Han stryger en hånd gennem Salas hår og kaster et hurtigt, usikkert blik på Satine.
Krystal 22.12.2006 21:20
Han ryster stille på hovedet. "Intet at undskylde for," Siger han blidt.Han stryger en hånd gennem Salas hår og kaster et hurtigt, usikkert blik på Satine.
Milla 22.12.2006 21:22
"Jo.. jeg ødelagde det hele ved at begynde at snakke om Kyoshiro.." siger hun stille og sænker blikket væk fra ham, endnu nogen tårer ryger ned fra hendes kinder// Sala
Krystal 22.12.2006 21:26
Han smiler kort mod Satine og nikker, .. Vender igen opmærksomheden mod Sala, som han forsøger at få øjekontakt med.
"Nogengange har man brug for at snakke," Siger han stille og tørrer blidt hendes tårer væk med fingerspidserne.
Milla 22.12.2006 21:30
Sala nikker bare mut og holder sine arme om hans hals, har heldigvis ikke opdaget Kyo endnu. Hun ville flippe totalt ud, hvis hun så ham her// Sala
Krystal 22.12.2006 21:38
Han lader et øjeblik øjnene hvile på Kyoshiro, da han kommer gående, men vil ikke sige noget.Han kigger derfor på Sala igen og sender hende et blidt, opmundrende smil.
(.. Er væk i et stykke tid, - Skal lave julesmåkager =D)
Milla 22.12.2006 21:40
Sala bider sig i læben, da hun får øje på Kyoshiro.. hun vrider uroligt sine hænder og prøver så at lade som om, hun ikke har set ham.Hun kan ikke forstå, at han skal dukke op over det hele...
// Sala
Milla 22.12.2006 21:49
Sala bider sig i læben, ser ikke på Kyoshiro, nej han er der slet ikke - prøver hun at bilde sig ind. Hun ser så bare ned i sit skød, ret uroligt// Sala
Milla 22.12.2006 21:57
Sala ser anspændt over mod Kyo, da han snakker til hende. Hun nikker bare stille og knuger Topaz' hånd hårdt// Sala
Milla 22.12.2006 22:14
Sala ser kort over på Nemo, der virker højgravid og skæver så ned til sin egen mave, hvor der kun er en bule på maven - heldigvis, synes hun.// Sala
Nemo 22.12.2006 22:14
"det mere den der er mit problem, det har intet med pige barnet og gøre?" siger hun og ser kort ned på Icho men kigger så på han's finger og kigge på maven "jeg fik noget hjælp og problemet er væk imorgen og skal dø" siger hun rligt og smiler faktisk ved tanken
Milla 22.12.2006 22:28
Sala bemærker godt Kyos ret sadistiske smil og en ubehagelig skyller ind over hende ..Hun bider sig i læben og ser hurtigt på Topaz igen
// Sala
Krystal 22.12.2006 22:28
Topaz flytter en smule uroligt på sig og skæver fra Sala til de andre.. Milla 22.12.2006 22:34
Sala ser på Topaz og bemærker hans lidt urolige blik, trykker let hans hånd.Hun kysser ham så blidt på munden, for at berolige ham. Tæt ind mod ham, så de andre ikke kan høre det, hvisker hun;
"Han bliver smidt ud, hvis han laver ballade.."
Selvom det ikke beroliger hende selv, håber hun, at det beroliger ham
// Sala
Krystal 22.12.2006 22:36
Han nikker stille til Sala,.."Jeg bryder mig bare ikke om, at han er her." Siger han til hende med en ligeså lav stemme.
Han sukker lavt, men fremtvinger så et svagt smil.
Milla 22.12.2006 22:43
Sala ser over mod Kyoshiro med et uroligt blik, da han siger det, og ser så på Topaz igen."Skal vi.. gå?" spørger hun stille og tager hans ene hånd
// Sala
Chatboks
IC-chat▽
Krystallandet