Aviaia

Aviaia

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 743 år

Højde / 170 cm

Nyxx 07.07.2017 23:22
Smilet på hans læber var et tydeligt tegn for hende at hun kunne stole på ham, ikke at hun havde regnet med andet, men i hendes erhverv kunne man aldrig være for sikker. Der var ikke nogen tvivl om at når de var færdige her, ville de begge have tydelige mærker efter denne nat sammen. Hun nåede knapt at få luft inden hun mærkede hans læber mod sine igen. Deres læber mod hinanden fik hendes hjerte til at hamre i brystet på hende, hårdere end det nogensinde havde gjort ved nogen som helst anden. Følelsen af ham der langsomt bevægede sig ind og ud af hende, fik hende blot til at begrave hendes negle i hans ryg en anelse mere. Smerten var så intens, men hun ville bestemt ikke være foruden. De små støn der undslap ham, hver af hans bevægelser var med til at øge nydelsen for hende og hun kunne næsten ikke holde den ud ret meget længere uden at måtte lade sig selv nå et klimaks.

Hun mærkede hvordan han førte hendes ene hånd ned over hendes krop, ned til hendes underliv. Hun bed sig kort i underlæben som hun udmærket forstod hans hentydning om hun skulle give sig selv nydelse. Med en blid bevægelse fandt hun ret hurtigt sit gode spot og begyndte at massere. Dette øgede blot nydelsen og som han satte tempoet op lænede hun hovedet bagover af nydelse. Hun var ikke i stand til at holde sine støn tilbage længere, for dette var nok noget af det mest intense hun havde prøvet. Hele hendes krop sitrede under ham og hun kunne mærke der ikke ville gå længe før hun ville komme af dette.
Nao

Nao

Lysets Ridder

Retmæssig Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 34 år

Højde / 184 cm

Nao 24.07.2017 21:59
Han havde ikke regnet med andet end at hun ville følge hans kommanderen med hende, for lige nu havde han lidt kontrollen over deres akt, hvilket han slet ikke havde noget imod, for han kunne lide at have kontrol over hende. Hendes krop sitrede i sengen, hendes hænder vred sig i lagnet og han nød det hele. Han kunne se hvor tæt hun var på at nå enden, hvilket han bestemt også selv var og han var fast besluttet på at dette skulle ende på en fantastisk måde, så han hævede tempoet og lod sig glide hårdt frem og tilbage, mellem de røde og ømme balder, i mens hendes egne fingre arbejdede i en høj kræft. At hun ikke lod sine støn holde tilbage, var kun godt. Det var med til at tænde ham, selvom der ikke rigtig var mere at tænde, det var bare frækt at lytte til, fordi at det var ham som skabt den reaktion hos hende.

Som han nåde klimaks stødte han hårdt op i hende og lod sig læne op ad hendes ben og med et tilfredst udtryk i ansigtet kiggede han ned på hende og lod sig trække ud da det meste var overstået. Det var fantastisk, hun var fantastisk og han havde ikke rigtig prøvet noget lignende. Han smed sig ned ved siden af hende, svedig, med adrenalinen pumpene og meget tilfreds med sig selv og ikke mindst hende. Han trak hende ind til et hedt og krævende kys og lod en hånd glide op på hendes mave. Han måtte have hende, der skulle ikke gå længe igen.

"Death smiles to us all. All a man can do is smile back"

Aviaia

Aviaia

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 743 år

Højde / 170 cm

Nyxx 25.07.2017 20:46
Hun elskede hvordan han allerede kunne få hende til at gøre hvad han ville have, men hun havde også altid været god til at adlyde modparten, hvis det i så fald ikke var hende der havde kontrollen, hvilket det bestemt ikke var lige nu, hvilket hun heller ikke havde på fornemmelsen hun ville få, altså kontrol over denne mand. Ikke at hun ønskede det, for han var yderst god til at holde kontrollen. Som han satte tempoet op og lod sig glide hårdt frem og tilbage i hende, fik det hende til at læne hovedet bagover. Hans stød og hende selv der legede, gjorde det hele så intenst og det ar yderst svært for hende at holde tilbage, men hun kunne mærke på ham han også var ved at være tæt på, hvilket gjorde hun tvang sig selv til at holde igen.

