Torturmesteren er født!

Jinx

Jinx

3261
karakterer

Jinx 16.04.2018 15:25
AZAIC BLANC CORTEZ!!

OBS: Lidt indlæg kan forekomme!

Hvis nogen er nysgerrige, eller tørster efter at tjekke ham nærmere ud, er der her et link til hans profil

https://krystallandet.dk/characterprofile.php?id=4930

Og nu vil jeg besvare alle de spørgsmål i sikkert sidder inde med, eller tænker og gerne vil vide *naughty look*

->Hvad søger du til ham: Tråde om det er med plot, uden, random, så er det ligemeget bare nogle tråde, så jeg kan få ham igang, and that stuff

->Kan man aftale plot, ideer, muligheder til ham: Kan man sagtens!, plots er jeg altid frisk på, det samme med ideer og muligheder, ja hvad der måtte være, hvis der er noget du tænker kunne være fedt, så send mig en besked, eller kommenterer på det her *lille lokkende smil*

->Kan man finde ham andre steder end fangekælderen på Kzar Dûn: Han holder primært til i fangekælderen som den rang og status han har som torturmester, han er bosat i beboelsesfløjen. Dog kan han sikkert godt efterlade hans post sjældent, og når der ikke er nogle fanger der skal straffes, og det kan hænde at han skal udforske steder, for at få mere inspiration til hans totur metoder, og midler. Det kan også ske at han får lysten til at handle ind i form af redskaber han kan bruge i fangekælderen, på hans arbejde. Men hør mig omkring det, så finder vi ud af det, hvordan og hvorledes

->Hvad med relationer til ham: Altså søger primært pt ikke rigtigt noget bestemt til ham, eftersom Azaic ikke er god til at holde på en kvinde, han er ikke god til alt der handler om forhold, og tilknytning, og han er generelt nok mere typen der holder sig for sig selv. Det sker så sommetider at han aldrig er alene, som han måske foretrækker, især at være alene med hans ofre, fanger der skal straffes, trofaste slanger Zith & Zap. Men i forhold til Azaic er der helt klart nogle muligheder, ideer, som man kan aftale, og finde ud af, så det kan være du kan komme med en relation til ham, som kunne være fed, og interessant(Igen kontakt mig, hvis det er, så finder vi ud af det, nærmere og hvordan og hvorledes)

->Er der mere jeg skal vide om torturmesteren: Det meste kan du finde på hans profil, så jeg ikke laver en alt for stor roman ud af det hele omkring ham. Han er torturmester for Mørkets Hær og med god grund, hvilket man også kan læse noget om i hans baggrund. Så har Azaic to slanger Zith og Zap, en hugorm, og en kobra, han ses meget, sådan virkelig meget sjældent uden de to ved hans side, ellers mere viden kontakt mig, læs hans profil, tråd med ham og find ud af mere*lokkende blik og smil* 

Nyxx

Nyxx

The Angery Pancake

2721
karakterer

Nyxx 16.04.2018 17:11
Damien er game! De er trods alt begge to på borgen ;) 
Jinx

Jinx

3261
karakterer

Jinx 16.04.2018 18:15
Årh lækkert! lyder godt, og har du helt ret i ^^ 
Jinx

Jinx

3261
karakterer

Jinx 19.04.2018 19:12
*Kigger rundt* Andre der er interesseret i tråde med Hr. Azaic ? 8D
Karen

Karen

KL-hepper

1893
karakterer

Karen 19.04.2018 20:03
Jeg kunne godt smide Lykke til rådighed. Hun er kriger for mørkets hær, så mon ikke der er mulighed for at de mødes? :3
Jinx

Jinx

3261
karakterer

Jinx 20.04.2018 12:25
Super det lyder som en god idé ^^

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Lux
Lige nu: 1 | I dag: 9