Muri 04.06.2008 22:57
Ehmin kommer roligt gående. Han har for en gang skyld ikke kappen om sig. - Den er for varm i dette vejr. Og desuden, er det blevet mørkt. Så ingen grund til, at bekymrer sig om solen. Han har hænderne placeret i lommerne, og ansigtet vendt mod jorden. Det er efterhånden noget tid siden han har været ude at gå, og denne gang har han endelig tid.Slettet Karakter
Krystalisianer
Race /
Slettet Bruger 04.06.2008 23:01
mellem de få træer som der er kommer Max gående med lidt tunge skridt.jeg håber ikke at Eiri kommer til skade, han sagde jo han ville ordne ham der..voldtog mig.. såååh grusomt hmm.. jeg tvivler på om jeg overhovedet tør være sammen med en igen tænker han og gaber kort.
Stopper så op og kigger op på månen og smiler svagt.
i det minste var det en rolig aften og han virkede ikke så nervøs som han plegede og havde heller ikke sin kappe på, da solen jo ikke længere var oppe.
Muri 04.06.2008 23:07
Han vender hurtigt blikket mod Max, da han hører nogle skridt. Han smiler skævt, da det går op for ham hvem det er.Han lægger hovedet let på skrå. For ham ser det ikke ud som om Max er yderligere glad. Men det kan selvfølgelig også være ham selv der tager fejl?
Han begynder langsomt at gå hen mod Max, uden at afgive en lyd fra sig.
Slettet Karakter
Krystalisianer
Race /
Slettet Bruger 04.06.2008 23:16
han køre en hånd stille over et træ og smiler svagt, dog har han det stadig en smule dårligt.hvorfor skal alting også gå ud over mig? tænker han men ryster hurtigt tanken væk igen
Har dog ikke opdaget Ehmin endnu.
((frys))
Muri 07.06.2008 19:28
Han stopper op, da han står ca. en meter fra Max. Han smiler svagt.Det er godt nok noget tid siden, jeg har set ham.. tænker han smilende.
"Hej, Max," siger han lidt efter. Han betragter ham lidt.
Slettet Karakter
Krystalisianer
Race /
Slettet Bruger 07.06.2008 19:33
en natsværmer kommer roligt flyvende og den lander på Maxes hånd og han smiler et svagt smil og kigger roligt på den, derefter sender han den afsted igen og kigger tilbage da der var en som sagde noget."åh.. j...jamen hej Ehmin.... l..længe siden" siger han og rødmer meget svagt samt smiler skævt.
Muri 07.06.2008 19:43
Han bliver ved med at betragte Max, med et lille smil."Ja, det er det," siger han roligt. Han lægger forsigtigt en hånd i nakken på ham og kysser ham blidt på munden.
Slettet Karakter
Krystalisianer
Race /
Slettet Bruger 07.06.2008 19:47
ide Ehmin kysser ham spære han øjnene op og trækker sig lidt fra ham.Derefter Holder han om sig selv og kigger med frygt i øjnene på ham.
"d...du har vel ikk.. tænkt dig at...at voldtage mig v..vel ?" spørger han så og man kan godt se at han mener det han siger og har været udsat for det før.
men... Ehmin ville aldrig finde på sådan noget.. han er jo en dejlig person.. tænker han kort.
Muri 07.06.2008 19:50
Han ser lettere undrene på ham."N.. Nej. Det har jeg ikke," siger han lidt efter.
"Max, hvad er der sket?" spørger han stille.
Han går hen til ham og stryger ham over håret.
Slettet Karakter
Krystalisianer
Race /
Slettet Bruger 07.06.2008 19:53
han ligger så armende omkring Ehmin og stiller sig tæt ind til ham."nej det viste jeg godt du heller ikke ville... men... jeg ville aligevel være helt sikker.." siger han en smule stille.
"en mand overfaldte mig nemlig og...v..voldtog mig... og jeg som var så dum, jeg faldt lige i hans fælde." siger han og husker tydeligt at Kemarano bare spillede sød indtil han var tæt nok på og så slog til.
Muri 07.06.2008 20:33
Han smiler svagt og lægger armene om ham."Bare rolig. Jeg vil ikke gøre dig ondt. Og jeg skal nok passe på dig," siger han roligt.
Han stryger ham blidt over ryggen.
Slettet Karakter
Krystalisianer
Race /
Slettet Bruger 07.06.2008 20:36
han knytter sin hånd i Ehmins bluse og rødmer svagt.det er som om jeg elsker ham... og aligevel ikke.. men hvordan kan jeg sige det til ham... hvordan kan jeg gøre ham glad, lige nu skaber jeg ham bare problemer ved at sige hvad der er sket med mig.. tænker han og kigger så op i ehmins øjne.
"ehmin?..." spørger han så en smule stille.
Muri 07.06.2008 20:39
Han står længe og stryger ham over ryggen, før han ser ham i øjnene."Ja?" siger han lettere spørgende.
Slettet Karakter
Krystalisianer
Race /
Slettet Bruger 07.06.2008 20:43
"e....elsker du mig?" spørger han så lidt nervøst.han føler sig godt nok splittet, men der er få personer han ved elsker ham.
Eiri elsker ham, for det ved han men vil så også vide om Ehmin også elsker ham.
Muri 07.06.2008 20:45
Han smiler skævt.".. Ja.. Det gør jeg," siger han lavt. Han ser kort væk, før han ser på Max igen.
Slettet Karakter
Krystalisianer
Race /
Slettet Bruger 07.06.2008 20:50
jeg viste det!... men hvad skal jeg gøre ?... jeg må gøre ham glad siden han elsker mig.. for vil ikke have han forlader mig, ligesom Diago gjordeSmiler så roligt og ligger en hånd på hans kind.
Rødmer stadig men nu lidt mere en før
Læner sig så tættere på ham med hovedet og kysser ham blidt på munden.
((han tror Diago har forladt ham ^^"))
Muri 07.06.2008 21:07
Han ser bare på ham med et skævt smil.Han lukker let øjnene, da han kysser ham. Han holder blidt kysset.
Slettet Karakter
Krystalisianer
Race /
Slettet Bruger 07.06.2008 21:10
han ligger sine arme omkring ham og holder ham tæt ind til sig.Lige nu vil han slet ikke give slip, han vil ikke have at Ehmin går for så bliver msx jo såret, så hellere tilfredstille Ehmin så han bliver mere og mere glad for max og bliver hos ham for altid.
(frys ^^")
Muri 08.06.2008 17:26
Han lægger forsigtigt en hånd på hans kind, mens han fortsat holder kysset.Han kærtegner blidt hans ryg, med den anden hånd.
Slettet Karakter
Krystalisianer
Race /
Slettet Bruger 08.06.2008 17:33
han slipper kort kysset og kigger på ham med et sødt smil."s...ska vi ikke gå hjem til mig.. og få lidt at.. drikke?" spørger han så roligt stadig med rødmende kinder.
Han havde nemlig været ude dagen før og hente nogle poser med frisk blod så der var noget han kunne tag af i noget tid så han ikke behøvede at angribe folk.
Chatboks
IC-chat▽
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 7
Lige nu: 0 | I dag: 7
Krystallandet