Midvinterballet: dansegulvet

Isanne Iricia Argorian

Isanne Iricia Argorian

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 60 år

Højde / 172 cm

Plotmaster 02.01.2009 18:20
Fra de højtplacerede lysekroner strømmer forskelligtfarvet lys ned over det spejlblanke dansegulv.
Musikken - perfekt til at danse til - synes at komme ingen og alle steder fra. Den er magisk fremkaldt.
/ Lysets Dronning, Herskerinde af Krystallandet /

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske/Speciel race

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 02.01.2009 21:21
Cassa og Fujita træder ind.. Cassas arm er budt Fujita, så de går sådan arm i arm..
Salen er fyldt op med smukt klædte folk.. og det får Cassa til at føle sig så forbandet godt tilpads..
Han ser med et varmt smil mod Fujita... den kønne transvestit, som ligner en kvinde mere end nogensinde i aften.
Han fører Fujita ind, tværs igennem salen så de ikke står i vejen for nogen.
Hans blik kan næsten ikke løsrives fra Fujita.. skønt det vrimler med overdådige skønheder herinde, så har Cassa kun øje for én... den aller skønneste af dem alle.
"Jeg.. er virkelig meget glad for at De gad følges med mig.. Men.. Jeg vil dog frygteligt gerne have et svar; Hvad er der sket med Deres hår?" han slipper Fujitas arm, tager med sine smalle, lettere feminine hænder, blidt fast i Fujitas, hvor neglene ser ud til at være nyplejede..
Fujita Shimane

Fujita Shimane

Krystalisianer

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 0 cm

Tatti 02.01.2009 21:36
Fujita nikkede pænt til nogle der kiggede efter dem, han smilte derefter, og vendte opmærksomheden på Cassa..
han var så smuk at se på, hans ansigt lyste op, han virkede så godt tilpas her..
bare han ikke er for udkørt.. tænkte han roligt for sig selv, men en smule bekymret.

Fujita smilte venligt til Cassa,
"Selvfølgelig.. jeg er rigtig.. glad for at De spurgte.." han rødmede og kiggede lidt ned i gulvet..

Da Cassa forsatte sin talen, stoppede Fujita lidt op.. blikke fulgte dem og kiggede lidt på dem.. nogle med meget fascinerende blikke.

"Altså.. jeg mødte Selina.. og hun .. lokkede mig ud i skoven.. så kom vi op og slås.. jeg tabte.. for jeg havde glemt min stav.." han trak på skuldrene..
"Hun cuttede mit hår af.. og gav mig et dybt sår i siden.. og lidt i armen.."
// Fujita Shimane -
22 år
Trans seksuel
Healing, Vampyr af luft & Djævleøjet.. \\

~At afsløre en andens hemmelighed er det værste et menneske kan gøre!~

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 02.01.2009 21:47
Cassa står med rank ryg.. lytter til Fujitas ord..
Han mærker en vrede inden i.. en ubeskrivelig vrede.
"Nu kan det snart være nok med hende!" han knytter næverne.
"Senorita Fujita... Jeg griber fat i Senorita Selina så snart jeg ser hende.. det er bare ikke acceptabelt.. den opførsel hun udviser.."
Cassas ord er lettere hurtige, og dulmer af en undertrykket vrede... hans bløde hårlokker svæver let omkring det kønne ansigt.. nærmest som forsvandt tyndekraften... Cassas evner har det med at blive lidt ustyrlige når han bliver vred... det kan ende i katastrofe i tide og utide
Fujita Shimane

Fujita Shimane

Krystalisianer

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 0 cm

Tatti 02.01.2009 21:53
Fujita så en smule forbavset på Cassa..
vreden var ikke altid noget han viste.. så det var et sjældent syn for den lyserødhåret.. han lagde en hånd på Cassas arm..

