Krostuen: Denne tråd er altid åben :D (Gammel)

Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Lokation / Toropolis Isla

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 18.03.2011 19:07
Samson smilte let af Morganas sarkasme. Kvindemennesket var en god underholdning, og de begge var også tilsammen en god underholdning. Ville halvdyret holde hende tilbage, hvis hun først blev rasende? Måske forsøge på det? Eller blot holde sig i baggrunden?
Det ville uden videre være sjovt at finde ud af. Uanset hvad, kunne der kun komme underholdning ud af det hele. De der sad og så til, kunne lige så godt have været sig selv. Der kunne nemt ske et eller andet på kroen. Nogle gange trak det langt ud, andre gange blev det stoppet med det samme.
Samson rejste sig og satte hånden i bordfladens kant. Han vendte atter blikket mod Morgana og Kamei. Blikket fæstnede sig på Morgana da hun begyndte at være blødsøden på den mest sarkastiske måde. Han havde jo set hendes reaktion. Hun kunne ikke skjule det.

"Den frøken... Ville du ikke kalde det gavmildhed at give?" Samson hævede sine øjenbryn let og så så hen på Kamei.

"Og hvilken race skal det ligne at du stammer fra? Det er en anelse svært at finde ud af..." Samson vendte siden til dem begge, og så nu ud på Brutus som så overvågende ind af vinduet. Det var som om at den var ivrig til at overvære situationen.
//Nova \\

† A dead man isn't dead when he's still alive †

Kamei Dorikawa

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 165 cm

Anori 18.03.2011 20:09
Kamei så lidt på Morgana og sukkede let, men rystede så op hovedet. Selv med det, så ville han altså stadig kke være med til det. Hendes kommentar nikkede han enigt med hende i, men da Samson så talte igen, rynkede han panden. "Måske at dele ja, men der er forskellige måder at gøre det på. Din var den 'ikke-venlige'." Nu kunne en kende af irritaton spores i væsnets stemme, men det var tydeligt at han ikke var aggressivt anlagt overhovedet. Og Mandens næste kommentar rørte ham knapt.

Han var vant til det.

"Jeg tvivler skam på at herren kender min race, siden at jeg er den eneste i området." svarede han så, med lidt roligere stemmeleje.

Morgana Winths

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 26 år

Højde / 174 cm

Morgana 18.03.2011 20:35
Endnu et lys selvantændte med et lavmælt snap, denne gang bag hende.
”Den Herre…” Efterlignede hun med samme tonefald, samme tiltale og samme pause. Imens kom Kamei med sin kommentar. Hun var irriteret, sur, over på den måde at blive tilsjasket uden den mindste form for anger. Manden ejede ingen form for moral! – en fredelig aften ødelagt af en klovn, der, efter al sandsynlighed, ikke kunne finde ud af at interagere med mennesker. ”En god gave bør overrækkes med varsomhed, men det kunne godt se ud som, at De ikke forstår dette.” Hun vendte sin opmærksomhed mod Kamei og rynkede brynene. Hun følte sig ikke helt sikker på, om det var en god idé at lade alkoholen fedte fjerene ind, men han kendte vel sin krop og sin hud… eh… - pelspleje – bedre end hende.
En medarbejder, der samme, der var snublet, kom over med et viskestykke og forsøgte at tørre det værste af borde og stole. Han bød også viskestykket mod Kamei og Morgana, men Morgana takkede pænt nej og mærkede sig medarbejderens lette halten. Der var andre, der havde lidt mere end hende. Hun mumlede et par forbandelser for sig selv og pustede ud, fik vreden lidt på afstand. Det prikkede stadigvæk djævelsk i hendes hånd, og åndsfraværende kløede hun den. Lyset knitrede let, da selv vægen var blevet vædet af krusenes indhold.
”Skal vi finde et andet bord..?” Spurgte hun Kamei og indikerede den fugtige bordoverflade med et nik.Og ukultiverede fladpander, tænkte hun ved sig selv.

http://krystallandet.dk/viewtopic.php?f=378&t=7634&p=503740&hilit=morgana#p503740
Billedet er hjemmelavet.
18 år, 175 høj, med umulige krøller!
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 18.03.2011 21:20
Samson gik med rolige skridt over mod deres bord, og satte nu hånden i bordfladen på det bord der var nærmest deres. Han stod let og lænede sig op af det.

