Arasné strøg fingrene over væggen i gangen, som hun bevægede sig væk fra kontoret imod badeværelset. Alt imens at hun kunne lytte til lydene og udbruddene bag sig. Havde det allerede taget effekt? Så ville hun næppe nå frem til badeværelset, før at han ville forlange et svar fra hende. Hun sukkede opgivende, men fortsatte ufortrødent imod målet, badekarret, før at hun mærkede et puf imod sin ryg og slog en latter af. Mørkelveren lod sig falde imod jorden, blot for at mærke den nøgne drenge krop ovenpå hendes ryg, imens at hun havde blikket rettet imod gulvet. "Hr. Vitalis.. eller nej vent, unge Agarés, du ødelægger vores forretning" lo hun kynisk, som hun ikke lod til at bide mærke i hans forsøg på at overmande hende og presse hende imod jorden. Hun forsøgte at dreje blikket imod ham, blot for at se den lille spinkle dreng side på hendes ryg, nok til at få hende til at bryde ud i endnu en kold latterstrøm. "Fortræffeligt" lo hun.
"Du begik en stor fejltagelse," forklarede hun stadig grinende. "Jeg har allerede fået, hvad jeg kom efter" svarede hun med blikket vendt imellem hans ben, en ynkelig størrelse, sammenlignet med før. Før at hun brugte sin pegefinger til at pege på armbåndet. "Vores lille seance, var blot et plus" afsluttede hun, før at hun satte hænderne i jorden og løftede sit knæ for at vælte ham omkuld, så hun kunne vende op og ned på legen. I et håb om at ende med at sidde overskrævs på hans mave, som hun havde gjort det tidligere i en helt anden situation.
"Hvis du vil have mig undskyldt, så skal jeg tilbage til dybet" hun gav et sidste skud imod hans skuldre, før at hun rejste sig op med blikket hvilende på drenge skikkelsen. Et fnis forlod hendes læber, før at hun blinkede til ham.
Krystallandet