"De har ret.. hun er meget voldelig.. og morderisk.. ligefrem hævngerrig.." han så Cassa i øjnene, nussede blidt hans kind..
"Hids dig nu ikke.. for meget op.. vel?" Fujita smilte blidt.. en smule akavet..
// Fujita Shimane -
22 år
Trans seksuel

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 02.01.2009 21:58
det beroligere Cassa, at Fujita sådan blidt nusser hans kind.. han trækker en dyb indånding.
"Jeg.. taler med hende... når jeg finder hende... Engang var hun så flink og sød.. men nu.. hun er nærmest blevet et monster, så snart der er andre folk.." han sukker let, vender blikket en smule op mod loftet.. Bemærker at det er lavet af noget sten, som vist er kalket over i en klar hvid farve..
Hans blik falder så på Fujita igen.
"De skal i ald fald ikke bekymre Dem mere om hende.. Hun må vælge; enten behandler hun andre mennesker ordenligt, eller også så bryder jeg kontakten med hende.."
en lille pause forekommer, inden Cassa fornemmer en velkendt aura..
hans blik flyttes rundt, og der i mængden, spotter han en bleg, hvidhåret, høj og lettere ranglet fyr.. som egentlig ligner Cassa temmelig godt.. stort set som var han bare blevet omfarvet..

Cassa ser så på Fujita endnu engang.
".... Min.... Klon er her..." siger han lettere afdæmpet.
"Det her ender vist galt.."
Fujita Shimane

Fujita Shimane

Krystalisianer

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 0 cm

Tatti 02.01.2009 22:03
Fujita nikker..
"Okay, så må vi se hvad hun vælger.." han smilte skævt..
Egentlig så Fujita helst at han brød kontakten med hende.. men det var op til Cassa, han ville jo ikke bestemme over den unge mand.

Fujita fulgte Cassas blik, og der fik han øje på en skikkelse magen til Cassa.. bare i en anden farve..
En.. negativ.. Cassa? han missede let med øjnene..

"Uhm.. Din klon..?" han skævede fra Cassa, til Feanor..
"Ubehageligt.. lad os lade som ingenting, okay?" han smilte svagt, nussede forsat Cassas kind.
// Fujita Shimane -
22 år
Trans seksuel

Zamin

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 0 cm

Zamin 02.01.2009 22:03
Zamin går mod dansegulvet og finder et sted der er plads, i hånden har han Jane. Roligt vender han sig om og ser på hende med et smil, han ligger roligt hånden mod hendes side. Der er ikke så mange dansende mere, så der er god plads.
Han ser på Jane og smiler skævt, træder stille et skridt tilbage og til siden langsomt så hun kan følge med. Han griner let og stryer hendes hår væk.
"Det går da fantastisk.. " siger han varmt og træder lidt til siden..

-Photobucket

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 02.01.2009 22:20
Cassa smiler let akhavet.
"Jeg kan prøve.. men.. der er ikke nogen, som kan provokere mig mere, end mig selv.." en lille grimasse skæres af hans solbrune ansigt.
"Vil De danse?" han gør et let buk.. men han når kun lige at bukke, inden Fearnor har bevæget sig over, og så slynger den der kommentar afsted.. Cassa mærker et lille raseri inden i sig.. men indtil videre så behersker han sig, og slynger istedet en spydig kommentar tilbage; "Ja, I modsætningen til Dem, så kan jeg score.." hans ansigt får en arrogant mine.
".. For... ligepræcis dén egenskab, har De vist ikke fra mig." Egentlig så slår Cassa kun over i det gear, for at give Fearnor igen.. Han ser på Fujita, smiler varmt og tager hans hånd.. han bakker let, så Fujita går frem ad, ud på midten af gulvet.. hvis der er noget, som Cassa kan, så er det at danse! Siden han var 4 år, har han jo gået til dans.. Fearnor har hans talent, men han har ikke hans erfaringer... For det er jo nogle Cassa har lært og ikke er født med...
Jane Carey

Jane Carey

Krystalisianer

Neutral God

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 178 cm

Jane 02.01.2009 22:21
Da Jane går med Zamin slår det igen hende hvor smukt dette sted er. Hun ser beundrende rundt men husker så sine bare fødder og sørger for ikke at nogen træder hende over dem.
Hun vender sig mod Zamin og ligger forsigtigt hånden på hans skulder, mens hun skæver rundt. Rødmen stiger op i hendes kinder, en fra markedspladsen står længere henne. Langsomt bider hun sig i læben og ser mod Zamin. Hun smiler varmt og træder usikkert efter ham, i dansen rundt med blikket på sine fødder.
Efter et par skridt er det som om det vender tilbage og hun husker dansen. kjolen svinger om hendes ben og afslører til tider hendes bare fødder. Hun danser sikkert og da hun hører Zamins stemme ser hun op med et stort smil. Jane stivner lidt og ser hen over skulderen på Zamin, det kniber i hendes mave. De ligner virkelig kongelige, Cassa og pigen..