"Så nu prøver I at belære mig? Hvad er det der ligger i ordet "at give"? Såvel som at give en lussing, eller at give en gave. Sammen mening, men der er blevet dannet meninger om hvordan man skal opføre sig. Sjovt ikke? Sådan som sproget kan have forskellige meninger uden at være det samme, og så kan man blive så uenig? En gadetøs, ville da blive henrykt hvis bare hun fik smidt penge efter sig, hun ville med glæde samle dem op, fordi det gav hende muligheden for at få tilfredsstillet sin sult? Om det så er sulten for underholdning eller sulten for overlevelse." Samson smilte muntert og så sig omkring i kroen for at få noget opbakning. Et par snuskede og meget fulde mænd grinte med ham.

"Og nu, er I ikke tilfredse med det i har, det her bord. Udemærket.. Man vænner sig vel til mere luksus hvis man har vænnet sig til det, og ikke bare er glad for det man har på det givne tidspunkt... Folk er så utaknemmelige nu om dage, så man får lyst til at udrydde dem for at vise folket hvad der egentlig er tale om... specielt i disse tider" Samsons snak rummede mange emner, og det hele fulgte hans tankegang. Dog ganske provokerende, men måske også eftertænksomt?

Samson skulede til et par medarbejdere som luskede uden om den lille cirkel de til sammen havde dannet.
//Nova \\

Kamei Dorikawa

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 165 cm

Anori 18.03.2011 22:41
Kamei's ører hang lidt ved at se medarbejderens halten, og nikkede til Morgana's forslag. Men da Samson så kom hen til dem, slap der et let hvæs fra væsnet. Han rynkde den snudeagtige næse lidt op, og de blå øjne så en tand mere ... vrede ud. "Jeg ved ikke hvem du tror du er .. Men jeg tror næppe at -du- er personen til at prædike." sagde han så, men så igen lidt roligere ud, de blå øjne næsten mere triste. "Desuden, så var det bare spild af god vin, af at smatte det ud over hår og vinger." Løvehalen svippede fra sie til side og han skævede ud mod tyren. Han havde vidst en følgesvend med sig. Sikkert omkring hans egen størrelse hvis han forvandlede sig, men som det var nu, var han spirrevippen i trioen.

Morgana Winths

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 26 år

Højde / 174 cm

Morgana 18.03.2011 22:53
Morgana så betuttet på Kamei, der reagerede ret voldsomt på mandens tilstedeværelse. Præcis som en ørneunge ville gøre på tilstedeværelsen af et truende menneske. Hun fik helt lyst til at stryge ham over fjerene, bare for at føle dem, men fandt ikke, at det var det helt rigtige tidspunkt. Han ville højst sandsynligt bare føle sig fornærmet af hendes gestus, selvom der intet ondt ville være ment med det. Hun følte vreden krølle sig mere og mere sammen, men den drilske prikken i venstre hånd forblev.
Hun sænkede øjnene en smule og stirre ud på manden foran hende med et forstenet, koldt blik. End ikke de lange, mørke øjenvipper kunne blødgøre den mangel på varme, der strålede fra hendes ansigt. Hun brød sig ikke om at have ham så tæt på, men det var ikke ligefrem frygt, hun følte. Hvis der endelig skulle tales om frygt, var det snarere frygt for de andres førlighed. Hun forsøgte at huske alle de ting, hun havde lært om selvkontrol af Morgoth, men vredens varme kys sad stadigvæk i hende.
”Det havde været bedre at drikke…” tilføjede hun sarkastisk og rystede på hovedet, som beklagede hun hans dumhed.

