Brûstrithon

Brûstrithon

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Ørkenelver

Lokation / Dianthos

Alder / 121 år

Højde / 192 cm

Leviathan 31.05.2023 20:01
Brûstrithon havde haft travle den sidste uge tid, efter han havde brugt en dag sammen med Rosalind, hvor han havde lovet hende at tegne hende som betaler, problemet at lov det var at han ikke lige lov lå ind med tinge til det, han vidste hvor man kun køber det men det var ikke hele billige, så det vil være meget, nemmer for ham at sjæler det og derfor havde han haft travle, for at undersøge butikkens rutine, så det blev nemmer at brude ind og sjæle det han havde bruge for, efter par dag med at undersøge butikken, fik han brudt ind og fik tager det han skulle bruge og lidt mere, nu hvis han fik bruge for det.

Det sidste af uge brugt han på at fået snyde folk for nogen krystaller, så han havde lidt på lom, udover det lidt vin og lidt mad, nu havde hun givet mad sidste så det kun han gør den her gang, for han havde planer om at brude ind i hendes lejlighed, og overrasker hende med en god flaske vin, lidt ost og vindruer og selvfølgelig havde tegneblok med og tilbehør, han havde været så heldig at butikken havde tegneblokke i forskellig større.

Nu hvor han havde alle tinge var det bare af kom afsted og overrasker hende, der var nok gået omkring 10 dag siden de havde set hinanden, han var klædt den her varm sommerdag, i let sidder shorts og en pæn skjorte, hvor de tre øverste knappe var åbne, han havde en skuldertaske over den en skulle, hvor de forskellige tegneblokke lå sammen med tilbehør dertil, han fik fandt i en rød rose på vej til hendes lejlighed, da han ankom til den lytte han efter at hun ikke var derinde, men der var stille, han kiggede kort rundt for at være sikker på at ingen så ham, hvorefter han dirker hendes dør op og åbne den, hvor han gå ind og sætte rose på dørhåndtag på yderside, så hun vil ser den når hun kommer tilbage til hendes lejlighed, han låser derefter dør så hun ikke vil få mistanke at der havde været indbrud.

Derefter begynder han at finde et fad frem, da han vidste at hun havde et, hvor han lad vindruer ud på og ost efter han havde skaret det ud i tern, vinflaske tog han også frem og stille på bordet, han åbne den også så den kun få lov til at trække lidt eller meget, han vidste så set ikke hvornår hun vil være tilbage og om hun var alene, der var jo en mulighed for at hun kom tilbage med en kunde, hvis hun gjorte det måtte han håbe at hun valgt ham i sted for, men nu var det bare at venter på at hun kom tilbage så han kun overrasker hende.
Rosalind

Rosalind

Lystpige

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 170 cm

snapefan 31.05.2023 21:02
De sidste mange dage havde været travle, som hun var begyndte at få sig et omdømme, betød det også flere kunder og færre pauser. Men hun nød det på denne måde, og hver en mand havde noget at byde på, hun nød dem hver især de faste var hun ofte glade for fordi, hun netop vidste hvad de ønskede af hende. Der var endda en dag hun blot havde holdt en mand ved selskab, til en fest for at gøre de andre misundelig, det havde været underholdende at se dem. 
Denne dag havde hun allerede været sammen med to mænd, det var dog på tide at komme hjem og få hvilet, for hun vidste dagen efter bød på mange aftaler rundt omkring i byen. Derfor var hun på vej hjem for at søge ro, på vejen fandt hun dog en butik og efter lidt kom hun ud med et par nye kjoler over armen, det var altid godt med flere muligheder, selvom det var dyrt at købe nye. 

Som hun nåde til sin hoveddør, lod hun blikket hvile imod rosen, kort undrende over hvem der mon havde været forbi? Tog den i hånden før hun fik låst sig ind, uden rigtig at kigge op gik hun til værelset, for at lægge de nye kjoler på sengen sammen med rosen. Et suk slap som hun følte sig træt, et par blå mærker var at finde på arme og ved halsen, den lyseblå kjole gik over knæet, barmen altid blottet lokkende og taljen denne gang spændt godt ind, som fingrene fik fjernet korsettet for at lægge det på senge, det føltes befriende. Derefter trak hun håret ud fra det bånd det havde været bundet op med, så det kunne få lov til at hænge løst. 

Rosalind begav sig endelig tilbage til stuen, som blikket gled op bemærkede hun det dækkede bord lidt undrende, før hun så bemærkede elveren. Et smil gled over læben " så de havde ej glem mig?" sagde hun muntert, og lod sin træthed skubbe væk imens hun gik hen til ham. Stoppede foran ham for at lade sin hånd hvile imod hans brystkasse " savnet mig Max?" spurgte hun, og erkendte at kunne huske hans navn, hun huskede alle kunders navne.. 
Brûstrithon

Brûstrithon

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Ørkenelver

Lokation / Dianthos

Alder / 121 år

Højde / 192 cm

Leviathan 31.05.2023 21:29
Han kun hører en ved dør, så hun var alene eller en kunde som håber på at hun var hjem, men som han kun hører dør blev lås op, gik han ud fra at det var hende og det viser sig også at det var hende, ikke fordi han havde venter så længe på hun kom hjem, det var bare til hans held at han ikke havde behøver det, han havde så regnet med at hun vil opdage ham når hun kom ind men det gjorte hun ikke, ikke fordi at han havde gemt sig, han sat ved hendes spisebordet i køkken, hvor fadet med osten og vindruer var på, han havde så set gemt at finde to vin glas til vin men det måtte de gør når det var.