( Brb )
Fujita Shimane

Fujita Shimane

Krystalisianer

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 0 cm

Tatti 02.01.2009 22:26
Fujita smilte over spørgsmålet.
"Gerne." han negede yndigt, og smilte kærligt til den solbrune Cassa..
Han så med et irriteret udtryk i ansigtet på Fearnor..
Sikken Idiot..

Fujita lagde hovedet på skrå, og kiggede fra Cassa, til Fearnor og omvendt..
".... " han sukkede tungt.

Da Cassa vendte opmærksomheden til Fujita.. tog han hans hånd, og gik med ham ud på dansegulvet..
"Uhm.. hvis De vil.. kan vi jo bare gå igen.. De har det jo ikke godt ved at være her.. når han er der.." Fujita lagde hovedet på skrå.
// Fujita Shimane -
22 år
Trans seksuel

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 02.01.2009 22:31
Cassa vender de brune øjnes blik ind i Fujitas, da den kønne transvestit taler.
"Gå? Nej da.. Jeg vil hellere end gerne blive her og tilbringe en forhåbentlig uforglemmelig skøn aften, I Deres selvskab, Senorita Fujita.." han gør et galant buk, og planter et blidt kys på Fujitas bløde hånd.
"Jeg ville da være et skarn, hvis jeg lod sådan en plattenslager have indflydelse på hele min aften.." han træder tæt på Fujita, løfter dennes hånd let op med sin egen, og lægger blidt en hånd om på lenden af Fujita.. Hans ansigt er blændet op i et varmt smil.. et smil han smiler på en sådan måde, som yderst få har set igennem Cassas snart 20 leveår. Og ingen har før set dette smil, så ægte, som Fujita gør i dette øjeblik.. Et smil, som beskriver den velvære Cassa føler inden i.. Hvor godt tilpads han er i Fujitas selvskab.. Ligenu, på det helt rette sted.. det helt rette tidspunkt.. men vigtigst af alt, med den helt rette person..

Cassa er nemlig fast besluttet på, at denne aften ikke må blive ødelagt af bakkateller... Fujita har sikkert haft det hårdt, imens Cassa var på opgave som lysets general.. opgave for at rede Freyja.. en rednings aktion, som dog trods nogle skader, gik ganske glimrende... og han kan ikke andet end at fryde sig over ikke at have set Tom endnu..
Fujita Shimane

Fujita Shimane

Krystalisianer

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 0 cm

Tatti 02.01.2009 22:37
.. ååårwh....
Fujita var ved at smelte indevendig.. alt det Cassa stod og sagde.. det gjorde ham glad, og lykkelig.. han sank en klump, da Cassa kyssede hans hånd, næsten tom for ord.. han vidste ikke hvad han skulle sige..
"Mhm... De er så.. sød... Cassa.." det var det eneste han kunne få frem.. hans hjerte hamrede så hårdt at han næsten ikke kunne få presset andre ord op af svælget..
han rødmede stort da han blev trykket ind mod Cassa..
"Jeg håber vi får en god aften." han smilte kærligt.

