Krostuen: Denne tråd er altid åben :D (Gammel)

Sir George Gallagher

Sir George Gallagher

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 191 cm

George 15.10.2011 00:25
Han trækker igen skævt på smilebåndet i det der skæve, charmerende smil, han ikke selv er bevidst om, mens han tager sit brød og sit vand og sætter sig over til hende.
"Mit navn er Sir George Gallagher," prsenterer hann sig med et smil og rækker hende sin hånd. En aften der startede som problemfyldt og tung er pludselig blevet lidt lettere, og han er glad for hendes selskab, der tager hans dystre tanker.

Sala Scarleen

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 166 cm

Milla 15.10.2011 00:37
Sala smiler igen, det er faktisk længe siden, hun har været i så godt humør. Det kunne være, man skulle starte helt på en frisk? men det er svært at ændre hele sit livssyn - det gælder vel om at tage små skridt. Selvom hun stadig skal leve velvidende om, at Kyo altid ved, hvor hun er, kan hun ikke lade være med at nære et håb om, at han måske har tænkt sig at lade hende være i fred. Hun tager Georges hånd og bliver lidt benovet over hans flotte navn, men præsenterer så også sig selv.
"Sala Scarleen," siger hun og slipper da hans hånd.
// Sala
Sir George Gallagher

Sir George Gallagher

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 191 cm

George 15.10.2011 00:39
Hans håndtryk er fast og selvsikkert, men han gør ingen mine til at ville fastholde hendes hånd, da hun trækker den bort.
"Nå, miss Scarleen, nu jeg så sidder her og spiser, har De så fået alt, De kunne spise?" spørger han i en let tone og tager efterfølgende en bid af brødet, der i grunden ikke smager ham alt for godt.

Sala Scarleen

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 166 cm

Milla 15.10.2011 00:49
Sala kan ikke helt forstå, hvad han spørger hende om - altså, jo, hun kan da godt forstå ordene, men hun forstår ikke helt meningen med dem. Jo, hun har da fået, hvad hun kan spise, men selvfølgelig kan hun altid spise mere. Alligevel vælger hun at svare tøvende og ikke helt sandfærdigt. Hun vil ikke sidde og trænge sig på.
"Ja, det har jeg," siger hun med et smil. Ellers havde hun da bare købt noget mere... eller noget..
// Sala
Sir George Gallagher

Sir George Gallagher

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 191 cm

George 15.10.2011 00:55
Hendes tøven er ham mere svar end hendes ord, og han smiler stadig venligt.
"Hvis De er mere sulten, må De endelig ikke tøve med at bestille noget på min regning, miss Scarleen." Han smiler stadig og mener det tydeligvis. Han er kun glad for at kunne assistere sine medmennesker, og en der har formået at vende hans tanker på denne måde er tydeligvis et måltid værd. "JEg er her måske ikke til at gengælde tilbuddet en anden gang, så det vil være mig en glæde, hvis jeg kunne byde Dem noget nu ... om det så bare er et bæger vin." Hans smil er oprigtigt, hans blik er venligt og indbydende, mens han tager endnu en bid og en slurk vand.

Sala Scarleen

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 166 cm

Milla 15.10.2011 01:07
Lidt nervøst bider hun sig i læben - hun har altså ikke lyst til at være til besvær på den måde. Dog vælger hun efter et stykke betænkningstid at tage imod tilbuddet. Hun er lidt befippet, så hun ved ikke rigtigt, hvad hun skal sige - det er længe siden, nogen har været venlig mod hende.
"Tak," ender hun så til sidst med at sige, rejser sig, går hen til disken og bestiller det samme som før - en skive brød og et krus vand. Hun får sin bestilling og går ned til George igen.
"Det er længe siden, jeg har mødt et så venligt menneske," siger hun da og sætter sig, begynder at spise af brødet. "Det er som om, at alle rare mennesker gemmer sig... eller også kommer jeg bare de forkerte steder normalt," siger hun med et lettere nervøst smil.
// Sala
Sir George Gallagher

Sir George Gallagher

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 191 cm

George 15.10.2011 14:42
Han spekulerer lidt over hendes ord og nikker så.
"Ja, det er lidt småt med den slags mennesker i disse tider; de fleste er blevet for mistroiske overfor fremmede ... Men da De mere eller mindre har reddet min dag humørmæssigt, så er det ikke for meget forlangt, synes De vel?" Han ler nu og ser venligt på hende stadig med et smil som rest af grinet om munden.
"Desuden," tilføjer han underfundigt, "så kan jeg godt lide tanken om at være et venligt menneske ... Det varmer en lidt i disse mærkværdige dage."

