Atropa Belladona

Atropa Belladona

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Alf

Lokation / Omrejsende

Alder / 39 år

Højde / 53 cm

Andy 06.01.2017 14:42
Atropa kiggede med store øjne på alt hun kunne mens hun gik stille ind. Hun satte sig ned ved Kulun og lagde sin hånd på sin mave der knurrede en smule. "Jeg tror det var godt vi gik da vi gjorde" sagde hun og fnes en smule. Hun sad ved den anden side af bordet så der var plads ved siden af Kulun, bare fordi hun ikke vidste om de to gøglere Kulun og Dimble måske ville sidde ved hinanden.
Atropa kiggede hen mod Kulun "Vælger du ik' også mad for mig? Jeg er ubeslutsom når det kommer til sådan noget." spurgte Atropa så. Hun havde før siddet på kroer og blot kigget på hvad man kunne købe af mad i en time før hun gav op og sagde hun ikke ville havde noget og gik frustreret ud pågrund af hendes ubeslutsomhed. Hun håbede derfor Kulun ville sige ja og vælge noget godt mad til hende.
Avataren er lavet af: Melanie Delon
Dimble

Dimble

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Speciel race

Lokation / Dianthos

Alder / 60 år

Højde / 90 cm

Dimsen 06.01.2017 14:51
Da Dimble så at der var en fri plads imellem Kulun og Atropa placerede han sig på den frie plads. Både fordi den var fri, men også fordi pladsen fik ham til at side imellem dem begge "Hvad skal vi så have?" Spurgte Dimble "Og havde kan man få?"°

Taktisk Fremrykning BAGUD!!!

Billedet er taget herfra [Link] 

Gimble, the iconic Gnome Bard from 3,5e

Kulun Embers

Kulun Embers

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 154 cm

Cam 06.01.2017 15:55
Kulun smilede til dem og kaldte en tjener hen til sig. En ung dreng med fregner og spidse elverører. 
"Hva så?" sagde han og smilede genert til Kulun.
"Hej Phillip! Du ved hvad jeg plejer at få, ikke?" sagde Kulun til drengen der nikkede og skrev ned på en lille lap papir. Derefter kiggede han op og kiggede kort på Dimble og Atropa.
"Hvad med dine venner?"
"Tjoooh..." sagde Kulun. "Kylling og kartofler til alfen, tror jeg." hun så på Atropa for at få et input om det var noget der kunne bruges, og så så hun på Dimble. 
"Jeg tror han vil have bedst af at få et menukort først."
Phillip skrev ned og hentede så et menukort til Dimble.

Kulun Embers ~ Halvdyr ~ Gøgler

Atropa Belladona

Atropa Belladona

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Alf

Lokation / Omrejsende

Alder / 39 år

Højde / 53 cm

Andy 06.01.2017 16:08
Atropa nikkede tilfreds da Kulun nævnte kylling og kartofler. Atropa var ikke kredsen, hun var bare virkelig dårlig til at tage sine egne valg og derfor var hun nød til at få andre til at vælge for hende. Hun så hen på drengen med de spidse øre som hed Phillip. "Det lyder dejligt" sagde hun med sin lille søde stemme og røde kinder. Hun så så hen på Dimble og ventede spændt på hvad han skulle havde. Det var ikke fordi hun havde tænkt sig at om bestemme sig, hun var bare virkelig nysgerrig.
Dimble

Dimble

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Speciel race

Lokation / Dianthos

Alder / 60 år

Højde / 90 cm

Dimsen 06.01.2017 16:20
Dimble kiggede menuen igennem. Der var mange gode ting lige fra bøf, andre former for kød, lidt fra havet, salat og grøntsager, brød og alt muligt andet. Dimble fortsatte med at kigge det igennem, men da han pludselig så at de havde æggekage blev han glad. Det havde han nemlig tit fået hjemme i sin egen landsby, men det der virkelig gjorde ham glad var at der ligesom i hans hjemby også var bacon strimler på. Dimbles tænder løb allerede i vand "Æggekagen" sagde han med en smugle savl der så småt titede frem fra mundviget "Jeg er nødt til at have æggekagen" Han rakte menukortet tilbage til Phillip. Kort efter vendte han sig mod Kulun "Hvad plejer du så at få?" spurgte han nysgerrigt når nu han vidste hvad de fik.

Kulun Embers

Kulun Embers

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 154 cm

Cam 06.01.2017 19:05
Kulun nikkede af Phullip da han gik, og så lænede hun sig tilbage i sæt sæde. Æggekagen var også god, det måtte hun give Dimble, godt valg.
Stedet var ikke travlt, men var heller ikke stille, da det var cirka en time efter den normale frokost tid. De fleste der var her spiste en sen frokost.
"Jeg får som regel salat, men der er et eller andet i en af deres salater som ikke er så godt for mig. På trods af det, så er det en god salat, så jeg skal have den salat uden det í."
Kulun trak sine fødder ind under sig og så på de to andre.
"Så hvad gør vi herfra?"

Atropa Belladona

Atropa Belladona

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Alf

Lokation / Omrejsende

Alder / 39 år

Højde / 53 cm

Andy 08.01.2017 14:25
Atropa sad bare og var stille mens hun legede lidt ved at sparke med hendes ben. Hun kiggede nysgerrigt rundt og ville egentligt gerne bare se hvad der skete i køkkenet så hun så blot mod døren Phillip havde forsvundet ud af og overvejede om hun måske skulle gå over og spørge om hun måtte gå derind og se med som maden blev lavet.
Men hun tænkte ikke på hvad Kulun og Dimble talte om, for hun sad endnu et nyt sted og skulle lige havde overblik over alt der var nær hende nu og var nyt.
Dimble

Dimble

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Speciel race

Lokation / Dianthos

Alder / 60 år

Højde / 90 cm

Dimsen 08.01.2017 16:08
Dimble kiggede på den fraværende Atropa uden at hun opdagede der og derefter tilbage på Kulun "tja" sagde han lavmælt "Atropa havde jo planer om at komme ind i lysets hær, så jeg tænker at vi skal støtte hende i beslutningen og være der når hun skal til optagelsesprøve eller hvad de nu gør inden de optager folk" Hans stemme var sænket for at Atropa fortsat skulle være fraværende og optaget af sine omgivelser. Han vidste ikke hvad Kulun ville sige til hans forslag, men han forstod hende ubemærket hvid hun ville være utilfreds.

Kulun Embers

Kulun Embers

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 154 cm

Cam 08.01.2017 21:19
Kulun nikkede og gjorde sig dermed enig med hvad Dimble sagde. Hvis Atropa ville være en lysets kriger så var det hendes valg og hendes liv.
Kuluns egne bekymringer måtte vente til en anden dag, da dette virkede til at være noget der var vigtigt for den lille alf. 
"Trods min bekymring, så er der farligere mål og drømme. Jeg tror hun klarer sig, men jo, lad os da støtte hende."
Nu kom maden. Kulun, der var meget sulten, gik bare om bord i sin salat. Hun så til siden for at tjekke op på Atropa og hendes mad.

Atropa Belladona

Atropa Belladona

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Alf

Lokation / Omrejsende

Alder / 39 år

Højde / 53 cm

Andy 10.04.2017 19:07
Atropa kiggede lidt bedrøvet på sin mad før hun begyndte at spise lidt. Hun var stille, men tænkte blot. Hun ønskede ikke lige nu at blive en del af Lysets Hær, for hun ville nyde tiden med Kulun og Dimble, for hun ville ikke miste dem som hun havde mistet alle dem før dem.
Hun spiste blot og håbede de andre ikke ville ligge mærke til hendes udsædvandelige stilhed, for tavsheden hun bragte var negativt stemt, og hun ønskede ikke at være den der bragte det til bords hos de andre.
Dimble

Dimble

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Speciel race

Lokation / Dianthos

Alder / 60 år

Højde / 90 cm

Dimsen 10.04.2017 19:45
Æggekagen havde næsten kun rørt bordet. Så kastede Dimble sig over maden som en glubsk ulv. Han var på ingen måde elegant imens han spiste og det ville heller ikke undre nogen hvis de andre kunder sendte dømmende blikke i retningen af Gnomen.

Dimble så dog ikke ud til at registrere noget som helst. Han var alt for travlt optaget med at få noget i maven.

Kulun Embers

Kulun Embers

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Halvdyr

Lokation / Dianthos

Alder / 19 år

Højde / 154 cm

Cam 10.04.2017 19:57
Bekymret tyggede Kulun på sine grønne blade og så på Atropa. Den lille alf var stille på en måde som Kulun ikke følte lå naturligt til hende.
Hun betvivlede at maden var dårlig og hun kunne ikke huske at hende selv eller Dimble havde sagt noget galt.
Med et lille nik i Atropas retning og en albue i siden på alfen sagde hun: "Atropa? Er alt i orden? Du blev så stille lige pludselig?"
Kulun håbede hun var okay. De havde haft en god dag syntes hun selv, de havde tjent ret godt, så hun så ikke en grund til at være nede.

Atropa Belladona

Atropa Belladona

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Alf

Lokation / Omrejsende

Alder / 39 år

Højde / 53 cm

Andy 13.04.2017 22:46
Atropa svarede ikke først. Hun prikkede bare lidt til maden, uden faktisk at spise særligt meget. Hun rejste sig pludseligt og så sørgmodigt mod Kulun og Dimble hvorefter hun så mod døren. "Jeg-..." bare tanken om at skulle sige at hendes drøm kunne vente var knusende, men sammentidig fyldt med glæde. "Jeg venter. Jeg kan ikke forlade jer. Ik' endnu." hun så mod Kulun som hun hoppede ind i hende og låste sine arme om hende i et kram "Jeg vil ikke miste jer allerede. Lysets hær kan vente en uge eller to til." sagde hun musestille som tåre trillede ned af den ellers altid glade alf.
Dimble

Dimble

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Speciel race

Lokation / Dianthos

Alder / 60 år

Højde / 90 cm

Dimsen 14.04.2017 00:56
Hændelsen der nu fandt sted var en kende uvand og pludselig for Dimble. Hvilket også fik ham til at stoppe med at spise. Han så hvorledes den lille alf låste sig fast om Kulun. Og samtidig hørte han hendes ord og så hvordan tårerne trillede ned af hendes kinder.

Dimbles mund var fyldt med æggekage, men han slugte det hurtigt, kiggede over med Kulun, der var omfavner af alfen og gav hurtigt den lille alf et kærligt klap på hovedet.

Dimble ville gerne gøre mere, men han havde ingen anelse om hvordan han skulle hjælpe alfen yderligere, så han måtte nøjes med at gøre de ting han kunne.

// Jeg er wasted, så indlægget bliver muligvis ikke optimalt...

Atropa Belladona

Atropa Belladona

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Alf

Lokation / Omrejsende

Alder / 39 år

Højde / 53 cm

Andy 31.05.2017 22:28