http://krystallandet.dk/viewtopic.php?f=378&t=7634&p=503740&hilit=morgana#p503740
Billedet er hjemmelavet.
Samson

Samson

Krystalisianer

Kaotisk Ond

Race / Menneske

Alder / 41 år

Højde / 194 cm

Efterlyst af Lyset

Nova 18.03.2011 23:07
Samson smilte kortfattet, lettere ligegyldigt smil til dem begge, som om at de netop ikke gav svar på noget som helst.
"Prædike? Nej, jeg er ikke ligefrem en der prædiker og min religion er selvfølgelig zaladisme. Man kommer ikke nogen vej uden selv at skulle udrette noget som helst, og så få goderne derfra." Samson tog et skridt nærmere, og stod nu ganske tæt på dem begge. Han rakte hånden ud mod Morganas krøllede hår forsøgte at tage fat i et af hendes lokker. Bare for at mærke hvordan hendes hår føltes. Umiddelbart mindede hendes hår ham utroligt meget om hans dræbte halv-lillesøster, hvis mord han selv havde stået for i tidernes morgen.

"Du virker nu en gang bekendt... Jeg er sikker på at have stødt ind i dig, men vidst ikke et tidspunkt hvor jeg har gjort dig fortræd... umiddelbart." Et par rynker skar Samsons næseryg som sammen med hans ansigtsudtryk udformede sig ganske utilregnelig mht. hvad han havde i sinde. Havde han overhovedet noget i sinde?

Samson så sig omkring, og derefter tilbage på Kamei og Morgana.
"Vi kan jo også bare tage den ude foran, kan vi ikke?" Samson hævede let med øjenbrynene et par gange, med et lettere køligt blik. Samson gav et lille nik til dem begge, rimelig højrøvet udtryk han sendte af signaler, men han vendte herefter ryggen til dem begge og traskede ud af krostuens dør.
//Nova \\

Kamei Dorikawa

Krystalisianer

Retmæssig Neutral

Race / Halvdyr

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 165 cm

Anori 18.03.2011 23:21
Fjerene blev da også puffet op, selvom at vingerne var foldede sammen, men det fik ikke desto mindre dem til at virke lidt større. Ørerne var stadig tilbage lagte og løvehalen gik stadig swish-swish, mens Kamei ikke fjernede blikket fra manden. Der var et eller andet ved ham der mindede ham om hans forældre, og det var ikke det han ville mindes lige i dette øjeblik. Hænderne blev knyttet lidt imod bordet, men han undlod - han kunne ikke være det bekendt - at hamre kløerne bordpladen. Men mandens truende skikkelse, var ikke noget han brød sig videre om.

Zaladisme? Han havde hørt om den tro, men kunne ikke huske så meget om hvad den betød. "Du prædiker." konstaterede han så igen. Han vidste bare at den ikke var noget han ville være del af. Han skævede lidt mod Morgana, og åbnede den ene vinge lidt, igen spændte han musklerne en anelse da han ikke brød sig om at en .. well farlig person, bare sådan uden videre rørte ved andre. Eller gjorde forsøget.

Kløerne blev dog alligevel trykket lidt ned i bordpladen fulgt at et let hvæs da han snakkede om at ikke have gjort en fortræd. Han hadede vold, hvis det kunne undgås, for at sige det mildt. Og så havde rygterne været sande nok. Da Samson så foreslog at tage den udenfor, skævede de blå øjne i den retning, igen mod tyren, men han så så på manden. "..hvis der overhovedet er noget at tage..." han havde en tand sværere ved at holde sig rolig, men en indånding fik fjerene til at lægge sig fladt igen, og halen til at forholde sig roligere. Og det hjalp ligesom ret meget på det hele, før at han trådte væk fra bordet, og fulgte med. (o3o)

