Oppe på platformen..

Lainey Desélia

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 387 år

Højde / 172 cm

Darcie 08.03.2009 16:31
lainey vendte forvrænget sin krop omkring mod platformen, og lucia, med et smil og et hævet øjenbryn. hun rynkede næsen, idet hun fnøs.
"Har du et problem," hun holdt en kort pause. "latterlige tøs."
hendes stemme havde atter ikke forandret sig endnu, da hun kun var ved at blive forkølet. så meget forandring var der ikke, overhovedet. laineys korslagte arme var dækket fra top til tå af den kæmpe jakke hun havde på, som gjorde at hun så mindre ud end hun var. selv hendes hænder var dækket af de lange ærmer af brunt stof. lainey så lidt væk, med et intetsigende blik.
Lainey Pfalz Desélia ~ Blaze.

Well, billedet er fundet på deviantart x) Bruger: samanthaGrobbel.
Lainey går rundt med et par blå bukser, en sort lang top, og en alt for stor frakke,
^.= Call me blaze.
http://i39.tinypic.com/143ddn8.jpg <-- Lainey&Demos, tegnet af moi,
Dont try playing nice to me, cause i still dont like you, ^W^

"I don't hate you.. I just don't like you ;3" ~ Lainey Pfalz Desélia.

Lucia Pascale

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Lokation / Toropolis Isla

Alder / 16 år

Højde / 170 cm

Lucia Pascale 08.03.2009 16:37
Hun hævede i det samme det ene øjenbryn, da hun bemærkede hendes stemme ikke havde forandret sig. Et sug af skuffelse løb igennem hende, men hun bevarede facaden og rettede trodsigt ryggen. Hun lod en lok af sit mørke hår glide om bag øret, så den ikke irriterede hende mere, ihvertfald ikke i øjeblikket, nu hvor vinden var aftaget lidt.
,,mmh, det har jeg." svarede hun overlegent, idet hun skævede mod Lainey. Kunne det irriterende pigebarn da ikke også bare forsvinde herfra? Selvom Lainey så væk, så fjernede Lucia ikke blikket fra hende. Hun ville være sikker på, at hun ike prøvede på noget. og i så fald, at Lucia havde gennemskuet det, så.
Lucia Lea Pascale.

billedet er fra deviantart, lavet af ReEjKa.
avataren er lavet af Alwyn - nu tilhørende Ritilus Taurus klanen!

Lainey Desélia

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 387 år

Højde / 172 cm

Darcie 08.03.2009 16:42
(Geh, lige et spørgsmål. har lucia noget metal på sig? en halskæde måske? xD)

Lainey går rundt med et par blå bukser, en sort lang top, og en alt for stor frakke,
^.= Call me blaze.

Lucia Pascale

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Alder / 16 år

Højde / 170 cm

Lucia Pascale 08.03.2009 16:42
( uhm, nej. :3 det tror jeg ikke.. hun har ikke nogen halskæde eller armbånd på sig. owo )
Lucia Lea Pascale.

Lainey Desélia

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 387 år

Højde / 172 cm

Darcie 08.03.2009 16:49
( god damn. TT^TT )

"Sikke en skam," sarkasmen kunne hurtigt tydes i hendes tonefald, og hendes blik blev ligeledes kynisk og koldt.
dog så hun stadig fjernt og fraværende væk fra lucia. hun strøg atter en lok om bag øret i en forhastet bevægelse. hun tog det dog roligt, og så bare på træerne, som omridsede platformen i sig selv.

^.= Call me blaze.

Lucia Pascale

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Alder / 16 år

Højde / 170 cm

Lucia Pascale 08.03.2009 16:55
Lucia himlede ubeslutsomt med øjnene, idet hun lagde armene over kors og lagde vægten over på det ene ben. Hun skulle ikke komme her og tro at hun var noget, for i dette selskab lå hun langt under bunden. Hun hævede let det ene øjenbryn og trak en enkelt gang på skuldrene. Hun besvarede blot hendes kyniske og desuden kolde blikke, da de blev sendt imod hende.
,,jeg håber virkelig for dig at du har andet at bruge tiden på, end at irritere folk." lød det roligt fra hende, mens hun afventede hendes reaktion. Hun lod et koldt, men betragtende blik glide hen på Lainey. Hun gad i det hele taget ikke spilde hendes tid på åndssvage tøser som hende.
Lucia Lea Pascale.

Lainey Desélia

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 387 år

Højde / 172 cm

Darcie 08.03.2009 17:03
hendes blik ændres ikke det mindste.
"bliv du bare ved med det, trunte," sagde hun blot besvarende. lainey var ligeglad med hvad andre tænkte om hende, og havde ikke tænkt sig at tage sig af andres meninger. især ikke hendes. hun måtte for laineys skyld, gerne hade hende af helvede hende, og hun ville stadig være ligeglad. hvad ragede det enlig også hende, hvad hun foretog sig? tsk, hun burde passe sig selv og sin lille rotte. gud, hvor lainey i grunden også hadede rotter. men godt det samme.
"hng," hun overvejede stærkt at gå. for hvorfor skulle hu overhovedet blive her? det var der sådan set ingen grund til. men på den anden side, så nød hun at irritere pigebarnet så inderligt meget.

