Chibi 14.05.2011 01:11
Flammerne i hendes øjne bludser dobbelt så meget op som før og hun ubryder et dæmonisk skrig. Hun strammer pisken om hans hånd, så de sylespidse pigge bore sig ind i hånden på ham, sammentidig med at hun letter fra jorden. Han kan umuligt få sin hånd fri igen før at piskens tag løsnes. "Du er færdig Achillius." Hvæser hun og lyder mere og mere dæmonisk i stemmen. Hun ved at han kan flyve, så hun forsøger at få pisken viklet mere om ham, ved at flyve om ham i cirkler. Hendes aura står i kraftige flammer og hvis man ikk er et ind væsen, er det MEGET varmt.
KraveKage 14.05.2011 01:16
ide smerten strømmer igennem hans hånd smiler han lidt selvom han godt kunne mærke det, han står stadig nede på jorden ide hun flyver rundt om ham, han ligger mærke til et træ lidt der fra han bruger den ene hånd til at hive træet op af jorden og sender lige imod satira, " mig død, tsk du ved vidst ikke helt hvem jeg er " Chibi 14.05.2011 01:22
"Ikk det?" Griner hun og vender blikket mod træet og vipper hovdet en smule på skå, hvor efter at træet går op i flammer og bludselig forsvinder ud i en sort sky. Hun strammer græbet om ham, da det lykkedes hende at vikle pisken om ham og ligger så hovdet til den anden side, hvorefter at det brændende træ dukker op ud af en anden sort sky bag ham og har en høj fart mod ham. "Men du ved vist ikk helt hvem du har med at gøre" Hun stammer grebet om ham så hårdt, at han burde få svært ved at trække vejret.
KraveKage 14.05.2011 01:29
ide han ser hvordan hun med let hed for træet til at ryge op i ild, ser han undrene på hende denne satira havde fået krafter på ny, men det slog ikke achillius ud, ide træet kommer imod ham bag fra når han lige at flytte træet men bliver dog ramt af bag enden lige i hovedet, han ryster lidt på hovedet og mærker hvordan hun strammer grebet om ham med pisken, achillius slår sine vinger ud så selv ikke pisken kan holde dem tilbage dog trænger de skabe pike igennem vingerne inden pisken løsnes, han står nu med vingerne helt ude så det vil næsten ligne at han var en engel sendt oppe fra, hans vinger lyser helt hvidt og de kunne næsten blinde en hvis man kiggede længe nok på dem, " nåhh ja måske " Chibi 14.05.2011 01:38
Hun stræmmer sine hænder sammen alt hvad hun kan af raserri og det resultere i at hun begynder at bløde fra hendes håndflader. "Gudebarn eller ej Ach, jeg skal nok knuse dit hjerte som du knuste mig" Hun løsner græbet i hænderne og sender kugler af sort magi efter ham. Ligepludselig ser hun helt forkert ud i hovdet og styrter mod floden af blod. Hun er mægtige krafter, men hendes form er stadig ny og ikk trænet ordenligt endnu og derfor har hun midstet bevistheden.
KraveKage 14.05.2011 01:42
han ser på hende og smiler men fjerner sig fra den sorte magi kugle, ide hun stikker af i hans øjne flyver han efter hende " hallo du hvor tror du at du skal hen" han løfter på til flere store sten og sender dem lige efter hende for at få hende til at sænke farten Chibi 14.05.2011 01:45
Du de magiske kugler nærmer sig ham, eksplodere de og ud kommer en flamme, som giver chockbølger der smadre stenene lige akurat før de rammer hende. Satira som intet ligger mærke til, styrter ned i floden og synker mod bunden.
KraveKage 14.05.2011 01:48
achillius stopper op i luften og smiler og lander få meter fra bredden " tsk tåbe " han sætter sig over på en sten og fryser sine sår til og ser blot over hvor satira forsvandt, han vidste ikke hvad hun lavede der nede men lige nu var han lidt ligeglad Chibi 14.05.2011 01:55
Hun ligger på bunden af floden i et par minutter og får en masse billeder igennem hovdet af hvad de to har haft sammen. Men da der dukker minder op som hun ikk kan lide, slå hun pludseligt øjnene op. Blodet har trukket ind i hendes krop og givet hende nye krafter. Hendes hvide øjne bliver blodrøde og hun smiler ondt. Blodet i søen begynder at syde og boble, som var det lava.
KraveKage 14.05.2011 01:58
achillius så interresant på søen da der begynde at ske ting " hmm...hvad nu " han sidder afslappet og afvente hendes næste træk achillius vidste at dette vil blive et hårdt møde med satira og det nok vil komme til stykke at han blev nød til at dræbe hende. Chibi 14.05.2011 02:07
Pludselig er det som om at floden går i udbrud. Kogende blod falder fra himlen og Satira dukker op midt i det hele. Hun svinger pegefingeren en gang og skaber derved tre tornadoer af ild som med en hurtig kraft bevæger sig mod Achillius. "Så nemt slipper du ikk din ....... player!" Hun hæver den anden arm op i luften og laver flere af de magiske sorte bombe kugler. Achillius er omringet og kan umuligt slippe der fra uden skræmmer.
KraveKage 14.05.2011 02:13
han smiler lidt til hende " det er fortid " ide ilden kommer imod ham smiler han endnu engang, han holder begge hans hænder ind kroppen og lidt efter lidt bliver hans krop til is og ild tornadorene påvirker ham ikke på nogen måde. " du skulle aldrig have undervuderet mig " achillius kunne ikke rigtig se hvordan han skulle skade hende "hmm...er du virkelig så såret inde i dit kolde hjerte" Chibi 14.05.2011 02:19
Satira som ikk er 100% ond endnu, stopper alt hun havde startet ved at svinge hånden ud foran sig. Ilden forsvinder og de sorte kugler tynder ud til luft. satira daler langsomt mod jorden og ser tomt ned i jorden. Hun virker næsten som hun var før hun mødte Falcor, det eneste som ikk virkede som det samme var hendes udseende.
KraveKage 14.05.2011 02:22
han ser på hende " du ved at dette ikke føre nogen vegne så sig mig hvad betød jeg for dig og hvorfor kan du ikke bare komme vidre i dit liv " achillius vidste ikke rigtig hvad han skulle giv sig til Chibi 14.05.2011 02:29
Hun kan egentligt godt se at der ikk er nogen af dem som nogensinde kommer til at vinden den her kamp, men alligevel koger hendes blod da han spørg hvad han egentligt var for hende. Hun knytter sin hånd og ligger den mod sin pande og af en eller anden grund fæller hun en enkelt tåre. Hun retter et fast blik mod ham og letter så fra jorden. "Gid at dine gudegener ville forsvinde, så du kan se hvad ægte kærlighed er." Hun vender blikket bort fra ham og lukker øjnene.
KraveKage 14.05.2011 02:32
han ser undren på hende og en form for søgende på hende " og hvad mener du så med det " spørger han undren imens han ser på hende, achillius vidste godt at hun var glad for ham men hvor meget vidste han ikke Chibi 14.05.2011 02:39
Hun bliver lige med et rasende igen og råber af ham. "Kan det da ikk være lige gyldigt hvor højt jeg elsk..." Hun blev stille et øjeblik og sukkede så tungt. "Du ville jo ikk have mig, men en anden." Siger hun stille og letter igen fra jorden og vender sig væk fra ham. Lige nu er hun sit gamle jeg i en fremmede krop.
KraveKage 19.06.2011 00:33
achillius vidste hvordan han havde det med hende og han vidste også nu hvordan hun følte for ham eller havde følt for ham. ide hun letter og vender ryggen til ham smiler han lidt " nuvel hvis det er det som du vil ha ud af det hele så er det vel nok det bedste or os begge" han vender sig om og skal til at gå Chibi 19.06.2011 01:10
Hun kniber øjnene sammen og vender sig igen mod ham igen. "Det er helt utroligt at jeg har ladet det komme så langt" Hendes øjne bliver langsomt sorte og hendes smil mere dystert. "Der er lige gået et lys op for mig. Saint havde ret i en masse ting og jeg skulle have givet efter noget før, det eneste som har holdt mig tilbage var dig, men nu hvor du endelig har vist mig at du har spillet skuespil, kan jeg ikk vente længere." Hun lander langsomt på jorden under hende og går langsomt og selvsikkert mod ham.
Gina 29.03.2012 09:35
(( Siden det er så lang tid siden at der er blevet skrevet herinde, går jeg ud fra at folk ikke kan huske denne tråd mere, så nu træder jeg ind ^^ ))Gina kommer nærmest snigende forsigtigt imod den vinrøde sø. Hun har til dels vendt blikket usikkert og uroligt bag sig og til dels foran sig.
Hun nærmer sig forsigtigt søen og lige så forsigtigt stikker hun en tom vin pose ned i den mørkerøde sø.
Man kan høre lyden af posen der fyldes: "Gvulp gvulp", siger det imens små bobler hoppe op på overfladen af søen.
Gina ved godt at det her er farligt og hun egentlig ikke burde gøre det, men hun nægter stadig at drikke af andre, så blodet skal hun jo have et sted fra.
Gina tager den nu fyldte vin pose op af søen igen, for at skubbe en lille korkprop i.

Gina Trevborn
Billede lavet af Icaricia
Chatboks
IC-chat▽
Krystallandet