Plots til Ophelia!

Chiwii

35
posts
1
karakter

Chiwii 29.05.2022 23:24
Jeg mangler plots til Ophelia og i er selvfølgelig meget velkommen til at skrive til mig! ^^ 

Ophelia har huge trust issues, men til tider prøver hun at åbne sig op for nye folk og få en form for connection. Men det kan selvfølgelig være svært, når hun er usikker på sig selv og andre. 

Jeg søger derfor forskellige ting som jeg selvfølgelig også har sat ind på hendes profil eller, hvad man nu skal kalde det. xD

Men udover det, er i selvfølgelig også velkommen til at skrive, hvis i har andre idéer! 
Nyxx

Nyxx

The Angery Pancake

2721
posts
21
karakterer

Nyxx 30.05.2022 10:55
Nå.. Nu har jeg luret hende og mine karakterer igennem og disse er dem jeg tænker nok ville passe bedst sammen med hende, uden at give hende hjertestop xD

- Har gjort så du kan trykke på navnet og komme ind på profilerne direkte :) <3

Diego:
Han er halv løve,  bevares fra Rubinien. Dog er han omrejsende dusørjæger, så han kunne ende hvor som helst. Han er lidt en smart ass og totalt idiot når det kommer til kvinder, specielt efter mødet med Lilith som har givet ham en del issues med damerne (Han er bange for dem). 

De kunne sikkert blive venner med en del arbejde, bevares :p 

Matthew:
Han er dæmon, men nok en af de sødeste af slagsen. Han er omrejsende og kommer hvert år ved skoven, da hans kone er begravet der. Han er hjælpsom og gør ikke en flue fortræd, men mindre der er en reel trussel.

Venskab, hyggetråd et eller andet?

Hassel:
Ja ham kender du jo nærmest... Lille mussefyr der er lige så dum som vådt bølgepap, godtroende med super rar! 

Du må gerne forsøge at spise ham XD

~~~~

Har også andre karakterer, men eeeh, det ville ende galt for hende xD og syntes ikke hun skal have traumer allerede :p

Leviathan

Leviathan

monster from the deep

646
posts
2
karakterer

Leviathan 30.05.2022 11:05
Jeg smide gerne min chat Faust ind i et emne, hvis du kan bruge ham til noget 
Jinx

Jinx

3240
posts
25
karakterer

Jinx 31.05.2022 07:08
Hvis jeg ikke havde, så mange tråde/tags så var jeg helt sikkert frisk xD <3 
Selvom jeg ingen rygrad har… Så er også frisk på, at finde ud af noget. Har lidt af hvert af karakterer, så stalk endelig løs. Nogle er sødere end andre hehe 

TheEvilQueen

863
posts
9
karakterer

TheEvilQueen 31.05.2022 17:50
Hvis Ophelia har lyst til at møde en som sig selv, som heller ikke stoler på andre og er mistænksom, så tilbyder jeg gerne Frøken Polaris :)
1 1


Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 3