Talia

Talia

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Elemental

Lokation / Omrejsende

Alder / 87 år

Højde / 163 cm

Hobbit 04.05.2018 18:17
Talia havde ingen familie. Ikke sådan rigtig. Hendes forældre, var vel ikke rigtig forældre som de var på landjorden. De havde skabt hende og siden da havde hun svømmet frit i det uendelige hav. Hun havde ikke på samme måde en familiemæssig ånd. Hvad hun var afhængig af var moderen til alt levende. Vandet. Og specifikt for hende, havet. Hun var nødt til at vende tilbage. Hun ville tørre ud heroppe, også selvom hun måske skulle have lyst til at blive.

Hendes rødmen blev ikke mindre af det. Hun vidste hvad komplimenter var, og selvom hun ikke så sig selv på den måde han gjorde, så var det stadig rart at vide han så det. Men han vidste ikke hvor smukt havet var. Det kunne han ikke, hvis han mente hun var lige sådan. "Jeg er pænere i min rigtige form" det synes hun i hvert fald selv, men hun smilte stadig ganske roligt. Som hun lå her, begyndte hun ganske langsomt at blive træt. Tænk at en hjerterytme kunne gøre hende døsig. Det havde hun ikke prøvet før.
Alexander Black

Alexander Black

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 37 år

Højde / 186 cm

Nyxx 16.05.2018 14:04
Alexander bemærkede at hun rødmede og smilede for sig selv. Han kunne slet ikke stå for det, det var blot endnu en ting der var med til at gøre denne kvinde smuk. Som hun talte så han ned på hende med et smil ”Det tror jeg gerne, trods du næsten ikke kan blive smukkere” sagde han og strøg hende ned over ryggen. Alexander havde ret svært ved at tro på at hun kunne blive smukkere, for som de lagde her under nattehimmelen og så på stjerner. Han kunne tydeligt mærke hun blev lidt tungere, hvilket var tydeligt tegn på hun var ved at være træt.

Han så ned på hende med et smil ”Jeg vil med glæde se dig i dine naturlige omgivelser” sagde han og nussede hende igen over ryggen ”Du har sikkert også brug for vandet efterhånden” sagde han med et smil. Hvis det var skulle han nok løfte hende hele vejen, for hun var alligevel så let som en fjer, så det ville ikke være et problem for ham.
Talia

Talia

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Elemental

Lokation / Omrejsende

Alder / 87 år

Højde / 163 cm

Hobbit 21.05.2018 20:21
Talias øjne blev mere tunge som de lå her i skæret fra stjernerne. Hun var træt, og selvom det var mærkeligt at sove på landjorden, var det her ganske varmt og trygt. Hun lukkede øjnende og begyndte ganske stille at dvale lidt hen. Det tog en let kræftanstrengelse at få de tunge øjenlåg op som han tale igen. Den lette nusning hen over ryggen gjorde det ikke nemmere at holde sig vågen. Det var næsten som at ligge i vandkanten, og vandet ganske let kærtegnede huden. "Jah.. Jeg savner havet - men en sø eller å er også fint"

hun tænkte egentlig ikke over hvad det var hun sagde. En blanding af en forklaring, og at hun faktisk skulle rejse sig og finde det, med mindre hun ønskede at føle sig udtørret og dårlig næste morgen. Men hun lå bare godt. Der var ingen grund til at gå imod kroppen og flytte sig! Selvom savnet til vandet fik øjnende til at åbne sig igen efter noget tid lukket. Svagt forsøgende at fokusere igen og få liv i kroppen. Den lystrede ikke helt.
Alexander Black

Alexander Black

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 37 år

Højde / 186 cm

Nyxx 31.07.2018 19:04
Han så på hende og kunne tydeligt mærke, hvordan hun kæmpede en brag kamp for at holde sig vågen. Han smilede "Lad os få dig til noget vand" sagde han og trak sig lidt væk fra hende og skovlede hende nærmest op i hans arme. Alexander smilede skævt til hende "Der er nogle vandløb ikke så langt herfra... Jeg skal nok vække dig hvis det er, eller holde dig ovenvande" sagde han og strøg hendes ene skulder. Hun måtte gerne falde i søvn, det ville ikke betyde noget for ham, hvis han skulle gå i vandet sammen med hende, blot for at holde hende oppe, så hun ikke druknede... Eller det gjorde hun jo så nok ikke.. Han havde ingen ide, men han ville alligevel ikke tage chancen. 

