Fjern tag vs Besvar tag

Alianne_

Alianne_

The Word Mind

3579
karakterer

Alianne_ 11.03.2020 18:59
Med det nye design er der kommet en meget stor, pæn knap, hvorpå der står "FJERN TAG"  ud for alle mine fine trådsvar. Altså, knappen har hele tiden været der, men nu er den stor og flashy og stor og... jeg trykker på den hele tiden, når jeg vil ind for at besvare en tråd xD. 

Så, fordi jeg er helt retarderet til at læse knap-tekst, og altid trykker på det mest knap-lingnende der findes på en side, vil jeg foreslå at vi får en stor pæn og skinnende "BESVAR TAG" knap, og gør "FJERN TAG" til en meget mindre lille knap (Eller en meget rød én, så jeg tænker en ekstra gang over at trykke på den)
Nyxx

Nyxx

The Angery Pancake

2721
karakterer

Nyxx 11.03.2020 19:00
Har selv lavet den fejl >_> Så jeg er helt sikkert med på den!<3
Que

Que

Et væsen af mange lyde!

3721
karakterer

Que 11.03.2020 19:01
Jeg har også et stort behov for at ville trykke på den.. Den ser så indbydende ud og ligner noget der virkelig gerne vil trykkes på! <.< 
Shhh, tænk hvis mor så med!
Emilia

Emilia

Finurligheden selv

658
karakterer

Emilia 12.03.2020 22:06
Jeg er i samme dilemma og det er meget normalt for mig og ramme den knap.
Husk altid på, at du er den bedste version af dig selv ;)
Krystal

Krystal

Skaberinden

5944
karakterer

Krystal 18.03.2020 21:24
Det lød på folk i chatten som om "besvar" ikke var så vigtig, da man alligevel kan trykke på trådtitlen.
Jeg har dog erstattet knappen af et noget mindre kryds, og nu kommer der også en advarsel, hvis man alligevel skulle komme til at trykke på det :)

Jeg håber at det hjælper på fristelserne! (Og så noterer jeg mig, at store røde knapper giver folk lyst til at trykke.. xD)
~ Krys ~

Alianne_

Alianne_

The Word Mind

3579
karakterer

Alianne_ 19.03.2020 07:00
Yas, det er perfekt! 

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat