At se resultat af afstemning uden at stemme først

Alianne_

Alianne_

The Word Mind

3579
karakterer

Alianne_ 27.02.2021 16:57
Grace har foreslået flg i forslagskassen; 

En del andre forum har en mulighed for at se resultatet af en afstemningen uden at kaste en stemme.

Da folk er nysgerrige kunne dette være en god mulighed at have på siden.

Jeg vil ikke så meget lægge op til debat, som jeg vil knytte en kommentar til, hvorfor dette kan være en utrolig dårlig idé. 
Når man kan se, hvem der allerede fører, er det en psykologisk ting, at man vil være mere tilbøjelig til at stemme på vedkommende, fordi andres stemmer kan vægte tungt i følelsen af at "the crowd is right". 

Som det er nu, kan man gøre indsatsen, læse alt igennem, tage sin egen beslutning om, hvad man synes er bedst, og så stemme. Hvis man ikke ønsker at stemme, må man ventet til resultatet bliver offentliggjort. 
Jeg synes det rammer en ret god balance. (For man kan jo sådan set ændrer sin stemme bagefter, men folk går forhåbentlig mere op i at læse alting, før de stemmer, så vi ikke ender i en situation, hvor folk bare stemmer på dem, der har mange stemmer i forvejen.
Grace

Grace

#OldAndGrumpy

2269
karakterer

Grace 27.02.2021 19:44
Se nu kom forslaget efter en episode med folks manglende evne til at læse en overskrift ;)

Men jeg har opdateret forslaget - så håber du bedre kan forholde dig til det nu!
It’s not about whether you win or lose.

Sometimes it’s about how many pages you add to the rulebook.
Alianne_

Alianne_

The Word Mind

3579
karakterer

Alianne_ 27.02.2021 19:46
Ja, mega meget! Det giver super meget mening ifht andre afstemninger end til konkurrencer! :D

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Lorgath , Krystal , Mee
Lige nu: 3 | I dag: 13