Han kun ser at hun nok havde købt nogen ny kjole da hun havde nogen over den en arm, han nød synes af hende som hun smider korset og lod håret blev løs, han overvej lidt om han skulle sige noget men inden han når at gør rigtig når, gik hun imod ham og opdage ham derefter, han smiler tilbage til hende som hun smiler til ham, ”nej, hvordan kan man glemme en smuk kvinde som dem og havde også lovet dem en tegning” sagde han og kiggede på hende, han smiler svagt ved det næste hun sagde og trak hende rolig ned at sidder på hans skød, så hun havde bene ud til den en side.

”Hvis jeg svar ja til det, går det dem bare til hovedet” svaret han driller, jo han havde savnet men det gjorte han nok med de fleste kvinder han havde været sammen med, ”har de savnet mig” spurgte han lidt efter, ja hun kun huske hans navn det var nu heller ikke svært at huske medmindre det var hans rigtig navn, han kun også godt huske hendes navn, ”håber de er sulte og kun drikke lidt vin mens vi finder ud af, hvor de vil tegnes hen” halvt spurgte han og kiggede på hende, udover de skulle finder ud af hvor det skulle være, så var det også hvor påklædt hun vil være, selvom han regne med at hun nok vil være nøgen, han havde lad den en arm om livet på hende og den anden hånd havde han hvile på hendes ben, han lad ikke op til noget selvom den del vil de nok også kom til på et tidspunkts, medmindre hun havde planer med nogle eller noget andet.
Rosalind

Rosalind

Lystpige

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 170 cm

snapefan 31.05.2023 22:00
Rosalind havde ej været helt sikker på at se ham igen, hun havde taget en chance ved at give ham så meget, men nu var han her igen og holdt sine ord. Hun måtte indrømme de havde haft en hyggelig stund sammen, men efter deres tid sammen havde hun dog været så utrolig udkørt. " det er jeg glad for, at de overholder deres aftale" svarede hun ham blidt, smilede varmt til ham det føltes så naturligt for hende at være nær ham. 
Hun lod ham trække hende ned på sig, satte sig til rette på hans skød det var så velkendt, blikket gled dybt i hans som hun betragtede ham igen. Hun lo en smule af hans ord " åh bare rolig smukke, jeg ved hvordan jeg er" svarede hun ham, før hun kort lod sig læne frem for at placere et kys imod hans kæbe det var svært at lade være, nu hvor han var nær hende igen.
Hun nikkede roligt " se det lyder jo dejligt, jeg må indrømme dagen allerede har været en smule lang" sagde hun ærligt, sukkede svagt som hun mærkede hans hænder imod sig, ønskede at mærke dem alle de gode steder igen. 
Men var også klar over det var bedst at vente til efter tegningen, og så kroppen lige fik en smule ro, hun vendte sig rundt på hans skød, så hun kunne have en ben på hver side. For bedre at kunne se ham i øjnene " jeg gælder mig til de skal tegne mig, men kan de love at undlade mærkerne?" spurgte hun roligt, og pegede kort imod nogle af de synlige mærker, fra en meget hård kunde der kunne ses fingeraftryk nærmest. Derefter lænede hun sig frem, for at søge hans læber det var så fristende at smage ham igen, den ene hånd imod hans skulder og den anden glidende igennem han hvide hår. Hun lod sig give hen i kysset, dog blev hun siddende stille på skødet, før hun langt om længe slap hans læber igen " de bliver ved mig i nat ikke sandt?" spurgte hun roligt, ønskede at sove nær ham igen for at mærke den korte følelse af at være elsket, selvom den ikke var sand. 
Brûstrithon

Brûstrithon

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Ørkenelver

Lokation / Dianthos

Alder / 121 år

Højde / 192 cm

Leviathan 01.06.2023 06:30
Hvad hun havde tænkt om ham angår om han vil overholder deres aftale eller ej, kun være ham lige meget da han jo var her nu for at overholder den, "selvfølgelig overholder jeg den, de skulle jo ikke for dem snydt"  sagde han og smiler til hende, han nød hendes kys på hans kæbe, han vil så set heller mærke hendes læber mod sine ejere men det kom han nok også til, han li kort af hendes svaret, det regne han nu også med at hun gjorte vidste hvem hun var, ellers måtte han jo fortælle hende det 

Han tog sin arm og hånd til sig da hun flytte på side, så hun kom til at havde et ben på hver side af ham, "så lad os få lidt af spise og det var tidligt at den allerede har været lang" sagde han og kiggede på hende, han havde lad sine armene op hendes ben og havde hænder mod hendes hofter, han havde så set ikke rigtig tænke over hendes mærke før hun snakke om at undlade dem på tegningen, "glad for at høre at de har glædet den og hvilke mærke" sagde han og laver sjovt med mærke da han godt kun ser dem.

