two friends meeting.

Amora Treaty

Amora Treaty

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 174 cm

Wimse 08.05.2011 19:52
Amora rystede på hovedet af ham.
"Du skal ikke holde dig tilbage for min skyld. jeg kender det selv," sagde hun med et smil til ham. Hun havde kendt Padra stort set hele sit liv, så hun havde set det før, og hun ville nok se det igen. og hans mor havde jo savnet ham, så det var da klart hvorfor hun gjorde som hun gjorde.
Ichabod Castillo

Ichabod Castillo

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 180 cm

Castillo 08.05.2011 19:57
Han kiggede tilbage på Amora og sendte hende et skævt smil "jeg ved det godt, det er heller ikke med vilje jeg gør det" Hun havde jo set det før, det blev bare ved med at være lige pinligt for ham og det faktum at han ikke har set hende i lang tid gjorde det heller ikke bedre. Der var stadig noget forandret ved hende, noget han ikke kunne definere, noget han ikke havde lagt mærke til før. Han rystede lidt på hovedet for ryste følelsen af sig, det var nok bare noget han bildte sig selv ind.
- "I'm the me i choose to be" <3
Amora Treaty

Amora Treaty

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 174 cm

Wimse 08.05.2011 20:01
Amora smilede skævt. Han skulle bare slappe mere af.
Hun havde været der før, så hun så intet galt i bare at gå ind. Det var nærmest hendes andet hjem. Hun havde været der så mange gange, at hun var sikker på, at hun kunne finde rundt i huset med lukkede øjne.
"Præcis som jeg husker det," sagde hun med et stort smil. Hun havde dog ikke været der i et stykke tid, da Padra ikke havde været der, og hun havde selv haft en smule travlt. Det var ikke hendes mening ikke at besøge dem, det håbede hun at de vidste.
Hun trak en stol ud ved køkkenbordet og satte sig på den. Hun åbnede spændet på kappen, og tog den af.
Ichabod Castillo

Ichabod Castillo

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 180 cm

Castillo 08.05.2011 20:13
"Jeg laver suppe til aften, har du lyst til at spise med Amora?" Fru Castillo kiggede spørgende på hende da hun tog kappen og hang den op på en krog ved siden af døren.
Padra satte sig på stolen over Amora, trak sine støvler af og gnubbede fødderne med et saligt ansigtudtryk. han nød virkelig at være hjemme.
Køkkenet var præcis som han huskede det, ned til mindste detalje. Han indåndede den bekendte lugt af mad der konstant sad i rummet og kom med et lettet suk.
Amora Treaty

Amora Treaty

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 174 cm

Wimse 08.05.2011 20:20
Amora lyttede til hvad Padras mor sagde og nikkede.
"Det vil jeg meget gerne Fru Castillo, hvis ikke det er til for meget besvær." sagde hun med et smil. Hun var ret sikker på at hendes forældre ikke ville have noget imod det. De var vel vant til det, og de vidste at hun ville være sammen med Padra.
Hun kiggede lidt på ham og smilte så. "Er det rart at få støvlerne af?" spurgte hun med et lille grin. Hun havde så mange ting hun gerne ville snakke med Padra om, så mange ting at fortælle ham, men lige nu kunne hun faktisk ikke huske det. Egentlig sad hun bare og kiggede på ham, med et smil på læberne.
Ichabod Castillo

Ichabod Castillo

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 180 cm

Castillo 08.05.2011 20:25
Padra, der var dybt optaget af sine egne tanker, lod sig løsrive og kiggede lettere forvirret på Amora før han svarede "De sure tær har vel også brug for lidt luft engang i mellem" Han smilede drillende, lagde sine fødder op på hendes lår og vrikkede med tæerne.
Amora Treaty

Amora Treaty

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 174 cm

Wimse 08.05.2011 20:31
Amora fik et mindre chok, da han lagde sine fødder op på hendes lår.
"Lidt luft?! Det er godt nok lang tid siden du har luftet dem!" sagde hun med et lille grin og holdte sig demonstrativt for næsen. De lugtede!
"Du skal ikke tro at jeg vil massere dem. jeg vil ikke engang røre dem med en ildtang!" fortsatte hun, men kunne alligevel ikke lade være med at grine. Hun havde savnet at være sammen med Padra, rigtig meget faktisk.
Så forsigtigt hun kunne, og uden at røre for meget, skubbede hun hans fødder ned.
"Hvordan kan du holde ud at have så beskidte fødder?!" spurgte hun undrende.
Ichabod Castillo

Ichabod Castillo

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 180 cm

Castillo 08.05.2011 20:41
Han grinede højt af hendes reaktion og trak fødderne til sig efter hun havde skubbet dem ned " Det skal jeg sige dig, bare hold dem i støvlerne så kan du ikke lugte dem, desuden vænner man sig hurtigt til sin egen stank" han grinede yderligere lidt "jeg havde ellers lige forventet en" tilføjede han med henblik på hendes kommentar om fodmassage.
Han havde virkelig også savnet hendes selskab og nød virkelig at sidde og snakke med hende nu, alle bekymringer forsvandt hurtigt når han var sammen med hende.
Amora Treaty