Morgana Winths

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Medanien

Alder / 26 år

Højde / 174 cm

Morgana 18.03.2011 23:58
Morgana lyttede med et øjenbryn halvt løftet. Zala-hva? Hun mindedes de mange stunder med isarisme, hvor hendes far havde fortalt og fortalt og givet historier videre til den næste generation. Det smertede en smule at erindre, da hun følte, hun havde flyttet sig langt fra de værdier, hun dengang blev oplært med. Men hendes hjerte var stadigvæk troende, om end hun havde oplevet for megen af verdens bitterhed til ubetinget at tro og forlade sig på troen. Det var riter, hyggelige og velkendte, men mistilliden til en overskyggende god gud, der ’ikke engang’ kunne opretholde freden i landet, havde skabt en hård skal om hendes hjerte.
Et lille fnys undslip hende over Kameis konstatering og et skævt smil snød sig frem på hendes læber. Hun lagde hovedet på skrå og betragtede Kamei og hans truende holdning. Størrelsesforskellen på de to var markant, men der lå noget under overfladen i væsenet.

Morganas venstre hånd fløj op forbi hendes ansigt og slog ud efter hånden, der var kommet for tæt på hendes til, at hun brød sig om det. Hun så koldt på Samson.
”Dårlig idé!” stadigvæk var der et lille nag af, at hun før havde mødt ham, men atter engang smuttede mindet fra hende. Hun kunne simpelthen ikke fange det!
”Næppe..” mumlede hun uhørligt og mærkede, hvordan det trak ved overlæben. Hun følte sig i den grad frastødt af hans opførsel. Havde dette været sket inden hendes egentlige træning i kontrol, var det ikke til at sige, hvad der kunnet være sket med bygningen og inventaret.

Morgana kiggede efter Kamie med en betuttet blik. Hvis han mente det… Hun fulgte ham, og den store gut, en smule modvilligt, men alligevel var der en vis lettelse at spore i hendes holdning. Udenfor betød, at der var mere frihed med hendes ild.

Billedet er hjemmelavet.

Sala Scarleen

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 166 cm

Milla 14.10.2011 22:33
Sala åbner døren til kroen, skotter sig i den kappe, hun har snoet om sig. Hun ser sig hurtigt omkring i kroen for at se, om der er nogen, hun skulle kende. En smule lettet konstaterer hun, at det ikke er tilfældet. Hverken nogen, der vil hende ondt - eller nogen, der vil hende godt. Det onde siger sig selv, - men har ikke lyst til at forklare sig til de mennesker, hun elsker. Forklare hvorfor hun forsvinder sådan hele tiden. Det er efterhånden bare blevet nemmere at lede være med at forholde sig til noget.
Hun køber noget brød og noget vand og sætter sig i et hjørne af kroen, trækker kappen godt omkring sig - så kan hun håbe, at hun ikke bliver lagt mærke til.
// Sala
Sir George Gallagher

Sir George Gallagher

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 191 cm

George 14.10.2011 23:05
George kommer ind, hans gang er en smule stiv, og han rynker brynene alvorligt. Han bukker høfligt som hilsen til et par af sine forretningsbekendtskaber og bestiller lige ledes brød og vand, før han sætter sig ved et ledigt bord ved siden af Salas med et tungt suk. Der er mørke rander under hans næsten sorte øjne, og hans hud er bleg, som har han feber. Der er noget tungt i hans øjne, men samtidig noget blidt og mildt, og han er tydeligvis en herre med splittede følelser. Tanken om Gabrielle holder ham oven vande, hans kære, kære Gabrielle, hvor hun end er i aften, og samtidig er der så mange tunge beslutninger på hans skuldrer, han knapt kan ånde for dem. I virkeligheden trænger han til at få blæst hjernen ud med en kande god cognac, men han ved, han bliver smidt ud, hvis han bestiller det, og han nøjes med sit simple måltid uden egentligt at smage det.