Sala Scarleen

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 166 cm

Milla 15.10.2011 14:53
Sala smiler et lidt genert smil, da George ligefrem mener, at hun har reddet hans dag. Hun tygger lidt på sit brød og piller derefter lidt ved en hårlok, ser en smule alvorligt på ham.
"Jeg er også normalt mistroisk - jeg ved ærlig talt ikke, hvorfor jeg begyndte at tale til Dem i første omgang..." indrømmer hun så. Sala har for længst lagt den side af sig selv til side, den hvor man bare taler til fremmede - for det meste medfører det bare sure miner eller knubs. "Men jeg er glad for, at have gjort Dem i bedre humør. Jeg er også selv blevet i bedre humør," konstaterer hun med et smil.
// Sala
Sir George Gallagher

Sir George Gallagher

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 191 cm

George 15.10.2011 14:58
"Jamen så er alt jo godt. Måske var det bare skæbnen, at vi skulle begynde at snakke her i aften? I alt fald er jeg glad for, De gjorde en undtagelse med mig." HAn smiler igen dette skæve smil og tager så den sidste bid brød og skyller den ned, mens han skjuler en gysen over smagen.
"Hvad bringer Dem hertil sådan en aften?" spørger han så med høflig interesse.

Sala Scarleen

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 166 cm

Milla 15.10.2011 15:08
"Det er jeg også glad for, at jeg gjorde," smiler hun og kradser på sin arm et sted, hvor det klør. Igen kommer hun til at kigge på mærket, og en kort gysen kører gennem hende, inden hun igen retter sin opmærksomhed mod George. Sala skal igen lige til at undskylde for sin distræte opførsel, men stopper så sig selv, da George nok allerede ved det.
"Tjaeh.. Noget at spise og et tørt, varmt sted, tror jeg," svarer hun ham. "Jeg er lidt mere interesseret i, hvad De laver her? Kroen her ligner ærlig talt ikke... en beværtning, som en som De normalt ville vælge.." Hun kunne et øjeblik have bidt tungen af sig selv for at have været så uhøflig - "Undskyld, jeg er vidst ikke det mest velopdragne menneske i verden," siger hun så med et nervøst smil
// Sala
Sir George Gallagher

Sir George Gallagher

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 191 cm

George 15.10.2011 15:30
Han smiler og slår forklejnende ud med hånden.
"Skal jeg være ærlig foretrækker jeg ærlighed frem for opdragelse. Jeg er kommet her siden jeg kom til Krystallandet for mange år siden uden et eneste ravstykke på lommen, og jeg fortætter med at komme her af vane vil jeg tro. JEg er et nogenlunde kendt ansigt herinde, og det glæder mig af og til at kunne komme rundt og mødes med forretningsforbindelser uden at skulle sidde bag mit skrivebord. Nogle mener, jeg burde have vagter med mig, når jeg færdes steder som dette, og det har da givet bagslag nogle gange ikke at have det, men jeg vil gerne beholde lidt af min frihed. Det er desværre den pris der følger med, når ens forretninger går godt. At være velhavende kan give sine problemer, men nu må jeg jo så prøve den anden side af muren også om man så må sige..." Han sank et øjeblik lidt ind i sig selv, og det plagede udtryk vendte tilbage i hans øjne. HVis bare der var andet at gøre, tænkte han og slog så sig selv over nakken, for hvad var penge, når det kom til hans børns sikkerhed? Om så der var tale om seks tusinde diamanter?