^.= Call me blaze.

Lucia Pascale

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Alder / 16 år

Højde / 170 cm

Lucia Pascale 08.03.2009 17:11
Lucia fnøs kort af Lainey, før hun trak sig et enkelt skridt tilbage og kastede et kort blik på Aleksander. Den pige var dog også ufattelig irriterende, faktisk så meget, at hun overvejede at vende tilbage til borgen. Måske var det også pga. det nærmere nederlag hun havde lidt overfor hende, og hun var ikke i humør til at kæmpe lige i øjeblikket. hun vendte afvisende ryggen til Lainey, mens hun gav sig til at pille ved en af sine lokker, bare for at have noget at give sig til, så hun også slippede for at se hendes irriterende ansigt indenfor sin synsvinkel. Hun svarede hende ikke, men hævede blot ansigtet en smule, så hun virkede mere overlegen.
Lucia Lea Pascale.

Lainey Desélia

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 387 år

Højde / 172 cm

Darcie 08.03.2009 17:18
et smil kunne ses på laineys læber, idet lucia vendte hende ryggen til.
"Når, men jeg skrider," hendes blik hvilte kort på pigen. "jeg kan ikke se grund til at blive her, hvis du alligevel ikke har noget bedre at sige," hun sukkede kort, med en rysten på hovedet og et hævet øjenbryn.
hendes blik endte så ikke lang tid efter på himlen, som var lettere overfyldt af skyer. hun kunne så langsomt mærke små regndråber ramme hendes hår og hendes hånd, som hun havde stukket frem for sig. kraft helvede, nu regnede det fandme også!? hun vrissede kort, og vrængede næsen, før hun sendte et hævet blik til lucia, og vendte om, i en hurtigt gang.
"forbandede, forpulede, åndsvage, latterlige lorte vejr," kom det tvært fra hende idet hendes skikkelse forsvandt ind mellem de mange træer.

Out. (arg, undskyld OO' men må smutte.)

^.= Call me blaze.

Lucia Pascale

Krystalisianer

Kaotisk Neutral

Race / Menneske

Alder / 16 år

Højde / 170 cm

Lucia Pascale 08.03.2009 17:21
Lucia så efter hende med et lille smil spillende i mundvigen. Derefter vendte hun opmærksomheden mod Aleksander, hvis spidse tænder bare var blottet i et skævt smil. Hun sendte ham et lettere koldt blik, og han var ikke i tvivl om, at hun bedte ham ikke sige et ord. Derefter forsvandt de sammen ind i skoven, og hen imod borgen.
Lucia Lea Pascale.

Flying Bird

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 22 år

Højde / 170 cm

Illusiane 14.03.2009 20:11
Da ildpilene flænger himlen, udstøder hun et lille skrig, og krymper sig. Da Dorthea i rædsel løber væk, rejser hun sig brat op.

"Beklager, men jeg må afsted. det var nogle skønne malerier" siger hun, og smiler, men koppen falder til jorden, og smadres i tusinde stykker, da endnu en flammende pil flænger luften. et kraftigt lysskær omfavner hende, hendes silhouet forandrer sig, og lidt efter flyver hun bort som en stor, grøn smaragdgrøn fugl, for at sikre sig at Dorthea ikke kommer til skade..

//OUT
Give me your heart, and you know I will hold it forever...

dette billede er nuppet fra photobucket
har jordevner dvs, har evnen til at styre naturen
kan forvandle sig til en grøn fugl; størrelse kan variere.
Chinaza Ngozi

Chinaza Ngozi

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 5464 år

Højde / 210 cm

George 16.08.2009 23:44
Chinasa kommer slæbende på Valentin. Det er lykkedes dem at slippe væk, og hun presser på for at få Valentin til at kravle op på platformen.
"Skynd dig; vi er næsten i sikkerhed!" siger hun skyndsomt og ser sig over skulderen ind i mørket, som om hun kunne skue gennm det og se, hvor Morgoth og hans hæslige monster af en følgesvend befandt sig.

Valentin Tiblis

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 164 cm

Damia 16.08.2009 23:49
Valentin må bruge al den kræft han har tilbage på at komme op på platformen. Han tager fat i kanten og får skubbet sig op. Han ruller om på ryggen og stirrer op i den mørke nattehimmel. Solen er forsvundet og en masse stjerner tændes på det sorte lærrede over dem.
"Wiii!,, udbryder han triumferende og slår en knytnæve i luften, "Vi klarede den... ha!,, han sukker og armen falder sløvt ned igen.
Chinaza Ngozi

Chinaza Ngozi

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 5464 år

Højde / 210 cm

George 16.08.2009 23:53
Hun er lynhurtigt oppe ved ham. Hun spejder ud i natten med et alvorligt udtryk i et stykke tid, før hun sukker.
"Der er ingen efter os," siger hun stille og ser mod ham med et lille smil. "Undskyld, hvis jeg trak dig med for hurtigt ... Og tak fordi du reddede mig," siger hun varmt. Hun sætter sig lidt bedre til rette; retter lidt på skørtet, der er blevet yderligere flosset af den hastige tur gennem Mørkets Skovs krat. Hun trækker hurtigt fingrene gennem sit lange hår og ordner de hårsrtå, der var kommet i uorden under deres flugt.

Valentin Tiblis

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 164 cm

Damia 17.08.2009 00:00
Valentin kæmper sig op på albuerne og puster til en krølle, der hænger og danser nedover hans solbrune ansigt.
"Trak mig for hurtig? Hvad mener du, jeg er da let på tå, hurtig som et rådyr, jeg kunne sagtens følge med,, Valentin vrider grimasse, da han ser tilbage på deres flugt, og alle de gange han faldt over sine egne ben og endte med at få ansigt begravet i skovbunden. Han reder en kvist ud af sit hår og et par blade.

Han smiler sit blændende hvide smil til hende, "Det var så lidt,,
Chinaza Ngozi

Chinaza Ngozi

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 5464 år

Højde / 210 cm

George 17.08.2009 00:02
Hun ler stille og slapper en smule mere af. Hendes mave knurrer svagt, men hun lader som om, hun ikke hører den. Hun er vant til at være sulten. Det er i alt fald ikke for ingenting, hun ikke vejer mere end hun gør.
"Du er en spændende person, ved du godt det?" spørger hun for at fjerne opmærksomheden fra sin sult.

Valentin Tiblis

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 164 cm

Damia 17.08.2009 00:06
Valentin undertrykke en træng til at bryde ud i latter, da hendes mave taler for sig selv.
"Spændene? Måske mere uheldig... mit uheld gør mig interessant,, konstatere han og tilføjer en tvær grimasse. Han gaber højt og ser drømmende op på den vidtstrakte himmel, hvor stjerneskud galoperede som vilde heste over store sletter.
"Og du er meget hemmelighedsfuld, ved du godt det?,, han ser drillende på hende og blinker.
Chinaza Ngozi

Chinaza Ngozi

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 5464 år

Højde / 210 cm

George 17.08.2009 00:09
Hun forsøger at se ned, da han lader sin sidste kommentar falde, men kan ikke. Hun bliver fanget af hans øjne og sidder blot og betragter ham.
"Nogen gange er hemmeligheder gode," siger hun i en let tone, der slet ikke passer til den alvor, hun får lagt i ordene. "Og det er ikke dit uheld, der gør dig spændende, men din måde at være på; din måde at reagere på ..."

Valentin Tiblis

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 16 år

Højde / 164 cm

Damia 17.08.2009 00:27
"Ja, hvis de bringer ulykke over folk, men så slemme kan dine hemmeligheder ikke være,, siger han blidt og lader blikket falde på hende. Han kan ikke se sig mæt på hende. Det lange, kulsorte hår og hendes kønne ansigtstræk. Valentin tvinger blikket væk fra hende og stirrer længselsfuldt op på himlen, for ikke at Chinaza skal føle ubehag ved hans intense blikke.
Han spidser læberne, "reagere? Hvis det var den måde jeg redde dig på, så må jeg ærligt indrømme, at hvis det skulle være rigtigt, så havde jeg kravlet væk i et hul eller flygtet væk ligesom hr. blåmand. Jeg er ikke så modig endda. Ikke ligesom min søster, Chi,, siger han med en næsten lydløs stemme.
Chinaza Ngozi

Chinaza Ngozi

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 5464 år

Højde / 210 cm

George 17.08.2009 00:31
Hun forholder sig tavs, mens han taler, og vælger at reagere på hans sidste ord. Hun lægger forsigtigt en hånd over hans.
"Ligner jeg typen, der falder for en, bare fordi han redder mit liv?" spørger hun sagte, men alvorligt. "Men ikke desto mindre, så gemte du dig faktisk ikke ..." Hun sukker stille og begynder forfra.
"Det, der gør dig spændende er måden du smiler på, måden du siger tingene på og hvad, du siger. Det er i dine svar, i dit glimt i øjet og i din nysgerrighed. Alt det, der deffinerer dig som et menneske," siger hun stille og smiler prøvende og temmeligt usikkert. Hvad end han troede om sig selv, så var hun sikker på, det ikke stemte overens med det billede, hun selv havde fået af ham.
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Mee
Lige nu: 1 | I dag: 0