Han begyndte roligt at gå ned fra bakken de havde lagt på, forsøgte at huske vejen, men brugte hans sanser. Han tog en dyb indånding og fik færten af vand, let saltet... Han kunne næsten høre hvordan det klukkede mod kanterne. Han holdt altid øje med hende, sikrede sig der ikke skete hende noget, næsten som en far med en syg datter i armene. Sådan havde han det lidt... Lidt faragtig. Han stoppede et stykke fra vandafløbene og så ned på Talia i hans arme "Talia... Vi er her nu" sagde han stille og strøg igen hendes ene skulder.
Talia

Talia

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Elemental

Lokation / Omrejsende

Alder / 87 år

Højde / 163 cm

Hobbit 08.08.2018 20:04
Talia brummede som svar, svævende mellem bevidsthed og dyb søvn. Dyb søvn var måske så meget sagt, men hun var i hvert fald ikke hvad man ville kategorisere som vågen. Langt fra. Det var en slatten pige han fik op i sine arme, der kun lige brugte krafter på at komme op og ligge sig ind mod brystet for derefter at slappe af i kroppen igen. Menneskekroppen var finurlig, selvom hendes nok egentlig ikke lignede de andres helt så meget som det den burde. Biologisk set. Men muskler havde hun vel.

Hun faldte i søvn, med den gyngende bevægelse af at blive båret der mindede om bølgerne i overfladen der vuggede i søvn, og selvom hun manglede vandet i sin helhed, var det nu en meget god erstatning. Det var en smule grødet og ikke helt med fokus i blikket at hun vågnede op igen, som de nåede til vandet. Hun hørte den genkendelige lyd med det samme og var parat til næsten at trille ud af hans favn for at komme derned. "Vand!" at holde ovenvandet ville ikke være nødvendigt. Talia kunne trække vejret både over og under - men det kunne han selvfølgelig ikke. Men hun var trods alt for slap i kroppen til at bevæge sig vildt og voldsomt.
Alexander Black

Alexander Black

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 37 år

Højde / 186 cm

Nyxx 16.08.2018 20:21
Alexander sagde ikke et ord og smilede blot over hendes brummen. Han kunne godt forstå hun måske ikke havde så meget energi, specielt når hun var vandt til at være tæt på vand, eller i det, hvilket også var derfor han satte det lange ben foran, så de hurtigere kunne komme til vandet.

Alexander så på hende i sine arme og smilede for sig selv. Hun var faldet i søvn, det var ikke just noget han var vandt til, men det måtte jo betyde hun var tryg? Det håbede han i så fald hun var, for han havde i så fald ikke andre tanker med at hjælpe hende ned til vandet. Han fik nærmest et chok som hun talte " Og her troede jeg du sov" sagde han med et smil inden han fortsatte ned til vandløbet. Han satte sig på hug, for hun nemmere kunne rejse sig, så det ikke var noget med hun skulle glide ned af hans arme og alt muligt " Jeg er lige her hvis du behøver mig... Du kan jo svømme... og trækker sikkert vejret fint under vand" sagde han med et smil inden han så på hende. Uanset om han skulle med i vandet eller ej, smuttede han ikke.. Han ville hellere sikre sig hun kom sikkert tilbage til havet før deres veje splittede.
Talia

Talia

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Elemental

Lokation / Omrejsende

Alder / 87 år

Højde / 163 cm

Hobbit 18.08.2018 12:57
Talia grinede muntert, omend man godt kunne se at hun stadig var en smule påvirket af søvnens tag i hende. Hun sov normalvis ikke ovenvande, men det var da sket med jævne mellemrum. Hun følte sig bare altid så udtørret i hele kroppen bagefter når det var sket! Som sivede vandet ud af hende og ned i jorden under hende. Yderst ubehagelig følelse!

Talia var hurtig til at finde vejen ud i vandet, og så snart hendes ben var i, begyndte hun at skifte farve fra hvor de stak op, og fortsatte op af kroppen. Hendes krop blev vandlig, gennemsigtig faktisk. Afslørende at hun nok var mere vand end noget menneske kunne prale af. "Vent, skal du ikke med?" Hun vendte sig og lagde hovedet på skrå. Forvirret over at han ikke delte samme entusiasme omkring vandet. Hun glemte igen at landfolkene ikke kunne leve i vandet. Ikke på samme måde som hun gjorde. Talia satte sig ned i vandet, så hun var dækket op til over brystet, og begyndte ganske stødt at tage form som vandet selv, selvom lette farver stadig kunne anes, så hun ikke var umulig at se i vandet. Det lange hvide hår der rørte vandet, mistede også sin helhed og som alt andet blev gennemsigtigt. Det var sådan en befriende følelse. "Oh, nej, det er nok ikke så godt.. Jeg mindes at det måske er for koldt for din slags" tilføjede hun så med et skævt smil og bed sig let i læben. Det havde hun glemt.
Alexander Black