Sala Scarleen

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 166 cm

Milla 15.10.2011 22:19
Sala ser lidt på ham, ved ikke rigtigt, hvad hun skal sige. Det kan godt være, at hun skal være ærlig - men hun føler sig bare SÅ dum, når ordene bare bruser ud af hendes mund på den måde. Ligegyldigt om det er fornemme mennesker eller ej, foretrækker hun at tænke, før hun taler - hun er bare ikke så god til det.
"Jaeh, det forstår jeg godt.." svarer hun så bare til sidst og trækker lidt på skuldrene. Det ville være rart for hende at have nogle "beskyttere", men hun kan godt se, hvad George mener. Hun bemærker, at han synker hen igen og bider sig derpå lidt i læben. Hvad skal hun nu gøre?
"Jeg synes, det er frygteligt, at man bare har brug for beskyttelse... Jeg forstår slet ikke den måde, vores land er på... Der er så meget ondskab," ender hun så til sidst med at sige, selvom det nok ikke ligefrem er opmuntrende ord.
// Sala
Sir George Gallagher

Sir George Gallagher

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 191 cm

George 15.10.2011 22:24
Han vender blikket mod hende, og den fjerne stirren bliver mindre. Der er spøgelser i hans øjne, da han åbner munden igen.
"Ja, alt for meget ondskab," giver han ret. Hans øjne bliver blanke et øjeblik, og han ser væk og kæmper for at holde tårerne inde. Fandens, tænker han, nu havde han ellers lige fået styr på sig selv.
"De må undskylde, miss Scarleen, at jeg pludselig bliver lidt trist, men der er hændt mig meget ondt på det sidste, og jeg er stadig ved at komme mig over det og finde ud af hvordan, jeg skal reagere. Det er som om alting er så uvirkeligt, hvis De forstår hvad, jeg mener?" HAn ser på hende med så stor tillid til, at hun virkelig ved hvad, han taler om; han tvivler slet ikke og håber næsten at finde en, der kender til hans nuværende smerte.

Sala Scarleen

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 166 cm

Milla 15.10.2011 22:37
Sala ved ikke rigtigt, hvordan hun skal reagere på Georges følelsesudbrud - altså, hun havde jo gennemskuet at han ikke var i det bedste humør, men at hun ligefrem skal sidde og forholde sig til følelser. Men omvendt kan hun jo prøve at lade være med at have så ondt af sig selv og i stedet høre lidt på George.
"De sidst mange år har jeg levet i en lettere uvirkelig verden. Selvom den er virkelig, har jeg mest af alt bare lyst til at gemme mig i den her lille tryghedsboble. Det er også derfor... jeg har rejst så meget," siger hun så til sidst og ser lidt væk. Nu kom hun til at snakke om sig selv alligevel. Hurtigt retter hun blikket mod George igen.
"Så jeg ved udemærket, hvad De mener. Det er hårdt. Forfærdeligt hårdt," siger hun så til sidst.
// Sala
Sir George Gallagher

Sir George Gallagher

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 191 cm

George 15.10.2011 22:41
Han lægger hånden over hendes i håbet om at sprede lidt trøst fra sig selv til hende. Han havde tænkt, hun var typen der vidste hvad, han talte om.
"Det er sjovt som verden syntes bitter og fast besluttet på at prøve os. Og jeg ved ikke om jeg kan tro på at livet i generelle sammenhænge er venligt stemt; jeg synes oftere man mister alt end man får en mening med det hele ... Men nu er jeg måske uretfærdig," sukker han og slår ud med begge hænder, "JEg har en dejlig kvinde, som jeg forguder, og jeg vil snart få mine børn at se igen. Omstændighederne er mindre heldige, og dog har de bragt mig sammen med dem igen ... Det er så forvirrende og modsatrettede tanker omkring hele tilværelsen, jeg nærer i mit hoved, at jeg snart ikke ved hvor, jeg selv står i det hele."

