Alexander Schwartz

Alexander Schwartz

Krystalisianer

Retmæssig Træls

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 19 år

Højde / 172 cm

Draikon 22.02.2011 23:09
Alexander smilede stort idet hun tog imod hans kys, og i hans øjne var det et særdeles himmelsk kys, selvom det blot var et kort et af slagsen, han kiggede hende igen med øjnene og holdte ikke sit kropssprog tilbage at han virkede havde lyst til hende, hans øjne sagde det alene, den måde som de stirre blødt og længselsfuldt ind i hendes sagde det hele.
"Frøken, som sagt forventer jeg intet af dem, hvis de vil sove i deres eget værelse er der intet jeg kan gøre for at forhindre det, jeg så dog nødigt at de fik stukket et luset og elendigt værelse på dem, faktisk vil jeg ikke tillade sådan en ting, hvis de insisterer på at sove alene insisterer jeg på at de lader mig skaffe dem det værelse, jeg tror ikke kromutter ville vove at give dem et elendigt værelse hvis hun vidste hun skulle stå til regnskab med mig"
sagde han blidt og kyssede venligt hendes pande, han tog derpå en chance, han lagde sin ene arm under hendes ben og den anden bag ryggen og løftede hende derpå op, dog ikke kraftigt, hvis hun kæmpede imod ville han straks stoppe, ( ? hvis det ikke er okay er alt det efter ikke sket ;) )
Han bar hende derpå hen og lagde hende blidt i sengen hvorefter han lagde sig ved siden af hende, han trak 2 talerkener frem fra kurven og lagde lidt af alt det smagsfulde på hver af dem og satte den ene ved hende, hvorefter han tog de 2 glas vin og rakte det ene til hende.
"Jeg håber dog de vil nyde kurvens indhold med mig inden de forlader for at bevæge dem hen til deres eget værelse"
Alexander er blevet lidt mere voksen ;)
Izilarna

Izilarna

Dæmonjæger

Kaotisk Dum

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 33 år

Højde / 170 cm

Xenix 22.02.2011 23:43
Izilarna så vurderende på ham da han talte, han virkede oprigtig nok, egentlig havde hun ikke noget imos at skulle del seng med en fremmed, men den måde at Alexander første sig frem på, vidste hun også godt hvad det i så fald ville ende med "Det er meget venligt af dig hr. Schwarts, men jeg kan godt nøjes med et af de mindre værelser!" sagde hun så, da hun i det samme mærkede hans bløde læber imod hendes pande.
Idét han løftede hende nærmest stivnede hun, hun sprællede ikke engang for at komme ned, sidste gang der var nogle der havde båret på hende var det hendes far der havde båret hende ud til hestetruet for halvvejs at drukne hende grundet hendes skarnstreger. Det var af samme grund at hun gav et lille gisp fra sig idet han lagde hende i sengen, på trods af, at hun blev mødt af en blød sengehalm, så sad det stadig i hende, at det lige så godt kunne være iskoldt vand hun blev dyppet i. Hun blinkede et par gange, men sendte så et undskyldende smil til Schwarts, han måtte efterhånden tro at hun var helt gak i låget, men hun kunne ikke gøre for det, både frygten for slag og drukning var nok ikke noget der ville gå væk på noget tidspunkt.
"Jeg beklager hr. Schwarts, jeg har det ikke så godt med at blive båret!" sagde hun så, og prøvede at få det til at virke en anelse mere normalt, hun skævede ned til en underlig frugt der lå i kurven, som hun hurtigt samlede op, den var lilla med kraftige blade i toppen, og Izilarna havde aldrig set noget lignende "Hvad er det?" spurgte hun så, og skævede undrende til Alexander, han kom fra de finere klasser, der måtte man vel vide sådan noget, ikke?