Alexander Black

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 37 år

Højde / 186 cm

Nyxx 18.09.2018 21:36
Alexander betragtede hende som hun hurtigt fandt sin vej til vandet. Han troede ikke sine egne øjne, da han så hvordan hun ændrede sig, fra et menneske til noget der mindede om vand. Gennemsigtig... Han stod blot og så på hende, forundret, overrasket og fuldkommen tom for ord, men fik alligevel fremstammet ”Talia... Du...”. Alexander vågnede nærmest op da hun stillede ham et spørgsmål. Det lød fristende med en dukkert, men han vidste også at gjorde han det, ville han sikkert blive syg i nogle dage, men så igen, det ville være det hele værd. Et kækt smil kom frem på Alexander's læber ”I teorien... Så er det ikke så slemt som folk siger.. Bevares så er min slags mere varmblodet... Men jo, det ville nok ikke være godt over længere tid” sagde han med et svagt smil inden han satte sig ved kanten og så på hende, som hun boltrede sig i vandet. Det var fuldkommen tydeligt at dette var hendes element. Det var smukt, men lettere skræmmende på samme tid, sådan som hun fuldkommen havde ændret krop. Det fik dog ikke Alexander skræmt væk.
Talia

Talia

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Elemental

Lokation / Omrejsende

Alder / 87 år

Højde / 163 cm

Hobbit 26.09.2018 17:33
Talia havde været alt for travlt optaget med at nyde at være tilbage i sit rette element til at opfange at det overraskede Alexander. Eller faktisk fik ham til at måbe mere end bare at blive overrasket. Et øjeblik blev hun helt forvirret og kiggede ned af sig selv, passivt spørgende om hvad der var galt. Hun kunne vitterligt ikke se det? Fiskene kunne jo heller ikke svømme igennem hende og give sådan et alt for mærkeligt syn! Det ville jo være grotesk. At hun blev som det element hun var i, var en anden og for hende, naturlig sag.

Nok ikke.. Jeg har svært ved at forstå det. Vinden derimod! Puuuuh den kan være kold” Talia gled længere ned i vandet, for nærmest at bruge den som et beskyttende tæppe mod den kolde vind. ”Men jeg kan heller ikke li is. Eller jo, jeg synes det er pænt og en fantastisk udgave af vandet, men jeg fryser jo selv fast hvis jeg nærmer mig! Det tror jeg alligevel ikke er rart” Talia glemte igen at det nok ikke var en normal ting. Hun ville jo praktisk talt blive til is, og ikke bare nedkøle og dø. Talia var faktisk ikke sikker på at hun kunne dø af det. ”Er du sikker på at du er okay?” spurgte hun med hovedet lagt på skrå til den anden side. Hun gjorde da ikke noget galt, vel?
Alexander Black

Alexander Black

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 37 år

Højde / 186 cm

Nyxx 01.10.2018 18:19
Alexander forsøgte at komme sig lidt over det mindre chok, over at Talia havde "forvandlet" sig. Han kløede sig kort i nakken som han så på hendes holdning "Jeg er blot overrasket over... Ja... Eh, din forvandling?" sagde han med et kækt smil på læberne. Hvordan skulle han ellers have sagt det, så det lød knapt så tåbeligt? Hun måtte næsten finde ham komisk som han havde stået der, måbende over hendes kæmpe begejstring og hendes forvandling til at blive gennemsigtig. Hvordan ville hun mon reagere, hvis de byttede race? 