Som han nåede sit klimaks bed hun sig i underlæben og mærkede hvordan hun selv nåede til sit hvilket fik et højt støn til at undslippe hendes mund. Hun prøvede at få en normal vejrtrækning igen, men der ville sikkert gå lidt tid, inden hendes puls var faldet til ro. Hun så på ham da han havde smidt sig og smilede kækt til ham. Han havde uden tvivl gjort det godt og hun ville ikke have noget imod endnu en runde, hvilket hun heller ikke tvivlede på hun ville få før eller senere. Hun betragtede ham som han lå der på sengen ved siden af hende og med et, blev hun hevet ind til ham. Hun lukkede øjnene og sukkede svagt som deres læber mødtes i et krævende kys og mærkede hånden gled op over hendes mave, hvilket fik hele hendes krop til at sitre.
Nao

Nao

Lysets Ridder

Retmæssig Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 34 år

Højde / 184 cm

Nao 30.07.2017 09:08
”Du er noget af en kvinde Aviaia, det er ikke tit jeg bliver revet væk på den måde” men det havde da givet ham noget spænding på denne dag og han havde nydt hvert sekund han havde haft md hende. Der var ingen tvivl om at hun var en speciel kvinde som han meget gerne ville se mere til, og meget gerne ville ende i sengen med endnu en gang, emn han var overbevist om at det nok skulle ske, på en eller anden måde. De var slet ikke færdige med hinanden følte han, eller han var ikke færdig med hende hvert fald. ”Det er bestemt også længe siden at jeg har fået så god en omgang” han havde kun rosende ord overfor hende, hvilket hun sikkert godt vidste, hun havde virkelig fået en side frem i ham, som han ikke havde brugt under sex før, men han nød det og han ville gå langt for at give nydelse til denne kvinde.

Aftenen og mørket var ved at falde på, hvor længe de havde brugt på værelset var svært at vide, men han var også ligeglad for tiden havde været fantastisk, men de havde ikke fået mad længe og han kunne godt mærke hvordan han kræfter var blevet brugt meget flittigt og at der lige nu ikke var ret mange tilbage i kroppen. Han satte sig op i sengen og kiggede med på den tiltrækkende og nøgne kvinde, som lå ved hans side. Sikket et syn, hun var fantastisk smuk. ”Aftenen og natten er allerede ved at falde på” konstatrede han da han atter en gang kiggede ud af det lille vindue,. Hvad siger du til at samle kræfter over noget mad?” spurgte han interesseret

Aviaia

Aviaia

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 743 år

Højde / 170 cm

Nyxx 30.07.2017 12:46
Hans ord fik hende til at rødme svagt ” Jeg har den effekt på folk af og til” sagde hun og blinkede kort til ham. Hun vidste ikke hvordan hun skulle reagere, for det var ikke hver dag hun fik hevet en ridder med sig i seng, eller for den sags skyld fik komplimenter om hvor skøn hun var. Ikke at det gjorde hende noget, for hun kunne nu meget godt lide komplimenter og noget i hende, fortalte det bestemt ikke var sidste gang at denne mand ville smide et par søde ord efter hende, tvært imod. Hun smilede blidt til ham da han atter kom med komplimenter ”Jeg må indrømme… At du er nok også en af de bedste jeg længe har haft en tur med” sagde hun og lagde hånden på hans brystkasse og så op på ham med et kækt smil. Han var en vidunderlig mand uden tvivl og håbede inderligt at dette ikke var det sidste han fik at se af ham, for han var noget helt specielt.

Mørket var efterhånden ved at have overtaget og det kunne hun mærke, for hendes mave var begyndt at rumle lidt. Hun trak sig til siden som han satte sig op og sendte ham et smil som han sad der. Yndigt stykke mandfolk. Hun så mod vinduet og smilede kort ”Hold da op… Vi må have brugt flere timer her oppe” sagde hun og blinkede til ham og hørte så hans tilbud om mad sammen med ham. Hun bed sig i underlæben og nikkede ”Lyder bestemt ikke som en dårlig ide” sagde hun og satte sig op i sengen ved hans side.
Nao

Nao

Lysets Ridder

Retmæssig Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 34 år

Højde / 184 cm

Nao 06.08.2017 10:51
”Det kunne jeg godt forstille mig at du havde” sagde han roligt og lod blikket glide over på hende med et lille smil, hun var sikkert også en person som var eftertragtet i byen hun nu kom fra, hvilket var piratbyen, Nao kunne sagtens forstille sig hvordan piraterne var omkring hende konstant, især med den effekt hun gav folk, ”Du må også være en eftertragtet kvinde” sagde han lavmælt og lagde sig om på siden og støttede sit hoved med sin ene hånd og holdt det oppe på den måde. ”Jamen det siger jo meget omkring os begge,” Nao havde haft sin omgang med den mængde kvinder som han nu havde haft, og der var rigtig mange gode i mellem og mange som stadigvæk havde en plads i han hjerte, men Avi var oppe i toppen og hun havde gjort et godt job med at få hevet ham med i sengen, det var ikke noget spontant som skete ret tit, så det havde bestemt været et glæde møde med denne kvinde.