I am the Who, when you call; Who's there!
Alexander Schwartz

Alexander Schwartz

Krystalisianer

Retmæssig Træls

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 19 år

Højde / 172 cm

Draikon 23.02.2011 00:00
Alexander lagde ikke mærke til hendes reaktion til at starte med, han var egentlig bare glad for at hun ikke havde gjort modstand, men han så det med det samme idet han lagde hende ned i sengen, det var tydeligt at hun var rædselsslagen, og han fik det virkelig oprigtig dårligt med sig selv.
"Frøken Izil, jeg beklager det anede jeg ikke, det lader nærmest til at det meste jeg gør har en dårlig effekt på dem, og jeg vil ikke acceptere de får et dårligt værelse, men beklager meget jeg løftede dem, har de lyst til trække dem tilbage? Jeg vil gøre noget for at stoppe dem, det er forresten en dragefrugt"
Alexander aede blidt hendes arm idet han tog en tår af sin særdeles gode vin, han følte sig som en idiot, det var sjældent at han havde så mange problemer med en pige, men nu var det også særdeles sjældent at han rent faktisk lagde så mange kræfter i det, han brød sig oprigtigt rigtig meget om hende, og det sammen med alkoholen fik ham til at sige det han nu sagde.
"Frøken Izil, jeg beklager meget jeg bar dem, som undskyldning hvis jeg tilbyde dem at fortælle om min proffesion, men de vil ikke kunne li det, jeg lover dem dog at hvis de ikke bryder sig om det vil jeg lade dem smutte no questions asked, jeg insisterer dog på at de i det mindste lader mig skaffe dem et ordentligt rum"
Izilarna

Izilarna

Dæmonjæger

Kaotisk Dum

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 33 år

Højde / 170 cm

Xenix 23.02.2011 00:13
Izilarna stirrede stift ned på den underlige frugt hun havde mellem hænderne, hun skammede sig inderligt over sin opførsel overfor Alexander, alt han ville var jo bare at være venlig overfor hende, og give hende en god aften. "Jeg er ked af det Alexander, det er bare fortidens spøgelser, sidst der var nogen der bar mig var det for at få mig druknet!" sagde hun så, og bed sig i læben, det det som regel ikke velanset at have sådan en fortid, da det tydede på at man havde været ude i noget snavs, men Izilarna ville bare ende med at gå med dårlig samvittighed hvis hun skred nu, og desuden følte hun lidt at hun skyldte ham en forklaring.
"Og deres proffesion, jeg tror det er bedst at vi lader den hvile til i morgen, jeg ved at det sikkert ikke er noget jeg vil bryde mig om at vide, så lad nu det ligge!" sagde hun så, uden at kigge på ham, hun følte virkelig at hun havde trådt på ham, mest af alt grundet måden han undskuldre overfor hende på. Desuden havde de jo haft en hyggelig aften, og selvom hun ikke havde helt ærlig overfor han, var det jo endt godt.
"Jeg er blevet tævet igennem min opvækst, hvilket ligeledes er grunden til at jeg er håndsky!" sagde hun så, og kiggede op på ham, mens hun ubevidst var begyndt at skrælle frugten, umiddelbart var det Alex der kunne vælge og skride nu, hvis han virkelig kom fra de fine lag, som Izils familie så ihærdigt stræbede efter at mænge sig med, var en som Izilarna der var nervesvækket og kronisk opmærksom vel ikke rigtig værd at bruge mere tid på. Hun skammede sig inderligt over sin fortid, og var sjældent ærlig omkring det, da hun fandt det pinligt, desværre resulterede det ligeledes i, at folk troede der var noget mentalt i vejen med hende