Han kyssede hende igen og trak hende tættere ind til sig og holdt kyssede lige så længe som hun gjorte det, da hun slap hans læber napper han hende kort i underlæbe, "det gør jeg gerne, hvis de ikke har andre planer, nu hvor jeg kommer ud af meldt" halvt spurgte han, han regne ikke med at hun havde andre planer, for ellers vil hun nok ikke spørge ham eller det gik han ud fra, "skulle vi prøve at fået lidt mad, havde gemt at finde glas til vin, ellers mangle der ikke noget, nu hvor de er kommet hjem" spurgte han og kiggede på hende, han rejse sig gerne og fandt to af hendes vinglas men det var lidt svært, når han har hende op skødet.
Rosalind

Rosalind

Lystpige

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 170 cm

snapefan 01.06.2023 08:29
Rosa smilede til ham " det jeg glad for, man kan jo aldrig være helt sikker, men så igen du fik så meget den dag" svarede hun ham roligt. Den dag de havde været sammen, var der sket så meget og de begge havde været så udkørte efter, han havde helt klart udfordret hende og hun havde da håbet at se ham igen en dag, at han selv opsøgte hende var blot et plus. 
Hun fik sig placeret bedre på ham, det var så fristende blinkede let til ham " de ved jo jeg arbejder døgnet rundt min kære" sagde hun ærligt, der var ikke noget med faste tider, dog havde hun en regel om at efter 3 kunder, skulle der være en 2 timers pause for at kroppen kunne heale. 

Et svagt suk forlod hende, som hans hænder gled over hende, skabte en ny længsel efter mere. Hun smilede ved hans ord det var sødt af ham, at lade som om der ikke var spor fra en tidligere, voldsommer mand som havde holdt hende godt fast. Hun gav sig hen i deres kys, det var så rart at være tæt på ham igen, et suk lød som han nappede hende i læben og hun lod sit hoved hvile imod hans skulder " jeg skal kun lige ud to timere senere, men de kan jo blive her og holde sengen varm" svarede hun ham roligt. Så var det op til ham og det var okay, det var ikke alle der brød sig om at tænke på, at hun var med andre men for hende var det blot hverdag og hun skulle tjene sine penge. ¨
Rosalind nikkede let, som hun kort nappe ham i øreflippen før hun lod sig rejse fra ham, for at sætte sig på den anden stol. Hun betragtede ham som han hente glas til dem, måtte da indrømme han virkelig havde sørget for hende "fortsætter det på denne måde min kære, så må de næsten komme lidt oftere, jeg kunne godt vænne mig til så lækkert et bord" drillede hun ham. 

Som han vendte tilbage og skænkede vin, lod hun sig selv smage et stykke ost, alt imens blikket betragtede ham " har de så lavet noget spændende siden sidst?" spurgte hun nysgerrigt, som hun lod sig smage på vinen og sukkede let. Det var nu meget rart lige at sidde ned og slappe lidt af, klar over at hun måtte holde sig selv i skindet indtil han havde tegnet hende, derefter kunne de igen lege sammen...  Den ene fod kælede hans ben blidt, det var svært at lade være, det var så en naturlig ting for hende. 
Brûstrithon

Brûstrithon

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Ørkenelver

Lokation / Dianthos

Alder / 121 år

Højde / 192 cm

Leviathan 01.06.2023 12:25
Ja det var rigtig at han havde fået meget den dag men det havde hun så også, "vi begge fik meget den dag" sagde han og kiggede på hende, jo godt nok havde han ikke betale hende sidste men det fik han så gjorte i dag plus han havde mad og vin med, han lytte til det næste hun gjorte, "ja det havde jeg godt en ide om at de gjorte" svaret han på det, det gjorte han op en måde også som tyv, der lod man heller ikke mulighed for at stjæle noget være.

Han havde også savnet at kyssede med hende men det var jo ikke lige det han var kommet efter, ikke lige med det sammen, første skulle han lige tegne hende og derefter kun de altid hygge sig, han lytte til det hun sagde og nikke kort til det, "det må vi ser på, om jeg holder seng varme eller om jeg tegne færdig, det tager jo noget tid hvis den skal være god" sagde han og kiggede på hende, han havde da planer om at han skulle bruge tid på den så den blev god, da hun rejse sig klappe han hende let på balle inden han selv rejse sig og fandt to vinglas frem og hælder derefter op i dem begge, inden han tog plads igen, han lo kort af det næste hun sagde, "når det kun de godt, så bliver det hvis dem som skal betaler mig men godt at de synes om det" svarer han og smiler til hende.

Han lad godt mærke til hendes fod mod hans ben men sagde ikke noget til det og gjorte heller ikke noget, han lytte til hendes spørgsmål, "nej ikke rigtig, lever livet og prøve at at slå igennem som kunstner, hvad med dem selv" spurgte han og kiggede på hende, inden han selv tog en tår af sin vin og begynde rolig af spise både af osten og vindruer.
Rosalind

Rosalind

Lystpige

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 170 cm

snapefan 01.06.2023 13:02
Rosalind smilede til ham, hun nød ærligt hans selskab måske fordi det var lidt anderledes, han var ikke betalende på samme måde og hun kunne tillade sig at være mere sig selv. Hun nikkede roligt til hans ord, ja hendes dage var meget forskellige men ofte travle, man kunne nå en del alt efter hvor længe folk ønskede hendes samvær. Men for nu havde hun fri til at nyde tiden, og med hans selskab var det ikke så skidt. 

