Jeg ville slå signaturer fra hvis det var muligt

Ja
42%
Nej
38%
Måske
21%
Grace

Grace

#OldAndGrumpy

2269
karakterer

Grace 27.10.2020 18:12
Det kunne være en rart at have en mulighed for at fravælge at se folks signaturer.

Begrundelse: Meget store signaturer med flashy gif'er eller walls-of-tekst kan ødelægge læse-flowet i en tråd, så det kunne være rart med en enkel måde at slippe for det, hvis man ikke er til den slags.

Personligt finder jeg dem forstyrrende og taber let fokus på teksten over en flashy eller hakkende gif.
It’s not about whether you win or lose.

Sometimes it’s about how many pages you add to the rulebook.
v0idwitch

v0idwitch

3238
karakterer

v0idwitch 27.10.2020 18:17
Jeg er egentlig ligeglad med dem, men!!! ville være stor fan af at folk kunne slå dem fra, for så slipper jeg for at have dårlig samvittighed hvis ikke min signatur er: lille + smooth + ikke-distraherende + mm. Win-win for alle imo :D

Alianne_

Alianne_

The Word Mind

3579
karakterer

Alianne_ 27.10.2020 18:18
Jeg ville slå dem fra hvis jeg kunne vælge netop de store flashy gifs fra. Ikke statiske billeder. 
Så hvis det bare er on/off ville jeg sige nej, hvis jeg kunne slå bestemte karakterers/folks fra ville jeg sige ja. Derfor har jeg valgt måske :) 
Grace

Grace

#OldAndGrumpy

2269
karakterer

Grace 27.10.2020 18:21
En mulighed for at blokere alle gifs ville også være en super dejlig mulighed!

Krystal

Krystal

Skaberinden

5944
karakterer

Krystal 27.10.2020 18:31
Er det både ingame og offgame? :)
~ Krys ~

Grace

Grace

#OldAndGrumpy

2269
karakterer

Grace 27.10.2020 18:33
Ja - for mig er det :) Kan være hver sin indstilling hvis det er?

Xenwia

Xenwia

Pro karakter-stalker

1676
karakterer

Xenwia 27.10.2020 20:04
Off-game er jeg egentligt ligeglad med gif's, jeg har endda selv en gif lige pt.

In-game ville jeg kun vælge signatur, fra hvis jeg kunne vælge det skulle være gif signaturer. Jeg kan personligt godt lide at se signaturene, da jeg ser dem som et middel til at lave en lille "dette er min karakter i en tekst eller et billede"-visning. (Det gav sikkert ikke meningen, men altså kan ikke lige nu forklare det bedre >_> xD)

~ Husk at synd, så Jesus ikke døde forgæves ~
Raider

Raider

Evigt manglende hjerneceller

666
karakterer

Raider 27.10.2020 20:35
Gif'er er lille smagssag for mig, personlig kan jeg godt lide dem når de ikke er super flashy. Men jeg kan også godt forstå at de kan forstyrre ens læsning at et svar, så jeg både for at man selv kan slå dem fra, hvis de forstyrre for meget. 

De kan også være lidt forstyrrende når man skriver svar, men der gå jeg også i docs eller word.  
Krystal

Krystal

Skaberinden

5944
karakterer

Krystal 18.01.2021 13:37
Det her virker som et mere ønsket forslag, så jeg har smidt det i forslagskassen.

Vil anbefale, at folk der har stemt ja herinde, også smutter ind og giver det en stemme der, så det kan blive prioriteret til implementering!
~ Krys ~

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Mong, Tatti, Helli , Lorgath
Lige nu: 4 | I dag: 12