Da Cassa smilte, slog Fujitas hjerte et takt over.. dét smil, var så uforglemmeligt, at han næsten faldt sammen.. det smil havde han aldrig set før.. på Cassas ansigt.. enten var han trist, venlig, forsigtig, eller vred.. Fujita ville for altid huske det smil.. og ikke glemme det igen..
// Fujita Shimane -
22 år
Trans seksuel

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 02.01.2009 22:46
Cassa ignorere Fearnors tilbagekommentar.. for.. i hans eget hoved, kunne han ikke have fundet en mere perfekt 'kvinde' end ham som står foran ham i dette sekund.. Cassa, som jo er mest til mænd, men som på grund af samfundet, oftest kun finder sammen med kvinder..her har han en, som både er mand og kvinde.. mere perfekt kunne det ikke være, for oveni det, så har Fujita en vindende personlighed, og ser generelt helt fantastisk ud..
Egentlig så er det vel lidt sjovt.. Fujita er en køn kvinde.. kønnere end de fleste andre Cassa har set.. men han er også en køn mand! Kønnere end så mange andre... lidt af et mirakel i Cassas øjne.
Han siger dog ikke et ord, løfter bare med en blid telepatisk kraft, Fujitas hånd op på sin skulder.
Og så.. med nogle få, faste, sikre, men voldsomt elegante skridt, starter han anføringen i en dans.. Cassas skridt er sikre, faste.. og hvis Fujita skulle have problemer med at følge med i trinnene, så vil der være en blid telepatisk hjælp nede ved Fujitas fødder.. Cassa er fast besluttet på, at Fujita ikke skal blive skuffet over noget i aften!

De andre på dansegulvet flytter sig nærmest, for at give plads... musikken som er blid, men en smule hurtig i takterne.. ja, den musik er nærmest flødet ind og gået i ét med Cassas muskler... som en sammenvævet, smuk symbiose, som er så ganske ubrydelig...
De drejer i bløde, store cirkler, Fujita svinges blødt ud fra Cassa, helt ind til ham, i takt til musikken.. Hele tiden holder Cassa øjnkontakt med sin smukke partner..

Zamin

Krystalisianer

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 0 cm

Zamin 02.01.2009 22:48
( Okay )

Zamin trækker Jane tættere på sig, hendes blik var et sted bag hans skulder og han ved ikke rigtig hvordan han skal tackle det. Hun virker.. Han sukker lidt, der skal en hel hær for at slå hendes mur ned, og få hende til at åbne sine øjne for hans følelser. Selv Meg har sagt at hun intet ser.. Han smiler lidt, hun er så smuk. ikke pralende som de fleste andre her men naturlig smuk, hun er enkel og har en lysende glød omkring sig af uskyld.
Han ser at hun faktisk er god til at danse, bedre end ham selv. men hun har jo heller intet sagt om sin baggrund. Et smil breder sig over hans læber og han stryer en hårlok væk fra hendes ansigt, og håber derved at få hende til at se på sig. (?)
De blå øjne ser nysgerigt ind i hans og hans smiler varmt, næsten helt blød i knæene. Gud hun ved virkelig ingenting.
Han trækker hende tættere, " luk øjnene " siger han lavt og smiler. Han ser hende tøve og smiler. Blidt stryer han hende over kinden og fører læberne hen mod hendes, kysser hende kærligt. Han prøver at stryre sin længsel efter hende..

-Photobucket
Fujita Shimane

Fujita Shimane

Krystalisianer

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 0 cm

Tatti 02.01.2009 22:54
Fujita får sin hånd op på den unge mands skulder.. han smilte sødt.. og nærmest helt tryllebundet en i Cassas øjne, som hvis han slap ham.. ville han bare blive forladt.. eller blive ulykkelig..

Fujita fulgte med trinnene.. underligt nok kunne han følge med Cassa.. selvom han bestemt ville mene.. at han ville kikse.. eller komme til at træde Cassa over tærerne.. så.. skete det ikke..
hvad sker der.. for min dans..? jeg kan jo godt..? det undrede ham.. han kiggede ned på sine fødder, men genoptog så blikket på Cassa..
Jeg.. elsker dig..

