Bandemedlem søger friske folk

Jinx

Jinx

3261
karakterer

Jinx 12.05.2020 18:49
Woops! Goddag alle dejlige kl mennesker!
hvis i er mennesker XD 

Med nyt kød til min samling, vil jeg rigtig gerne igang med hende, så derfor kommer der lige en flot søgning her. I er selvfølgelig også velkommen til at fange mig over discord, eller over en pm besked eller alle andre steder der lige er mulige :b 
Til jer som ikke har tjekket hende ud, for jeg ved der er nogle der har, så er hendes profil her:
Amy profil

Det jeg ved jeg søger til hende er:
- Bandelederen
- Bandemedlemmer (ikke kun fra banden hun er medlem af, men generelt bandemedlemmer)
- Rivaler/Fjender
- Andre kriminelle, tyve (race er ligemeget) 
- Bekendtskaber/venskaber
- Udfordringer, Problemer
- Eks kærester (hun har været sammen med mange af de forkerte typer) De kan enten dukke op, for at gøre livet surt for hende, eller noget helt andet

Evt andet:
- Hendes bror Tony som flere gange har prøvet at så hende ihjel, han arbejder som lejemorder og smed
- En mulig kærlighedsinteresse, selvom hun holder alt der hedder følelser væk, fordi hun mener de gør en svag
- Andre grupper, klaner, organisationer hun kan få noget viden fra, og omkring. Mest for at lære noget om noget andet end banden hun er medlem, og få et indblik i noget andet.

Udover det er jeg åben, for nærmest alt ^^ 

Granny

Granny

Do your worst - always

2203
karakterer

Granny 12.05.2020 18:50
Pax kan snilt være hendes bandeleder. No problemo, hvis det har interesse. :-)
Jinx

Jinx

3261
karakterer

Jinx 12.05.2020 18:53
Granny skrev:
Pax kan snilt være hendes bandeleder. No problemo, hvis det har interesse. :-)

En super oplagt idé! jeg er helt sikkert frisk på det, og det har helt klart interesse :-) 

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Lux
Lige nu: 1 | I dag: 9