Hun nød deres kys, det var rart bare at mærke ham tæt på sig igen, denne nærkontakt var hvad hun hungrede efter. Han gav hende hvad hun havde brug for, det var rart og for ham var det vel også fint med et sted at sove? " åh det har de ret i, du skal jo have alt min skønhed ned på papiret, det må næsten være overarbejde" hun drillede ham en smule, men på hendes engen charmerende måde. Et suk slap som han lige klappede den ene balle, før hun selv begav sig hen for at sætte sig ned igen, det var nu rart ikke selv at skulle lave mad nu, hun lo roligt med ham og smilede skævt " det kan de have ret i, måske en gang om måneden ikke ville være helt skidt?" forslog denne gang tydeligt ærligt, det ville ikke være dårligt med ham i hjemmet. 
Rosa nød vinen han havde bragt dem, den var bedre end den hun før havde haft, hun begyndte roligt at spise endelig ikke for meget, skulle altid passe lidt på eller det var hvad hun følte. Blikket gled let over ham, stadig en ligeså pæn mand som hun huskede ham som, det var spændene at han skulle tegne hende " det lyder da godt? har de fået solgt lidt så?" spurgte hun nysgerrigt. 
Det næste fik hende dog til at rykke brynene lidt sammen " jeg har haft travlt rundt omkring, også været hos nogen mindre flinke typer, men det nu rart med travlhed" svarede hun ham. Han kendte jo til hende arbejde, men regnede dog ikke med han ønskede at få detaljer, hun sukkede roligt som hun kunne lade skulderne sænke sig afslappet. Hun lod sin fod nusse ham længere oppe af benet nærmede sig hans inderlår, imens hun spiste et par vindruer mere og måtte så stoppe med at spise for nu " nå hvordan kommer processen til at fremgå?" spurgte hun nysgerrig på hvad han ønskede af hende, og hvad det mon ville kræve. 
Brûstrithon

Brûstrithon

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Ørkenelver

Lokation / Dianthos

Alder / 121 år

Højde / 192 cm

Leviathan 01.06.2023 16:07
Han lo kort af det hun sagde angår at det nok var overarbejde at få alt hendes skønhed med på tegning, ”ja det er vigtig at for det hele med og hvis det er overarbejde, bliver det kun dyre for dem” svaret han drille på det, han vidste godt at det var betale for sidste, hvad han skulle betale med senere når de skulle hygge sig, vidste han ikke lige om det skulle være en tegne mere, det måtte de finde ud af, han smiler charmerende til hende af det næste hun sagde, ”det kun vi nok godt finde ud af, en gang om måned men jeg har et krave til det, hvis det er, at jeg er denne eneste mand den dag” sagde han og kiggede på hende, han vidste godt at hun lever af, at sælge sin krop til andre men hvis han skulle kom og laver mad til hende, så måtte han også bestem lidt om det.

”Nej ikke rigtig, så heldig har jeg ikke været, kun når små tegne af folk som kommer forbi på gade” svaret han og tog en bide mere af noget ost, han kun godt ser at hun rykker brynene sammen da han spurgte ind til hende, han kun jo ikke vide at hun ikke havde oplevet noget spændende den sidste tid, udover at hun havde travl kun var godt for hende, ”det ar da trist med de mindre flinke kunder men kun godt at de har travl” sagde han og nej han ønsker ikke at få detaljer at vide, nu var det mere for at hører om der var sket noget spændende.

Han kiggede kort ned på hendes fod som var tæt på hans inderlår, ”har de svært ved at holder finger/fod for dem selv” spurgte han drillede, han tog en tår af sin vin og spist derefter den sidste vindrue han havde, ”processen kommer til at forgå, at de finder en stilling de kan blive i, om det er ligger eller sidder er op til dem, og hvad de vil havde på, så vil jeg derefter begynde at tegne dem” sagde han og kiggede på hende, så måtte han ser hvad hun vælger for en stilling og hvor påklædt hun vil være, han regne ikke med at bliver færdig med tegning inden hun skal gå men han blevet bare, så havde han bare noget arbejdes ro når de kom der til.
Rosalind

Rosalind

Lystpige

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 170 cm

snapefan 01.06.2023 21:09
Rosalind grinede muntert med ham, de havde nu en særlig kemi det var så let, at snakke med ham det var befriende at kunne være sig selv lidt " hvor mange formue tror du jeg har smukke?" svarede hun drilsk tilbage, lige så meget hun tjente ligeså meget brugte hun pengene til at holde sig ved lige. Hun rykkede brynene let sammen ved hans krav, det var et fint krav men det ville også betyde en hel dags løn ? " jeg forstår hvad de mener, men gør jeg det mister jeg jo en hel dags løn, så det vil kræve du også betaler bare en smule" sagde hun ærligt. Ikke at hun ikke ville gøre det gratis, men det var farligt at gøre det uden betaling, fordi der kunne være en chance for der så ville være følelser i det, og det kunne hun bare ikke risikere. 

Hun drak lidt vin imens han forklarede " måske de kunne lave nogle mindre tegninger af mig, og sælge?" forslog hun med et frækt glimt i øjet. Mon ikke tegninger af nøgne kropsdele ville nemmere kunne sælges? Det ville måske også bringe flere kunder til hende, hvis de hørte hvem der var tegnet. Rosa trak en smule på skulderen " ja men det hører jo med, i det mindste ved du jeg healer igen" sagde hun ærligt, man kunne ikke være heldig hver gang, og ærligt var det nogle gange spændende med faren, selvom det var at lege med ilden. Et grin forlod hende som hun trak foden til sig, han kunne drille og det samme kunne hun " jeg må indrømme at jeg glæder mig til at mærke dem igen" svarede hun ham drilsk. Som han forklarede om processen nikkede hun roligt til ham, før hun rejste sig op, "så må jeg vel heller gøre mig klar for dem" lød det. 

Rosalind gik ind på værelset, for at ligge en af de nye kjoler klar med underklæder ved, så hun hurtigere kunne klæde om når hun skulle afsted. Lige nu ønskede hun ej sin anden aftale, men den velhavene herre betalte hende for godt til at blive væk, men dog var hun sikker på han hurtig ville være træt og hun kunne smutte. Hun begyndte derefter kort at sætte håret pænt op igen, før hun tog sin underkjole af, for at blotte den nøgne krop skævede kort som mærkerne heldigvis langsomt begyndte at forsvinde. Hun vendte tilbage til stuen, hvor hun bevægede sig hen til sofaen, betragtede ham som han fandt sit udstyr frem. 

