøgle på bakken, som Phillippe fik lov til at tage, og låse dem ind på deres værelse med. Enzel havde specifik bedt om værelset længst nede, så de ikke havde så mange nysgerrige lyttere, til at høre dem, når de gik forbi. Der var tænkt over tingene.

Han trådte indenfor og lod blikket glide vurderende igennem det Dianthosiansk-indrettede værelse. Men når det kom til værelser, havde man da set værre. Det var en del større end Phillippes værelse på værkstedet i hvert fald, så der var rigeligt med plads til at boltre sig på.

”Tak. Du kan låse døren efter os.” Lød det fra Enzel, som gik hen til et bord og to stole, hvor han stillede bakken med te og hældte op til dem begge. Denne gang fik han endelig både mælk og honning til teen. ”Jeg er ked af at jeg måtte afbryde dig i at erobre den rødhårede skønhed, men jeg er ikke i humør til at dele vores sparsomme tid sammen.”


Phillippe

Phillippe

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 29 år

Højde / 193 cm

Que 22.09.2020 19:46
 Døren blev lukke i, og som Phillippe skulle til at vænne sig, blev han afbrudt af Enzels ord. Du kan låse døren efter os. Med ryggen vendt mod Enzel, tillod Phillippe sig at skære en grimasse. Han kunne låse døren, men det var ikke nødvendigt. Der skulle ikke ske noget. Phillippe gjorde dog alligevel som Enzel havde ønsket, og vendte sig efterfølgende rundt med et drillende smil på læberne.
 " Er du bange for jeg pludselig stikker af, da? " Et eller andet sted kunne Phillippe godt finde på det, men også kun fordi han vidste at han hurtigt ville nå til at punkt hvor han ikke ville kunne holde fingrene for sig selv. Især så villig og ivrig Enzel virkede. 

 Phillippe kom over til bordet, og satte sig ned på den ene stol. Phillippes bryn løftede sig lidt, som Enzel kommenterede på kropigen, og Phillippe så kort mod døren. Et eller andet sted var det da en smule irriterende at Enzel skulle blande sig i hvem Phillippe flirtede med og sådan, selvom han selvfølgelig ikke burde flirte med nogen når han havde Nicola. Derfor kunne han heller ikke holde et lidt flabet og udfordrende kommentar tilbage. 
 " Der vel også en dag i morgen.. " Blikket faldt kort på Enzel som det fandt vej tilbage til bordet. Mon han kunne gøre Enzel irriteret nok til at de kun skulle have en kop te, og så ville han ikke gide Phillippe mere? Det ville sikkert ikke være nemt. Måske han skulle prøve sig med at snakke noget mere om Nicola? 
 Phillippe havde sat sig på stolen, så den stod lidt vendt ud i det fri. Det gjorde at ryglænet var vendt mere mod væggen, og Phillippes ben var en smule ud i det fri.
Enzel

Enzel

Bordelejer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 172 cm

Blæksprutten 22.09.2020 20:06
Enzel kunne ikke lade være med at blive lidt underholdt at Phillippes uventede kommentar, efter han havde bedt ham om at låse døren efter dem. Det var nu kun for at holde andre ude, men hvis der var chance for at Phillippe ville forsøge at stikke af, kunne man da lige så godt stille forhindringer op. Han smallede sine øjne varmt og kiggede på snedkeren, indtil han fandt hen og tog plads på den ene af de to stole. Enzel selv forblev stående, og pustede dampen væk fra sin kops varme, søde indhold.

”Hm…?” Han bemærkede at Phillippe skiftede karakter straks efter. Fra drillende og flirtende til… sur og tvær? Enzel syntes normalt selv at han var en dygtig menneskekender, men når han ligesom nu ikke kunne finde ud af hvad der foregik i hovedet på Phillippe, ønskede han at trænge igennem og finde ud af det. Han stillede koppen beslutsomt tilbage på bakken uden at have drukket af den endnu, og gik om bag Phillippes stol. Han bukkede sig lidt ned og lagde sine mønstrede, silkeklædte arme om det smukke menneske, og lænede sit ansigt tæt mod Phillippes ene øre.