Han satte sig op i sengne og kiggede ned på hende som hun stadig lå smuk og nøgen i sengen, ”Tiden forsvinder hurtigt når man er i fantastisk selskab og vi er sikkert ikke de eneste som ved at vi har været herinde så længe” sagde han små grinende, med en kommentar om deres højrøstede akter som de havde haft gang i, for han var ret sikker på at flere havde hørt det, men sådan var det, det kunne han jo egentligt kun være stolt over, eftersom hun var så dejlig.
Han trak i sine bukser som Avi var enig i at en omgang mad ville gøre godt, det ville og give ham mulighed for at lærer hende lidt bedre at kende, for han vidste jo dårligt nok noget om denne kvinde, hvilket heller ikke var typisk når han gik i seng med en kvinde, ”Så må du heller få din smukke røv op ad sengen”

Aviaia

Aviaia

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 743 år

Højde / 170 cm

Nyxx 09.08.2017 13:30
Hans ord fik hende til at smile. Han var en vaske ægte charmør og hun elskede hvert sekund af det. Normalt ville hun ikke lade folk charme sig ind på hende som han netop gjorde nu, men underligt nok, havde hun egentlig ikke noget i mod det med ham. Hun hævede et øjenbryn og grinede kort ”Der er da en sværm af og til, ikke at jeg altid gider, men ak ja” sagde hun. Dette var ikke blot en løgn, for det var virkelig ikke altid hun sagde ja tak til at få en tur i kanen, men det betød dog også hun ikke tjente penge den nat, men hun var ligeglad, for af og til havde man bare brug for en pause.  De næste ord der kom fra ham fik hendes kinder til at blusse svagt op, var dette et kompliment? Nao havde sikkert været sammen med sin del kvinder og hun ligeså, bare med mænd, men denne ridder var bestemt sneget sig ind på toppen af listen.

Hun så op på ham som han satte sig i sengen og hun bed sig kort i underlæben over de følgende ord ”Jeg er sikker på der er nogle der har taget tid” sagde hun og grinede ganske kort. Det var meget få steder der ikke kendte til hende så de vidste derfor også hvor lang tid det kunne tage. Der var ikke nogen tvivl om at folk ville have hørt dem, eller nok mest hende, da hun uden tvivl kom af med nogle ret solide og høje støn under akten. Hun så på ham efter hans kommentar ”Javel hr. Ridder” sagde hun og grinede ganske kort inden hun kravlede ud fra sengen og gik over mod kjolen og fik den samlet op og tog den på, så de kunne komme ud og få noget mad. Hun var efterhånden også begyndt at være sulten.
Nao

Nao

Lysets Ridder

Retmæssig Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 34 år

Højde / 184 cm

Nao 09.08.2017 19:12
Det lød til at han muligvis var oppe imod en masse bejlere til denne kvinde, hvilket var en kamp han altid var frisk på at tage op, og regnede med at nok skulle vinde, håbede han da. På det punkt kunne han godt være selvsikker, det var selvfølgelig også rart at få at vide at hun sagde nej til nogle af de mange tilbud, det gav jo et indtryk om at det ikke bare enhver som hun var sammen med, hvilket da var positivt, ikke at han havde regnet med alle, for hun var jo en person som havde styr på hendes liv og hvad hun ville have, ”Det er vel positivt for mig, at jeg ikke skal gå og være små jaloux over hvem du er sammen med” sagde han grinende og drillede hende lidt, måske var det ikke kommet dertil endnu, men han kunne sagtens se sig sammen med hende, men igen det var ret tidligt i deres venskab. ”Men jeg kan godt forstå hvorfor så mange vil have en bid af dig, kære” hans ord var charmerende, hvilket også var meningen, han kunne ligeså godt smøre på.