Brûstrithon

Brûstrithon

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Ørkenelver

Lokation / Dianthos

Alder / 121 år

Højde / 192 cm

Leviathan 02.06.2023 06:45
Ja de havde det godt i hinanden selskabet og de kun havde det sjovt, "tænke de har nogen formue, kan da ser nogen ny kjole ind på din seng" svaret han drilsk tilbage, han vidste godt at han ikke kun vide hvor længe hun havde spar sammen for at havde råd til dem, men nu var det godt at han ikke tog sig overbetaling, en tegning vil koste det samme, måske også derfor han havde svært at lever af det så det ser ud for tid, han lyttede til det hun sagde, "det kan jeg godt forstå, det er jo deres levebrød og det gør jeg også gerne" svaret han, der skulle ikke være nogen problemer for ham at havde krystaller til det, når det kun var en gang om måned.

Han lyttede til hendes ide, "det var en god ide og mulighed er der at jeg kun det" sagde han og det vil overrasker ham meget at hun ikke vil krop til de tegner, nu hvor hun selv forslog det og at hun lever af, at sælge sin krop, "ja det er rigtig nok og ja det er altid noget at de gør det" svaret han og det må være en god ting at healer hurtigt inden normal men så var det nok gemmen hendes arbejde at ikke alle hendes kunder var lige høflig, han lo kort af det næste hun sagde og smiler frækt til hende, "glæder mig også til at mærke dem om mig igen" svaret han og blikke til hende, han nikke kort som svaret på at hun måtte gør sig klar, mens hun gjorte sig klar, fandt han tegneblok og tilbehør frem og lad på bordet.

Det tog ham ikke lang tid at finde tinge frem så han var klar, efter han havde gjorte sig klar vende han sit blik mod hende, han kun lige så godt nyde synet af hendes krop, han smiler frækt til hende da hun kom ind i stue, og gik mod sofa, så måtte han ser om hun vil og ligger i sofa, han sat sig klar med den store tegneblok og en kulstifter, så var han klar og venter bare på at hun blev det.
Rosalind

Rosalind

Lystpige

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 170 cm

snapefan 02.06.2023 16:09
Rosalind rullede let med øjnene af hans kommentar, han var nu sjov nok men... " ja men ser du nye kjoler, styrker jo min forretning" svarede hun muntert. Det var sandt en kjole kunne også være med til at lokke folk, og hun havde da også været nød til at købe et par nye, nogen mænd troede nemlig de kunne ødelægge hendes tøj, det fik de dog altid lov til at betale ekstra for.  Hun nikkede en smule " tænker mandelig kunder sikkert ville elske, at kunne se på bryster eller andet lækkert hele dagen" tilføj hun, lagde gerne krop til hvis det skulle være, så længe han lige nævnte hvem kropsdelene tilhørte, så kom der måske kunder til hende også. Et tilfreds smil spredte sig, da han sagde han også så frem til at mærke hende igen, der var noget at glæde sig til når hun kom tilbage til ham igen, de nåde det nok ikke før for han skulle tegne. 

Hun fik gjort sig klar og tøjet klar, så hun hurtigere kunne komme ud af døren, men for nu var hun nøgen igen. Rosalind gik hen for at lægge sig til rette på sofaen, kroppen på langs og det ene ben bukket en smule og løftet svagt så underlivet kunne skimtes lokkende, hovedet lod hun hvile imod sin hånd som blev holdt oppe af albuen imod sofaen. På denne hvis var der udsyn til hele den smukke krop, den frie hånd hvilede roligt imod det ene ben, blikket rette imod ham " de må indrømme jeg ikke er helt dårlig" sagde hun drilsk. Nu kunne han få lov til at tegne hende, samtidig få betragtede hver eneste lille del af hende, hun fugtede læberne en smule, men ellers lå hun fint stille for ham. 
Brûstrithon

Brûstrithon

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Ørkenelver

Lokation / Dianthos

Alder / 121 år

Højde / 192 cm

Leviathan 02.06.2023 16:51
Han så godt at hun rulle med øjnene men tog sig ikke af det, han havde lavet sjov med kjole og det kun han også godt mærke på hende at hun havde taget det som, der kun jo lig meget bag at hun havde købt nogen ny kjole, "det vil jeg gerne tror at det gør" svaret han og kiggede på hende, han lo kort at det næste hun sagde, "ja det tænke jeg også og hvis de ikke kan det er de sgu mærkelig" sagde han, han vil selv synes at det var lækkert at ser på, dog vil han heller ser dem rigtig inden på en tegning.

Han kiggede på hende da hun lad dig til rette på sofa, en dejlig stilling hun havde valgt hvis han skulle sige det, men fik udsyn til det hele, han nød syn af hende selv om at han havde set hende nøgen før, han begynde rolig at tegne på blokken og smiler rolig til hende da hun snakke til ham, "nej det er de ikke, så håber jeg at jeg kan lever op til det med tegning" sagde han og blikke til hende, han vil gør sit bedste for at tegne vil lever op til hendes udseende.

