Chilam Triawyn

Chilam Triawyn

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Topalis-folk

Lokation / Rubinien

Alder / 25 år

Højde / 173 cm

Sparks 02.01.2023 14:19
De sidste måneder, havde bragt et hav af oplevelser for den nu toogtyve topalis kvinde. Ikke man kunne se det på hende, med de lange blege lokker, hendes marmorhvide hud, og de ravbrune øjne der i nogle tilfælde kunne ligne de skinnede rødt.

Her i balsalen, en sal hun aldrig havde troet hun ville befinde sig i, stod hun og sang med skjaldene. Iført fine klæder, som passede hun ind blandt de adelige—selvom sandheden var langt fra rigtigt. Hvad der dog var uvant for dem der havde kendt hende før, var at hun i given stund havde to arme i stedet for en. På hendes rejse, havde hun stødt ind i en gnom der havde fundet hende yderst interessant, og endt med at lave hende en arm der fungerede som havde hun aldrig mistet den som den erstattede. Som sangen slog om, begyndte hun at danse med en af de andre skjalde, som der var blevet hyret, og så hvordan at deres indslag bragte flere til dansegulvet, og tydeligvis morede sig med deres indslag. Smilet var nemmere at finde på Chilam, og de lysende øjne skinnede af noget, der aldrig før havde været i dem. Velvære, tillid og føle sig accepteret. Ikke hun ikke havde gjort det for to år siden, men som hun havde rejst gennem landet og lært sig selv at kende. Mødt folk som havde taget hende ind, lært hende hvad de kunne før deres veje, havde skilt dem ad igen.

Det skulle dog først vise sig, da musikken stilnede af, hvor meget på udebane Chilam var, da hun trådte ud blandt gæsterne. Instinktivt bøjede hun hoved, som hun passerede folk, og turde ikke kigge nogen i øjnene; hvilket også forårsage at hun gik direkte ind i en person. ”Oh, om forladelse hr, jeg, jeg så dem ikke det—” ord forlod hendes læber, som hun turde kigge op og direkte ind i varme øjne hun kendte så godt: på trods af de ikke havde set hinanden så længe. ”Kai” sagde hun næsten med en stemme der var ved at forsvinde, da hun næsten ikke kunne tro hendes egne øjne. Af alle steder, kunne det så virkelig passe, at hun skulle møde ham her?

Kai

Kai

Munk i Thatos' Orden

Kaotisk God

Race / Topalis-folk

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 167 cm

Helli 03.01.2023 18:39
Kai var tilbage i Dianthos. Byen der var mægtigere end de fleste, og han nød det. Den var snusket, og hvis man gik forkert så var det svært at finde tilbage, men sidst han havde været her havde han lært så meget, og han var glad for at være ilbage, selvom det denne gang var koldt, og måske han skulle være taget sydlig over i stedet for.
Uvidende for ham, så havde han formået at nå dertil, da midvinterballet skulle stå, og da han havde hørt det, så var han jo blevet nødt til at gøre sig klar igen. En tur på badehuset, og barbering på ny i hvert fald i ansigtet, nu når et også var begyndt at kradse lidt.

De blå munkerober han bar, med Thatos’ symbol hængende ved hans side, var da også nok til at folk kunne se at han tilhørte en munkeorden, men han følte sig mere klar på ballet denne her gang frem for sidste gang.
Han holdt sig dog stadig primært til præsterne, men han fandt sig selv studerer resten af folket noget mere. Det var utroligt så glade folk var til en begivenhed som denne, og selv han havde fundet noget sødt at drikke som han gik rundt og bare nød stemningen.
Han var dog ikke forberedt på at nogen gik ind i ham, så han næsten spildte, men det gjorde han heldigvis ikke, hvilket var med et lettet suk. ”Det er helt okay, det skal du ikke -” sagde han samtidig med at kvinden prøvede at undskylde, inden at det også gik op for ham, at den helt hvide kvinde var en han kendte. ”Chilam?” sagde han, og det tog ikke mere end et øjeblik før at han havde trukket hende ind i et kram, ikke ligeså påpasselige med den søde saft, men overraskende nok spildte han intet, som han endelig trak sig lidt igen. ”Hvad laver du her?” Hans øjne strålede lidt i belysningen, og det var tydeligt at han var begejstret over at se hende igen. 
Chilam Triawyn

Chilam Triawyn

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Topalis-folk

Lokation / Rubinien

Alder / 25 år

Højde / 173 cm

Sparks 04.01.2023 09:12
Smilet der bredte sig hen over hendes læber, fik det til at løfte op i hendes æble kinder. Han så fantastisk ud, stående der nybarberet og soigneret i hans flotte blå rober, der fortalte at han var en munk i Thatos Orden.