Alexander Schwartz

Alexander Schwartz

Krystalisianer

Retmæssig Træls

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 19 år

Højde / 172 cm

Draikon 23.02.2011 00:21
Alexander var nærmest i chok, han vidste ikke rigtig hvad han skulle sige, noget som var fuldstændigt nyt for ham, han havde lidt regnet ud at hun ikke just havde haft den bedste opvækst men at det havde været så forfærdeligt havde han aldrig regnet ud.
"Frøken Izil jeg beklager dybt hvis jeg vakte nogle dårlige minder op, det var aldeles ikke min hentention, og jeg lover dem at jeg på ingen måde har tænkt mig at lægge hånd på dig"
sagde han og lagde sine arme omkring hende hvorefter han bøjede sig frem for at sætte endnu et let kys på hendes læber, han smilede på en måde der var endnu kærligere end hans normale smil, og for første gang i lang tid var det et fuldstændigt oprigtigt smil, der var ingen manipulerende bagtanker bag det, det var udelukkende for at vise den glæde han følte ved hendes tiltro.
"Det er forfærdeligt at høre at nogen kunne finde på at lægge hånd på så smuk en kvinde som dem, det er forkasteligt for at sige det mildt, og det klæder mig at de vil lade min proffesion ligge, det eneste jeg kan fortælle dem er at jeg virkelig har nydt dit selvskab, og jeg lover dem at hvis de overnattede her inde ville jeg ikke har andre bagtanker en lysten til blot at spendere mere tid med dig, ingen krav, ingen forventninger"
Sagde han roligt og trak hende igen blidt ind til sig og nussede blidt hendes ryg.
Izilarna

Izilarna

Dæmonjæger

Kaotisk Dum

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 33 år

Højde / 170 cm

Xenix 23.02.2011 00:44
Izilarna nikkede til hans forklaring "Jeg ved godt at du ikke har i sinde at slå eller myrde mig, men det kommer bare af sig selv, hvis folk bevæger sig hurtigt i nærheden af mig!" sagde hun så, og trak på skuldrene "Det er ikke fordi at folk river op i gamle sår, jeg er for længst kommet over den gamle nar til min far, men jeg tvivler på at mine reflekser nogensinde bliver normale igen!" fortsatte hun så, og trykkede sig ind imod Alexander da han lagde armene omkring hende. Følelsen af tryghed fra før vendte med det samme tilbage idet hun mærkede hvordan han omfavnede hendes spinkle krop, hun vidste ikke rigtigt om det hun følte var forkert, siden hun stak af hjemmefra havde hun ikke bundet sig til nogen som helst, hun havde arbejdet for Rakan, men hun havde ikke følt andet for ham, end at hun vidste, at hun havde et sted at bo og mad, så længe hun gjorde sit arbejde.
Egentlig kunne hun godt spendere natten sådan her, så længe at Alexander virkelig ikke havde andre bagtanker end det nu virkede til, også selvom han tilhørte mørket, et eller andet sted undrede det hende, hvordan en som Schwarts kunne passe ind på mørkets side, det var ikke fordi Izilarna havde mere imod mørket end hun havde imod lyset, men hun havde bare fået et billede af de fleste af mørkets krigere som morderiske sadister der fandt en glæde i at pine og slå ihjel. Izil havde selv myrdet en enkelt gang, og det var endda et uheld, fordi hendes temperament løb af med hende, og hun fik mere eller mindre grillet vedkommende, så hele hyblen stank af brændt kød efterfølgende.
Hun slog tanken ud af hovedet, hun ville ikke spolere mere af aftenen end hun allerede havde gjort, "Hvis våben var det egentlig du afleverede i smedjen?" tanken havde pludselig slået ned i hende, han var kommet med en ordentlig stak, det kunne ikke alle sammen være hans egne

Alexander Schwartz

Alexander Schwartz

Krystalisianer

Retmæssig Træls

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 19 år

Højde / 172 cm

Draikon 23.02.2011 00:52
Alexander nød at have hende i sine arme, specielt fordi han vidste at hun følte sig tryg, han kunne mærke det, efter at have arbejdet som inkvisator vidste man hvordan folk opførte sig når de var utrygge, det var en af de mange ting man kunne bearbejde til sin fordel, og de mange forskellige indikatorer for utryghed var ingensteds at se, Izil virkede rolig og afslappet og så ud til virkelig at nyde bare at ligge i Alexanders arme, hvilket han inderligt håbede, han nød det mindst lige så meget som hende.
"Det glæder mig at høre at de er kommet dem over deres fader, tanken alene gør ondt på mig, min far har altid været god ved mig, hård og jeg har da også fået et slag eller to, men blev aldrig tæsket blev irretesat"
Sagde han roligt og smilede lidt mere ved tanken om de mange træningstider han havde med sin far.
"Våbene var alle sammen mine, det er nødvendigt at være velarmet i min proffesion, nogle har jeg skaffet gennem rejser rundt omkring, har for eksempel et smukt sværd som jeg købte af en handelsmand i kentaur område" Sagde han roligt og holdte hende stadig helt tæt til sig, han lod den ene hånd blidt ae hendes kind, og stryge noget af hendes hår bag hendes øre, alt dette blev gjort med rolige og stille bevægelser.
Izilarna