”Er du vred på mig?” Spurgte han lavt, frem for hviskende, mens hans fingre gravede sig ind på det hvide stof. Hvis han havde sagt noget forkert… eller gjort noget forkert, var det da gået forbi hans egen næse. Måske var Phillippe blevet træt af ham, efter at han havde fået hvad han ville have? Men i så fald ville Enzel gerne vide det, så han kunne arbejde lidt hårdere for ham. ”Du virker lidt…” Forsøgte han at uddybe, men sætningen døde der. Måske Phillippe selv kunne høre, at han lød irritabel og  virkede anspændt.


Phillippe

Phillippe

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 29 år

Højde / 193 cm

Que 22.09.2020 21:17
 Koppen blev kort løftet op til munden, hvor Phillippe pustede lidt ned i den varme te, inden han satte den tilbage på bordet. Blikket fulgte Enzel som han begyndte at gå mod ham, indtil Phillippe var nødt til at dreje hovedet for at følge han yderligere. Hovedet forblev nemlig vendt fremad, og hænderne lagde sig lidt mod bukserne, med håndfladerne ned mod stoffet. 
 Armene om hans hals, og Enzels ånde tæt mod øret fik hårene til at rejse sig på Phillippe, og alt begyndte at sitre i ham. Åh hvor var det dog uretfærdigt at Enzel kunne finde ud af at spille de helt rigtige kort. Læberne foldede sig lidt sammen og som Enzel greb fat om hans trøje, strammede Phillippes hænder også deres greb om hans egne lår. 
 "  Nej.. Jeg er ikke vred.." Det var sandt nok. Phillippe var ikke rigtig vred på Enzel. Frustreret, i problemer, måske lidt mere tændt end han burde. Men han var ikke vred.  Brynene løftede sig lidt for at høre hvilke ord Enzel ville smide i hans retning, men enten ombestemte han sig, ellers vidste han ikke hvad han skulle sige. 

 " Jeg er bare lidt.. Stresset.. og presset..  " lød det overvejende fra snedkeren. Lige nu var det på grund af Enzel, men det kunne lige så være arbejdet, og Phillippe satsede på at det var det Enzel ville tænke. 
 " Der er nogle ting hjemme, jeg skal have styr på og lave, så jeg kan heller blive særlig længe. Bare til en kop te.. " Phillippe prøvede at holde stemmen rolig, og ikke lade sig blive påvirket af hvordan Enzels lune ånde at blid kærtegnede hans kind når han trak vejeret. Åh hvor var det tarveligt. 
Enzel

Enzel

Bordelejer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 172 cm

Blæksprutten 22.09.2020 21:36

Phillippe var altså ikke vred…? Hvad var det så, der trykkede? Enzel ville vide det, men han behøvede ikke at bede ham om at uddybe, for Phillippe fortsatte heldigvis. Han tvivlede på, om det mon kunne være stress og pres, der gjorde, at Phillippe snappede sådan af ham. Han havde en fornemmelse i maven om, at det havde noget med sidst at gøre, hvor han ikke blev hele natten ud… 

”Okay” Lød det tilgivende fra Enzel, inden han trykkede sine læber mod Phillippes kind og kyssede ham, hvorefter han rettede sig op igen og masserede hans skuldre, præcist som han havde gjort i køkkenet på bordellet, hvor de var alene. ”Du behøver ikke at frygte hvad jeg vil med dig. Jeg kan ikke have fuldbyrdet samleje så hurtigt efter…” Sagde han dernæst, lidt lavere, da han normalt ikke sagde sådan noget højt. Det var en privat sag. Men Enzel kunne forstå på ham, at Phillip hentydede til, at han ikke havde tid til at elske… Men… Enzel var stadig i healingprocessen og ville helst ikke udsætte sin egen krop for flere smerter. Han havde dog håbet på, at han og Phillippe kunne indhente den der kærlige putning, som han blev snydt for sidst. Det var trods alt det allerbedste ved sex, var det ikke?

Han slap hans skuldre og listede rundt om bordet, hvor han endelig tog plads. Han greb ud efter sin te igen og løftede den i en skålen ”Ikke at jeg ville sige nej, hvis du lokkede mig.” …hvorefter han tog den første tår.



Phillippe

Phillippe

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 29 år

Højde / 193 cm

Que 22.09.2020 23:46
 Der var ingen tvivl om at det da var en smule lettende at Enzel troede på Phillippes ord, og valgte ikke at grave dybere i det. Phillippe løftede øjenbrynene lidt ved Enzels kindkys. Det var underligt kærligt, især fra Enzel, når han tænkte på de ting Nicola havde fortalt om Enzel. Han havde ikke virket så kærlig i Nicolas fortælling. 
 De masserende bevægelse fra bordelejeren fik Phillippes øjne til at glide i og en lav, kort brummen fra dybt nede i halsen. Alt det stress over at være lidt på Nicolas dårlige side og at skulle forholde sig til at Enzel pludselig ville ham en hel masse, satte sit præg på Phillippes muskler.

 I et par sekunder var Phillippe stille, da Enzel gik væk fra Phillippe igen. Øjnene havde åbnet sig da Enzel var begyndt at gå, og han fulgte ham lidt med blikket, inden det landede ned på koppen.
 " Godt.. " lød det lavt og mumlende fra de rug læber. Det var mest en kommentar til ham som, og var egentlig ikke ment som noget Enzel skulle høre, derfor løftede han også hurtigt tekoppen op til munden. og pustede på den. 
 Den lille ekstra tilføjelse fra Enzel fik et sug til at gå igennem snedkerens mave og underliv. Phillippes blik blev flytte et lidt vilkårlig sted hen i rummet, og han brummede blot lidt til. Åh hvor ville det være nemt bare lige at tage Enzel hen over kanten af bordet eller enden af sengen.. 
 " Du sagde du havde begivet dig til Den Nedre bydel for at besøge mig. Nogen bestemt grund? " Det var et forsøg på at lede tankerne et andet sted hen, og Phillippe flyttede blikket tilbage på Enzel.
Enzel

Enzel

Bordelejer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 172 cm

Blæksprutten 23.09.2020 16:26

Godt? Mente han virkelig at det var godt, at Enzel ikke var kommet efter fuldbyrdet samleje? Phillippe forstod virkelig at få ham til at føle sig som skidt. Samtidigt med, at det ikke helt virkede som om, at Phillippe gjorde det bevidst? Igen var det svært for Enzel at vurdere… Han valgte at ignorere det for nu. Men det var ikke noget han normalt ville finde sig i…

Enzel kiggede op, da Phillippe stillede ham et nyt spørgsmål. ”Behøver jeg nogen grund til at komme og besøge dig?” Det hjalp ikke ligefrem på at Enzel i forvejen følte sig lidt uønsket lige nu, at han nu stillede spørgsmålstegn ved hans lyst til at se ham. Det var jo ikke fordi Phillippe kom på uanmeldt besøg… Han kom kun hvis der var arbejde, så én af dem måtte jo gøre noget, for at mødes igen. ”Hvis du endelig vil have en grund, så ville jeg hjem til dig for at takke dig.” Han slog blikket ned på pakken, der lå på bordet og skubbede den nærmere Phillippe. ”Det er nye støvler.” Afslørede Enzel, og ødelagde hele konceptet bag indpakningspapir ”…Og jeg prøver ikke at købe mig til kærlighed, bare lige for at slå det fast. Mine intentioner er rene.” Hverken pakken eller takken blev givet til Phillippe med et smil, for Enzel var begyndt at kunne mærke, at der var noget galt. Spørgsmålet var bare lige hvad...? Var det virkelig på grund af arbejdsbyrden på Phillippes skuldre?