Et kort gisp forlod hende, da han trak hende ind i hans arme, det blev dog hurtigt erstattet af et let grin og hun lagde armene omkring ham. Selvom hun havde haft den så længe, var det stadig mærkeligt at bruge begge hænder, når hun havde vokset op så længe med kun en. Da han gav slip igen, føltes det næsten som om, det havde været alt for kort tid, de havde fået lov til at kramme. Men tiden var måske ikke til den helt store følelsesladet forening.

Jeg var en del af underholdningen” sagde hun med et stort smil og nikkede mod de mænd der nu stod næsten ensomt, og spillede på deres instrumenter for at sikre der stadig var en god stemning. ”Men, nu har jeg fået lov til at gå lidt rundt” svarede hun hurtigt, mest af alt for ikke at lade ham tro at hun snart var nødt til at forlade ham. ”Hvad laver du her?” spurgte hun og lod hurtigt hendes fingre glide hen over de flotte rober inden hendes øjne søgte hans igen. Selvom svaret måske var indlysende, kunne der stadig være mange grunde til, at Kai var i Dianthos netop dette øjeblik.

Kai

Kai

Munk i Thatos' Orden

Kaotisk God

Race / Topalis-folk

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 167 cm

Helli 05.01.2023 20:44
Kai kiggede lidt ned af sig selv, da Chilam rørte ved roberne. De var også væsentlig pænere og renere end dem han sidste gang havde været i, så han kunne godt forstå fascinationen, men han blev nødt til at vise sig fra sin bedre sige udadtil her og gøre munkene stolte. Ikke at det krævede så meget. Det var ikke fordi nogen af dem ville gøre mere ud af dem selv end højst nødvendigt.
Men hans blik fandt hurtigt Chilam igen, og han kunne slet ikke stoppe sig selv fra at smile. Det havde været så lang tid siden sidst.

”Det er noget af et skridt fra Balzeras markeder,” sagde han med et let grin, selvom det var tydeligt at selv dengang var han imponeret af hvad hun kunne. Hans øjne gled over hendes skikkelse endnu engang. Hun så også ud til at hun havde det godt.
”Jeg rejser stadig bare rundt, og da jeg hørte at jeg ville ramme ind i midvinterballet, så tænkte jeg at jeg hellere måtte møde op,” indrømmede han. ”Midsommerballet sidste år var ganske hyggeligt, så jeg tænkte jeg ville se om jeg kunne genkende nogle venlige ansigter… men jeg havde selvfølgelig ikke forventet at se dig her.” Der var også noget dejligt i at det første han skulle gøre i at se hende, var ikke at undskylde ligesom sidst de tilfældigvis var stødt på hinanden. Det føltes dog også som om at de begge havde forandret sig så meget over de sidste par år. 
Chilam Triawyn

Chilam Triawyn

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Topalis-folk

Lokation / Rubinien

Alder / 25 år

Højde / 173 cm

Sparks 05.01.2023 22:12
Smilet blev om noget en anelse bredere, selvom det også var tydeligt at se hvor forlegen hun blev over kommentaren. Det var virkelig noget af en forandring, fra da hun havde vandret rundt på Balzeras marked. Der havde hun også haft en anden arm, men ikke på nogen måde lige så smuk og veludstyret som den hun havde nu. Ikke at den kunne noget ekstraordinært, ud over at give hende muligheden for at bruge den.
Jeg er glad for, stjernerne valgte at føre os sammen denne aften” sagde hun og betragtede ham med nysgerrige øjne. Der var sket så meget de sidste to år, og alligevel virkede han så meget som sig selv, at hun ikke helt var sikker på om der var noget forandret. ”Hvor længe bliver du? Måske vi kunne finde en dag, besøge marked her i byen, få noget at spise?” var det mærkeligt? Hvad nu hvis han allerede skulle afsted og slet ikke havde tid til at ses? Måske hun kunne komme med ham, det var jo ikke fordi hun faktisk fulgtes med folk som sådan længere. Hun var hendes egen, og hun tilføjede sig dem der var i de byer hun kom forbi.
Der var så mange spørgsmål i hendes hoved, og hun fandt det svært at ture spørger ham, mest af alt fordi hun var bange for svaret han ville give.
Kai

