Choji Akena Tiger

Choji Akena Tiger

høvding datter.

Retmæssig Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 180 cm

Mong 17.04.2021 12:46
jo det var benhårdt arbejde men for hende var det også et eventyr. alt hvor hun kunne slippe for de kvindelige lektioner var et eventyr i sig selv. hun så mod ham og så hans nik. "jeg gør det" sagde hun ud i det blå. hun skulle bare lige hjem og pakke lidt tøj. men dt tog ikke lang tid for hendes tøj var ikke just et kæmpe fint rum fyldt med kjoler. hun havde vidst 5 af den samme tøj dragt. den hun havde på nu. hun så på ham med et smil og tænkte lidt hvordan hun skulle sige til hendes forældre at hun tog ud på en tur for at lærer at bruge bue og pil. det ville nok være lidt svært men det kunne komme med tiden. hun fyldte hulet imens hun tænkte og kom i tanke om at hendes ven makin nok ville følge efter hende. ikke det gjorde hende noget men han ville jo nok få ballade med familien, og det skulle han ikke udsættes for.
Davian

Davian

Kroejeer i Skovfortet

Retmæssig God

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 1588 år

Højde / 210 cm

Fnuggie 03.05.2021 15:49
Han kiggede på hende og smilte lidt da hun indvilligede i at ville gøre det. Han lagde hovedet lidt på skrå. "Perfekt" kom det fra ham og smilte fortsat. Han var sikker på at hun nok skulle lærer det, men alt efter hvordan hun klarede sig og brugte en bue så ville der måske gå kortere tid. Alt det måtte tiden vise og så kunne det jo være hun ville tjene lidt krystaller ved at være på kroen et par timer en gang imellem. Det var som om det hele blev lidt bedre bare ved tanken om det. "Vil du selv finde vej til Skovfortet?" spurgte han og kiggede på hende med et smil. Han ville gerne følge hende på vej så de kunne følges ad. "Eller vi kunne mødes i lysningen hvor jeg har min vågn og køre sammen?" nu var han jo ikke lige frem en fremmed mere når det kom til stykket.
Choji Akena Tiger

Choji Akena Tiger

høvding datter.

Retmæssig Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 180 cm

Mong 30.08.2021 15:57
hun så op på ham da han nævnte skovfortet.. hvor lå det mon. hun så meget forvirret ud. hun havde ikke kenskab til alle steder og slet ikke elvernes steder. hun tænkte lidt over det og havde jo fyldt hulet igen. hun så på ham med tænkende øjne. "vis jeg skynder mig hjem og pakker så kan vi mødes i lysningen. for ved ikke lige for dette skov fort ligger." sagde hun ærligt og var klar til at lave en teleporterigs portal til at komme hjem hurtigt. hun kunne bare ikek så tit lave dette.

hun så ned på sine beskidte hænder. hun burde også vaske dem inden hun mødtes med ham.
Davian

Davian

Kroejeer i Skovfortet

Retmæssig God

Race / Skovelver

Lokation / Elverly

Alder / 1588 år

Højde / 210 cm

Fnuggie 31.08.2021 22:54
Han kiggede på hende og smilte lidt. “Så er det en aftale, vi mødes ved lysningen” svarede han og nikkede til hende som et på gensyn og vendte sig om for at traske væk. 

Han satte buen ordentligt op på skulderen og pilekoggeret blev pænt placeret ordentligt på ryggen inden han bevægede sig ind imellem træerne og på vej ud imod lysningen. Ja han fik ikke jaget men så fik han da en rejsende med sig som skulle lærer at lave ordentlige fælder og som skulle skyde med bue og pil. Det var bedre end ingen ting.
0 0 0


Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Blæksprutten
Lige nu: 1 | I dag: 3