Nyxx 27.09.2017 16:19
Nå... Jeg søger nogle tråde så her er der lidt info om de babyer jeg har der skal have lidt go i den!
En adelig vampyr kvinde der har gjort sit for at overleve i de 542 år hun har været vampyr. Hun har i flere hundrede år været beskytter af en coven, en flok vampyrer hun har samlet på en kæmpe herregård. Hun har en mand der følger hende i hælene, David(NPC) som er hendes første skabte, hun ser ham lidt som en søn, trods han uden tvivl vil have mere af hende. Noget nyt er at Amira har taget Phoenix under hendes vinger og beskytter hende som var hun en af sin egen slags.
~Plot ideer~
- Nye vampyrer der vil slutte sig til hende.
- Nye vampyrer der vil slutte sig til hende.
- Kærlighed, trods hun måske ikke virker til at ville.
Lindarynil er en blanding af en elver og en dæmon. Hun er yderst venlig til de fleste hun møder og der skal en del til før hun kommer op i det røde felt. Hun har en datter som for det meste bliver passet af en veninde (NPC) mens hun selv er ude og tage sig af dagens gøremål. Hun studerer drager.
~Plot ideer~
- En der vil være far til hendes datter, dette skal være et menneske og en mand (siger sig selv)
- Folk der vil tage med hende ud og finde drager.
- Venskaber
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Hvis ikke der er nogle af de to damer der lokker så kan du altid tjekke min profil, men disse to er uden tvivl dem der gerne må ske lidt på.
OBS!!!!
- Jeg er frisk på alt! så om du har en lille klam tanke om at banke en af dem til plukfisk, eller lummertråd, så er det fint med mig! Så længe min karakter ikke dør!

Krystallandet