Fujita smilte som en strålende sol, da han blev svunget ud fra Cassa, og så ind i hans varme greb igen..
han havde også øjenkontakt med den smukke unge mand..
Jeg håber.. det bliver den bedste aften nogensinde...
// Fujita Shimane -
22 år
Trans seksuel

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 02.01.2009 23:06
Cassa smiler varmt.. Fujita vil sikkert ikke bemærke at det er Cassa der hjælper lidt med fødderne... Det virker bare så naturligt.
"De er virkelig smuk.." hvisker Cassa... andre folk vil bare kunne se hans mund bevæge sig, men mundaflæsning ville nu være svært... Fujita vil dog sagtens kunne høre Cassas blide ord.. Ord, der kommer direkte fra hjertet.. Endnu engang drejer de rundt om hinanden.. nogle enkelte par er stoppet lidt op i deres egen dans, for at iagtage Cassa og Fujita... men det er vel ganske logisk, sådan som de flytter sig, samt de smukke klæder de bærer.
Musikken toner først lidt op i hastighed, og Cassa løfter Fujita op i et elegant løft i en halv omgang.. det virker så umådeligt let og smukt, på den måde Fujitas kjole svæver efter ham.. men det er nu nok kun fordi Cassa fusker lidt.. Fujita skal føle sig som ballets dronning! I ald fald over for Cassa.. for at han skal være sikker på, at Cassa ikke har øje for nogle andre end den smukke Fujita ligenu.. KUN Fujita..
Efter nogle sekunder med en hurtigere takt, døser det ned igen, og i takt med det, trækker Cassa den unge mand over for sig, ind til sig i et tæt, blød dans..
Fujita Shimane

Fujita Shimane

Krystalisianer

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 0 cm

Tatti 02.01.2009 23:20
Fujita rødmede stort da Cassa gav ham en kompliment..
"Tak..." sagde han helt forbavset.. selvom.. han vidste Cassa godt kunne sige disse ord, så var han stadig helt forbavset over at han sagde det til ham.. virkelig..
Fujitas blik sænkede sig en smule flovt, imens han dansede, fuld af glæde med Cassa.. En masse blikke var fæsnet på dem ja, men de kiggede altid væk, da de to kom tættere på. som om de var flove over at kigge på de to dansene..

Mon han.. kan lide mig..? det tænkte Fujita over.. meget endda.. det bekymrede ham.. om Cassa i det hele taget kunne lide Fujita.. på samme måde som Fujita kunne lide Cassa..
Fujita smilte varmt da han blev løftet op, og drejet rundt,
det føles som om at jeg flyver..

Fujita rødmede stadigvæk, da Cassa trak ham ind til sig..
han kiggede forsigtigt op på den unge mand..
"De.. er også utrolig smuk.. "
// Fujita Shimane -
22 år
Trans seksuel

Cassa Nova

Krystalisianer

Retmæssig God

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 182 cm

Cassa 02.01.2009 23:40
Det varme smil på Cassas læber blegner absolut ikke, da Fujita siger noget... Han holder Fujita tæt ind til sig, men standser ikke dansen... han nærmest drages til at kysse Fujita.. men det ender bare med et blidt kys på dennes pande.
"Skønt jeg ikke er enig, vil jeg dog driste mig til at sige tak alligevel.." han drejer dem en enkelt gang rundt i takt til musikken...
Det er lang tid siden at Cassa har danset sådan her... ja, lang tid siden at han i det hele taget har danset..
Fujita ser ud til at føle sig ganske vel tilpads ligenu?
Cassa overvejer om han skal sige noget, men ligegyldigt hvor meget han vrider sin hjerne, kan han ikke komme på hvad han kan udfylde stilheden med...
Måske et spørgsmål? et kompliment?... et eller andet?
Fujita Shimane

Fujita Shimane

Krystalisianer

Race / Vampyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 0 cm

Tatti 02.01.2009 23:45
Fujita rødmede en smule, og holdt næsten vejret da han blev kysset på panden af Cassa.. han smilte varmt.. lukkede øjnene..
Jeg ville.. gerne kysse ham.. på munden..
"Det var godt.." sagde han lavt, smilte taknemmeligt.

Fujita vidste heller ikke hvad han skulle sige..
det var som om.. ligemeget hvad.. føltes det som om at han ikke kunne sige noget rigtigt..
jeg er helt mundlam..

Tiden gik og gik..
// Fujita Shimane -
22 år
Trans seksuel

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat