Kaatima Af Kazimi

Kaatima Af Kazimi

Prinsesse af Kazimi, forretningskvinde.

Retmæssig Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 40 år

Højde / 169 cm

Sparks 14.09.2020 17:09
Så var hun her igen. Kaatima kiggede ud af karatens vindue og tog øjesyn af Dianthos der udfoldede sig foran hendes blik. Det var utroligt, at der skulle være gået så længe før at hun havde formået at komme tilbage inde for Mira’s række vidde. Også meget var sket siden den nat, hvor hun havde følt Mira’s læber for første gang mod hendes. Fanden tage hende, alle de gange hvor det havde distraheret hende, fra at gøre hendes arbejde ordenligt. Men også meget var sket, denne tanke fik den ældre kvinde til at sukke. Ja ældre kvinde, som snart nåede over sin normale fødedygtige alder. Og hvad havde hendes far fundet? Nok den allermest uduelig trolovede han kunne, der ikke kun var uduelig – men også meget yngre.
For slet ikke at snakke om at han havde givet hende påfugle. Fugle! Alle der var tætte nok på den den nuværende ældste Kazimi barn af Fyrsten Sephyran, vidste hvor bange hun var for dem. Hun havde været så tæt på at løbe ud af rummet. Men heldigvis for hende, havde en tjener kommet med en undskyldning, for hvordan hun kunne komme ud af mødet og få de forfærdelige hvide skræmsler ud af hendes øjesyn.
Men nu var hun her, tilbage i denne del af landet, tilbage og inde for rækkevidde af kvinden der ikke havde sluppet hendes tanker. 
Hvilket også var grunden til, at hun fandt en stikkerang dreng, som var løbet forbi vinduet; “Aflever dette til Mirabelle De Pompadour, en jade for din tjeneste” sagde den mørkhudet kvinde, med en tyk Rubiniensk accent. Drengen nikkede med store øjne, og løb så afsted. 

Mød mig ved Diamant kroen, efter solen er gået ned.
K

Nu var der bare ikke andet for, at krydse alt hun havde i håb om at Mira ikke var ude med en patrulje der kunne forpurre dette møde. 
Disse tanker var i hvert fald tunge i hendes sind, som hendes tjener pakkede de mange kufferter ud og derefter bukkede og gled ud af rummet for at sørger for forfriskninger og aftensmad til prinsessen. Tankerne gled igen tilbage, mens de havde været i Zircon, ved maskeballet - hvor smuk hun havde været, og hendes bløde læber mod hendes.
Mirabelle de Pompadour

Mirabelle de Pompadour

Major i Dragens Brigade

Retmæssig Dum

Race / Nordfolk

Lokation / Dianthos

Alder / 37 år

Højde / 175 cm

Helli 15.09.2020 12:32
Der var gået måneder siden de sidst havde set hinanden, men heldigvis så havde Mirabelle et job der krævede meget af hendes tid, eller måske uheldigvis. Det havde også gjort at hun ikke bare kunne tage ned i syden og se Kaatima igen. Hvad der var mellem dem havde endt med at blive smidt lidt op i vejret, og selvom Mirabelle var næsten usikker på det, så var det ikke som om at det nagede hende. De havde talt en smule om tingene, og mest af alt håbede hun blot at de kunne finde rum til at se hinanden igen.

Det var dog lidt af en overraskelse, som en stikirenddreng stod ude foran hendes dør, som hun kom tilbage fra noget træning.
”Besked til Mirabelle de Pompadour,” sagde han, da han opdagede hende, og efter at få bekræftelse blev hun efterladt med beskeden i hånden og drengen var allerede på vej væk. Hun havde derfor heller ikke forventet at se det sirlige K i underskriften på beskeden, som hun kiggede på den, og det tog hende nok længere end det burde, at sætte det sammen med at det nok var Kaatima. Hendes hjerte føltes lidt lettere og spændingen blomstrede i hende.