Han holdt en kort pause for at tage en tår af sit glas med vin, han havde ikke fået drukket det hele i nu, "håber de selv holder styre på tid, for har ingen tidsfornemmelse når jeg tegne" sagde han og kiggede på hende, det gik jo ikke at hun kom for sent til hendes kunde eller slet ikke når det, han tegne rolig videre efter han havde sagt det til hende, der var meget arbejde i nu men ting tage tid især når det skulle være godt, han kun altid ligger sidste finger på når hun var gået medmindre han når det hele, som han så ikke regne med at han gør.
Rosalind

Rosalind

Lystpige

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 170 cm

snapefan 02.06.2023 17:41
Hun sendte et sidste smil " du må sig til hvis, du en dag vil forsøge, så længe du lige siger hvem tegning er" sagde hun drilsk, måske det kunne være en god forretning for dem begge? Hun ville i hvert fald ikke have noget imod at give det et forsøg, flere kunder betød mindre tid alene hvilket var for det bedste. 

Rosalind sad rimeligt behageligt i sin stilling, det havde været hendes første tanke fordi hun nok skulle være rimelig stille det næste stykke tid. Men det passede hende fint for på denne måde kunne hun få slappet lidt af, og ærligt nød hun allerede at se ham tegne hende, han så koncerteret ud " jeg er sikker på de er dygtig, ellers er det jo blot god øvelse" sagde hun ærligt til ham, sendte et let smil. Kort overvejede hun hans ord, før hun smilede let " jeg skal nok holde styr på det, har ca en og en halv time før jeg skal gøre mig klar" svarede hun roligt " det er ulempen ved jeg ikke vidste du kom i dag" tilføj hun, for ærligt ville hun da heller blive ved ham, men mon ikke de kunne hygge lidt når hun kom tilbage? Og efter en god nattesøvn skulle hun nok give ham en tur. 
For nu kunne hun ej gøre andet, end at forblive stille og blot betragte ham, imens hun lod tankeren få lidt frit løb. Han var da en mand hun håbede på, kunne blive en del af hendes liv på denne måde, at se ham engang om måneden ville være fint. Hun følte sig tilpas i hans selskab, og han behandlede hende godt.
Brûstrithon

Brûstrithon

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Ørkenelver

Lokation / Dianthos

Alder / 121 år

Højde / 192 cm

Leviathan 02.06.2023 18:47
Han nikker kort til det hun sagde og smiler drilsk tilbage, ”måske vi ser på det senere, hvis de kan lide tegning af dem” sagde han og kiggede kort på hende der var ingen grund til det hvis hun ikke synes at han tegner godt nok til det, at hun var hele stille var op til hende, hun måtte godt snakke så længe hun ikke bevæger sig alt for meget, det var første når han havde fået tegner det grov af det, så der kun være alle detaljer tilbage, det var så set dem der tog mest tid synes han, han lytter til det næste hun sagde og smiler ved det, ”det finder vi ud af, om du synes når du ser det færdig og ellers ja er det god øvelse for mig” sagde han og kiggede kort på hende, han håber nu at hun synes om det, for normal tegne han ikke hele person mere kun ansigt, da folk ikke vil betaler for mere.

”godt at de har styre på tiden” svaret han og kiggede kort op inden han tegner videre, for han havde ikke styre på den især ikke når han tegner som han gjorte nu, han havde en rolig hånd som var god ting når han nu tegner, så kun han få flere små detaljer med, han lod dog de blå mærker være som han havde lovet hende, så dem vil man ikke kun ser på tegning, han lo kort af det næste hun sagde, ”ja ved det godt men vidste de det, vil det jo ikke havde været en overrasker, samtid var det også en chancer for mig at tager, da jeg jo ikke vidste om de vil kom hjem med en kunden” sagde han og kiggede på hende.

Han tegner rolig videre og kiggede en gang imellem op på hende så han fik det hele med, ”kan de enlig rose der var på dør” spurgte han og kiggede på hende, han havde så set ikke fået sagt at den var fra ham og samtid havde hun heller ikke spurgte ind til den, han vidste godt at det kun var en rose og den heller ikke holder evig men han synes bare at hun skulle havde en ude det behøver at betyder noget.
Rosalind

Rosalind

Lystpige

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 170 cm

snapefan 02.06.2023 19:29
Rosalind var næsten sikker på han var god nok, ellers havde han nok ikke takket ja til at tegne hende, men ja det var nok god træning for ham. På et tidspunkt kunne han måske tjene gode penge, hvis han kunne tilbyde at tegne hele kroppe, men så igen hun havde ikke så meget forstand på den slag, beundre blot at folk kunne få ting ned på papir der lignede noget. " jeg er sikker på de ikke skuffer mig kære Max" svarede hun ham. For nu lod hun sig nyde når han studerede hende, for at tegne hende det var en spændende ting, hun smilede let til ham som han fortsatte sit arbejde, det var længe siden hun havde siddet så stille måtte hun dog indrømme, den ene fod vippede en smule for bare at have noget i gang. 

Hun lo en smule muntert, og blinkede let til ham " ja det må man sige var et sats, men værre havde det dog ikke været, jeg kunne sagtens underholde to på en gang" drillede hun ham lidt med. Så var det ikke engang løgn, hun havde da formået at være sammen med flere, det var dog langt mere krævende af hende, og det kostede også langt mere, men ikke umuligt for hende. Brynet gled en smule op, så det var ham der havde efterladt rosen? det gav hende lidt ro, et kort sekund havde hun frygtet det var Dimitri der var kommet for, at få mere blod. " den var rigtig fin ja, det havde de slet ikke behøvet" sagde hun blidt, det var ikke ofte hun blev forkælet på den måde, måske dette venskab ikke var så skidt. 
Som tiden gik måtte hun til sidst se på ham " jeg tror desværre jeg må gøre mig klar" sagde hun, lod ham lige tilføje de sidste steger før hun blev nød til at rejse sig. 