Svagt nikkede Alexander. Ja vinden kunne være ufattelig kold og nærmest bide i ens hud, alt efter hvor man var henne i landet. Norden ville uden tvivl være det værste sted, specielt nu hvor vinteren efterhånden også var ved at indhente dem. Alexander lo svagt "Det lyder heller ikke just rart at sidde fast på is" sagde han med et kækt smil på læberne. Han havde ikke selv prøvet det, da det var yderst sjældent at han var i nærheden af vand om vinteren, i hvert fald åer og den slags, det var jo ikke fordi han ikke fik et bad. Alexander hørte Talia's ord og smilede til hende "Hmm? Ja ja, jeg er okay" sagde han og betragtede hende i vandet.
Talia

Talia

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Elemental

Lokation / Omrejsende

Alder / 87 år

Højde / 163 cm

Hobbit 20.10.2018 14:34
Talia kiggede ned af sin gennemsigtige krop, først en smule forvirrret og derefter med et undskyldende smil på sine læber. ”Undskyld, jeg havde glemt i ikke kan sådan noget” svarede hun muntert, men med forståelse i stemmen. Det var tydeligvis en hel ny oplevelse for ham, trods det var ganske normalt for Talia. Hun ville nok reagere på samme måde hvis han pludselig forvandlede sig om til noget andet end manden hun så foran sig.

Det er det ikke.. Har prøvet at fryse fingrene til is engang. Det gjorde ondt. Ikke overdreven, men sådan prikkende irriterende og lidt ondt.” hun holdte de gennemsigtige fingre op, der trods gennemsigtigheden stadig vidste at vandet i hende bevægede sig rundt i kroppen. ”Men tanken om slet ikke at kunne bevæge sig! Jeg ville jo sidde fast til evig tid. Jeg tror ikke jeg vil dø af det.. jeg vil helst ikke prøve dog” tilføjede hun energisk, vågnet mere op til dåd efter turet i vandet. Det havde fyldt hende med energi og tanken om at sove virkede så langt væk fra hende lige nu. ”Har du været oppe i det kolde nord? Hvor selv havet fryser til is engang imellem?” spurgte hun nysgerrigt, velvidende at hun nok aldrig selv satte fod der. Hun turde ikke.
Alexander Black

Alexander Black

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 37 år

Højde / 186 cm

Nyxx 18.11.2018 20:01
Alexander grinede ganske kort ” Jeg kan ikke i hvert fald.. Men det er yderst imponerende” sagde han og betragtede hende. Han vidste slet ikke hvad han skulle sige, på en eller anden måde var det som sagt imponerende, men på samme tid undrede han sig over, hvordan det kunne lade sig gøre, men det måtte uden tvivl være grundet hendes race.. Det var i så fald det han bildte sig selv ind i givende øjeblik. Hun ville sikkert selv finde det yderst mærkværdigt, hvis han selv ud af ingenting, uden så meget som en advarsel, forvandlede sig til varulv, men det var gudskelov kun under en fuldmåne og så var han som regel alene, for han kunne ikke stå inde for hvad der skete, nå han havde den form.

Alexander ville på intet tidspunkt kunne sætte sig ind i, hvordan det ville være at fryse til is, men sådan som hun forklarede det, lød det på ingen måder specielt rart. Tanken om at sidde fast, uden mulighed for at komme fri, ville han hade uden tvivl. Han smilede over hendes nye energi, tænk at så lidt, kunne gøre så meget? Kort grinede han ”Der er jo heller ikke nogen grund til at udfordre skæbnen” sagde han med et smil. Hendes spørgsmål, fik ham svagt til at ryste på hovedet ”Jeg har hørt der er smukt der oppe, men som du, er jeg ikke ret god til kulde” sagde han og så på hende, stadig med det selv samme smil på læberne.
Talia

Talia

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Elemental

Lokation / Omrejsende

Alder / 87 år

Højde / 163 cm

Hobbit 21.11.2018 23:10
Talia rødmede svagt over de gennemsigtige kinder, mens hun smilede glad. Hun kunne godt lide at få komplimenter. Også selvom det var noget så naturligt som hendes rigtige form. Hun glemte at mennesker, og andre væsner, ikke havde et bestemt element. Ikke ligesom jordånderne der var bygget af sten og jord. Eller som Talia selv der var det klareste vand, der var blevet levende. Måske var det magi, måske var det bare sådan alt vand engang havde været, men var forsvundet med tiden. Talia vidste det ikke, men at andre ikke havde et bestemt element kunne godt forvirre hende.