Phillippe

Phillippe

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 29 år

Højde / 193 cm

Que 24.09.2020 09:36
 Det var tydeligt at mærke stemningen mellem de to mænd igen var skiftet. Selvom det på en eller anden måde havde været Phillippes plan at gøre det, virkede det alligevel lige forkert. Det virkede nærmest som Enzel bed efter Phillippe ved hans nysgerrighed om det havde været en grund til han ville komme forbi. Phillippe skar en grimasse og rynkede efterfølgende panden lidt. Han troede ikke på der ikke var en grund, når Enzel bevidst var gået mod Phillippe værksted. 
 " Jamen du må da så sandelig undskylde jeg spørg.. " lød det mumlende og en smule irriteret og sammenbidt fra Phillippe. Et simpelt nej havde været et fint svar, hvis ikke der havde været nogen grund.

 Kort efter var der alligevel en grund,  og Phillippe undrede sig lidt over hvorfor Enzel var så fornærmet over han spurgte, når der jo tydeligvis var en grund. Blikket fulgte Enzels ned på pakken på bordet, som Enzel havde vandret rundt med siden de stødte på hinanden. 
 " Ja så? " lød det så tydeligt overrasket fra Phillippe, med brynene løftet som han så tilbage på Enzel. Phillippe åbnede munden for at sige et klumset tak, men inden han nåede det, snakkede Enzel videre om intentionerne med pakken - eller manglen på samme. Phillippe brummede lidt til det, inden han rakte ud efter dem og trak dem over til sig. 
 " .. Tak? " lød det lidt usikkert og forvirret fra snedkeren. Han var ganske taknemlig for Enzels betænksomhed, men det var også bare.. underligt. Han kunne ikke lade hver med at tænke lidt på Enzels hentydning tidligere, og undre sig over om det her var en alternativ form for betaling for sidst. 
Enzel

Enzel

Bordelejer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 172 cm

Blæksprutten 24.09.2020 12:50

Enzel oplevede ikke at han havde virket snappende, for han var på ingen måder irriteret. Nok nærmere vemodig tilpas, fordi han ikke kunne trænge igennem til Phillippe. Men én ting var dog sikker. At Phillippe havde fundet svaret – eller måden Enzel leveret svaret tilbage på - ubehøvlet. Det var ikke unormalt. Generelt for Dianthosianerne misforstod de ofte Enzel, enten fordi han var så lukket og hemmelighedsfuld, eller også var det på grund af hans rubinske dialekt.

Han havde kigget på Phillippe i overraskelse, men valgte ikke at spørge ind til det for ikke at lægge mere brænde på bålet. Og det var sikkert for det bedste, for da Enzel hurtigt forklarede sig og overrakte ham pakken, som han nær selv havde glemt alt om, lod Phillippe til at bløde lidt op. Måske han snart ville forstå, at Enzel ikke ville noget ondt med ham.

Han gav ham blot et nik, og satte sig rankt tilbage i stolen og kiggede på ham. Ikke på pakken med skoene, men på Phillippe. ”Så lidt... Du kan pakke dem op senere…” Svarede han kort, og betragtede ham i stilhed.

Stadig tænkte ham på nogle sekunder tilbage, før Phillippe blev taknemmelig over gaven, hvor han var blevet fornærmet på ham, og nær havde svaret ham igen, hvis ikke Enzel havde forklaret sig. Enzel tænkte for sig selv, at Phillippe ikke var nær så sød i dag som sidst… Og mon ikke han ikke også havde opdaget Enzel tidligere, men havde valgt at løbe sin vej? Nu hvor han tænkte det igennem, var det egentlig ret mærkeligt. Og hvis hans formodninger var sande… Hvad skulle han så med ham? Hvad lavede han her på et kroværelse alene med ham?


Phillippe

Phillippe

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 29 år

Højde / 193 cm

Que 24.09.2020 16:45
 " Javel, " Phillippe skulle egentlig til at pakke op, og afprøve støvlerne, med Enzels ord virkede nærmest kommanderende, og derfor lod snedkeren hver. Det hastede vel heller ikke. Pakken blev derfor sat ned ved siden af stolebenet, inden Phillippe samlede tekoppen op i hånden og førte den op til munden. 