Rosalind strakte kroppen kort, før hun gik hen og placerede et kys imod hans pande, tog en kort tår vin før hun forsvandt ind på værelset for at skifte til tøj igen. Iførte sig en kort mørkerød kjole, og kort gav læberne en smule farve, håret blev rettet til før hun kom ind til ham " ser jeg præsentabel ud? " spurgte hun, som hun trådte hen til ham og lagde en hånd imod hans skulder. Det var ikke fordi hun ønskede at gå, men det var en kunde hun ikke bare kunne smutte fra, han havde lidt for mange vigtige bekendtskaber der kunne gør livet svært for hende, skulle hun pisse ham af. Rosalind stillede sig foran ham, og snurrede lidt rundt så han kunne tjekke hende bedre ud. 
Brûstrithon

Brûstrithon

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Ørkenelver

Lokation / Dianthos

Alder / 121 år

Højde / 192 cm

Leviathan 02.06.2023 20:02
”Det er jeg glad for at de stole på mig” sagde han og kiggede kort på hende, hvis hun ikke synes om tegning var der ikke nogen skad sket, andet at han havde brugt tid på noget som ikke kun bruges, men det finder han første ud af når han er færdig med den og hun havde set den, han lad godt mærke til at hun vippede med den en fod, det gjorte ikke rigtig noget, da han var færdig med hendes fødder og samtid var det nok sværere inden man lige tror, at holder sig så stille så lang tid, han vil sikker ikke være bedre til det selv eller det ved han enlig ikke, da han ikke havde prøvet det.

Han lo kort af det næste hun sagde, ”ja det var et sats og det regner jeg da heller ikke med at de ikke vil kun” svaret han på at hun godt kun underholder to på en gang, det havde han så ikke lige prøvet at være sammen med en anden fyr og kvinde, men to kvinder havde han prøvet, ”det er jeg glad for at de synes, tænke at den vil klædt dit hår da farve spiller godt ind,” sagde han og smiler, at han ikke havde behøvet det, var så noget andet, det var ligesom hun heller ikke havde behøvet at giv mad sidste han var her men det gjorte hun, han kiggede op da hun snakke til ham igen, han havde ikke ladt mærke til hvor lang tid der var gået, han var ikke færdig med tegning i nu men resten kun han godt laver uden hun var her.

”Det er der så ikke noget af gør ved, jeg laver den færdig mens jeg venter på dem” sagde han og lad blokken fra sig, så hun ikke kun ser tegning, det skulle også være en overrasker hvordan det bliver, han vende sig og kiggede på hende mens hun klæder sig på, han kun lige så godt nyde synet af hende, han smiler kort da hun kyssede ham på pande, da hun kom over til ham, så han kun ser hende an, han rejse sig efter hun havde snurrede lidt rundt, hvor han køre sine hænder ned langs hendes side, ”ja det er de, lige til af spise” sagde han og blikke til hende, han tillod sig dog at rette lige på hendes barm så den så mere tillokke ud, hun var jo på vej ud til en kunde, ”være nu sjov imod ham” sagde han og kyssede hende kort på kind, nu hvor han ikke kun gør det på mund ude hun skulle rette på lægeskift og udover det vidste han også godt at han ikke kun gør noget ved om hun var sjov ved mand eller ej. 
Rosalind

Rosalind

Lystpige

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 170 cm

snapefan 02.06.2023 20:52
Rosalind gik med på det meste, hun havde meget få grænser, og to mænd kunne da også være ganske underholdende, selvom man blev meget træt. Men det var ikke noget hun regnede med han ønskede, hvilket var helt fint for hende" de må endelig sige til, skulle du få lyst til at dele mig" det var svært ikke at prikke lidt til ham, udfordre ham en smule som hun elskede. Hun måtte smile af hans søde ord, det var en fin gestus at give en rose " de behøver ikke fedte for mig kære? men det er nu rart alligevel" sagde hun muntert, og blev siddende som han fortsatte sit arbejde. 

Hun nikkede blidt til ham " ja så jeg også sikker på ventetiden går hurtigt" sagde hun blidt, før hun gik ind for at få sit tøj på. Hun lod sig vise foran ham, lod ham rette kjolen til med et let suk, imens de grønne øjne betragtede ham. Han tog det meget pænt at hun skulle ud til en anden, det var ikke alle mænd der ville kunne lide tanken, men han stoppede hende ikke. Et smil fandt vej til hendes læber " tak jeg håber dog at komme hel hjem" sagde hun muntert, før hun gav ham et let knus og grinede let " jeg skal nok give ham igen" tilføj hun. Efter disse ord iført hun sig sko for så at forlade ham for en stund. Det var ikke fordi hun glæde sig til at komme afsted, men mon ikke det var hyggeligt nok. 

ca tre timer senere låste hun sig indenfor, som hun fik smidt skoene af i gangen, før hun trådte ind og smed sig på sofaen med et let frustreret suk. Kort lukkede hun øjnene for lige at sunde sig, men vendte så blikket imod ham " jeg kan love dig for den mand, ikke var sjov, ikke en eneste gang lod han mig komme" sagde hun en smule muggent. Hun havde da i det mindste regnet med kunden bare ville tilfredsstile hende engang, men nej han kunne ikke få det til at virke, til gengæld kom han en del gange. Rosalind så hen på ham med et let smil " jeg er glad for de er her, de ved i det mindste hvordan" sagde hun og blinkede lidt frækt til ham. Havde det ikke været fordi hun lige havde smidt sig på sofaen, havde hun nok kastede sig over ham, fordi lysten sad stadig dybt i hende og hun havde ikke fået sin udløsning, som hun burde. 
Brûstrithon