Kai

Munk i Thatos' Orden

Kaotisk God

Race / Topalis-folk

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 167 cm

Helli 14.01.2023 15:21
Der havde Kai nok ikke lagt meget mærke til selve armen, når han var så meget mere fokuseret på personen der stod foran ham. Hun så ud til at have det godt, hvilket var det vigtigste, og så var der bare sådan en underlig energi i hele hans krop over at se hende igen. Lidt som om at han ikke kunne stå stille, selvom han ingen intentioner havde om at forlade hende, for at få energien ud af kroppen, som han normalvis gjorde.

”Det er jeg også,” sagde han. Om det stjernerne, Chance eller noget andet, det var han ligeglad med. han var glad for at de begge to kunne være her i dette øjeblik. ”Jeg har ingen tidslinje for hvornår jeg skal videre, så hvis du har tid.” Han ville elske at bruge noget tid med hende, inden de sikkert blev trukket hver deres vej endnu engang. Det vægtede altid i hans hjerte når det gjorde, men det var blevet nemmere, selvom gensynsglæden var endnu større. ”Hvor lang tid er du her i byen?” Noget tydede på at hun ville være her lidt længer, men det var ikke i hans fjerneste forstillinger at hun kunne være her permanent, eller at hun havde sin egen tidshorisont at arbejde efter.
Han vidste selv at han gerne ville mere nord på, men der ville stadig gå noget tid før at det ville være klog at tage hele vejen op til nordlandet trods alt. 
Chilam Triawyn

Chilam Triawyn

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Topalis-folk

Lokation / Rubinien

Alder / 25 år

Højde / 173 cm

Sparks 16.01.2023 12:02
Smilet der bredte sig hen over hendes læber, var nok til at skabe dybe fuger i hendes kinder. Hvis hun skulle være ærlig, var det meget lidt hun egentlig kunne huske fra deres sidste møde. Det havde været så rodet, og hun havde været sammen med gøgler gruppen så længe på det tidspunkt, at det næsten havde udvisket hendes oprindelige identitet.
Nu, for første gang nogen sinde, følte hun sig som sig selv. Selvom hun aldrig havde haft denne personlighed før. Hvad end der var sket, følte hun sig stadig som et frit menneske for første gang nogen sinde.

Jeg ved faktisk ikke hvor længe jeg bliver, jeg rejser sådan lidt rundt, som jeg har lyst” hun trak på skuldrene, måske ikke det bedste liv at leve, men for hende var det langt mere behageligt end at knytte sig til en gruppe, hvor folk syntes at blive uvenner mere end de var venner.
Har du lyst til at gå uden for?” hun nikkede mod balkonen, og følte at stå her og tale mens musikken spillede, folk dansede, og snakkede højlydt med hinanden: ikke gav den intimitet hun ønskede, for at finde ud af hvordan det var gået hendes ven, siden sidst de havde set hinanden.
Kai

Kai

Munk i Thatos' Orden

Kaotisk God

Race / Topalis-folk

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 167 cm

Helli 27.01.2023 16:26
Kai kunne have lagt mere vægt i at hun sagde at hun bare selv rejste, men i øjeblikket var han mest af alt fokuseret på at de ville have tid til t være sammen her i byen. De ville kunne se ting sammen, og bare bruge tid sammen. Han kunne ikke helt forklare den lidt lette følelse der spredte i hans krop, en umådelig glæde som han ikke kunne sætte ord ved, andet end at hun var en af hans gode venner med alt hvad de havde været i gennem... også selvom dele af det havde været pga. ham selv.