Izilarna

Dæmonjæger

Kaotisk Dum

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 33 år

Højde / 170 cm

Xenix 23.02.2011 01:04
Izilarna lagde forsigtigt hovedet helt ind til Alexanders brystkasse, han lod til at nyde det lige så meget som hende, havde hun på nuværende tidspunkt kendt til hans arbejde havde hun enten været på vej ud af vinduet, eller i færd med at finde en undskyldning for 'lige at pudre næsen' og løbe for livet så snart hun havde lukket døren bag sig, dette var dig ikke tilfældet, og hun lod sig derfor let lulle ind i en tryghed som hun selv insisterede på fandtes. Omvendt havde Alex nok været i færd med at føre hende til inkvisitionens hovedkvarter hvis han havde nogen idé om hvad hun tjente sine penge på.
"Mhm, min familie har altid levet i middelklassen, mine forældre stræbede altid opad, og da jeg modsatte mig at blive gift væk til en eller anden 'Lord' blev jeg skubbet ud hjemmefra!" sagde hun så, nu havde hun alligevel fortalt ham resten, så kunne han vel lige så godt få det hele med.
"Hold da op, det må da være svært at holde så mange sværd skarpe og holde øje med hvilke der har defekter!" sagde hun så, og kiggede kort op på ham, hun havde selv kun et enkelt sværd, det var et tohåndssværd som hun gennem hård træning havde lært at bruge til perfektion, og hun havde brugt lang tid på at spare sammen til det, men nu havde hun det endelig, og det var sågar af rigtig fin kvalitet, med et perfekt tyngdepunkt. "Jeg selv har kun et enkelt sværd, og jeg syntes det er rigeligt at holde styr på!" lo hun så, og nød hvordan hans fingre forsigtigt fandt vej igennem hendes lange hvide lokker

Alexander Schwartz

Alexander Schwartz

Krystalisianer

Retmæssig Træls

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 19 år

Højde / 172 cm

Draikon 23.02.2011 01:23
Alexander mærkede vægten fra hendes hoved som blev lagt på hans brystkasse, men det gjorde intet han nød det i fulde drag, og hun ville bestemt kunne mærke at hans krop, selvom den var rimelig lille var usædvanligt særdeles veltrænet, musklerne var kompakte og særdeles eksplosive hvilket var vigtigt når man manglede den rene råstyrke som en større krop ville kunne tilbyde en, men Alexander var med tiden blevet rigtig glad for sin krop, selvom han da bestemt ikke ville have været noget imod et lidt større korpus.
"Det var da forfærdeligt, men det glæder mig rigtig meget at de ikke blev giftet væk, så havde jeg ikke kunnet ligge her og holde om så smuk en kvinde som dem"
Sagde han og grinede lidt, han vidste godt at det sikkert lød meget dumt, og for pladderromantisk, men dette her var alt sammen rimelig nyt for ham og han sagde egentlig bare hvad han følte.
"Jeg har brug for forskellige klinger til forskellige situationer, og det er nødvendigt at have skjulte våben ens fjende ikke forventer"
sagde han roligt og forstod ikke hvordan man kunne klare sig rent taktisk med en enkelt sværd.
Izilarna

