snapefan 22.08.2023 00:38
Rosa ville ikke glemme ham, måske de endda kunne udveksle breve hvis han ønskede det? Hun burde ikke knytte sig til folk, men lige præcis med ham her var det svært at lade værre, hvorfor vidste hun ikke, for i sandhed var han jo farlig men det var måske hvad der tiltrak hende. Det kunne også være tanken om at have en partner, som måske kunne accepter hendes erhverv, for hun ville nok blive for resteløs uden, men han burde være en mand der kunne takle netop det.
Hun nød at have ham over sig, som hans smil ændre sig var hendes blik nysgerrigt
" ja det tør jeg, måske de endda ville være med til at udveksle breve engang imellem?" sagde hun som et forslag, ellers ville deres næste møde nok være ret tilfældigt, men han skulle være en af hendes faste kunder, en af dem man kunne se frem til at se igen og igen. Et let grin slap hendes læber, som han blinkede til hende og svarede, hun var sikker på han var en mand med flere tricks i ærmet. Smilet fandt vej til hendes læber tydeligt at det var ganske ægte, nikkede til ham
" jeg vil gerne sove med dig i nat" erkendte hun, det ville også give hende en ro og for en kort stund kunne hun føle sig elsket.
Hans hånd der gled ned over hende, fik et suk til at slippe og hjertet til at øge farten igen, som han svarede måtte hun smile og rødmede en smule. Hans læber fandt hendes hals, de lette nap fik hende til at sukke mere, blikket hvilede på ham
" så måske en side gang inden sengetid.... hvor vil du have mig?" lød det lysten fra hende, allerede klar på mere så måtte kroppen brokke sig bagefter, hun ville være sikker på han huskede hende. Rosa lod sin hånd glide ned ad hans ryg, for at give hans ene balle et godt klem, hendes hovedet søgte hans for at prøve at indlede et mere intenst og måske lidt intimt kys, kroppen let pressende op imod ham.