Han red hele vejen gennem byen, frem til fortet, hvor han stod af hesten, endnu mere svimmel end før og overlod den til nogle vagter, kun halvt opmærksom på, at de tog over.
Der var dog et problem da han endelig kom ind og havde spurgt til hvor hun var. Hun var stadig til møde, og selvom det blot var Elverlyfolket imellem, var det ikke godt med for mange afbrydelser.
Han gik direkte mod lokalet hvor de var i, men blev stoppet op af en vagt, der mente, at han godt kunne vente. At de nok blev færdige om nogle minutter. Det var ikke godt nok for Miilaethorn.
"Jeg har en rapport, som hun skal have NU og det er vigtigt. Sikkerhedsbrud. Jeg er sikker på hun og alle de andre vil forstå,"
Forklarede han, meget kort for hovedet, og da vagten endelig flyttede sig, havde han ikke overskuddet til at følge etiketten. Han valgte bare, at gå direkte ind uden at banke på og lytte efter et svar.
Da han var inde, kunne han dog godt mønste, at holde sin ellers frustrerede maske, som han gik hen mod hende og gav hende det officielle buk.
"Taurn Edhel, jeg kommer med bekymrende nyheder. Kan jeg tale med Dem?"
Spurgte han direkte, uden at ænse de andre. Han ville bare gerne få overbragt nyheden og derefter komme hjem i seng. Trætheden og svimmelheden var virkelig overmandende. Han havde ikke før oplevet et blodtab af denne kaliber, og det bekymrede ham mildest talt.

Krystallandet