Da solen begyndte at lægge sig ned, tog hun derfor fra også fra Krystalpaladset, der var ikke langt ned til Diamantkroen, så hun tog den på ben i et roligt tempo. Hun havde fået badet sig selv efter træningen, og taget noget af det pænere tøj på, uden at overgå det fuldstændig. Hun var ikke sikker på hvad hun skulle forvente, men heldigvis var det ikke underligt at de to prinsesser ville se hinanden.
Hendes skridt nærmede sig kroen, og hvis der ikke var nogen udenfor til at fange hendes opmærksomhed, så ville hun gå ind for at tjekke efter Kaatima derinde. 
Kaatima Af Kazimi

Kaatima Af Kazimi

Retmæssig Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 40 år

Højde / 169 cm

Sparks 15.09.2020 23:01
I det øjeblik at Mirabelle nærmede sig kroen, trådte en tjenesteperson frem klædt i typiske Rubinske klæder. “Denne vej prinsesse” sagde manden høfligt, som bukkede og derefter slog ud med hånden for at vise han ønskede hun skulle følge med ham. “Prinsesse Kazimi venter oppe i hendes værelse, og vi sørger for at der kommer forfriskninger om ikke så længe.Derefter gik han afsted, mod rummet hvor den ældre kvinde sad og ventede.

Iført silkerober, der var alt andet end - anstændige. Betragtede Kaatima solen som gik ned over horisonten. Der ville ikke gå længe før at Mira ville dukke op, hvis hun i det hele taget ville gøre det. Hvad nu hvis hun havde fortrudt? Hvis hun stadig ikke troede på hende, og mente at Kaatima ville fortælle det videre - hvis Mira virkelig åbnede op omkring hendes seksualitet? Godt nok havde hun nævnt lidt, hun havde grædt - de havde kysset. Men, nu var der gået måneder siden sidst. Følelser kunne ændres, forventninger kunne være for høje. Hvad nu hvis følelsen ikke var der hos den rubiniske kvinde, som hun havde følt i værelset ved Zircon? 
Dybe indåndinger blev taget, som hun ventede - og endelig bankede det på døren. Tjeneren som havde fulgt Mira derop, bukkede for hende, og trådte så til side og forsvandt ned af gangen. Tydeligvis med strenge ordre om, ikke at blive før at der blev kaldt efter ham igen. 
Efter et kort rum tid åbnede hun endelig døren. Med hendes altid stilfulde udtryk, som er ikke gav meget væk slog hun hånden ud “Kom ind Mira - dejligt at se dig - kom ind.
Mirabelle de Pompadour

Mirabelle de Pompadour

Major i Dragens Brigade

Retmæssig Dum

Race / Nordfolk

Lokation / Dianthos

Alder / 37 år

Højde / 175 cm

Helli 17.09.2020 09:36
Mirabelle smilte taknemmelig til manden med et lille nik, og fulgte ellers med ham op til værelset, ikke så bekymret for hvem der skulle finde på at se deres vej, selvom hun ikke vidste hvad hun skulle forvente.
Det var dog tanker der fuldstændig forsvandt fra Mirabelles sind, som Kaatima åbnede døren, og hun blev mødt af... Noget man i hvert fald helst ikke skulle ses i udenfor ens eget værelse. Hun kunne mærke hvordan pulsen steg bare en anelse, men smilet også blev lidt bredere. Mirabelle lignede i hvert fald ikke en der havde fortrudt deres sidste møde.

”I lige måde Kaatima,” sagde hun, og trådte ind, dog ikke uden at hendes blik måske vandrede lidt mere end hvad godt var. Årerne havde absolut taget intet på Kaatimas skønhed, nok nærmere tværtimod. ”Din invitation overraskede mig, var det en pludselig besluttet tur til Dianthos?” Det ville have været nemmere at planlægge om, hvis Mirabelle havde vidst det, men guderne havde godt nok været med dem i denne her omgang. 
Kaatima Af Kazimi

Kaatima Af Kazimi

Retmæssig Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 40 år

Højde / 169 cm

Sparks 18.09.2020 11:45
Det var måske ikke helt diskret, den måde Kaatima lod hendes blik glide hen over den anden kvindes former, som hendes ryg kortvarigt var vendt mod hende. Langsomt lukkede Kaatima dog døren, og lod sig læne op ad den. Tog synet ind af det flotte hvide hår, som hun længdes efter at lade sine fingre glide gennem. Nu måtte hun gerne vende sig rundt, så hun kunne betragte de flotte gule øjne, den stærke kæbe og de bløde fyldige læber. 

Dog viste de syndige tanker sig ikke på hendes ansigt, som Mira endelig vente sig mod hende og Kaatima trak på skuldrene. “Pludselig, og pludselig? Jeg sørgede for at jeg havde forretning i Dianthos så det ikke virkede mærkeligt, og jeg lagde ekstra pres på Sephyran at Meena skulle have chancen for at møde en masse mænd som potentielt kunne blive hendes mand.” Smilet blev en anelse mere lumsk - “Om hun så i stedet render rundt og hygger sig til adelsfester - det kan jeg jo ikke holde øje med hele tiden.
Mirabelle de Pompadour

Mirabelle de Pompadour

Major i Dragens Brigade

Retmæssig Dum

Race / Nordfolk

Lokation / Dianthos

Alder / 37 år

Højde / 175 cm

Helli 19.09.2020 13:32
Heldigvis var Mirabelle vant til at holde sig tilbage, også selvom hun havde en formodning om at hun godt måtte når det kom til Kaatima. Dog havde det været så lang tid siden, at Mirabelle måske ikke helt vidste hvor hun egentlig stod med Kaatima. Hun havde ikke behov for at ord for dem, det ville nok bare komplicere det med deres liv, men måske en større hentydning end at hun havde klædt sig noget.... sparsomt på. Eller måske ikke, måske hun bare skulle satse på det.
”Det kan du vel ikke,” indrømmede hun, med et smil af hendes eget. ”Men så er jeg glad for at jeg alligevel havde tid i aften.” Hun tilbød en hånd til Kaatima. For selvom deres sidste gang havde været underlig, med Mirabelles små problemer der kom til udtryk, så følte hun sig alligevel vovet nok denne her gang. De vidste det om hinanden, og Mirabelle havde glædet sig til at se den anden kvinde så umådelig meget. Der var bare... noget andet end hvad hun havde sammen med resten af sine kvindelige elskere. Måske fordi de havde kendt hinanden i så mange år, måske fordi de begge var prinsesser. 
Kaatima Af Kazimi

Kaatima Af Kazimi

Retmæssig Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 40 år

Højde / 169 cm

Sparks 19.09.2020 14:16
Jeg tror ikke du er lige så glad som jeg, det var et stort sats, ikke at høre om du overhoved var i byen når jeg ankom.” Blinkede den mørkglødende kvinde, som hun lagde sin hånd oven på Miras udstrakte. Med to skridt gik hun hen mod hende, og den hånd som ikke lå i hendes. Fandt sin vej op og lagde sig på nakken. Fingre der ganske fjerlette rørte ved det bløde hvide hår. 
Det er lige før at jeg har lyst til at springe aftensmaden over, når jeg pludselig har noget meget mere interessant at sætte mine tænder i. Men, en kvinde behøver også rigtig føde.” Hun lænede sig let op og lod hendes læber røre lige ved Miras mundvige. 
Hvis der var noget som Kaatima elskede, var det hele delen op til akten - jo længere tid hun kunne holde den, desto bedre.
Og lige som hun trådte væk fra den blonde kvinde, bankede det på døren. “Kom ind” sagde hun, og ind kom to tjener med bakker af sølv som blev sat på nogle stål ben der var i midten af rummet, hvor der rundt om var en masse fine og flotte farverige puder.
Jeg tog mig den frihed at gøre det mere hjemmeligt, nu når jeg skal være her et par uger inden jeg rejser hjem igen.” Sagde hun, og betragtede Mira med funklende øjne. Uger, hvem vidste hvor meget de kunne nå og lave sammen inden hun skulle hjem igen? 
Tjenerne bukkede, og forlod igen rummet.
Mirabelle de Pompadour

Mirabelle de Pompadour

Major i Dragens Brigade

Retmæssig Dum

Race / Nordfolk

Lokation / Dianthos

Alder / 37 år

Højde / 175 cm

Helli 19.09.2020 15:47
Det var ikke som om at Mirabelle ikke kendte dansen, som Kaatima lagde op til. Det var noget af det man lærte lidt for godt, når man alligevel dansede om den varme grød, men ville have en kvinde med hjem. Forskellen var så nok bare at de begge to havde en idé om hvor aftenen ville ende, i hvert fald med de ord Kaatima sagde.
Hun lænede sig lidt instinktivt ind mod berøringen fra Kaatiama. ”Kun nogle gange,” sagde Mirabelle næsten lidt drillende, og tog en dyb indånding, hvor hun lige nåede at få færten af Kaatima som hun trak sig væk fra hende igen. Alting kriblede i hende efter at få lov til at røre ved hende, men ak, banken på døren kunne ødelægge de bedste stemninger.

”Et par uger?” spurgte hun, og havde svært ved ikke at vise et endnu større smil. Bare tanken om at have Kaatima her et par uger, lød fantastisk. ”Du må komme op og besøge mig på et tidspunkt så.” Det var ganske sikkert at gøre det oppe i Mirabelles gemakker, hvis de havde lyst, siden hun havde fået stedet mere for sig selv efter sin forfremmelse.
Hun begyndte at tage sin jakke og støvler af, siden det virkede til at de skulle sidde på gulvet og spise. 
Kaatima Af Kazimi

Kaatima Af Kazimi

Retmæssig Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 40 år

Højde / 169 cm

Sparks 19.09.2020 16:22
Mmh, jeg er ret sikker på at jeg ikke stammede da jeg sagde det?” Kom der kækt fra hende, som hendes blik lagde sig over skulderen og betragtede Mira som hun begyndte at tage noget af det mere praktiske tøj af. Det ville bestemt gøre det nemmere, når det blev senere på aften - hvorfor de altid havde så mange snører på deres støvler, og knapper på deres jakker? Utroligt de ikke bare valgte at bare sove i tøjet, så det ikke hele tiden skulle af og på. 
Og selvfølgelig, det ville jeg gøre med glæde.” Kom der ganske sandfærdigt, som hun satte sig ned ved de mange retter der var spredt ud foran dem. Måske hun var gået en anelse hen over gevind? Nej, de skulle hygge sig, og begyndte derfor også at hælde vin op i to glas.
Har du tænkt dig at sætte dig, nyde vores aften?” Spurgte hun med et let grin, og førte glasset op til hendes læber. “Fortæl mig om dig, hvad har du lavet de sidste mange uger?
Mirabelle de Pompadour

Mirabelle de Pompadour

Major i Dragens Brigade

Retmæssig Dum

Race / Nordfolk

Lokation / Dianthos

Alder / 37 år

Højde / 175 cm

Helli 19.09.2020 20:44
Mirabelle kunne ikke lade vær med at grine lidt af det, for nej, hun havde haft ret. Hun havde ikke stammet, men det havde alligevel givet et gip i nordboen, som måske glædede sig lidt for meget over at Kaatima var til at se i en længere periode, og ikke blot fro en enkelt nat. Det var altid lidt bittersødt.

”Lad mig lige være lidt mere.... ordentlig klædt på til et middagsselskab,” drillede Mirabelle tilbage, og fik hængt jakken fra sig og støvlerne på gulvet. ”Jeg vidste jo ikke hvad jeg kom op til, da du inviterede mig.” Hun havde haft en formodning, men man kunne jo aldrig vide. Nu da det værste overtøj var væk, så tog hun dog en plads på gulvet på nogle af de mange puder, før hun tog glasset med den røde vin. Hun tog en tår, og slikkede eventuelle dråber af sine læber inden hun svarede på Kaatimas spørgsmål. ”Jeg har primært bare arbejdet. Vi har haft en masse angreb ved kysterne fra Mørket, så vores mandskab er strukket lidt tyndt, men nogen skal blive i Dianthos og sørge for at tingene forløber her, så jeg er en af dem.” Hvilket hun lige nu var ganske glad for. I stedet for at sørge for at kystbyerne var patruljeret. 
Kaatima Af Kazimi

Kaatima Af Kazimi

Retmæssig Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 40 år

Højde / 169 cm

Sparks 20.09.2020 12:24
Kaatima’s mørke øjne betragtede Mira indgående, det var tydeligt hvordan de næsten slugte hendes skikkelse, som hun satte sig ned og tog glasset der var hældt op. 
Øjnene flakkede mod tungen, som der langsomt gled hen over hendes læber og slikkede de få blodrøde dråber der ikke havde ville med hen over tungen. 
Tungen hun ikke havde noget mod, at afprøve senere. Den rubiniske kvinde tog en dyb indånding, og lyttede til hvad der blev forklaret. Hvordan hun havde været strukket tyndt, eller lysets hær havde, grundet angreb fra mørket. Men det var jo en endeløs kamp som aldrig nogen sinde ville stoppe. Det var hun i hvert fald meget sikker på. 
Dog var det ikke helt det som hun havde fokuseret på - nej det var stadig hendes svar; jeg vidste jo ikke hvad jeg kom op til, da du inviterede mig. Hvilket hun havde overvejet, om hun skulle svare på eller ej. Men hvis der var noget Kaatima var kendt for, så var det ikke at ligge noget mellem linjerne. Og hvis hun kunne drille folk, eller gøre dem frustreret på den - helt lækre måde - så gjorde hun gerne det. “For at vende tilbage, til hvad du forventede, eller ikke forventede at komme op til” kom der næsten spindende - “Havde du måske håbet jeg bare lå nøgen klar på sengen?” Det havde hun nok ikke, men hun kunne ikke dy sig, som et kækt smil prydet læberne, som hun igen drak af glasset.
Mirabelle de Pompadour

Mirabelle de Pompadour

Major i Dragens Brigade

Retmæssig Dum

Race / Nordfolk

Lokation / Dianthos

Alder / 37 år

Højde / 175 cm

Helli 20.09.2020 15:55
Mirabelle nød at sidde under det intense blik, og hun virkede næsten upåvirket, hvis det ikke var af samme blik Kaatima fik tilbage. De var tydeligvis begge på jagt, og ingen af dem følte sig som det mindre bytte, og Mirabelle havde det helt fint med det. Der var noget ved at være sammen med kvinder der havde ben i næsen.
Spørgsmålet kom lidt bag på Mirabelle, men kun på den måde, så hendes smil strakte sig lidt bredere, og huns elv kiggede på Kaatima. De var to der kunne lege denne her leg. ”Og hvad hvis det var?” spurgte hun, og tog glasset op til sine læber og tog en tår af vinen igen. Hendes gyldne øjne funklede let, og hun glædede sig blot til at vide hvad Kaatimas reaktion på det måtte være. Hvis hun lagde sig nøgen op på sengen, eller det var sådan hun ville blive mødt næste gang, ja så ville Mirabelle ikke brokke sig. 
Kaatima Af Kazimi

Kaatima Af Kazimi

Retmæssig Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 40 år

Højde / 169 cm

Sparks 21.09.2020 11:44
Hun formåede lige ikke at få vinen galt i halsen, dette var ikke den søde uskyldige Mira der havde været hos dem. Men hun måtte også gemme det smil der unægtelig begyndte at brede sig hen over hendes læber. Så, de var altså to til at danse denne tango. 
"Ah, jamen så må jeg hellere huske det til næste gang" spandt hun kælent, som hendes slanke fingre greb omkring en af vindruerne og langsomt lod den glide hen over hendes læber, mens at øjnene funklede mod den blonde kvinde. 
Der var ingen tvivl om hun ville hende, så meget som Kaatima hungrede efter Mira. Men alting til sin tid. "Hvordan går det ellers? Er din familie stadig efter dig, med hensyn til at finde en passende mand?" spurgte hun en anelse henkastet, egentlig havde hun ikke lyst til at kaste sig ud i det. Men på en eller anden måde, var hun vel nød til at fortælle at hun igen skulle giftes. Ikke at det var noget som bragte hende stor glæde, at skulle begynde at snakke om. Men hellere være ærlig, omkring udsigterne af denne - romance.
Mirabelle de Pompadour

Mirabelle de Pompadour

Major i Dragens Brigade

Retmæssig Dum

Race / Nordfolk

Lokation / Dianthos

Alder / 37 år

Højde / 175 cm

Helli 23.09.2020 15:20
Det var nemmere at være den kvinde hun nu engang var i Dianthos, når hun følte at det var et lidt mere sikkert sted hun var, og hvor hun ikke blev anklaget for at være.. hvad hun egentlig var. Hun kunne godt se at sidste gang havde været en lidt anden reaktion, end det hun gav nu, men hun skammede sig ikke rigtig over at være til kvinder, kun når det kunne komme tilbage og bide hende i røven.

Hendes egne øjne glimtede lidt mere som Kaatima ikke virkede... modvillig til ideen, selvom det nu ikke kun var af seksuelle grunde hun var her.
”Der virker til at være ro på den for nu,” indrømmede hun. De havde ikke sat et giftemål op endnu, eller forsøgt at gøre det, hvilket hun var glad for. Der var heldigvis ikke mange på hendes alder, så det hjalp gevaldigt med at få lov til at gå fri. ”Mit arbejde er også altid en god undskyldning for at undgå eventuelle møder de, eller i sær min mor, vil sætte op.” Hun tog selv en af vindruerne og puttede den i munden. Hun overvejede ikke at Kaatima måske skulle giftes væk igen. ”Hvordan står det til hos dig?” 
Kaatima Af Kazimi

Kaatima Af Kazimi

Retmæssig Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 40 år

Højde / 169 cm

Sparks 24.09.2020 09:27
Selvom hun selv havde ledt samtalen derhen, føltes det som om en klump blev dannet i hendes hals. Hun havde jo trods alt håbet, at hun var blevet for gammel til at hendes fader synes at hun skulle sættes af til en ny mand. Men sådan skulle det jo desværre ikke gå. 
Faktisk, havde hun håbet at Mira selv ville fortælle hvordan hun endelig havde fundet en mand - og de så kunne glæde sig over, begge at blive revet væk i et forhold og måtte nyde den tid de kunne få sammen, når det var muligt at få den sammen. “jeg skal giftes igen” svarede hun endelig, og lod blikket glide ud af vinduet, hvor at man kunne se lanternes svage lys fra gaden af. Hun tog en dyb indånding - “Han er en værre idiot -“ brummede hun irritabelt, og vente sit blik mod hende igen - “Ved du hvad han gav mig? To hvide påfugle! Påfugle!? Han havde ikke en gang taget sig tid til, at finde ud af at jeg hader fugle!Prøvede hun, i håb om at det kunne lette stemningen lidt over det faktum, at Mira snart ville få et brev i hendes varetægt, der ville inviterer hende til bryllup i Rubinien. Og se ikke bare hendes veninde, men forhåbentlig også elsker blive gift væk til en anden.
Mirabelle de Pompadour

Mirabelle de Pompadour

Major i Dragens Brigade

Retmæssig Dum

Race / Nordfolk

Lokation / Dianthos

Alder / 37 år

Højde / 175 cm

Helli 24.09.2020 14:50
Desværre var skæbnen næppe med de to prinsesser. Måske i en anden tid med andre familier, men somo det var lige nu, så vidste de nok begge to dybt nede, at hvad de havde, aldrig rigtig kunne forlade de fire vægge de var indenfor. Altid i skyggerne, uanset hvor meget det måtte pine især Mirabelle.
Mirabelle havde også været i gang med at spise endnu en vindrue da Kaatima kom med de sørgelige nyheder, og hendes eget ansigt falmede lige med det samme, som hun kiggede med sørgmodige øjne på Kaatima. Hun blev dog nødt til at sluge vindruen før hun kunne sige noget. ”Du skal giftes... igen?” Det føltes lidt som et mareridt, og alt den lette stemning var forsvundet mellem dem. ”Men du har allerede været gift, og sikret arvinger? Hvorfor endnu en mand?” Det virkede absurd. Kaatima burde være fri nu, noget man ikke kunne sige om mange adelige kvinder, men det var så sjældent de blev tvunget til at blive giftet endnu engang. Især en som havde fået børn, og var begyndt at blive for gammel til at være et godt parti. Hvilket gjaldt for dem begge. Det var nok der Mirabelle havde lagt sit håb. 
Kaatima Af Kazimi

Kaatima Af Kazimi

Retmæssig Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 40 år

Højde / 169 cm

Sparks 24.09.2020 15:14
Mira fremlagde præcis de samme tanker, som Kaatima selv tænkte. Hvorfor igen, havde hun ikke allerede sikret arvinger? Jo, det havde hun, men hun boede også blandt et samfund hvor mænd havde det sidste ord. Og kvinder ikke måtte have for meget at skulle sagt. 
Så derfor blev det en tør latter, som der forlod Kaatimas strube, som hun let rystede på hoved af Mira. Som havde de lige delt en vittighed mellem dem, og den blonde nordbo blot ikke kunne forstå hvad den gik ud på. 
Men stemningen blev hurtigt alvorlig, som Kaatima begyndte at lade sin fingre glide i cirkler rundt omkring vinglassets kant. "Jovist, men nu har jeg jo været ugift i så mange år - og det begynder jo at være mistænkeligt, at en kvinde skulle klare sig så godt. Så ønsket fra min dejlige faders side er vel i bund og grund, at der er en mand der skal tage æren for alt det arbejde jeg gør for familien." hun ville ønske hun kunne grine, eller på en anden måde muntre stemningen op. Men det var ikke lige så nemt, når det gjorde så ondt - at man i snart tyve år havde været med til at hjælpe familiens formue blomstre. Men det altid var mændene der tog æren for hvad hun havde gjort.
Mirabelle de Pompadour

Mirabelle de Pompadour

Major i Dragens Brigade

Retmæssig Dum

Race / Nordfolk

Lokation / Dianthos

Alder / 37 år

Højde / 175 cm

Helli 24.09.2020 15:31
Mirabelle tog sit eget glas med sin op og tog en tår. Det var mere end uretfærdigt, men desværre var hun ikke ligefrem naiv. Hun vidste godt at på mange punkter var det her stadig en mands verden, især for Kazimi familien. Sephyran havde aldrig været en sympatisk mand, og der ville nok gå flere rygter om at han var kvindehadsk, hvis ikke for hans forkærlighed for skøger. Man kunne blot håbe at han behandlede sin tjenestestab og slaver bedre end som så.
Selvom der lå mange onde ord om Fyrsten på Mirabelles tunge og man kunne ane vreden i hendes øjne, så banede det dog snart vej til et meget sympatisk blik. ”Det er jeg virkelig ked af at høre,” sagde hun, og rakte med sin frie hånd, over for at lægge den på Kaatimas hånd. Der var intet de rigtig kunne gøre ved  det, selvom hun ønskede det inderligt. 
Kaatima Af Kazimi

Kaatima Af Kazimi

Retmæssig Forvirret

Race / Menneske

Lokation / Rubinien

Alder / 40 år

Højde / 169 cm

Sparks 24.09.2020 21:56
Kaatima valgte at trække på hendes skuldre, som hun tog noget mere fra de lækre fade og puttede i munden. Tyggede det igennem, slugte det og lod derefter hendes tunge slikke det som stadig sad fast af. "Ja, men han virker nu ikke så kløgtig, så jeg regner med at jeg kan sno ham om min lille finger, og ikke skal gøre - noget for ham." hvis hun kunne undgå det, ville hun helst ikke tage ham med i sin seng. Alt omkring ham, var så utiltrækkende for en kvinde som Kaatima. Det var ikke fordi, at den ældre kvinde ikke kunne se skønheden i mænd, eller havde lyst til at være sammen med dem. Men de skulle være, ekstraordinære, hvis de skulle kunne fjerne hendes fokus fra hendes kvindelige elsker. 
"Men nok om det, det var ikke det som vores aften skulle fokusere på!" sagde hun med et lille grin, som hun rejste sig op og stillede sig bag den blonde kvinde. De slanke fingre der lukkede sig omkring hendes skulder og nakke, og lige så stille begyndte at massere dem.
"Så hvordan ser dine planer ud for den næste uge, og hvordan vil du få mig passet ind - så meget som muligt?" de sidste ord af sætningen sagde hun, som hendes læber var lige ved Miras øre.
Mirabelle de Pompadour

Mirabelle de Pompadour

Major i Dragens Brigade

Retmæssig Dum

Race / Nordfolk

Lokation / Dianthos

Alder / 37 år

Højde / 175 cm

Helli 25.09.2020 14:28
Hvor Kaatima måske godt kunne se skønheden i mænd havde Mirabelle altid haft det væsentlig sværere. Hun havde aldrig set det tiltrækkende, og tankeno m at tage en med i seng, var væmmelig i sig selv. Da hun var yngre havde hun prøvet at gemme den del væk, men nu om dage var hun mere afklaret med det. Med mindre der kom en stor omvæltning i hendes liv, så havde hun ikke noget imod at blive gammeljomfru i mændenes øjne.
”Han lyder forfærdelig,” var derfor også ordene der slap ud af hendes mund. Hun vidste dog ikke hvordan hun skulle have det med at Kaatima skulle giftes. Hun havde aldrig været med en gift kvinde, i hvert fald ikke hvis hun kunne lade vær, fordi det var noget værre rod, men det her var Kaatima.

Måske havde hun ret i at de blot skulle glemme alt om det, især som det var nemt, da hænderne fandt hendes skuldre, og hun smeltede lidt ind i de bløde hænder. ”Vi kan tage det senere,” endte Mirabelle derfor også med at sige, for hun ville gerne nyde tiden med Kaatima. Et lille behageligt gys gik igennem hende, som ordene kom nærmere hendes ører. ”Jeg vil blive nødt til at tjekke min kalender, og måske aflyse en ting eller to, men.... jeg er sikker på at jeg kan få klemmet dig ind en... passende mængde.” Måske lidt mere end passende, men hvor ville Mirabelle gerne bruge tid med den anden prinsesse. På den ene og anden måde. 
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Lux , Echo
Lige nu: 2 | I dag: 12