Izilarna

Dæmonjæger

Kaotisk Dum

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 33 år

Højde / 170 cm

Xenix 23.02.2011 01:44
Izilarna var faktisk overrasket over hvor 'kompakt' Alexander var bygget, hun havde ikke været et sekund i tvivl om at han var veltrænet, han hav havde uden tvivl også råstyrke, udover hans teknik, det var samme cocktail der var kommet bag på Bjarke og hans slæng. Hun var dog stadig lidt smånervøs for for meget berøring, da det måske kunne sende forkerte signaler til Alexander på trods af, at hun selv syntes at hun havde gjort sin mening klar.
"Haha nej, det har du helt ret i, så havde jeg rendt rundt i en grå kjole med tørklæde om hovedet og leget husmor!" grinede hun så, hendes humør var begyndt at stige igen efter at Alex havde taget hendes forklaring på pænt, det var de færreste af hans stand der ville have gjort det.
Forsigtigt strøg hun en hånd igennem hans hvide hår også, hun kunne ikke helt komme sig over hvor meget de lignede hinanden, bare de dog ikke var i familie et eller andet sted langt ude, tanken fik hende til at smile, for sandsynligheden var uendeligt lille.
"Jeg ville ikke kunne holde styr på mere end en klinge!" sagde hun så og blev enig med sig selv om, at det nok var klogest ikke at komme ind på hendes talenter inden for sværdkamp, det ville nok afsløre at hun ikke bare var en finsmed, men nok noget der krævede væsentligt mere snilde og talent inden for kampens verden. Hun gabte kort, og sparkede så de store læderstøvler af med en smule besvær, det var ikke spor høfligt at have store mudrede støvler på i sengen, på en af kroens fineste værelser, og Alexander skulle nødig ende med at skulle betale ekstra fordi hun ikke havde manerene i orden

Alexander Schwartz

Alexander Schwartz

Krystalisianer

Retmæssig Træls

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 19 år

Højde / 172 cm

Draikon 23.02.2011 01:51
Alexander kunne ikke holde et grin tilbage, tanken om izil som husmor var særdeles grinagtig intet ved hende virkede som typen der ville blomstre i sådanne situationer, tvært imod var han sikker på at hun ville blive kvalt, hun var en særdeles stærk kvinde som var klar til at sige fra når hun behøvede det, en egenskab alt for mange kvinder i Krystallandet manglede i hans øjne.
"Det er faktisk let, hvis man blot dedikerer x antal timer til træningen bliver overgangene fra et langt svær til et kortere et af slagsen, meget blød og smertefri"
Sagde han, og smilede, der var noget ved hende der fik ham til at tænke at hun ikke burde behøve at holde våben, hun var for smuk, og ja nærmest sart i hans øjne, som en yndig blomst der kræver beskyttelse for ikke at blive trådt ned af bissende køer.
Kan jeg tage det at de smider skoene som et tegn på de vil overnatte her med mig?
Izilarna

Izilarna

Dæmonjæger

Kaotisk Dum

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 33 år

Højde / 170 cm

Xenix 23.02.2011 02:02
Izilarna trak på skuldrene i en dvask bevægelse mens hun puttede sig yderligere ind imod Alexanders nøgne brystt. "Jeg slås normalt med et sværd der er på højde med mig selv, jeg ville aldrig kunne lære normal sværdkamp!" klukkede hun så, et sted nede fra hans kraveben af, Alexander virkede som typen der tolererede ualmindeligt meget, hvilket ligeledes var grunden til, at hun fortalte ham om hendes kampstil. Det gode var, at hun med sådan et sværd kombineret med hendes smidighed let kunne dække hele sin krop fra angribende klinger.
"Hvor mange år har du da brugt på at udvikle dine færdigheder inden for sværdkamp?" spurgte hun så, uden at flytte sig så meget som en centimeter, Alexanders kropstemperatur var meget højere end Izilarnas, der var ikke tvivl om, at det var ham der kom til at holde hende varm den nat, selvom han før havde klaget over det modsatte, for at få hende til at blive.
"Jeg går ikke ud fra at du æder mig hvis jeg bliver?" sagde hun så, med en drillende tone, Izilarna havde som sagt intet imod at bruge natten i armene på Alexander, så længe han respekterede hendes grænser

Alexander Schwartz

Alexander Schwartz

Krystalisianer

Retmæssig Træls

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 19 år

Højde / 172 cm

Draikon 23.02.2011 13:39
Alexander kunne ikke helt forstå det, Izil's krop var ikke ligefrem den største, ja faktisk var den rimelig spinkel, så han havde svært ved at se hvordan hun effektivt kunne bruge sådan et våben, det tirede også Alexanders interesse om end for blot et sekund, hvorndan mon det ville være at kæmpe imod hende, kom han til at tænke men slog det hurtigt ud af hovedet igen, det var irrelevant, han så ikke et muligt scenarie hvor ved de 2 ville ende med at krydse klinger.
"Det er imponerende, det havde jeg bestemt ikke regnet med"
Sagde han og kiggede lidt mere på hendes krop, han ønskede han kunne bruge sit røde øje, omend for bare et sekund, så ville han kunne analysere hendes styrke, og andet hvis det var det der gjorde det effektivt, det pirrede ham virkelig inderligt.
"Jeg må mindst have brugt 10 år"
Sagde han lidt usikkert, han kunne ikke helt huske det men det måtte have været deromkring, han vidste ihvertfald at hans far havde begyndt træningen meget hurtigt.
"Kunne aldrig falde mig ind"
Izilarna

Izilarna

Dæmonjæger

Kaotisk Dum

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 33 år

Højde / 170 cm

Xenix 24.02.2011 11:51
"Det er der mange der ikke regner med, det er også derfor de starter med at undervurdere mig, og så fortryde det bitterligt bag efter!" grinede hun så, lidt for sig selv. Hun havde sloges med mange der ikke havde regnet med, at hun havde kapacitet til at svinge et sværd der var næsten lige så stort som hende selv, fordelen for Izilarna var dog også, at sværdet var meget nøje udvalgt, og klart ikke det tungeste tohåndssværd i klassen, men alligevel i en ufattelig kvalitet, det var af samme grund, at prisen langt fra havde ligget i den billige ende.
Desuden var Izilarna ganske vist forholdsvis spinkel, men hun havde stadig muskler, som tydelig kunne mærkes under huden, hvis man følte efter. Hun havde med vilje trænet sine muskler, så de ikke var alt for tydelige, da det ikke klædte hende at ligne et muskelbundt overhovedet!
Et øjeblik kiggede hun op på Schwarts da han besvarede hendes spørgsmål "10 år? Det er dobbelt så lang tid som jeg har brugt på at træne, men på den anden side, har din træning tydeligvis været mere omfattende end min!" sagde hun så, ganske overrasket, Alexander måtte i så fald have trænet siden han var ganske ung, men det var jo også hvad han havde fortalt. Izilarna kunne dog ikke rigtigt forestille sig at begynde at træne med sværd i en alder under 10, men det var der jo mange adelige børn der faktisk gjorde, skræmmende nok.
Til sidst sendte hun ham dog et lille smil, og nikkede så til hans udsagn "I så fald har jeg vel ikke så meget at frygte!"

Alexander Schwartz

Alexander Schwartz

Krystalisianer

Retmæssig Træls

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 19 år

Højde / 172 cm

Draikon 25.02.2011 13:57
Alexander grinede en lille smule, han var særdeles lykkelig for hans øje, det gjorde at han aldrig overvurderede eller undervurderede sin modstander, han tog dem som de var og lavede en plan som passede præcist imod dem, men han var da klar over at han nok også ville have undervurderet izil hvis han ikke havde sit øje.
"Det kunne jeg sagtens forestille mig, jeg er selv blevet udsat for at blive undervurderet pga min lille størrelse, men det er folk aldrig sluppet godt fra"
Sagde han og smilede ved tanken om de idioter der var blevet straffet for deres cockyness. Alexander kiggede lidt på hendes krop, hun måtte have trænet hårdt for at få små men eksplosive muskler som det ville kræve at svinge sådan en klinge, han havde selv trænet på samme måde, det nyttede trodsalt ikke noget at han var for bred og derved mistede sin mobilitet.
"Det kan meget vel være, meget tid er brugt på at træne mine evner op således de ikke dræner mig for energi, og så har jeg desuden blevet trænet i både kården, normale 1 hånds og 1½ hånds sværd, desuden er jeg også trænet i kamp med knive og at bruge dem som kasteskyts"
Sagde han og blev meget glad for hendes interesserede reaktion.
"De har intet at frygte"
Sagde Alexander og plantede et kys på hendes kind.
Izilarna

Izilarna

Dæmonjæger

Kaotisk Dum

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 33 år

Højde / 170 cm

Xenix 25.02.2011 14:13
Izil gav et langt gab fra sig, med en veltilfreds mine, hun kunne godt mærke at hun havde gået hele dagen, nu hvor hendes fødder og ben endelig fik lov til at slappe af, begyndte de at dunke og snurre, hun havde ikke orket at gå så meget som en kilometer mere, om så hun fik flere jader for det.
"Mhm, der er mange der undervurderer små folk!" endte hun bare med at konstantere med en lav mumlen imod den ene pude, som hun solidt havde plantet hovedet på. Det var naturligt at man vurderede, at de største folk var de farligste, og selvom at hun nu vidste, at Alexander var en veltrænet sværdkæmper så ville hun per automatik frygte ham mere, hvis han havde været 20 cm højere, og væsentligt bredere.
"Årh, også mig, jeg kan blive i min anden form op til flere dage!" sagde hun så, da han kom ind på at snakke om evner, nu hun tænkte over det, burde hun i virkeligheden nok have lært at slås med to sværd, eller knive, da det var væsentligt mere praktisk med det arbejde hun havde, hun kunne trods alt ikke slæbe rundt på et tohåndssværd mens hun kravlede rundt i folks lofter, det var af samme grund, at hun var ubevæbnet når hun udførte sit arbejde, men hun havde dog som regel sværdet liggende et sted i nærheden, hvis det hele skulle gå helt galt. Izilarna var typen der foretrak at stikke af frem for kamp, med mindre folk tirrede hende tilstrækkeligt, men de gange hun blev opdaget i at spionere, havde hun altid hoppet ud af det første og det bedste vindue, på den måde ville det heller aldrig lykkedes personerne at få kigget ordentligt på hende, og folk ville dermed heller ikke vide hvem hun var.
Hun gav et lille prust fra sig, hun var træt, og der ville nok ikke gå så længe før hun faldt i søvn, hun ville dog på ingen måde sove tungt, da Alexanders tilstedeværelse krævede bare en mindstedel af hendes opmærksomhed, der var grænser for hvor meget hun kunne stole på folk

Alexander Schwartz

Alexander Schwartz

Krystalisianer

Retmæssig Træls

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 19 år

Højde / 172 cm

Draikon 25.02.2011 15:03
Alexander var udmærket klar over at der var et andet syn på folk der var mindre, men han havde det okay med det, nogle gange var det særeles godt at blive undervurderet, når man så smadrede en bombe i deres ansigt kunne det chok alene oftest vinde kampe, problemet var at det også betød man kom ind i en masse dumme kæmpe fordi folk ikke var bange for en, dog var Alexander lige så stille begyndt at skabe et navn for sig selv, han lod ofte kriminelle leve efter at have tortureret dem, det var en risikabel handling, men det gjorde at mange kriminelle nu havde hørt tale om Alexander eller den blodige dæmon som han oftest var blevet kaldt, et øgenavn han bestemt ikke hadede.
"Jeg kunne sagtens lade mit øje være aktiveret nærmest konstant problemet er bare at på grund af dets analytiske evne ville jeg få den grimmeste hovedpine, den menneskelige hjerne er ikke skabt til at bearbejde så mange informationer konstant som øjet læser"
Alexander gabte og så at de begge to var ved at være godt trætte.
"Lad os gå til køs"
Sagde han og rejste sig op, han vaskede ansigtet i en balje vand der stod klar på værelset og begyndte at tage skoene af, han gik hen og satte ild til ildstedet således en dejlig varm luft lige så stille ville begynde at brede sig i rummet, til aller sidst smed han så bukserne og lagde sig til rette under tæppet.
Izilarna