 Stilheden lagde sig lidt over bordet, og selvom det ikke var første gang under deres møde den dag, at stilheden spredte sig, var det første gang Phillippe fandt den en smule akavet og trykket. Han var godt klar over det mest var hans egen skyld. Fordi han opførte sig en smule underligt, men hvad skulle han gøre? Nicola ville helt sikkert ikke tilgive ham, hvis han lå med Enzel igen. Og selvom Enzel havde sagt at han heller ikke kunne, havde han alligevel også givet udtryk for det ikke var helt udelukket at det kunne ske. Hvorfor havde han ellers ville op på et værelse, hvor de kunne være helt alene? 
 Phillippes blik gled lidt betragtende rundt på Enzel. Som om hvis han så de rigtige steder, ville han finde ud af hvad Enzel ville med ham. Om han så Phillippe som en permanent erstatning for Nicola, eller det blot var en ren trøst i sorgen over han manglede. Han fandt selvfølgelig ikke et svar. 
 Efterfølgende gled blikket ned mod hans egen hånd, og ned på ringen. Nicola havde snakket om at Phillippe skulle tage den. Så var han sikker på Phillippe gjorde noget lignende igen. Phillippe havde ikke sagt det store til det, men han var ikke fan af ideen. Lige nu kunne han dog ikke lade hver med at tænke, at det måske havde været en god ide. 
 " Undskyld hvis jeg virker lidt.. fraværende.. Jeg har bare været lidt presset de sidste par dage.. "
Enzel

Enzel

Bordelejer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 172 cm

Blæksprutten 24.09.2020 17:08

Det var vist meget godt at Phillippe ventede med at pakke gaven op til han var alene, for Enzel ønskede ikke at presse Phillippe ud i en situation hvor han skulle spille glad og taknemmelig, hvis det ikke var sagen. Ikke at han på nogen måde kunne tyde om det var sandt eller falsk, at han virkelig var presset… Han var stadig i færd med at finde ud af det, alene ved at stirre på ham og observere ham.

Når Enzel så på ham, kunne han se på ham, at han ikke brød sig om den akavede stilhed imellem dem, og under normale omstændigheder ville Enzel have gjort sit for at hjælpe til med at få samtalen kørende, for Enzel havde sjældent et problem med at finde på noget at sige, for han elskede lyden af sin egen stemme… Såfremt han ikke blev snappet af, for så blev han opmærksom på, at ikke alle delte samme meninger.

”Okay. Jeg skal prøve at være medgørlig…” Svarede Enzel, så snart Phillippe undskyldte. Han kunne åbenbart godt selv høre det, nu hvor Enzel havde lukket ned for snakketøjet. Enzels skuldre sank lidt, som han blev mindre anspændt i kroppen. Han sendte Phillippe et prøvende, forsigtigt smil, som for at vise, at han nok skulle lægge gnidningerne bag sig. Han havde en teori om, at han ville være i stand til at hjælpe ham til et bedre humør, hvis blot der ikke var så meget afstand imellem dem. Men han holdt sig selv fra at opsøge berøringen selv, så længe han kunne. Selvom han savnede ham og havde brug for ham. Det var bare ikke let at få det sagt, når man som Enzel ikke ønskede at fremstå ensom og svag.



Phillippe

Phillippe

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 29 år

Højde / 193 cm

Que 25.09.2020 10:46
 Mere tålmodig og mere medgørlig. Begge ting Enzel nu havde sagt han ville være. Begge ting Phillippe ikke kunne lade hver med at studse lidt over. Lagde Enzel mere i deres relation, end Phillippe selv gjorde? Det ville forklare utilfredsheden over den manglende interesse og gaven. Det var jo ikke noget Phillippe ikke var vant til at se eller opleve. Normalt var det meget rart, Phillippe nød godt af opmærksomheden, men med Enzel var det bare.. Et problem. 
 Selvom Phillippe undrede sig lidt over Enzels ord, nikkede han alligevel, og lod efterfølgende blikket glide lidt rundt. Tankerne faldt kort hen på Nicola. Nu havde han ikke fået købt en undskyld-gave til ham. Måske det ville være gave nok i sig selv, hvis han ikke gjorde noget med Enzel? 