Talia smilede skævt. "Nej, det vil nok ikke være en god ide." han havde jo ret! men det var bare.. det var jo et område hun så aldrig fik at se! Der var jo i forvejen ørkenen og dens hede og bagende sol der ville være det rene selvmord. Hvor meget kunne hun få lov at se af Krystallandet uden at dø?
"Hvor har du så været?" spurgte hun nysgerrigt, ivrig efter at høre en historie. Fortællinger om bedrifter og rejsemål. Hun ville elske det.
Alexander Black

Alexander Black

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 37 år

Højde / 186 cm

Nyxx 25.11.2018 20:00
Alexander sendte hende et skævt smil ”Underligt nok... Har jeg ikke været ret mange steder, var i Rubinien.. Det var alt for varmt.. Det var smukt, bevares..” sagde han med et skævt smil. Han kunne huske en del af det han så i Rubinien, men det meste af det var egentlig bare ren ørken, så var der ganske få steder, hvor der var civilisioner.. Han kløede sig i nakken ganske kort ”Så har jeg været i skovene. Der skal du hen en dag.. Det er yderst smukt, specielt i foråret, hvor alt liv begynder... Dyrene får unger og solen nærmest kæmper for at komme ned mellem de mange blade” sagde han og så på hende. Han kunne nærmest mærke solens stråler ramme mod hans hud, varme ham op, men nu var der kun månen og utal af stjerner på himlen.

Han forsøgte at tænke over de steder han havde set... Der var efterhånden en del ”Har været i Dragonisdalen , hvor jeg nær blev slagtet af en drage.. Ville søge ly for natten, men så gik jeg direkte ind i en drage hule. Jeg fik hurtigt benene på nakken og kom væk” sagde han og grinede svagt for sig selv. Årh, der var så mange ting han efterhånden havde oplevet, han vidste ikke hvor han skulle starte eller slutte.
Talia

Talia

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Elemental

Lokation / Omrejsende

Alder / 87 år

Højde / 163 cm

Hobbit 07.12.2018 16:30
Talia lyttede med stor interesse til hans ord. Hvad hun havde hørt om Rubinien var sparsomt, men mest af alt bare at der var så ubeskrivelig varmt. Varme var nok ikke som sådan et problem for hende! Men.. varmen uden fugtighed var ikke noget hun kunne klare.
Hans tale om skovene var langt mere indlevende og tæt på ham personligt. Det kunne mærkes, og hun begyndte med det samme at smile mere.

Et let nervøst grin kom fra hende. "Hvad er drager?" De havde dem vidst ikke på samme måde i havet. Eller også blev der bare ikke snakket om dem. Ingen havde taget det emne op med hende i hvert fald. Men det lød stort og farligt, siden han flygtede så hurtigt som hans ben kunne bære ham,.
Alexander Black

Alexander Black

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 37 år

Højde / 186 cm

Nyxx 08.01.2019 19:34
Alexander så på hende med at smil fra tid til anden, som han sad der og fortalte hende omkring skoven. Der var ikke nogen tvivl om at det var hans rette element, i hvert fald kontra Rubinien. Han havde så heller aldrig været i Rubinien, men skoven... Hans øjne lyste nærmest og han var på en måde ivrig for at fortælle mere, men han ville heller ikke overbombe hende med informationer, som eventuelt ikke vidste hvordan hun skulle takle, eller føle på. 

Hvordan skulle han forklare hvad det var, til en person der aldrig havde hørt eller set en drage? Svagt kløede Alexander sig i nakken og så på hende med et skævt smil "Det er nogle store væsener. De har skæl og er farlige uanset hvad ende du står i... Den jeg mødte var sort, kæmpe stor og var formentlig sulten, eftersom den var ved at æde mig" sagde han med et smil på læberne "Men som du kan se... Skete der ikke det mindste" sagde han nærmest stolt som han rettede blikket mod hende " I har vel også nogle væsener i havet.. Ikke?" spurgte han og håbede på hun kunne fortælle ham noget han ikke kendte til. 
Talia

Talia

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Elemental

Lokation / Omrejsende

Alder / 87 år

Højde / 163 cm

Hobbit 16.01.2019 22:20
Umildbart måtte der også findes vanddrager, men Talia havde aldrig mødt en. Desuden havde hun hørt snak om disse drager her på landjorden før, men ingen havde nogensinde forklaret hende hvad det egentlig var. Det var heller ikke helt nemt at danne sig et billede ud fra hvad Alexander sagde. Et stort væsen, ja det havde hun set, og de fleste ting i havet havde skæl. Selv havfolket, men hun var ret sikker på at det ikke var dem han talte om. Hun grinede let og hvilede på kanten af søen.

