EN LANG SØVN?? ( hvad skete der )

Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 15.07.2021 18:17
Det var blevet morgen  og solen stod højt over Krysstald riget varmen hadet taget til og mange holdte sig  skyggen.  Dog var der nogle som begav sig ud  for at lege  i skyggen. Der var en grubbe små børn som leget fange  leg og grinte  høj lydt. ” hæ hæ du kan ikke fange mig ” svartet en af de ældste i Grabben mens de Ander løb fra en minder barn som råbte ” bare vent i dag skal jeg nok få dig ” svaret han med sved rende ned af sig han hadet langt lyst hår. Dog måtte han stoppet hurtit op da han kom til en åbningen han stod bum stille og så bleg ud. Den ældste kikket lige så på drengen ” hvad er der galt ?” spurte han Den minder dreng om men den lille dreng peget bare på noget henne ved et træ og rystede lidt ” jeg... jeg tror det er en varulv ” svaret han og  vidste ikke om han skulle løbe

Den ældste af dem kikket der hen og tænke lidt ” neej  Dumme det ikke fuld måne og det solrig ” svaret han og slog ham over på hovedet men han kunne godt nok se nogle noget som lå der med kappen over sig. Den store dreng gik stille hen til den og fjernet stille kappens hætte og var lige ved at skrige men fik øje på at det var et halvdyr børne satte sig på hyg  og studeret den ” tror i den er død ?”  en lille rød håret  tog en pind og prikket til den  men der skete ikke noget

den lys håret dreng sagde med bange stemme ” lad vær hvad med nu vis den vågner og ikke er fredlige ”  den ældste dreng grinte lidt og kikket lidt  af den men det var mere et nevøs grin ” jeg...jeg tror det er et halvdyr jeg har læst om dem ” svaret han han tænke rolige i sit stille sind hvad de skulle gøre  måske finde hjælp

Nia Hadil

Nia Hadil

Sigøjner/gøgler - entertainer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 170 cm

Htqz 15.07.2021 20:59
Hvor andre søgte ly for solens varme stråler, havde en solbrun, bjældeklædt kvinde fundet sin vej ud i byens gader, muntert spillende på en fløjte, smådansende på vejen i håb om at få sig lidt håndører på vejen. Hun tog sig ikke synderligt af børn og barnehvinen, det avde år alene på gaden lært hende va e meget dum ide, og kunne hun ikke lade være med at stoppe sin spillen en smule ved lyden om en varulv... ej.. Det var som en anden nævnte solskin og ikke fuldmåne, altså langt til næste varulve forvandligng så vidt hun vidste. Det var nok snarere et halvdyr der lå og snuede i skyggen. ikke..?


( ja, som ejg sagde; jeg er MEGET MEGET MEEEEEEEEEEEEGET rusten har ikke spillet på KL, eller spillet på dansk, i  over et år )
Avatar: Benjamin Carré 

Nia Hadil|Udstødt sigøjner|Healer|
“We are all wanderers on this earth.
Our hearts are full of wonder, and our souls are deep with dreams.”

Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 15.07.2021 21:08
børne kikket lidt rundt og så kvinden de løb hen til hende og sagde " der likker en halvdyr der  over og vi tror han her såret på en eller anden måde " den lille dreng kikket med blå øjne på hende han vidste ikke om denne kvinde ville  hjælpe eller ej dog måtte han håbe på det de ander drenge kikket  på kvinden der var kommet og spillet  på sin fløjte 
"kan du hjælpe ham ? "  Drengen gik stille der hen og studeret  halv dyr som lå bevisløst  han hadet blod på sit bryst han var blive stukket der og det hadet koste ham en hel masse blod og varmen her  ville heller ikke gøre det beder  barnet kikket mod kvinden han gred ikke men man kunne af lige vel høre en beden stemme  mod hende 

Nia Hadil

Nia Hadil

Sigøjner/gøgler - entertainer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 170 cm

Htqz 15.07.2021 22:28
Nia stoppede sit fløjtespil, observerende børnene.
"Måske i skulle gå hen og finde jeres forældre end at rode med den slags..?" 

Lød det foreslående, meens hun selv gik hen til halvdyret og så det an, overvejende om det havde penge eller mad imod at hele den.. nej.. hans, sår.. I al fald ætttede hun at det var en han ud fra ansigtetss struktur inden hun av sig i gang med at undersøge såret lidt nærmere.

" Hej.. Hr dyr.. kan du vågne op?"
Avatar: Benjamin Carré 

Nia Hadil|Udstødt sigøjner|Healer|
“We are all wanderers on this earth.
Our hearts are full of wonder, and our souls are deep with dreams.”

Jack Choie Anniko Demon

Jack Choie Anniko Demon

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Halvdyr

Lokation / Elverly

Alder / 35 år

Højde / 195 cm

jack 18.07.2021 14:18
jack lå stadige bevisløst mens han ikke kunne bevæge sig børne kikket lidt mod hende og rendte stille sin vej. de tænke hun nok hadet styr på den  halv dyr lige nu. jack sukket lidt efte vejret han vidste ikke helt om der var nogle der kunne hjælpe ham men  han kunne jo heller ikke gøre så meget folk var begyndt at kikke  på dem med hævet øjne bryn  solen brændte på jack han var dehydreret også og manglet væske  
jack lå bare der og tænke over  hvordan han var  havnet der  

Nia Hadil

Nia Hadil

Sigøjner/gøgler - entertainer

Sand Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 29 år

Højde / 170 cm

Htqz 19.07.2021 17:49
Nia sukkede, og hun sukkede dybt. rejste sig op og gik over mod hvor hun vidste den nærmeste brønd var, hev et lag af sine skørter af og rejste vand op fra brønden. vædende sit skørt drivvådt, ikke uden en vis irritation. Dyret.. manden, var for pokker i Dianthos. der var skygge langt de fleste steder for ikke at nævne brønde.. Hun sukkede dybt inden hun med favnen fuld af drivvåd klæde gik tilbage til halvdyret, sjaskende et våde skørt over hans hoved, håbende at han havde nok overlevelses instinkt til ikke at blive kvalt i skørtet.
Avatar: Benjamin Carré 

Nia Hadil|Udstødt sigøjner|Healer|
“We are all wanderers on this earth.
Our hearts are full of wonder, and our souls are deep with dreams.”

0 0 0


Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 3