”Jeg vil med glæde lade dem tage tid hele natten, hvis det skulle være sådan” han grinede til hende og kiggede på hendes nøgne krop og kunne ikke lade være med at blive betaget af den, men hvis de ville have noget at tage tid af, så skulle han da nok give dem det.
Det var et sultent blik som følgede hende som hun trådte ud af sengen, så han skyndte sig at smutte efter hende og inden hun nåede at få fat på kjolen og lagde armene omkring hende og kyssede og små bed hende i den bare hals, ”Ved du godt at du er dejlig?” hviskede han roligt ind i hendes ene øre og begyndte selv at tage sig eget tøj på efterfølgende, og tog hende derefter med nedenunder i krostuen

Aviaia

Aviaia

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 743 år

Højde / 170 cm

Nyxx 11.08.2017 17:15
 Hun så på ham som hun talte og sendte ham et smil ”Du har intet at være jaloux over, det er trods alt ikke fordi jeg er sammen med gud og hver mand.. Jeg er blevet for gammel til det alligevel” sagde hun og grinede ganske kort. Måske så hun ikke så gammel ud, men det var langt fra sandheden, hun var over syvhundrede år, men man kunne bestemt ikke se det på hende, hvilket hun takkede generne for. Hun mærkede hvordan hendes kinder svagt blussede op over hans følgende ord. Hun havde aldrig været udsat for der var nogle der var sådan overfor hende, ikke hun brokkede sig for Nao var uden tvivl en mand med hjertet på det rette sted. Hun bed sig kort i underlæben ”´Hah, der er da et par stykker, ikke jeg altid er specielt op for det.. Jeg er jo gammel” sagde hun og grinede svagt.

Hun grinede af hans ord ”Håber de kan holde styr på tiden så, nu hvor vi ikke kan” sagde hun og blinkede kort til ham. Hun skulle lige til at tage kjolen op, men blev stoppet som han kom op bag hende og lagde hans arme omkring hende. Følelsen af hans læber mod hendes hals fik hende til at sukke og hun bed sig kort i underlæben da han svagt bed hende ”Neej… Men hvis du siger det, må det vel være sandt” sagde hun og smilede kækt til ham inden hun så sig over skulderen ganske kort inden hun samlede kjolen op og blev påklædt så hun kunne komme med ned i krostuen.
Nao

Nao

Lysets Ridder

Retmæssig Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 34 år

Højde / 184 cm

Nao 12.08.2017 10:28
”Gammel” Han fnøs over hende kommentar, hun var da ung og smuk, men han havde intet imod at hun ikke var sammen med gud og hver mand, men det havde han bestemt heller ikke regnet hende for at være en person som var, hun var jo smart og klog, så hun kunne godt tænke selv. Altså selv han var ældre end hende, så hvis nogen var gammel så var det da ham og han var da kun glad for at han nu havde lagt med så ung en kvinde som hende, og nu skulle bruge mere tid sammen med hende.
”Oh, lad mig tage sig af dem” grinede han kort, ”Nu har de fået en konkurrent og jeg agter at vore forrest i køen” det var smigrende ord fra ham og han lænede sig ind over hende og plantede et kys på hendes bløde læber.
”Det kan jo være at de kan komme med morgenmad til os på sengen, hvis de holder øje med tiden for os, jeg tror jeg kommer til at have for travlt med at ordne dig” endnu et grin slap ud mellem læberne, som han tog imod hendes drillende blik, hun var lidt fræk at kigge på. ”Der er ikke ord som er mere sande end dem, kære” han lod endnu et kys falde på hendes hals og lod hende iføre sig kjolen og sammen gik de ned i krostuen.

”Bartender kan du sørge for noget mad til denne yndige kvinde og jeg selv?” Han kiggede over på bartenderen som nikkede tilbage, som et tegn på at han nok skulle sørge for dem, og så kunne Nao tage hende med ned til et bord hvor de sammen kunne sidde i fred.
Det var egentligt ikke meget han vidste om denne skønne kvinde, men det agtede han da at gøre, for nu havde han muligheden for det, når de sammen skulle sidde og spise dette måltid. Sulten var også ved at være stor efter de mange brugte kræfter oppe i værelset, men det havde været det hele værd og han havde udforsket en ny kvinde og var smålun på hende, så det var kun perfekt. ”Fortæl mere om dig selv, jeg ved jo dårligt nok hvem du er, skat” sagde han roligt og lænede sig tilbage i stolen og kiggede nysgerrigt på denne skønhed.

