Jinx 16.07.2020 18:08

Generelt søgning, for både plots og tråde.
~Nuværende & Efterfølgende Karakterer~
Søgningen holdes opdateret, hvis der måtte være idéer eller andet til nogle af mine
andre karakterer, som jeg ikke søger til, så smid en pm afsted så finder vi ud ad noget ;)
Lad os starte!
Amy
Beskriv hende: Hun er bandemedlem af banden Kragerne, lever livet som kriminel, regler er noget der ikke eksisterer i hendes hoved. Med hende er det ja, eller nej men aldrig måske. Imødekommende overfor alle men det kan vende hurtigere end, hvad man regner med. God til at traumatisere dyr - Har kaldt en tiger/løve for kat. Kendt for at have ben i næsen, og for at være meget anderledes end andre kvinder.
Hvad jeg søger til hende:
-Bandemedlemmer
- Rivaler
- Kærlighedsinteresse
- Problemer/udfordringer
- Andre bander/klaner/grupper

Bailey
Beskriv hende: Bailey elsker(virkelig elsker) blomster, og kaldes også for blomster pigen. Hun er utrolig sød, hjælpsom og imødekommende overfor alt og alle. For det meste altid glad, og positiv. Hun er en omvandrende solstråle, og nyder at se andre have det godt. Er så naiv, og kærlig at det tit kan koste hende livet, og give hende store problemer, og få hende til at havne i dårlige situationer.
- Venner
- Den store kærlighed
- En udfordring
- Godhjertede personer
- Modsætninger

Costas(Nyeste kød til samlingen thehehe)
Beskriv ham: Charmerende det ene øjeblik, fraværende det næste. Skifter hurtig karakter/personlighed i forhold til hvem han er sammen med. En omvandrende bog, med et dårlig rygte/ry. Har nærmest lavet det meste indenfor kriminalitet. Eftersøgt for en masse ting, direkte, ærlig - Har intet problem med at sige tingene som de er, også selvom folk måske blive stødt eller sure over det.
Hvad jeg søger til ham:
- Problemer
- Opgaver/missioner
- Eftersøgte (som han selv er)
- Kriminalitet (endnu mere af det)
- Udfordringer
- Dybere plots

Lilith
Beskriv hende: Lilith ved man aldrig, hvor man har henne, fordi hun er lidt over det hele, og fordi hun er så mystisk som hun er. Man ønsker ikke at mærke hendes ondskab, eller at lægge sig ud med hende. Murizz er hendes slave, som deles med Deavás i øjeblikket. Uønskede ting sker tit med hende, om man vil eller ej. Hun har sammen med Deavás(imod hans vilje) et afkom/søn ved navn Mizech - Levende. Hun elsker og nyder at se andre lide, og har intet imod at være forførende, charmerende hvis det giver hende en masse fordele.
- Fjender
- Kaos/ballade
- Flirts (mænd og kvinder)
- Bekendtskaber
- Folk at arbejde sammen med
- Personer der kender til hendes søn Mizech
Krystallandet