"Frøken, som sagt forventer jeg intet af dem, hvis de vil sove i deres eget værelse er der intet jeg kan gøre for at forhindre det, jeg så dog nødigt at de fik stukket et luset og elendigt værelse på dem, faktisk vil jeg ikke tillade sådan en ting, hvis de insisterer på at sove alene insisterer jeg på at de lader mig skaffe dem det værelse, jeg tror ikke kromutter ville vove at give dem et elendigt værelse hvis hun vidste hun skulle stå til regnskab med mig"
sagde han blidt og kyssede venligt hendes pande, han tog derpå en chance, han lagde sin ene arm under hendes ben og den anden bag ryggen og løftede hende derpå op, dog ikke kraftigt, hvis hun kæmpede imod ville han straks stoppe, ( ? hvis det ikke er okay er alt det efter ikke sket ;) )
Han bar hende derpå hen og lagde hende blidt i sengen hvorefter han lagde sig ved siden af hende, han trak 2 talerkener frem fra kurven og lagde lidt af alt det smagsfulde på hver af dem og satte den ene ved hende, hvorefter han tog de 2 glas vin og rakte det ene til hende.
"Jeg håber dog de vil nyde kurvens indhold med mig inden de forlader for at bevæge dem hen til deres eget værelse"
Alexander er blevet lidt mere voksen ;)
Krystallandet