 " Går det bedre på bordellet?" Spurgte Phillippe så, lidt ud af det blå, stadig med blikket væk andetsteds. Det var ikke mere end et par dage siden de sidst sås, men måske deres dag sammen, havde løsnet op for Enzel, så stemningen ikke var så trykket? Enzel havde selv nævnt at det hele var blevet påvirket af at Nicola var forsvundet, og han kunne også mærke det Holly, da han havde snakket med hende mens Enzel var gået op på værelset. 
 Først da spørgsmålet havde hængt lidt i luften flyttede Phillippe blikket hen på Enzel, og med et venligt, men spørgende udtryk. Han var et eller andet sted oprigtigt nysgerrig. Roligt blev koppen igen løftet op til munden, så han kunne tage et tår af den efterhånden lune te.
Enzel

Enzel

Bordelejer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 172 cm

Blæksprutten 25.09.2020 12:45

Stemningen var behagelig igen, sikkert fordi Enzel aktivt forsøgte ikke at gå til angreb på ham. Men det var hårdt for ham, fordi han vidste at deres tid var knap, og han ville ikke have at Phillippe gik sin vej, så snart den lille munfuld af en tekop var tom. Nu havde Enzel jo også betalt for dette udmærkede værelse, ikke?

”Årh, bordellet klarer sig fint uden mig.” Svarede han lidt hurtigt, før han fik gennemtænkt hvad Phillip præcist fiskede efter. Men Enzel havde ikke lyst til at komme ind på hvordan han selv havde det med, at bo iblandt en masse piger, der hviskede om ham og undgik ham. ”Prostitution driver nærmest sig selv, hvis ikke lige ens ansatte bliver kidnappet. Eller slået ihjel…” Tilføjede han så og drak af sin kop, hvorefter han hældte mere op til dem begge. Efter at han havde forsøgt at hive Nicola ud af prostitutionen var indtjeningen gået markant ned. Men der var trods alt stadig en udmærket omsætning. Men lige nu ville han ønske, at han ikke havde tænkt på pengene, da han overleverede Nicola til Asad… Ingen krystaller var tabet af Nicola værd.

”Men du ved jo hvordan jeg har det. Det må du jo have mærket fra sidst.” Enzel var færdig med at holde en facade overfor Phillippe. Nu hvor de var blevet en smule tættere, og forhåbentligt skulle blive tættere endnu, kunne han lige så godt få sandheden. ”Det ville være rart hvis du var der.”


Phillippe

Phillippe

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 29 år

Højde / 193 cm

Que 25.09.2020 13:13
 Enten forstod Enzel ikke hvad Phillippe egentlig hentydede til, eller også valgte bordelejeren specifikt at ignorere det. Uanset grunden, valgte Phillippe ikke at dvæle ved det, og nikkede i stedet til ordene, og skar en kort grimasse som der blev hentydet til Nicola. 
 " Ja selvfølgelig.. " kommenterede han kort, uden helt at vide hvad han skulle svare til det.
 " Men det er godt at høre.. " Phillippe gik stærkt ud fra at det ikke var svært at få et bordel til at køre rundt. Af hvad han vidste, var Enzel det eneste sted i Dianthos der kun havde halvdyr, og det var ikke et snusket og ulækkert sted, tværtimod. 

 Blikket fulgte Enzel lidt som han hældte te op. Phillippe ville helst afsted igen, men det nagede ham også lidt at Enzel trods alt havde betalt for værelset. Hvis Phillippe gik allerede var det en virkelig dyr kop te. Han sendte derfor Enzel et taknemmeligt nik, inden han løftede koppet op til munden for at puste i den. Blikket var mod koppen da Enzel kommenterede på at Phillippe godt vidste hvordan han havde det, og uden at fjerne blikket fra teen nikkede ham. Han havde da i hvert fald fået en rimelig god ide sidst.
 De næste ord der forlod Enzels mund, fik dog Phillippe til at se hen på ham. Hvis han var der? På bordellet? Phillippe håbede inderligt på at Enzel ikke mente det som de skulle være et par. At Phillippe skulle være der for ham på den måde. 
 " På bordellet? " Der var noget undrende og lidt uforstående over for det Enzel havde sagt - måske mest fordi han ikke ville forstå det.
Enzel

