Navarana 22.06.2008 17:31
OOC: Jeg bryder lige ind. Jeg syntes så det er fair med at Mørkets Lord kom, for han havde maske på, dvs. han var forklædt. Og Krýstal skrev at det var muligt for forbrydere osv at kunne komme til hvis devar forklædt så de ikke kunne genkendes.
Men på den anden side, er det er smule urealistisk at begynde at slås uden nogle vagter kommer.
Men må ærligt indrømme,. dette er en dum diskution-ligesom alle andre diskutioner, og der er ingen grund til at blive sure på hinanden pågrund af det her.
Folk prøver bare på at få KL op og køre, og nogle folk er bare mere realistiske end andre.
Ja, ingen er perfekte, og det er nyt for personerne bag ML og LD at spille deres karakterer.
Jeg syntes det egentlig er meget godt at Kyoshiro og Vladimir og andre siger deres mening, for ja, det kunne godt være mere realistisk.
men samtidigt forstår jeg ML og LD.
men Kyo, synyes stadig du er bare en anelse for negativ på det punkt. Istedet for bare sidde og glo på KL dø og være sur over det, er der folk der gør noget for at det ikke skal se, istedet for at sidde på deres flade og gøre nada.
Jeg er ikke på nogens side er 'neutral', men der er ingen grund til at blive bare en lille smule mobset over denne lille uenighed, folk er ikke ens, og folk er ikke perfekte.
Er ikke enig med nogle af jer, men heller ikke uenig med nogle af jer

-Tegning lawet af: Life <'3
-'Et Liv indhyllet i Lys'-Rasmus Lyberth
-Lebbe/Homo, skindfreak og model i Ayame's tøjbutik! xD
SKULDERLANGT HÅR!!! O.O
Klikkelik ^^, Et NICE rpg <'3
http://www.kerigan.freeforums.org