Izilarna

Dæmonjæger

Kaotisk Dum

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 33 år

Højde / 170 cm

Xenix 25.02.2011 15:39
"Det kunne jeg godt forestille mig!" mumlede hun fortsat ned i puden, trætheden var kommet som et lyn fra en klar himmel, hvilket ikke undrede hende, nu hvor de fleste forsvarsværker var sat til side, til gengæld for en smule tillid til Alexander, brød hendes energiniveau helt ned. "hvor længe bruger du det så af gangen, dit øje altså?" fortsatte hun sløvt, inden hun drejede hovedet mod Alexander der vaskede sig, og klædte sig af, hun burde vel også skylle sig, inden hun gik i seng, men det kunne hun ordne i morgen, der havde hun også bedre tid og overskud til det.
I en enkelt bevægelse trak hun lædersnoren der holdt den store hvide manke sammen, ud af håret og smed den på gulvet, hun hadede at sove med håret opsat, det gav sådan en grim hovedpine, når man så endelig løsnede den ellers stramme hestehale.
"Til køjs lyder som en god idé!" knurrede hun så, søvndrukkent med det lille sagelige smil på læberne, inden hun lagde sig tæt ind til Alexander, og faldt i søvn, næsten omgående. Nok havde hun aftalt med sig selv kun at sove ganske let, men med dagens vandring endte hun i en tung ubekymret nattesøvn, hvor ingenting kunne røre hende

Alexander Schwartz

Alexander Schwartz

Krystalisianer

Retmæssig Træls

Race / Menneske

Lokation / Obsidianøerne

Alder / 19 år

Højde / 172 cm

Draikon 25.02.2011 15:52
Alexander havde lagt sig i sengen, og mærkede Izil putte sig tæt ind til ham, han smilede stort og lagde sine arme omkring hende og trak hende derved helt ind til sig, således de rigtig kunne ligge og varme hinanden, Alexander måtte også indrømme at han følte sig meget tryk i denne kvindes selvskab af en eller anden grund, det var mærkeligt, han havde ikke engang trang til at bruge sit øje lige nu.
"Tja det kommer oftest an på hvor lang tid kampen varer, det er mit vigtigste våben i kamp, men uden for kampe højst et par sekunder engang imellem hvis jeg lige skal analysere nogen, blot indenfor de par sekunder ved jeg allerede nærmest alt der er værd at vide omkring dem, deres evner, tidligere skader jeg kan bruge til min fordel og lign."
Alexander lagde sit hoved ned og gjorde sig klar til at sove, hans arme kærtegnede blidt Izils krop, på en kærlig og sød måde, han havde lovet han ikke ville forsøge sig på noget og det havde han bestemt tænkt sig at holde.
Izilarna

Izilarna

Dæmonjæger

Kaotisk Dum

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 33 år

Højde / 170 cm

Xenix 26.02.2011 13:18
Izilarna vågnede med et sæt, hun kiggede sig hurtigt om, og kom derefter i tanke om hvor hun befandt sig, hun sendte et blik til Alexander som hun havde ligget op ad det meste af natten, og kunne ikke lade være med at smile, bare en lille smule.
Klokken var ikke særlig mange, omkring halv 5 - 5 ville hun skylde på, men hun var ikke træt mere, det var en af hendes største fordele, hun havde generelt ikke brug for meget søvn. Hendes ben var dog endnu ømme efter den lange gåtur dagen forinden, men det var intet i forhold til hvordan hun havde haft det da hun lagde sig til ro.
Langsomt satte hun sig op, for ikke at vække Alexander der endnu sov sødt ikke mange centimeter fra hende

0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Lux , Echo
Lige nu: 2 | I dag: 12