"Vi har store hvaler, men de er ikke sådan rigtig farlige. Spækhuggere er ikke sjove. Hajerne er faktisk også ret ubehagelige.. Store tænder du ved" hun pegede på sine egne tænder omen de lige nu var gennemsigtige fordi hun sad i vandet. "Men jeg ved ikke om vi har drager" måtte hun indrømme. "Men havfolket har efterhånden fundet mange forskellige arter. Nogen af dem bruger endda Hajer som ridedyr, ligesom i bruger... hedder de heste?"
Alexander Black

Alexander Black

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 37 år

Højde / 186 cm

Nyxx 27.02.2019 13:55
Alexander vidste ikke helt hvordan han skulle forklare om dragerne, det var ikke just fordi han havde studeret dem tæt på, for det ville uden tvivl have været med til at få ham dræbt. Han trak svagt på skuldrene ”Jeg ved ikke hvordan jeg skulle forklare dem udover det” grinte han af sig selv og så på hende med et blidt smil på læberne. Som hun begyndte at fortælle, forblev han stille, lyttede til hvert ord og forestillede sig dyrene for sig. Tanken om at blive jagtet af en haj eller spækhugger, var bestemt ikke behagelig.

Som hun fortalte mere hævede han et øjenbryn ”Hajer som… Heste? Det lyder bestemt ikke specielt sikkert” sagde han med et svagt grin i stemmen. At ride på en haj lød fuldkommen urealistisk, men måske var det fordi han var så vandt til at være her på landjorden, været så vandt til heste? Hvordan red man i det hele taget på en haj? Han så på hende med et undrende blik ”Hvordan kan det.. Lade sig gøre at ride på en haj, dog?” spurgte han og sendte hende da et skævt smil.
Talia

Talia

Krystalisianer

Forvirret Dum

Race / Elemental

Lokation / Omrejsende

Alder / 87 år

Højde / 163 cm

Hobbit 12.03.2019 16:43
Talia grinte muntert og rystede på hovedet. "Slet ikke! Men der er vel også nogen her der ridder på farlige dyr? Normalvis bruger de større søheste, nogen har endda brugt hummere. De bliver meget store nede på bunden" fortalte hun videre, men måtte alligevel trække på skulderen og havde et udtryk der afspejlede at hun ikke vidste det. "Jeg tror de træner dem. Jeg har set dem holde i finnen på ryggen, og havde sadler" ligesom man havde på heste. "Jeg kan bedre li sæler"

Talia gled en smule mere ned i vandet og plaskede lidt med benene, uden at lade dem bryde overfladen, så det begyndte at larme. "Men heste.. Jeg har set de er effektive, men de virker underlige. Nogen bruger nogle virkelig muskuløse med horn til at trække, eller den larmende lille grå hest!" I Talias hoved hed det hele hest. Hun var ikke klar over at det havde været to okse der havde trukket kærren, eller at den lille grå larmende hest var et stædigt æsel. De lignede i hendes hoved hinanden, eller i hvert fald underarter af hinanden.
Alexander Black

Alexander Black

Krystalisianer

Kaotisk Forvirret

Race / Varulv

Lokation / Medanien

Alder / 37 år

Højde / 186 cm

Nyxx 05.04.2019 21:20
Alexander nikkede " Der er nogle der flyver på drager eller en grif, bevares så er de trænede og formentlig vokset op i fangeskab" sagde han uden egentlig at vide ret meget om dette, da han ikke selv havde hverken grif eller drage og fik det formentlig heller ikke. Han lyttede til hendes ord og smilede " Har hørt lidt om søheste ryttere... Men en hummer.. "[/b sagde han og trak svagt på skuldrene. De måtte uden tvivl være trænede, for det var sikkert ikke bare en vild søhest de havde smidt en saddel på, for det ville sikkert ende katastrofalt, men hvad vidste han? Han smilede over hendes konstatering "Sæler er også søde" sagde han og tænkte tilbage til den ene gang han havde set en sæl på tæt hold. 

Muskuløse heste med horn? Alexander hævede et øjenbryn og konkluderede efter hendes forklaring at hun mente køer, da det typisk var dem der blev brugt til at trække ting med.. Den lille grå der larmede? Æsel måske? Han trak svagt på skuldrene "Dem med horn er kvæg... Dem er der også en del forskellige af" sagde han med et skævt smil på læberne og fortsatte " Og den lille larmende hest... Kan næsten kun være et æsel... De er stædige som bare pokker og ja, så larmer de" sagde han med et lille grin der fulgte efter. Det her var hyggeligt, at fortælle hende om landjorden og hun fortalte ham om livet i havet. 
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Tatti, jack, Lux , Echo
Lige nu: 4 | I dag: 12