Enzel

Bordelejer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 172 cm

Blæksprutten 25.09.2020 13:35

Enzel fnes lavmælt, som hans ord, som blot havde været en tanke, lod til at overraske Phillippe. Phillippe regnede tilsyneladende ikke deres venskab som noget, og så ham nok kun som en ven frem for elsker. Men Enzel var ikke så erfaren, når der kom til sengepartnere, og slet ikke når det kom til, at han havde ladet Phillippe tage ham. Han var kandidat nummer 3, hvis man absolut skulle tælle Nicolas tarvelige, hævnsyge akt med.

Denne gang var det Enzel der vendte blikket lidt væk. Mod det lille vindue med udsigt til en kedelig gård. Himlen var blevet lidt grå og regndråberne trommede lige så stille mod de små ruder.

”Jah…” Svarede han så, efter at have tænkt lidt over, om det virkelig var noget han ønskede. Han kiggede på Phillippe igen, denne gang med et varmt blik i de ellers kolde, blå øjne. ”Et par nætter, når du er færdig med dit projekt. Hvis du har lyst?”


Phillippe

Phillippe

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 29 år

Højde / 193 cm

Que 25.09.2020 14:03
 Phillippe lod blikket følge Enzels mod vinduet. Det var ikke længere sommer, det var tydeligt. Vejret var begyndt at blive betydeligt mere gråt, og inden længe ville kulden begynde at blive bidende igen. Phillippe kunne ikke lade hver med at tænke om der var en bestemt grund til Enzels blik var søgt mod udenfor. Ikke at der sikkert var det. Phillippe ville bare virkelig gerne at der var en anden mening med det hele end jeg vil bare gerne være sammen med dig.
 Da Enzel endelig svarede så Phillippe tilbage på ham. Koppen blev sat igen, og han nikkede. Noget over Enzels blik gjorde det svært at sige nej. Bordelejeren var jo bare ensom. Hans elskede var forsvundet, og han havde fundet en trøst i Phillippe. Manden der i øjeblikket tog bordelejeren ved næsen, på det allerhøjeste. 

 " Altså..  " Phillippe stoppede op, overvejende. Han havde ikke rigtig lyst til at afvise Enzel helt. Selvom Enzel havde været så grotesk og forfærdelig over for Nicola. Selvom Phillippe inderste inde afskyede alt ved manden, så havde han også ondt af ham. Måske fordi Phillippe selv var klar over, at han var grunden til Enzels pinsler. Eller en af dem, i hvert fald. 
 " Det burde nok kunne lade sig gøre.. men..   " Nicola og Phillippe havde snakket lidt om, at det nok snart var tid til Nicola fandt tilbage til bordellet. Selvom de begge var i mod det. Det gik bare ikke hvis Enzel blev ved med at komme rende til værkstedet.
 " Hvad med Nicola? Hvis han kommer tilbage? Når.. " Rettede han sig kort, i et forsøg på at give Enzel lidt mod på tanken.
 " Hvordan vil han ikke tage det, at du har.. skiftet ham ud? " Phillippe tippede hovedet en anelse på skrå.
Enzel

Enzel

Bordelejer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 172 cm

Blæksprutten 25.09.2020 14:36

Han kommer ikke tilbage. Det var Enzel overbevist om. Men det var ikke noget han turde sige højt endnu. Han håbede selvfølgelig på at han på en eller anden usandsynlig måde stadig var i live, og ville finde vej hjem. Men han var ikke sikker på, om han kunne forvente om Nicola ville vende hjem ad sig selv, hvis han havde muligheden for at undgå det. Ikke at han troede at Nicola ikke elskede ham, men det virkede ikke som om, at Nicola kunne finde ro med tanken om at skulle leve resten af sit liv på et bordel i Dianthos.