Aviaia

Aviaia

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 743 år

Højde / 170 cm

Nyxx 13.08.2017 12:01
Hun hævede et øjenbryn og grinede ”Du kender ikke min virkelige alder” sagde hun og sukkede kort. Jo hun var faktisk en smule gammel, men så alligevel, det var jo ikke til at se på hende for hendes krop var som en på otteogtyve. Jo ganske vidst så han ældre ud, men det var kun halvdelen af sandheden, for hun var dæmon og havde sikkert levet længe inden han overhovedet blev født. Som han talte grinede hun kort ”Du skal være velkommen til at nedslagte hver og en ” sagde hun og blinkede til ham. Hun var bestemt på at denne mand, ridderen som hun mødte i en gyde, blev arresteret af og kom med på hans værelse, var den mand hun ville bruge det meste af sin ellers kostbare tid sammen med. Hans læber mod sine fik kort hendes kinder til at blusse op og hun returnerede kysset. Hun grinede ”Hah, ja lad dem endelig komme med mad til os, så bliver vi trods alt fri for at rejse os og vi kan nyde hinanden længere” sagde hun med et kækt smil på læberne.

Hendes blik faldt på manden bag baren og han forsvandt hurtigt ud og klargjorde deres mad ”Jamen dog, de respekterer lige frem en ridder der har en skøge med på slæb” sagde hun og blinkede til ham. Hun var ikke vandt til at hun fik morgen mad efter en tur i kanen med en, ikke at hun brokkede sig, for denne mand var uden tvivl interessant og han virkede også til at syntes det samme om hende. Hans ord fik hendes kinder til at blusse op ”Der er så meget at fortælle… Jamen, skindet bedrager, jeg ligner ganske vidst en i de sene tyvere, men er sådan set syvhundredeogfyrre år… Ehm” hun var ikke vandt til at skulle fortælle om sig selv på denne måde, så hun havde det yderst svært, men hun forsøgte da. Hun bed sig kort i underlæben og fortsatte ”Egentlig… Har jeg både vinger, hale og horn, men de er som regel gemt væk så jeg ikke skræmmer gud og hver mand væk.. Jeg er en kæmpe skovl til at håndtere andre våben end mine knive” sagde hun og grinede kort. Hun vidste ikke hvad mere hun lige skulle sige, han måtte jo spørge ind hvis der var et eller andet specifikt han ville vide omkring hende.
Nao

Nao

Lysets Ridder

Retmæssig Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 34 år

Højde / 184 cm

Nao 13.08.2017 19:14
”Ja, hvis vi dog bare kunne få dem til at komme op med det” grinede han roligt og kiggede på hende, ”Men nu har vi gjort besværet i at finde vej herned og heldigvis er der ikke så mange på dette tidspunkt” Så havde de da tid og ro til at sidde alene og snakke om hinanden, og hvad der skulle ske som det næste, han var ret interesseret i at vide at om hun skulle videre, men han håbede det bestemt ikke. ”En skøge og en skøge” Det var bestemt ikke det han ville kalde hende, men nogen ville nok, men altså det kunne være at han kunne få hende ud af den slags, hvis der skete mere mellem de to, ”Det ville jeg nu ikke kalde dig” grinede han lidt.

”En bedrager ligefrem?” Han var måske lidt i chok over det hun fortalte, for hvordan kunne det lade sig gøre at hun ville være så gammel, men stadigvæk så ung og smuk, ”syvhundredeogfyrre år? Hvordan?” Han vidste ikke om hun talte sandt eller hvad han skulle tro, men det næste hun fortalte faldt måske brikkerne til at falde lidt mere på plads, for der var mange racer i denne verden, men der var kun en slags som den hun fortalte, ”Så du er dæmon?” det var alligevel et chok for ham, så han kiggede lidt undrende på hende, så han havde lige knaldet en dæmon? ”Det må jeg sige kom som en overraskelse, kære” men altså det betød jo egentligt ikke rigtig noget, det var rart at få det at vide og at hun ikke undlod at fortælle det, det tror jeg dog heller ikke hun ville. ”Nu er det ingen hemmelighed at jeg har slået dæmoner ihjel, eller hvert fald deres kroppe når jeg har været i krig. Mørket eller lyset, er det noget du tager side i?” Han kunne godt blive lidt bange, for han kunne ikke se hende hvis hun var tilhænger af mørket, det ville ham sætte i et meget dårligt lys, bare det at have sex med hende.