Sala Scarleen

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 166 cm

Milla 14.10.2011 23:18
Sala betragter lidt i smug den fine herre i smug, da han kommer ind, men bliver alligevel lidt forskrækket, da han sætter sig næsten ved siden af hende. Dette afholder hende dog ikke fra at kigge videre lidt endnu, indtil hun bliver klar over, at hun faktisk glor. Hun kigger hurtigt væk og bider lidt i sit brød. Han ligner ikke en, der har det specielt godt. Hvad mon der er sket? Sala er kendt for sin nogle gange lidt for livlige fantasi, og hun sidder nu og digter en historie om den rige mand, der har mistet sin elskede i en farlig kamp mod dæmoner og onde mennesker... og... Hun stopper sig selv, da det går op for hende, at hun igen kigger på ham, og ryster så på hovedet. Skal jeg sige noget? Det er længe siden, jeg har snakket med nogen... Mon jeg overhovedet kan huske, hvordan man har en samtale? Hun lader kappen falde ned og blotter sit hår, der hænger i en sjusket fletning. Overvejer et kort øjeblik mandens hensigter, tilhørsforhold - men kommer så frem til, at hun ikke er alene på kroen.
"Ja, De må altså undskylde, at jeg sådan kigger... Det er bare lang tid siden, jeg har været blandt.. krystalisianere.." siger hun undskyldende og smiler spagt.
// Sala
Sir George Gallagher

Sir George Gallagher

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 191 cm

George 14.10.2011 23:34
Optaget af sine egne tanker, går der lidt tid, før han lægger mærke til, han bliver betragtet, men han lader som ingenting, indtil hun taler. Så vender han høfligt hovedet mod hende og fremtvinger et smil, der ikke når hans trætte øjne.
"Jeg er såmænd kun halvt krystalisianer selv, og tænk ikke på, De kikker; det er jeg blevet vant til." HAn overvejer kort om han skal fortsætte samtalen eller ej og spørger så "De rejser måske meget? Siden De ikke har været blandt folk?" Han smiler stadig, og han gør alt hvad han kan for at virke interesseret.

Sala Scarleen

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 166 cm

Milla 14.10.2011 23:44
Sala ser en smule tænksomt på ham - hun har næsten en underlig, ubestemmelig trang til at gøre denne herre glad. Eller i det mindste få ham til at smile oprigtigt. "Det er De vant til?" spørger hun en smule undrende, men kommer så i tanke om, at dengang hendes hår var lilla, blev hun da også tit gloet lidt på.
"Dumt spørgsmål, glem det..." siger hun så hurtigt og ryster bebrejdende på hovedet over sig selv. Hvorfor er hun altid så dum at høre på? Hun kan jo nærmest ikke åbne munden uden at ordene er enten naive eller dumme. Hun sidder lidt og kommer så i tanke om, at han jo rent faktisk spurgte hende noget.
"Jaeh.. undskyld jeg er så distræt... Man kan vel godt sige, at jeg rejser meget," mumler hun, mens hun kigger ned i bordet. Lige har hun ikke rigtigt lyst til at svare på.
// Sala
Sir George Gallagher

Sir George Gallagher

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 191 cm

George 14.10.2011 23:48
Han bemærker straks, hun undgår emnet, og som den gentleman, han er, presser han ikke på.
"Nej nej," insiterer han i stedet, "Det er ikke et dumt spørgsmål." Hans smil bliver skævt, en smule mere oprigtigt. "Jeg er vant til at blive set på, fordi min påklædning er anderledes end de flestes - mit hår plejede også at være det, men jeg har ændret det af samme årsag ... Ellers stirrer folk på mig, fordi jeg sidder i denne beværtning og spiser et simpelt måltid, som jeg åbenbart ikke ser ud til at kunne værdsætte." Han slår ud med hånden mod det måltid, hvis art er fælles for dem, og sukker let. "Man bliver så nemt sat i bås!"

