Nyxx 06.09.2018 21:11
Inderst inde vidste han godt der ikke ville komme meget trøst ud af dette, men at hun blot lyttede til hans fortælling, ar egentlig nok det han mest havde brug for... En der ikke dømte ham for hvad der var sket i hans fortid. Som hun talte nikkede han "Jeg ved ikke hvordan jeg nogensinde skulle opveje mig selv efter det.. Bevares så hjalp alkoholen noget tid... Meeen" sagde han og kløede sig kort i nakken. Han havde drukket ALT for meget, til han nærmest burde være i live... Af og til forstod han slet ikke, hvordan han nogensinde endte ned af den sti.Kort trak han på skuldrene "Til at starte med... Jo.. men så vender man sig efterhånden til det" sagde han og smilede derefter. Jo han havde været ensom i de første år efter ulykken, men nu, nu var det ikke helt så slemt længere. Han så kort ned mod hans ene ben, hvor hendes tommelfinger var begyndt at nusse ham. Det var på en eller anden underlig måde, rart. En form for nærvær uden at det betød sex... Han vendte tilbage til hendes spørgsmål og hævede det ene øjenbryn "Tænkte jeg havde brug for at prøve noget nyt..." sagde han og sendte hende et blidt smil som øjenbrynet faldt på plads igen. Det havde været en omvæltning uden tvivl og han var stadig kun ved at vende sig til det.
Krystallandet