Som de kom i gang med samtalen glemte han helt maden som han havde bestilt, men blev opmærksom på det da en person kom ned med maden til dem. Han stak et par mønter for betalingen for begge tallerkner begyndte roligt at spise, det var der brug for efter den akt som de sammen havde været så aktive i, og så måske lidt mad på den overraskelse som hun kom med, ”Altså du får ikke andet hos mig end det du kan se, der er intet bagved” grinede han lidt, ”Andet end en krigerisk ridder, med trang til unge smukke kvinder og et charmerende sind” Han var måske lidt vild efter hende.

Aviaia

Aviaia

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 743 år

Højde / 170 cm

Nyxx 19.08.2017 19:54
Hun grinede over hans ord ”Tror ikke just vi får dem til det dog… ” sagde hun og smilede skævt til ham. Jo det kunne da være hvis man havde betalt køkkenet lidt ekstra at de så ville komme op med det? Hun havde egentlig ikke forsøgt, men det kunne uden tvivl være forsøget værd. Hans følgende ord fik hendes kinder til at blusse lidt op ” Altså normalt…” sagde hun og bed sig kort i underlæben ”Så koster det fem jadestykker… Men eftersom det er dig…” sagde hun og blinkede til ham. Hun havde ikke tænkt sig at bede ham at betale for de to omgange de nu havde haft, eftersom de nu sad og snakkede og han virkede som en mand hun gerne ville bruge mere af sin tid sammen med, end blot at mødes i en seng for at knalde som var det dommedag.

Hun bed sig kort i underlæben som hun blev kald bedrager. Det følte hun sig ikke just som, hun havde trods alt ikke valgt at være dæmon. Hun bed sig i underlæben og så på ham med et svagt smil på læberne ”Lang historie kort.. Jeg har kunnet finde ud af at holde mig i live og holdt mig på den rigtige side” sagde hun og så på ham som han atter talte. Hun svarede ikke, men nikkede blot, de følgende ord overraskede hende ikke, for han var trods alt ridder og det var deres job at holde byen sikker. Hun så på ham og grinede kort ”Tror du frivilligt jeg havde sagt ja til runde to hvis jeg var tilhænger af mørket?” sagde hun og hævede et øjenbryn mod ham. Hun blinkede kort til ham ”Jeg er på din side Ridder..” sagde hun og smilede. Hvorfor skulle hun lyve om dette. Hun ønskede trods alt ikke at sidde bag tremmer resten af hendes sikkert flere tusinde års liv.

Hun så mod maden som den blev sat foran ende og smilede kort inden hun begyndte at spise. Det var længe siden hun havde fået et ordentligt måltid, så dette ville uden tvivl gøre godt. Hun så mod ham som han begyndte at tale og hævede et øjenbryn ”Så jeg skal også kæmpe for min plads? Hvis jeg ikke hiver en anden af disse… Unge smukke kvinder med i din seng?” spurgte hun og smilede kækt. Hun var ligeglad om det var med en mand eller kvinde, eller begge dele på samme tid, for hun var til begge dele, men ville dog helst have ham for sig selv.
Nao

Nao

Lysets Ridder

Retmæssig Dum

Race / Menneske

Lokation / Dianthos

Alder / 34 år

Højde / 184 cm

Nao 30.08.2017 19:48
De opblussende kinder fik ham til at smile over hele ansigtet nærmest, ”Hvis du gerne vil have et par jadestykker udover dette morgen måltid, så vil jeg gerne give dig det” Han smilede kækt til hende, han ville ikke have at hun ikke skulle få de penge som hun fortjente, selvom det nok mere var ham som havde tvunget hende med tilbage på kroen for at få lidt mere, så det kunne godt være prisen overskred de 5 jadestykker, men det virkede ikke til at Aviaia var af den type som ville opkræve dem af ham, men så skulle han nok finde en måde hvorpå han kunne betale det tilbage, for hun var ret dejlig så han ville gerne bruge mere tid på hende.