Sala Scarleen

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 166 cm

Milla 14.10.2011 23:59
Jaeh... man bliver så let sat i bås, bekræfter hun herren i sine tanker og lægger slet ikke mærke til, at hun faktisk ikke svarer ham. Hun kradser lidt i det mærke, som sidder i hendes håndflade. I det mindste er det lang tid siden, Kyo har vist sig. Heldigvis for det da. Sala kommer i tanke om, at hun faktisk slet ikke svarede herren.
"Nej altså... Jeg undskylder for mig selv hele tiden... Men jeg bliver så nemt distraheret af mine tanker," siger hun mumlende og igen kommer det der svage smil frem på hendes læber. Hvordan skal hun kunne gøre ham glad, hvis hun ikke selv er det. Hvordan skal hun kunne elske nogen, hvis hun ikke elsker sig selv?
"Jeg kender det godt fra mig selv.. Altså, ikke som jeg ser ud nu, vel.. Men jeg havde faktisk også engang meget usædvanligt hår.. Det var lilla..." Hun spiser det sidste af sit brød og skyller det ned med vandet. Modsat George er det et måltid, hun sætter pris på. Hendes mave har efterhånden været vant til at leve uden meget føde, men denne gang er der gået ekstra lang før hun har fået mad.
// Sala
Sir George Gallagher

Sir George Gallagher

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 191 cm

George 15.10.2011 00:04
Hendes ord om det lilla hår fremkalder et oprigtigt smil, der trækker skævt i hans ene mundvig og er yderst charmerende.
"Undskyld ikke, miss, det er der ingen grund til. Jeg har selv tendens til at synke hen i mig selv ... Og med henblik på Deres tidligere hårfarve, kan jeg garantere Dem for, jeg ville have været blandt dem, der stirrede mest." Han ler faktisk svagt ad tanken om sit eget forskrækkede blik ved synet af en lilla håret kvinde.
"Og tillad mig også at sige," tilføjer han, "at Deres nuværende hårfarve klæder Dem meget bedre end jeg kan forestille mig en lilla kunne gøre."

Sala Scarleen

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 166 cm

Milla 15.10.2011 00:13
Først ved hun ikke rigtigt, hvad hun skal sige - hun kunne godt lide sit hår, det var noget, hun var født med, usædvanligt, men sådan havde det været. "Så er vi vist lige," siger hun så endelig. Hun snor en vildfaren lok fra fletningen rundt om sin finger.
"Det er i hvert fald mere anonymt... Det kan jeg godt lide," svarer hun og smiler, også hendes smil er blevet bredere. Det er faktisk blevet helt okay at være på kroen. Det er næsten ligesom i gamle dage - før alt det væmmelige skete - dog ikke med så mange mennesker, men det er næsten hyggeligt.
// Sala
Sir George Gallagher

Sir George Gallagher

Krystalisianer

Retmæssig God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 27 år

Højde / 191 cm

George 15.10.2011 00:16
Han deler et øjeblik hendes tanke uden at være klar over det.
"Hør, det er så trist at spise alene, hvad om jeg gør Dem og Deres anonyme hår selskab ved Deres bord?" Han forsøger at spøge og mener det godt, og hans smil er nået øjnene nu, der blødes op i en mørk gylden tone.

Sala Scarleen

Krystalisianer

Neutral God

Race / Menneske

Lokation / Omrejsende

Alder / 25 år

Højde / 166 cm

Milla 15.10.2011 00:23
"Ja, nu er jeg jo færdig med at spise..." svarer Sala og er faktisk glad for, at han spurgte. Hun havde tænkt på det, men havde ikke turdet spørge. "Mit anonyme hår vil være mere end beæret over Deres selskab," smiler hun og rækker sin hånd ud som en gestus - dog også lidt spøgende.
Skal hun introducere sig selv? Er det, det, man gør? Men alligevel... Hun har ikke lyst til at begå flere fejltagelser, så hun smiler i stedet fortsat og venter på, at herren sætter sig ved hendes bord.
// Sala
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Krystal , jack
Lige nu: 2 | I dag: 13