Korrumpér din adelige!

Alianne_

Alianne_

The Word Mind

3553
posts
10
karakterer

Alianne_ 06.10.2020 14:21
Har du en adelig karakter?

Pirrer tanken om Mørkets kræfter dig?

Kan du godt lide skumle planer?

Så læs videre!


Mørket er ved at gøre sit indtog i Krystallandets højere klasser; adelen. Husholdersker dør på belejlig vis, så nye kan blive indsat. Tjenestefolk bliver afskediget for små forseelser, og nye tager deres plads. Hofdamer falder i unåde, så nye tages ind tæt op ad de vigtige spillebrikker på brættet. Spionnetværket spreder sine skygger ind under balgulv og op langs guldgardiner. 

Spoinerne står på spring til at indtage, opfange, overhøre, medlytte og overvære. De er klar til at opfinde historier, efterabe, fortælle, spinde, rable og overtale. Plante tankemylder, tvivl og... Løsninger. 
De rette alliancer skal smedes og de bedste løfter skal brydes. Dronningen står svagt, og fyrstefamilierne må rejse sig til det ansvar, hun ikke kan bære. 

Er din adelige karakter klar til at blive skubbet lidt til, manipuleret, tilsmigret - måske endda vildledt? 

... Så skriv her i tråden og lad os se hvad vi kan finde på!

(venlig hilsen spionmester Zahinael og alle hans spioner)
Vejby

Vejby

1364
posts
7
karakterer

Vejby 06.10.2020 15:45
Jeg har en lille adelig pige der sagtens kunne afspores, hun er allerede ude på et sidespor med sine evner, hysteriske anfald der føre til døde tjenestefolk, et par puf i den “rette” retning kunne måske være spændende ????
Alianne_

Alianne_

The Word Mind

3553
posts
10
karakterer

Alianne_ 06.10.2020 15:55
Vejby skrev:
Jeg har en lille adelig pige der sagtens kunne afspores, hun er allerede ude på et sidespor med sine evner, hysteriske anfald der føre til døde tjenestefolk, et par puf i den “rette” retning kunne måske være spændende ????



Yeeess, yess, very good >:] 
Ung og uskyldig. Moder-issues, daddy-issues? Jeg er sikker på vi kan finde hende nogle riiiigtig gode legekammerater, der får hende til at se de beeeedste verden har at tilbyde <3. 
Fia

Fia

The Sweet Stressed One

1612
posts
18
karakterer

Fia 06.10.2020 17:35
Jeg vil bare lige hurtigt tilføje at min Cassiopeia (umiddelbart) er den eneste adelige spion i mørket, og at hun sagtens kan være første step på vejen, for andre adelige, eftersom hun ligner en helt almindelig adelig <3

Mig: Du sidder forkert. Ret dig op og træk skuldrene tilbage. Husk at tage pauser og stræk ud.

Også mig: Ligger halvt på en sækkepude og gulvet og med skuldrene op til ørene i flere timer uden at strække ud.
Venus

Venus

Den Ottearmede Buksetyv

2300
posts
7
karakterer

Venus 06.10.2020 18:27
Mit navn er General Ethelihn Rine G'winnan, og jeg godkender dette opslag! *Holde Kilian for munden, inden han får lavet for meget ravage for Cassie*

Jeg har ingen adelige karakter og ville bare sige awesome! Og der er en belønning af valgfri form til Zahinael... hvis han ikke kludrer i det <3

Htqz

1838
posts
7
karakterer

Htqz 07.10.2020 00:25
Fia skrev:
Jeg vil bare lige hurtigt tilføje at min Cassiopeia (umiddelbart) er den eneste adelige spion i mørket, og at hun sagtens kan være første step på vejen, for andre adelige, eftersom hun ligner en helt almindelig adelig <3


heh adelig ond spoion? tjae Nadir er godt nok ikke adelig, 'bare' en døddssynd der har overtaget  tjenestepiges krop, på Krystalpaladset.. Ikke så meget for at spionere for nogen af siderne, men for at finde ud af hvor filan Lysets Dronning ( og Generalen ) gemmer hans fulde og sande navn, så han kan destruere det og ikke ende som dæmonslæve for andre igen. ;) 
Zera

Zera

485
posts
6
karakterer

Zera 07.10.2020 13:20
Jeg har Abel, som jeg meget gerne stiller til rådighed. Den eneste udfordring er, at han hverken er god eller ond: det er nok en tusinde år siden han mistede den fornemmelse, så pt. arbejder han for sig selv. Meeen han ville måske være mere tilbøjelig til den mørke side, hvis de lader ham arbejde i fred ;)
Alianne_

Alianne_

The Word Mind

3553
posts
10
karakterer

Alianne_ 20.10.2020 20:06
Så for at give et nemt overblik! 

Nuværende spioner af Mørket: 

Beon Beranhame (Hobbit)
Cassiopeia Reier  (Fia)
Damien (Nyxx)
Eretreya (Nyxx)
Iriskan (Dragonflower)
Isla (Keefer)


Korrumpérbare karakterer:
Lucy de Pompadour (Vejby)
"... sagtens kunne afspores, hun er allerede ude på et sidespor med sine evner, hysteriske anfald der føre til døde tjenestefolk, et par puf i den “rette” retning... "

Nadir (Htqz)
"... Nadir er godt nok ikke adelig, 'bare' en døddssynd der har overtaget  tjenestepiges krop, på Krystalpaladset.. Ikke så meget for at spionere for nogen af siderne, men for at finde ud af hvor filan Lysets Dronning ( og Generalen ) gemmer hans fulde og sande navn, så han kan destruere det og ikke ende som dæmonslæve for andre igen. ;)"