Sala Scarleen

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 166 cm

Milla 15.10.2011 22:53
Hun ser taknemmeligt på George og flytter ikke hans hånd. Det er heldigvis ikke hendes arrede hånd, han rører ved - og det er lige før, at hun føler sig en lille bitte smule tryg. Også selvom hun konstant siger til sig selv, at hun skal lade være med at være så hurtigt tryg i andres selskab - men hun er overbevist om, at George er helt igennem reel.
"Jeg tror bare, man må konstatere, at livet ikke altid er lige let.. Det former os og selvom det nogle gange er svært at se, at det skal gøre godt for noget, lærer man altid noget... Ikke at vær naiv, at sætte pris på tingene, kærlighed og venskab..."
Sala sukker lidt og ser igen væk - bider sig igenigen nervøst i læben og drikker sit vand.
// Sala
Sir George Gallagher

Sir George Gallagher

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 191 cm

George 15.10.2011 22:55
Han betragter hende, da hun vender blikket væk og sætter tænderne i den stakkels lille læbe.
"De har måske selv glemt at sætte pris på de ting, mens De havde dem?" spørger han tøvende, en smule forsigtigt, mens han samler hænderne om sit eget, tomme krus. Han ved ikke om han bør spørge, men hun kunne måske trænge til at snakke med en fremmed om sine problemer. Det indebar ingen forpligtelser at tale med fremmede og man kom aldrig til at stå til regning for det, man fik sagt. Det var en af grundene til, han selv var så fri over for hende.

Sala Scarleen

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 166 cm

Milla 15.10.2011 23:06
Sala hæver øjenbrynet lidt, da George spørger. Igen sidder hun lidt og overvejer tingene, før hun siger noget. På den ene side har hun måske brug for at snakke om det - men han er jo helt fremmed... Det kunne jo også være en fordel. Kompliceret.
"Jaeh.. altså man kan sige, at jeg har været nødt til at forlade tingene... fordi det ellers også ville gøre ondt på dem.. Det er og vil være til deres egen fordel.." ender hun så med at sige - afslører ikke for meget, men svarer alligevel lidt på spørgsmålet. Hun har ikke lyst til at bryde ud i gråd foran ham, så hun prøver at være så fattet som muligt.
// Sala
Sir George Gallagher

Sir George Gallagher

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 191 cm

George 15.10.2011 23:12
Han kan se, hvor svært det er for hende at tale om og rækker en hånd frem mod hende, som hun kan tage, hvis hun har brug for støtte. Han ser meget alvorlig, men samtidig meget blid ud, og hans øjne sender et opmuntrende glimt til hende.
"Jeg kender det," siger han. "Men min erfaring siger mig, det nogen gange er bedre at spørge dem, man elsker, hvad de selv synes er bedst for dem. Det er svært, det ved jeg, især hvis de vælger noget, man selv tror vil skade dem, men man må respektere dem fordi an elsker dem ... Ikke at jeg skal fortælle Dem hvad, De skal gøre eller hvordan, De skal vælge, men det er værd at tage med i sine overvejelser. Især hvis det ender med at blive på bekostning af dem, man elsker, at man løber bort. Hvis deres og Deres savn er så stort, at det kan overkomme forhindringerne, så giv ikke slip på den kærlighed, De bliver tilbudt." Noget i hans øjne fortæller hende, det er præcis hvad der skete for ham, om end det er mange år siden, han mistede Snodria.

Sala Scarleen

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 166 cm

Milla 15.10.2011 23:23
Sala tager hans hånd og knytter den overraskende hårdt. Hun ser på ham og nikker tænksomt, men trækker så til sidst bare på skulderen.
"Det er for sent nu," mumler hun så. "De kender heller ikke omfanget af... problemet..." Hun ryster på hovedet og ser væk. Det er ikke fordi hun vil være afvisende for George, men hun har kæmpet med det i mange år, og hun tror ikke på, det nogensinde bliver bedre. Hun håber også, at Topaz har fundet en ny, han elsker.
"Det er også mange år siden, så det er også fjollet at være så sentimental.." siger hun så med et spagt smil.
// Sala
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu:
Lige nu: 0 | I dag: 13