Han nikkede smilende til hende, og tog blidt fat i hendes rigtig hånd. "Lad os," sagde han, og hev hende forsigtig ned mod haverne. Dørene var ikke ligefrem åbne, grundet den kolde luft, men de var næppe at skubbe op,, og Kai tog dem ud i den kolde luft. Den mindede ham lidt om Azurien, selvom hans tøj holdt ham væsentlig mere varmt end det han typisk havde på deroppe... mere pga. at han nok ikke var så god til at at tage nok tøj på alligevel.
Der var dog også mere fredeligt herude, men alligevle tog han hende mod haverne, hvor enkelte andre gik rundt, men også så ud til at fryse lidt.
"Her er lidt mere stille," sagde han. Hans øjne funklede lidt i den belysning der stadig var, selvom solen hurtigt ville begynde at gå ned. "Jeg ved jo slet ikke hvad der skete med dig efter vores veje skiltes." Det var noget håndgribeligt at tage fat i.
Han lagde dog ikke mærke til hvordan at han ikke havde givet slip på hendes hånd.
Chilam Triawyn

Chilam Triawyn

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Topalis-folk

Lokation / Rubinien

Alder / 25 år

Højde / 173 cm

Sparks 27.01.2023 21:12
Hun mærkede varmen fra hans hånd, det øjeblik den omsluttede hendes egen. Hun holdt vejret et kort øjeblik, som hun tog følelsen ind. Det var som altid forvirrende når hun var i nærheden af ham, sidst de havde set hinanden, havde hun valgt at være hans ven. Fordi, i det øjeblik havde hun troet det var hvad hun ville, men mest af alt havde det været fordi hun havde troet at det var det, som han have ville.
Måske de altid ville være som to planter der kredsede om hinanden, men de nåede aldrig at være i hinandens omkreds længe nok, til faktisk at finde ud af hvad de følte.

Men varmen fik hende trodsalt stadig til at føle noget, men hun valgte blot at putte det i kassen der hed: det var rart at se en ven igen, efter så lang tid hun ikke anede om han egentlig stadig var i live.
mmhm” hviskede hun sagte, og lod blikket glide rundt i haven han bragte hende ud i. Måske hun skulle have overvejet at tage en jakke med, men det havde hun slet ikke tænkt over da hun havde spurgt om de skulle gå ud. Hendes mekaniske arm lagde sig hen over brystet og greb omkring hendes arm på den anden side. Hun gav dog aldrig slip på Kais hånd, og med et smil vendte hun blikket mod ham, da han spurgte hvad der var sket siden. ”Jeg splittede fra gruppen et par måneder efter, og siden hen har jeg bare rejst rundt i verden for at se om jeg kunne finde mig selv” forklarede hun, og kiggede mod ham. ”Og du?” hun kom dog i tanke om at han havde fortalt at han stadig rejste rundt. ”Ah ja, du fortalte mig jo lige du bare rejste rundt—set noget spændende på de rejser?” spurgte hun i stedet i håb om at fortsætte den behagelig samtale.
Kai

Kai

Munk i Thatos' Orden

Kaotisk God

Race / Topalis-folk

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 167 cm

Helli 27.01.2023 22:13
Deres hænder føltes varme mod hinanden i kulden, og Kai virkede til at have intentionen om at de gik rundt mens de var udenfor, som han tog hende igennem den pæne have uden noget reelt formål andet end at bruge tiden sammen. Vinteren havde i sandhed fået sit tag i Dianthos.
Han lyttede interesseret til hendes ord og nikkede lidt. "Jeg har set lidt af hvert. Men jeg var også på vej hjem og pludselig var... jeg bare teleporteret et helt nyt sted? Det var meget underligt, men jeg begynder at tro at de her teleportationsuheld bare sker for mig." Han lo lidt som han rystede på hovedet. Første gang havde været ned til en underjordisk by, hvilket også havde været meget spændende og en smule faretruende hvis han skulle være ærlig. Han forstod ikke hvorfor det skete, men måske var han bare uheldige to gange. "Ellers så har jeg bare vandret rundt. Jeg var kort hjemme i templet, men jeg følte ikke at jeg helt var... færdig, hvis du forstår?" Hans øjne fandt hendes. Han var trods alt på en pilgrimsrejse for a finde sig selv og udvide sin horisont og det var som om at det ikke føltes ovre da han var tilbage i templet.
Chilam Triawyn

