Oversigt over "special racer"

Helli

Helli

Grovgoplen

9810
karakterer

Helli 26.09.2018 18:22
Jeg synes efterhånden at der er kommet ret mange special racer til KL (så kan man diskutere hvor mange, mange egentlig er xD), og synes godt det kan være lidt synd at de sådan set er lidt gemt væk.

Mit forslag lyder derfor på at vi får en oversigt... et eller andet sted, med især dem der har lavet en god solid racebeskrivelse, som hvis folk gerne vil have at andre også skulle have mulighed for at bruge det arbejde der allerede er blevet lagt i det. Det ville også mindre risikoen for at to racer ville ende med samme navn men vidt forskellige beskrivelser.

Det kan selvfølgelig godt være at det kun er mig der synes at det kunne være lidt rart. Selv ville jeg f.eks. ikke have noget imod at andre lavede en til den djinn race jeg har skrevet op, men samtidig så føler jeg ikke at der muligvis er nok interesse for racen til at den kunne blive oprettet som en officiel race.
På den anden side er jeg dog ikke specielt interessede i at Purnimas (min natteånd) race skal være udbredt så folk kan oprette det, så det er også et spørgsmål om at det skal kun være de racer som folk har lyst til at.... "dele ud af".

Folk må meget gerne dele deres tanker om det xD

Nyxx

Nyxx

The Angery Pancake

2721
karakterer

Nyxx 26.09.2018 18:24
Kunne være ret fedt, for måske var der en af special racerne man selv ville spille, med accept fra "ejeren" :)
Helli

Helli

Grovgoplen

9810
karakterer

Helli 26.09.2018 18:27
Præcist! Eller hvis man nu har en ide til en race en anden allerede ahr skrevet, så kan man jo lige tjekke hvad der allerede er blevet lavet! 

Krystal

Krystal

Skaberinden

5944
karakterer

Krystal 26.09.2018 18:32
Det lyder ikke som en dårlig idé :)
Tænker du, at det skulle ligge under racebeskrivelserne?
~ Krys ~

Helli

Helli

Grovgoplen

9810
karakterer

Helli 26.09.2018 18:34
Måske? I hvert fald et sted hvor vi ligeså stille kunne tilføje nye, som nye blev... ja tilføjet xD. Måske lidt i samme retning som vores gamle racebeskrivelser lå, i en lang tråd, og så lige links i første indlæg over hvad vi havde liggende?

Dragonflower

Dragonflower

Drama Llama

3294
karakterer

Dragonflower 26.09.2018 20:58
Kunne være en god ide, om ikke andet så vi ikke ender med 3 forskellige varianter af den samme special race!
Det skal gøre ondt, før det gør plot!
Venus

Venus

Den Ottearmede Buksetyv

2333
karakterer

Venus 26.09.2018 21:06
God idé, synes jeg!

Vi har også efterhånden nok info til at lave er helt lille leksikon :P
Krystal

Krystal

Skaberinden