Valkyrie

250
karakterer

Valkyrie 20.05.2019 15:39

P R O F I L E N

Jeg søger nogle at tråde med
Det jeg leder efter er nærmest alt xD

- HIM - 
En der muligvis har knust hendes hjerte, med vilje eller ved et uheld.

- Ejeren - 
For mange år siden, blev Valkyrie bortført fra sit hjem, enten fordi at hun skulle sælges i Handelsbyen Balzera, eller fordi der måske var en der havde et godt øje til hende og ville eje hende, dog døde hun på vejen og blev efterladt, men endte med at genopstå, så der kunne måske være noget spil der, med at personen ser hende eller hør om denne optrædende aeriel danser med engle vinger og gyldne fjer ender og måske får hende kidnappet og bragt til sig, for så at opdage, at det var hende man havde prøvet at få for flere år siden ( ca 50 år or some ), hvilket betyder personen helst skal være af en race der ikke bliver ældre, men kan dog også godt være en ældre person. 

Der er mange muligheder at tag fra og jeg er åben for de fleste :D

- Tortur - 
Måske en der ser sig ondt på hende eller ender med at torturer hende?

- Kidnapning - 
En der ønsker at eje hende?, kidnappe hende?, måske få hende til at optræde for sig eller for andre

- Romantik - 
Åben for mange ting her
Flirts
Eks´er
Nogle hun måske er stukket af fra eller har hjerter hun måske har knust?
One night stands?

- Venskaber -
Folk hun muligvis har mødt på sine utallige rejser?

- Fjender -
Nogle der har set sig ondt på hende?

- Tyveri -
En hun har stjålet fra, eller måske er blevet sendt efter hende?

- Halvbroderen - 
Så hendes far har altid været ukendt for hende,
men inden hun blev fjernet fra sin mor, modtog de et brev
hvor broderen havde skrevet til Valkyrie, fordi han havde hørt om hende, fra sin far.

Faren var menneske, men kan dog være blevet et væsen senere hen ( hvilket et ligegyldigt ) 
Så her er der muligvis også en ting at kunne spille på?, at man er hendes halvbror?.
( Hun bærer stadig brevet med hans navn på, efter alle disse år )
- Det bedst at denne person er en race, der har kunnet leve i flere år, eftersom Valkyrie har levet længe som engel. 

Nyxx

Nyxx

The Angery Pancake

2721
karakterer

Nyxx 20.05.2019 20:52
Heartbreak:
-Kunne være Mannie, dengang han var ung, inden han fandt sammen med Aliana...

- Kunne også være Esteban, inden han blev til May's kæledyr xD

Ejer:
Kommer helt an på om det er en god eller ond..
-Den neutrale, Amira hunher adelig vampyr og har en kæmpe herregård, hvor hun huser andre vampyrer.. Hun er super venlig (Spørg Hobbit)

-Den onde, han er ikke kommet ud endnu...

Tortur:
-Eretreya, hun er selv engel, men er med i mørkets hær og er temmelig voldsk og elsker st se andre lide.

-Damien, dæmon der har udseende som en ulv og med horn. Han er også en del af mørkets hær og en mega cunt.

-Anthony... varulv, fucking psykose.. Det er hvad der kan siges

-Kahn, blanding mellem halvdyr(slange) og ørkenelver.. Kan være en led skid.. Han ville sikkert teste noget af hans gift på hende.

Kidnapning:
-Kahn, (se før nævnte)<3

Romantik:
Har ikke nogle af de "unge" Der er ledige.... men hvis hun vil have en Daddy type...

-Atreyu, adelig vampyr og pirat... Elsker kvinder, sit skib og sin "datter". Ganske sød og rar, passioneret mand.

-Matthew, dæmon, har lidt med alkohol... bor ikke det samme sted fast.

Rejse:
-Matthew, han rejser ALTID

-Kida, hun er Nordfolk og kunne godt bruge at komme lidt ud fra hendes stamme, som er ved at tvinge hende i ægteskab...

Fjender:
-Eretreya, (se før nævnt info om hende)

Tyveri og bror er jeg blank^^ da jeg ikke har et menneske eller noget der før var ^^
Karen

Karen

KL-hepper

1893
karakterer

Karen 21.05.2019 08:20
*Rækker ivrigt hånden op* Uh! Uh! Jeg vil også være med!

- Lykke kunne dække både tortur, kidnapning og fjender (jeg tænker ikke, at ens kidnapper er ens ven, med mindre der da er tale om Stockholm-syndrom xD).

- Shinji kan (åbenlyst) gå ind under romance og måske et tidligere venskab? Just a thought :3

- Depending on, hvor hun befinder sig henne oftest, kunne Alicia, Neesja og Sensō være enten bekendtskab eller venskab ^_^

- Hvis hun har stjålet, og der er nogle, der har udlovet penge for at fange hende (både lovligt og ulovligt), kunne Thalanil være taget efter hende?

Det er lige de steder, hvor jeg ser mine karakterer passe bedst ind. Hvis du har andre idéer (hvad enten de er spontane eller ej), er jeg altid game ^^

- Karanu

Valkyrie

250
karakterer

Valkyrie 22.05.2019 18:55
- Skriver lige til jer :) 
Men tusind tak fordi i gerne vil emne med mig/min karakter ^W^

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Lux