Chilam Triawyn

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Topalis-folk

Lokation / Rubinien

Alder / 25 år

Højde / 173 cm

Sparks 28.01.2023 05:58
Hendes øjne havde svært ved ikke at betragte omgivelserne, som de gik rundt i haven. Langsomt som kulden begyndte at indtræffe sig, og fik huden til at prikke grundet dens nedkøling. Men på trods af det, kunne hun ikke få sig selv til at spørger, om de skulle gå ind igen. Årsagen var hende dog en anelse uklar, da de jo sagtens kunne snakke inde til ballet. Men herude: det virkede bare meget mere intimt, og hun følte at de var alene igen for første gang, i meget lang tid. Alene på en måde, hvor hun ikke behøvede at dele ham med andre. Og pludselig slog det hende, om hun nogen sinde havde prøvet det før?

Du” hun kunne ikke holde en kort klingende latter tilbage, da han fortalte han igen var endt i et teleportationsuheld. ”Man skulle næsten tro, at der var en alf der fulgte efter dig, fordi du måske ved et uheld havde sat dig på deres hus eller noget i den stil” drillede hun, før hun så nikkede og et strejf af alvor brød den ellers munter ansigtsudtryk.
Måske var der bare noget du manglede og finde, før du kunne tage tilbage” sagde hun med en bild stemme, og gav hans hånd et lille klem.
Kai

Kai

Munk i Thatos' Orden

Kaotisk God

Race / Topalis-folk

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 167 cm

Helli 28.01.2023 10:06
Kai lo med hende og rystede lidt med hende. "Jeg håber ikke at jeg har overset en alfs hus. Det ville give mig dårlig karma i mange år," sagde han med et smil. Han prøvede at holde øje med de små væsner rundt omkring, men man kunne trods alt ikke se alt, og det var ikke første gang han ville være endt i en fælde lave af skovvæsner trods alt. Alfene i alfelunden havde trods alt også ledt ham på vildveje før. Men han var stadig hel og trods alle oplevelserne, så var det ikke som om at det havde ramt ham hårdt mentalt. Og fysiske skader healede altid igen.

Smilet stivnede et kort øjeblik, som han kiggede en anelse overrasket men også undrende på Chilam. Han havde ikke forventet så dybe ord, men så spredte det sig med lethed igen, og han klemte hendes hånd. "Det tænker jeg du kan have ret i. Og om ikke andet så fandt jeg dig igen," sagde han. Hans læremester havde trods alt også ønsket at han skulle tage turen for at acceptere følelser lidt mere, og ikke lade dem overrumple ham på samme måde. Så han forsøgte da også. "Så selv hvis der går lang tid før jeg finder hvad end jeg søger, så er jeg glad for at vi kunne mødes igen." Det var trods alt ikke sandsynligt Chilam ville tage tilbage til templet bare for at besøge Kai. Det var i hvert fald hvad han selv tænkte.
Chilam Triawyn

Chilam Triawyn

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Topalis-folk

Lokation / Rubinien

Alder / 25 år

Højde / 173 cm

Sparks 28.01.2023 13:33
Hun stoppede op da han nævnte at han havde fundet hende. Kort, ganske kort, blev et lys hun havde formået at slukke tændt.
Det var svagt, men lystet op i mørket som hun betragtede ham. Mente han, at han havde fundet hende, som i det havde været det han søgte?
Men lyset slukkede hurtigt efter, da de næste ord rullede over Kais tunge. Selvfølgelig, han havde ikke fundet det endnu. Men han var glad for de kunne mødes igen, det var hun også, så meget kunne hun ikke løbe fra. Smilet forblev på hendes læber, trods tumulten af følelser der var blevet vækket i hende. Utroligt som man kunne være så hurtigt til at skubbe folk væk, når det virkede til at følelser blev gengældt. Og var så klar til at accepterer når man vidste chancen ikke var der. 
Det er jeg også” sagde hun og gav hans hånd et klem før hun begyndte at gå igen. Det var trods alt lidt for koldt at blive stående i længere tid adgangen. ”Har det ændret sig, i templet mener jeg?” spurgte hun med et sagte smil, og lod hendes blik glide mod ham igen.
Kai

