Psyko-Chaunce søger legekammerater

Granny

Granny

Do your worst - always

2203
posts
3
karakterer

Granny 06.05.2020 11:18
Yo!

Jeg søger med lys og lygte plots/tråde til Chaunce Lochtree, som er en psykopatisk halvdæmon med et voldsomt temperament – jeg ville gerne sige, at han inderst inde har hjertet på det rette sted, men det er simpelthen ikke tilfældet. Jeg smider et link til hans profil her i dette oplæg, men lige en kort opsummering:

Chaunce er ene del af et magisk potent tvillingepar og hans magi har sin kilde i Mørket.
De er 23 år gamle og tilhøre en adelig slægt, der i manges øjne (specielt Lyset) er skingrende sindssyge.
Chaunce er temperamentsfuld, racistisk, loyal som et siv i vinden og har kun varme følelser for sin tvillingesøster Pleasance.
Han er generelt ret mobil, så han kan befinde sig (næsten) overalt.

Jeg tænker, at det kunne være fedt med noget plot omkring fjender/bekendte (det kan være andre dæmoner, mennesker eller den smukke skovelver) – men også folk af lignende statur som ham selv, så jeg eventuelt kan udforske hans mere menneskelige side. Jeg er åben for alt, og fordi Chaunce er… Chaunce, så er jeg med på den værste!

Link til profil
Alianne_

Alianne_

The Word Mind

3553
posts
10
karakterer

Alianne_ 06.05.2020 11:31
Hvad med at møde den ene halvdel af et lige så skingrende sindssygt tvillingepar? ;) *peger over på Sidka*
Granny

Granny

Do your worst - always

2203
posts
3
karakterer

Granny 06.05.2020 11:34
Alianne_ skrev:
Hvad med at møde den ene halvdel af et lige så skingrende sindssygt tvillingepar? ;) *peger over på Sidka*


Bare JA! Ja, ja, ja, ja! Jeg er så game. Jeg smider dig en PM! 
Fnuggie

Fnuggie

Lord of Fluff

3089
posts
11
karakterer

Fnuggie 06.05.2020 11:56
UUUUUUUh!! Jeg har en ide! Måske! Jeg ved det ikke.
Hvad nu hvis han er så skigrende sindsyg at han får James til at få øjnene op for mørket. Han er alligevel så ødelagt, og jeg vil gerne have en som giver ham et los i røven over til den mørke side. Han er måske lidt misforstået, men han har været så meget igennem at han sagtens kunne passe ind til mørket på den ene eller den anden måde
Granny

Granny

Do your worst - always

2203
posts
3
karakterer

Granny 06.05.2020 12:06
Fnuggie skrev:
UUUUUUUh!! Jeg har en ide! Måske! Jeg ved det ikke.
Hvad nu hvis han er så skigrende sindsyg at han får James til at få øjnene op for mørket. Han er alligevel så ødelagt, og jeg vil gerne have en som giver ham et los i røven over til den mørke side. Han er måske lidt misforstået, men han har været så meget igennem at han sagtens kunne passe ind til mørket på den ene eller den anden måde


Jeg er mega game på, at udforske den her mulighed! Chaunce er ikke noget geni, men han er heller ikke dum, så det kunne være fedt at spille! 

Jeg sender dig lige en PM. :b 
Kulina

Kulina

Altid Klar På Flere Tråde :P

90
posts
3
karakterer

Kulina 09.05.2020 22:18
Hvis en nyligt genfødt (2år siden) engel der er ualmindeligt naiv kunne friste så har jeg en helt frisk en som jeg gerne sender ud og lege ;) 
Granny

Granny

Do your worst - always

2203
posts
3
karakterer

Granny 09.05.2020 22:24
Kulina skrev:
Hvis en nyligt genfødt (2år siden) engel der er ualmindeligt naiv kunne friste så har jeg en helt frisk en som jeg gerne sender ud og lege ;) 


DET ER MEGA FRISTENDE! Jeg sender dig en PM ;-) 


Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Helli , Blæksprutten, Muri , Krystal , Venus , Alianne_
Lige nu: 6 | I dag: 11