Brûstrithon

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Ørkenelver

Lokation / Dianthos

Alder / 121 år

Højde / 192 cm

Leviathan 02.06.2023 21:32
Han smiler svagt af det hun sagde, ”det skal jeg nok” svaret han på at han skulle sige til hvis han vil dele hende, han lo kort af det næste og kiggede derefter på hende, ”det er vel ikke at fedte hvis det er sandt” sagde han og smiler rolig inden han fortsætte med at tegner hende, men det var altid noget at hun synes om det selvom han ikke behøver at fedte for hende som hun kalder det for, ”ja tide går hurtigere, så inden jeg ved af det er de hjemme igen” sagde han og smiler.

Ikke fordi han synes om ide at hun skulle ud til en kunde og være sammen med men han kun ikke rigtig gør noget ved det og hvis han prøver af stoppe hende vil det nok gå mere udover ham på det lange løb, ”det håber vi at de gør og det er gør at høre at de vil det” sagde han og gad hende et krus tilbage, han havde lyst til at klap hende på røv da hun bukkede sig ned for at tager sko men lod være, han vinkede kort til hende inden hun forsvandt hele ud ad dør, hvorefter han hælder lidt mere vin op til sig selv og tog plads, inden han tog blokken og begynde at tegner videre, han havde nok af ser til i nu.

Hvor lang tid der enlig var gået, vidste han ikke man han var blevet færdig med den store tegning af hende, han havde ladt blokken på bordet så hun ikke kun ser den, det var som sagt en overrasker og han vil viser hende den, han havde dog fundet en af de mellem større blokken frem og var i gang med at tegne i den, nu hvor han ikke vidste hvor længe der vil gå før hun vil være her, og samtid havde hun giv ham en god ide, så han var gået i gang med at tegne hende fra bryster og ned til hendes underliv, han havde jo den store tegning af gå ud fra ellers vil det være bedre at ser på hende.

Han var stadig i gang med den ny tegning da han hørt at låsen i dør gik op og kort efter dør, han lad blokken fra sig på bordet, så hun kun ser den hvis hun vil, det var ikke en overrasker, han kun godt ser og høre på hende at hun var mugget over det, og det var også for dårlig at hendes kunde ikke kun sit arbejde og giv hende en orgasme, ”det var da surt at han ikke kun det, der er noget han skulle lærer” sagde han og mener det, for kvinder skulle også havde noget ud af det og ikke kun mand, ”det er jeg glad for at de er og jeg skal nok lever op til dine forventning på det område” svaret han og blikke frækt tilbage til hende.

”er de sød at sat dem op og er de klar til at ser den færdig tegning” spurgte han og kiggede på hende og tog den store blok op, han havde dog tegning ind mod sig så hun ikke kun ser den, når hun sagde at hun var klar vil han vende den om så hun kun ser det, han havde brugt meget tid på den og synes selv at han havde fået det hele med som skulle med, han havde en da fået hendes fregnerne med, så nu håber han bare at hun kan lide den, og om det var en hun vil viser frem vidste han ikke og samtid var det også op til hende, for man kun ikke ser hvem der havde tegne den.
Rosalind

Rosalind

Lystpige

Sand Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 23 år

Højde / 170 cm

snapefan 02.06.2023 22:39
Rosalind var pænt sur over kundes behandling, det ville lige tage et par minutter at komme af med frustrationen, for ærligt ønskede hun også at få noget ud af en kunde. Bare en enkel gang men han havde moret sig med, at stoppe hver gang hun var nær, han skulle være glad for hun ikke havde kunne bide eller skade ham. Men desværre var det en af de kunder hun ikke kunne tåle at miste, så selvfølgelig havde hun spillet helt okay, som det indre kogte af ren vrede. Hun nåde desværre ikke at se tegningen på vejen til sofaen, det var bedre lige at få sit blod til ikke at koge mere. 
Hun skævede til ham " han kunne godt, men mente det var sjovt at stoppe hver gang jeg kom nær" vrissede hun stadig en smule muggen, selvom ved hans næste ord kunne hun ikke helt gemme et smil" det vil jeg se frem til" svarede hun ham ærligt, og der skulle ikke gå for lang tid....

Hun rette sig op som han bad om det, humøret allerede bedre efter det mindre udbrud, og snart kunne hun mærke hans krop igen. Blikket vandre imod ham som hun afventede, blikket flakkede over hans tegning som hun så på sig selv, det var smukt uden tvivl og hun følte sig pludselig meget smukkere. Rosalind rejste sig for at træde hen til ham, hun rakte frem for at tage tegningen så hun kunne studere den endnu tættere på " Max du er jo rigtig dygtig, jeg ser jo smuk ud, du burde gøre dette noget mere" sagde hun ærligt, som hun rakte den tilbage eller sørgede for at lægge den på bordet. 
Derefter satte hun sig på hans skød, med et ben på vær side " jeg ved hvor længe de har brugt på den, men jeg har virkelig brug for bare at mærke dem nu" Tiggede hun, før hendes læber fandt vej til hans hals, hun havde brug for ham nu....

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: jack, Muri , Lorgath , Tatti, Lux , Echo
Lige nu: 6 | I dag: 12