Kai

Munk i Thatos' Orden

Kaotisk God

Race / Topalis-folk

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 167 cm

Helli 28.01.2023 17:45
Det gik over Kais hoved hvis ansigtet have vist nogen tegn på hvad der hvirvlede hos Chilam. For det var trods alt sjældent de tanker han selv tænkte, selvom han ikke kunne beskrive hvor glad han var for at se hende igen.
Han sænkede dog også farten lidt og lod deres arme læne sig mod hinanden som de gik lidt mere stille for sig. "Det er det samme som altid," sagde han med et smil. "Selvom jeg fik rykket hvor jeg kunne sove, og der var mange der selv var ude og rejse. Det er utrolig så meget der kan ske på de få år man er væk." Han tænkte sig lidt mere om hvad der var sket. Der var selvfølgelig de som ikke var her mere, men der var også kommet nye munke til. Det var foranderligt på en anden måde end hvad han havde været vant til. "Jeg tror aldrig det gik op for mig hvordan tingene forandrede sig, når jeg bare var der. Det kan man bedre se når man har været væk i lang tid." Det var i den grad underligt, men... det havde ikke generet ham så meget som han havde forventet.... okay måske lidt det med sengen.
Chilam Triawyn

Chilam Triawyn

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Topalis-folk

Lokation / Rubinien

Alder / 25 år

Højde / 173 cm

Sparks 28.01.2023 18:21
Det var utroligt hvordan noget kunne være det samme, men alligevel fik han det til at lyde som om det alligevel havde ændret sig en del. Måske var det egentlig hvad livet handlede om.
Alt forblev det samme, men på en eller anden måde så forandrede det sig alt sammen.
Hun åbnede munden for at sige noget, men lukkede den så igen. Man kunne vel godt kalde hende en kujon i det øjeblik, da hun ville have spurgt om de skulle rejse sammen. Men en frygt for hvad der ville ske, hvis hun spurgte, pressede hun i stedet læberne sammen.

Jeg har brug for noget varme!” udbrød hun i stedet og slap hans hånd og dansede foran ham. ”Se om du kan finde mig!” grinede hun, før hun stak af og forsvandt bag buske og forsvandt ind i mørket. Det var mest af alt et forsøg på at undslippe de følelser og tanker, som der igen banede sig vej frem i hendes sind og brystkasse.
Kai

Kai

Munk i Thatos' Orden

Kaotisk God

Race / Topalis-folk

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 167 cm

Helli 28.01.2023 19:23
Det var som om at humøret mellem dem ændrede sig på nul komma fem som hun pludselig gav slip på ham. Hans øjne så et kort øjeblik forvirret ud, som der pludselig var distancen mellem dem, og han ikke helt forstod hvor hu ville hen med det, lige indtil... at han forstod det. Et grin spredte sig på hans læber.
"Chilam!" kaldte han grinende, som han selv satte af. "Du er lysere end månen, tror du ikke det bliver svært at gemme dig." Han var ligeglad med om der var andre der kunne høre ham, som han rundede rundt om busken, før at han forsatte videre. Hans skridt gled nærmest over de små sten på stierne, samtidig med at hans øjne spejdede med en vis koncentration. Allerede havde hans hjerne sat sig for at det var ligesom en af deres øvelser eller leje ved templerne. At fange folk der hoppede rundt på klipperne, selvom det her nærmere var en labyrint. 
Chilam Triawyn

Chilam Triawyn

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Topalis-folk

Lokation / Rubinien

Alder / 25 år

Højde / 173 cm

Sparks 28.01.2023 19:33
Grinet var nok også med til at fortælle ham, præcis var det var hun prøvede at gemme sig. Især da han sammenlignede hende med månen, hvilket fik en fin rosa stribe til at forme sig hen over næsen og ind i kinderne.
Man har vel lov at håbe!” råbte hun tilbage og rundede et hjørne, og pludselig så var hun faret vild hende selv. Hun stoppede op og blinkede lidt med øjnene, som hun prøvede at finde ud af hvor hun var endt. Men da hun hørte hans fodtrin bag hende, forlod et hvin hende og et barnligt grin, som hun skyndte sig videre ind i labyrinten. Det var indtil hun fandt en busk hun kunne gemme sig inde i.