Abel Reier (Zera)
"... Abel, som jeg meget gerne stiller til rådighed. Den eneste udfordring er, at han hverken er god eller ond: det er nok en tusinde år siden han mistede den fornemmelse, så pt. arbejder han for sig selv. Meeen han ville måske være mere tilbøjelig til den mørke side, hvis de lader ham arbejde i fred ;)"


Skriv endelig til hinanden og find på nice plots!! Og brug endelig også denne tråd til flere gode ideer! :D
Alianne_

Alianne_

The Word Mind

3553
posts
10
karakterer

Alianne_ 27.01.2021 19:14
Jeg bumper lige den her tråd, enten i håb om at nogen flere opdager den, nogle plots starter, eller at jer der allerede har skrevet herinde, linker til hvad end tråd, I har fået oprettet :D
Jinx

Jinx

3240
posts
25
karakterer

Jinx 27.01.2021 19:49
*kaster Isaac ind i tråden* Isaac O'Neill er til tjeneste! Han er mellemleder for en gruppe spioner, udover det er han skrædder xD og lejemorder

Af adelige kunne Dain Af Kazimi godt bruge, alt hvad en spion nu kunne finde på, eller har af planer for den møgunge er lidt over det hele, har et alt for stort ego (arvet fra sin far sikkert xD), udnytter sine tjenestefolk, og mener bestemt at han er bedre end alle andre adelige på sin alder, og sikket også ældre... Unge og kække Dain kunne godt trænge til en lærestreg, eller at der lige sker lidt mere i hans liv fordi han tydeligvis ikke mener der sker nok :b 
Vuze

Vuze

1612
posts
10
karakterer

Vuze 27.01.2021 21:22
Tænker at Merek sagtens kunne være brugbar her? Altså han vil helst ikke have noget som helst at gøre med mørket, og er generelt en ret god fyr. MEN han har jo den her hemmelighed med, at han har slået sin far ihjel, som nogen sagtens ville kunne bruge mod ham. Han er ret pligtopfyldende og går ret meget op i familiens ære, så han vil gøre alt for at holde det skjult.

Tænker han sagtens kan være nyttig på en eller anden måde, også udover, at han er adelig. Han lever jo af at bygge og sælge skibe, og har udover det en ok stor flåde af fragt/handelsskibe
Alianne_

Alianne_

The Word Mind

3553
posts
10
karakterer

Alianne_ 27.01.2021 22:11
For at lave en lille opsummering af hvad vi har nu og hvilke idéer jeg sådan lige kan komme i tanker om får I en lille brainstorm:

- Mereks (Vuze) hemmelighed skal udnyttes
- Dain af Kazimi (Jinx) trænger til en lærestreg
- Lucy de Pompadour (Vejby) kan nemt korrumperes
- Nadir (Htqz)  er en dødssynd i en tjenestepiges krop
- Abel Reier (Zera) kunne godt lokkes

Plotideer (take it or leave it)

- Cassiopeia Reier indstilles som (etikette)underviser for den unge Lucy de Pompadour
- Spionleder Isaac får nys om Nadir, og kan nemt skabe kontakt via skrædder-tjeneste / tjenestepige-interaktion
- Hvis Nyzz er med på noget (hun har ikke skrevet her i tråden, så der skal lige spørges først), er Eretreya god til de der lærestreger, som Dain nok trænger til en af ;)
- Cassiopeia Reier kan prøve at influere familieoverhoved Abel
- Merek, som er adelig og har handelsskibe kan få et "venligt" visit af Cassiopeia Reier (med et tilbud, han ikke kan afslå?), eller et lidt mindre venligt visit fra spionleder Isaac, der gør det meget klart, hvor lidt han kan afslå de her tilbud om lige at bygge og sælge nogle skibe til Mørket til latterlig underpris
- Hobbits Beon er pt indsat som spion hos Kazimi, så der er en oplagt mulighed for at give ham Dain en lærestreg også (Hobbit har dog ikke skrevet i denne tråd, så der skal spørges, om hun vil være med)
- Noget spion-til-spion action med Dragonflowers Iriskan vil også være fedt at følge med i, da han jo er tvunget ind som spion af Mørket. Tryn ham lidt! (Men spørg Flow først, for hun har heller ikke skrevet i denne tråd)

- Derudover har i alle sammen muligheden for at bruge Hopes Yume'Ave som npc (se her). Hun kan facilitere møder mellem jeres spioner via drømme. I kan også skrive direkte til Hope, hvis I har en ide, hvor hun kan byde ind. Det kunne måske være spændende især for Iriskan, der jo egentlig ikke vil det her lort ;). 


I må meget gerne tage kontakt internt, så I kan få nogle fede tråde op at stå! Post meget gerne links til jeres tråde herinde, så vi andre kan lure! 
Hvis I har  brug for hjælp med ideer eller kontakt, så skriv endelig til mig, så hjælper jeg alt det, jeg kan :D.
Lige nu vil jeg holde Zahinael lidt i baggrunden, både fordi jeg har riiigtig mange tråde selv, men også fordi jeg gerne vil se alle de andre fine spioner få noget lækkert spil. Har I brug for jeg lige hopper kort ind i en tråd eller skriver et ordre-brev med specifik ordlyd for, hvad han ville have givet af opgaver og ordre, så hiv endelig fat i mig!
Zera

Zera

485
posts
6
karakterer

Zera 30.01.2021 22:03
Hvad hvis man allerede er afsporet/korrupt? *indsæt smirk smiley*
Alianne_

Alianne_

The Word Mind

3553
posts
10
karakterer

Alianne_ 30.01.2021 22:07
Så må du meget gerne finde tråde med spioner, der kan hjælpe karakteren med at udrette noget med denne afsporethed ;)
8 8


Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 3