”Jeg ved godt hvor du vil hen med det…” Svarede Enzel sagte og slog blikket lidt ned på sin venstre håndflade, hvor der var et forholdsvist friskt snit fra da han blandede blod med Nicola. Men der var også et andet, ældre ar magen til. Men det friske snitsår var det selv samme som det Nicola havde på sin venstre håndflade. ”Jeg elsker Nicola. Jeg har gjort ham til min blodbror, i et symbol på min kærlighed til ham. Men hvis han kommer tilbage har vi nogle ting vi skal arbejde med, før vi kan vende tilbage til det vi havde. Jeg skifter ikke min mand ud med en ny. Du har jo været sammen med os begge, og du har formået at tilfredsstille os begge på en måde som vi ikke kan gøre det selv.”

Enzel var meget ærlig omkring sit forhold, og meget ærlig omkring sine egne seksuelle evner. Nicola tændte ikke på ham mere, og kunne ikke få rejsning med mindre at han fik lov til at nedlægge ham. Og det var ikke ligefrem noget Enzel var interesseret i, da Nicola ikke var fysisk værdig. Men det var Phillippe til gengæld.


Phillippe

Phillippe

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 29 år

Højde / 193 cm

Que 25.09.2020 15:21
 Koppen blev ført op til munden og Phillippe pustede lidt inden han tog en lille slurk. Han lyttede til Enzels fortælling. Det lød.. specielt og ikke særligt rart, men der var ingen tvivl om at Enzel ikke var fra Dianthos, og Phillippe kendte ikke skikke og traditioner særlig godt i de andre byer. 
 Som fortællingen forsatte blev Phillippe mere og mere overrasket over hvad Enzel sagde, og han vidste ikke hvad han skulle svare. Samtalen var endt i gået i en retning han bestemt ikke havde forventet, og det havde ærligtalt efterladt han en smule foruden ord. Sagde man tak?

 " Det lyder som noget med en smuk underliggende betydning. Det med blodbror.." Endte Phillippe alligevel med at sige, bare så der ikke blev helt stille. Den ene hånd kløede lidt i skægget, mens han lænede sig tilbage i stolen. Som Enzels ord sank mere ind hos Phillippe, begyndte at han tænke lidt mere over det sidste Enzel havde sagt. Det var vel en eller anden form for ros, men han kunne ikke se hvorfor det var relevant. 
 " Hvad har det at jeg har tilfredsstillet jer begge at gøre med det hele? " Spurgte han så. Der var ikke noget dømmende eller negativt over Phillippes ord. Han var blot nysgerrig på hvor Enzel forsøgte at føre samtalen hen. Der var et eller andet underligt over at Enzel fortalte han elskede Nicola, for så at sige at Phillippe kunne tilfredsstille dem begge, på måder de ikke selv kunne.
Enzel

Enzel

Bordelejer

Kaotisk Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 172 cm

Blæksprutten 25.09.2020 15:43
Det var det virkelig også. Intet var stærkere end blodets bånd. End ikke ægteskab. Men nu hvor de var blodbrødre, var de begge blevet enige om, at de var som ægtemænd… Det ville dog have været mere meningsfuldt, hvis det ikke var fordi Enzel allerede havde blandet blod én gang før…

Enzels håndflade lukkede sig og hans blik vendte tilbage på Phillippe. Selvom tanken om sin fortid havde passeret hans hukommelse, smilte han alligevel, da hans blik mødte Phillippes. ”Det er at vi har dig til fælles. Vi har begge elsket med dig, så det er ikke skadeligt for vores ægteskab.” Hvis der altså var et ægteskab… Enzel var overbevist om, at han ikke ville få Nicola at se igen.

”Phillippe…? Må jeg sidde hos dig?” Spurgte Enzel og tiltede sit hoved spørgende. Hans krydsede ben holdt op med at være krydset, og han løftede sig fra sit ikke så magelige sæde. Forsigtigt nærmede han sig Phillippe og hans hån lagde sig på hans skulder. Enzels endnu varme blik hvilede afventende og spørgende på ham, før han bare kunne tage plads på hans skød.


1 1 0 0 0


Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Krystal
Lige nu: 1 | I dag: 14