Det var først når hun var sikker på at han var nået nok hen til hende, at hun sprang frem og lod armene folde sig omkring hans nakke med et glædeligt grin ”fanget!” lo hun, måske var gemmelegen noget hun aldrig havde helt forstået. Mest af alt, fordi hun aldrig rigtig havde leget som barn.
Kai

Kai

Munk i Thatos' Orden

Kaotisk God

Race / Topalis-folk

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 167 cm

Helli 28.01.2023 20:00
Et lo undslap Kai endnu engang, som han også drejede ned om hjørnet, selvom hun stadig ikke var til at se. Mørket omsluttede dem godt, men han forventede at det hvide ville stå ud, uanset hvor meget hun ville forsøge at skjule sig, hvis det var planen.
Alligevel var det dog også med en lidt for hurtig fart han kom ned af den smalle vej på, og nåede derfor kun at opfange ud af øjenkrogen det hvide før at et par arme havde hvilket sig om ham og ordet 'fanget' lød mellem dem.

"Var det fangeleg?" spurte han leende, som han vaklede lidt på benene, for at holde balanen, inden han lagde hænderne på hendes hofter for ligeså meget at bruge hende til at finde fodfæstet, efter at han ellers havde haft lidt for meget fart med i renderiet. Til gengæld havde det varmet ham op. "Jeg troede du ville gemme dig." Ikke at det generede ham. Han elskede bare at de kunne grine sammen, og måske også være lidt barnlige. 
Chilam Triawyn

Chilam Triawyn

Krystalisianer

Sand Neutral

Race / Topalis-folk

Lokation / Rubinien

Alder / 25 år

Højde / 173 cm

Sparks 28.01.2023 20:32
Hvis denne rejse havde lært hende noget, så var det, at trods hendes efterhånden voksne alder. Så var det aldrig for sent at finde det barn frem, som aldrig havde haft lov til at lege som de andre. Med et smil på læben, brystkassen der hæv efter vejret kiggede hun ind i hans øjne med funklende øjne. ”Jeg blandede dem måske sammen” lo hun og trak lidt på den ene skulder.

Men hvis jeg skulle gennem mig, er det så ikke noget med, du skulle have talt til ti og givet mig en chance” spurgte hun med et større smil på hendes læber, og lod begge hænder forlade hans nakke og greb i stedet kærligt omkring hans kinder.
Hendes næse rynkede sig sammen, som hun pressede hans ansigt blidt sammen. ”Du har virkelig ikke forandret dig” hviskede hun, og åndede næsten lettet op over de stadig kunne det her. Hendes hænder gav slip på hans ansigt, for i stedet at lægge armene omkring hans nakke igen og hæv ham ind i et kram.
Kai

Kai

Munk i Thatos' Orden

Kaotisk God

Race / Topalis-folk

Lokation / Omrejsende

Alder / 26 år

Højde / 167 cm

Helli 28.01.2023 22:41
Kai lo. "Det var der vel også noget om," indrømmede han og rystede lidt på hovedet. Okay så måske var han heller ikke helt fordi han selv kendte til børnelegene. Han var trods alt også opvokset i templet, hvor der havde været begrænset med børn at lege med, så det var måske ikke helt rigtigt hvad de havde leget. De havde prøvet at træne ham og bare udkøre ham for det meste trods alt.

Han kiggede lidt undrende, selvom smilet ikke forsvandt, som Chilam prøvede at presse hans kinder sammen, som var han et barn eller at hun prøvede at finde ud af om det også kunne være rigigt at han eksisterede lige her med hende. Det var sødt. "Jeg håber jeg har forandret mig bare en lille smule," sagde han lavmælt, som hans arme fandt hendes liv igen for at presse hende ind mod sig i et kram. Hun var varm, især mod den kolde luft omkring dem, og hvordan de nok begge havde fået varmen fra løbeturen. "Du har forandret dig dog. Du ser gladere og sundere ud." Han var ikke blind for hvad der var forandret ved hende, men mest af alt var han glad for at hun havde det godt. "Du føles dog stadig som Chilam." Anderledes med den anden.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 1