Han kunne godt se at hans ord ikke var de rigtige at bruge i denne sammenhæng, ”Bedrager var ikke det jeg mente, det var bare en spøg, det ved jeg godt du ikke er” han håbede at dette ville gøre lidt af skaden god. ”Hvis du havde været tilhænger af mørket, så havde du nok slået mig ihjel under første runde” sagde han grinende og kiggede over på hendes kønne ansigt, det var nok hvad der var sket hvis hun ikke var enten neutral eller på vores side, så var han nok endt under sex – Men det var måske heller ikke den værste død? ”Men nej, jeg tvivler på at du var gået med til første runde, hvis jeg skal være ærlig” Selv følgelig var det lidt et chok at hun var dæmon, men det var nu sådan det var og det kunne han sagtens leve med, så længe hun var så pæn, tiltrækkende og fantastisk selskab. ”Jeg er glad for at du er på min side”

”Kæmpe og kæmpe” sagde han lavmældt og kiggede på hende med et kækt smil, ”Jeg tror du er ved at have vundet pladsen, men jeg slår ikke sådan et tilbud om to smukke kvinder i min seng ned, så hvis du kan finde en, så er det en aftale” han grinede som han forsatte med at spise af sin mad, det var et for godt tilbud til at afslå, ”Men hvis ikke så synes jeg bare du skal blive min, og så skal du nok få alle de jadestykker som du har brug for” Det var måske et meget hurtigt tilbud, efter de kun havde mødt hinanden, men altså.

Aviaia

Aviaia

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 743 år

Højde / 170 cm

Nyxx 21.09.2017 23:07
Hun rystede kort på hovedet af hans ord "Tror bare du skal beholde de jadestykker, for mon ikke der er en hvis herre der vil have mere end blot disse omgange?" sagde hun og blinkede til han og sendte ham et kækt smil. Hun ønskede ikke han skulle betale hende, for Nao var et vidunder, i hvert fald ud fra mange andre af de mænd hun havde været sammen med og haft samtaler med bagefter, men de havde dog betalt hende de fem jadestykker, men Nao, ALDRIG om hun nogensinde ville opkræve de jadestykker af ham, for han var en mand hun godt kunne se sig selv i selskab med og ikke blot i sengen, men også mange andre måder, men tiden måtte vise hvor dette underlige "forhold" førte dem hen, nu ville hun i så fald bare nyde deres samtale. 

Hun så på ham med et kækt smil. Hun vidste godt at ordet - Bedrager - blot var for sjov og hun havde heller ikke taget det så hårdt som hun måske ville, hvis det var en hver anden der havde kaldt hende det. Et grin undslap hende "Du ville sikkert ikke kunne se på mig hvis jeg var tilhænger af den mørke side.. Tænk nu hvis jeg faktisk var bedrager" sagde hun og lod tungen glide over de rosarøde læber inden hun bed sig i underlæben. Hun var en tease og hun vidste det godt, men det lagde i hendes gener, men ridderen havde sikkert heller ikke noget imod det alligevel. Nej hun var på hans side hundrede procent og havde ikke just tænkt sig at vende sig mod mørket, for hvad ville hun få ud af det? 

Hun hævede et øjenbryn af ham og grinede da "Mon ikke det kan lade sig gøre at finde kvinde nummer to?" sagde hun og blinkede til ham. Hun var frisk på at have en trekant, det kunne være sjovt at prøve, for det ville være første gang, dog havde hun været sammen med kvinder før, men ikke begge køn på samme tid, så det ville uden tvivl være en oplevelse. Som han atter talte kunne hun mærke hvordan hendes hjerte sprang nogle slag over. Hørte hun rigtigt? Ville mennesket være sammen med hende, have hende som sin egen og kun sin? Hun kunne ikke tro sine ører, men mærkede da hvordan hendes kinder blussede op "Du... Vil..." hun vidste ikke hvad hun skulle sige og bed sig i underlæben og så på ham med et usikkert smil "Hvordan vil folk ikke se dig... Du er ridder og jeg er hverken adelig eller har et ordentlig erhverv" sagde hun og så ned i gulvet. Det var bestemt ikke fordi hun ikke ville have denne mand for sig selv, men det var mere at han var ridder, med i lysets hær og hun selv, hun var blot en simpel skøge der tog penge for at folk gik i seng med hende.. Hvordan ville folk ikke se på ham? 
Aviaia

Aviaia

Krystalisianer

Sand Forvirret

Race / Dæmon

Lokation / Omrejsende

Alder / 743 år

Højde / 170 cm

Nyxx 30.09.2017 22:56
// Efter længere samtale er vi begge blevet enige om at dette er det bedste! OUT//
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Mee
Lige nu: 1 | I dag: 13