Amora Treaty

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 174 cm

Wimse 08.05.2011 20:44
Amora løftede øjenbrynet af hans kommentar.
"Jeg troede at din mor havde lært dig, at man skulle vaske tæer hver dag?" spurgte hun med et drillende smil. Hun vidste godt at moderen ikke var langt væk, og det var også derfor hun havde bragt det op. for at drille ham.
"Jeg tror næsten at den tur har fået dig til at glemme hvordan jeg er," sagde hun med endnu et drillende smil, da han sagde, at han havde forventet en fodmassage. Det ville blive over hendes lig. Ikke om hun ville røre de tæer. De lugtede og var beskidte. Hun forstod slet ikke hvordan han kunne holde det ud.
Ichabod Castillo

Ichabod Castillo

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 180 cm

Castillo 08.05.2011 20:49
Han skulle netop til at komme med en kommentar om tæerne, men han kunne mærke moderens blik og undlod at sige noget. "ALDRIG!" Han så helt forskrækket ud ved det sidste hun sagde " jeg ville da aldrig glemme min lille skønjomfru" Han sendte hende et halv charmerende smil i håb om en sjov reaktion.
Amora Treaty

Amora Treaty

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 174 cm

Wimse 08.05.2011 20:55
Amora vidste det. Det drillende smil sad stadig fast på hendes læber. Hun kunne virkelig ikke dy sig. Normalt var hun båede dydig og utroligt høflig, men det havde hun allerede droppet overfor padra for lang tid siden. Det var umuligt at være sådan overfor ham.
Hun løftede det ene øjenbryn da han sagde det næste. Men hurtigt fik hun en såret mine på.
"Jeg er nu ellers helt sikker på at du havde glemt mig," sagde hun og lød så såret som hun kunne. Hun gjorde det udelukkende for at drille ham. Hun var ikke en skønjomfru, og han skulle ikke slippe godt fra at kalde hende det.
Ichabod Castillo

Ichabod Castillo

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 180 cm

Castillo 08.05.2011 21:02
Han kunne ikke lade vær med at blive nervøs over hendes pludselig "humørskift" selvom han egentlig godt vidste hun udelukkede gjorde det for at drille ham " Du er da altid i mine tanker " Han smilede stadig charmerede dog lidt mere tøvende end førhen, for selvom han ikke var meget for at indrømme det havde han dog tænkt på hende mens han var væk, lidt mere end hvad godt var.
Amora Treaty

Amora Treaty

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 174 cm

Wimse 08.05.2011 21:06
Amora gjorde hvad hun kunne, men til sidst kunne hun ikke holde masken. Hun kom til at grine. Hun kunne tydeligt høre at han tøvede, og det var det der fik hende til at grine.
"Padra, lad være med at være nervøs. Jeg ved da godt at du tænker på mig," sagde hun med et skævt smil. Men smilet var også en smule drillende.
Hun blev fanget af hans charmerende smil. Det gjorde hun altid, og det fik hende til at smile. Hun kunne ikke lade være. Selv havde hun da tænkt på ham, nok egentlig mere end hun burde. Og hun havde virkelig savnet ham. Det havde hun bare ikke fortalt nogen. De ville tro det helt forkerte, så hun holdte det for sig selv.
Ichabod Castillo

Ichabod Castillo

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 180 cm

Castillo 08.05.2011 21:12
"Jeg kan virkelig ikke gøre for det, du gør mig virkelig bange nogle gange!" Han kunne virkelig ikke lade vær med at grine af sin egen "dumhed". Men det var sandt nok at hun skræmte ham. Hun kom alt for tit, alt for tæt på hans følelser og det brød han sig ikke specielt meget om.
Amora Treaty

Amora Treaty

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 174 cm

Wimse 08.05.2011 21:14
"Det er ikke min skyld! Du er bare utrolig nem at drille," sagde hun med et smil. Men hun mente aldrig noget ondt med det. Det vidste han jo også godt. Hun anede ikke selv hvor tæt på hun gik, men han havde jo heller aldrig sagt noget. Desuden så han ikke ud til at have taget varigt skade af det. Og han kunne jo bare sige stop, hvis ikke han ville have det. Så ville hun til enhver tid stoppe.
Ichabod Castillo

Ichabod Castillo

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 180 cm

Castillo 08.05.2011 21:25
Han grinede lidt og smilede beroligende. Han var på ingen måde sur " Jeg holder for meget af dig, det er nok der problemet ligger..jeg lader mig normalt ikke påvirke af den slags"
Han vidste godt hun ikke ville noget ondt med det hun gjorde og lod sig derfor ikke synligt mærke af det.
Amora Treaty

Amora Treaty

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 174 cm

Wimse 09.05.2011 16:02
"Det ved jeg. Det er derfor det er nemt," sagde hun med et skævt smil. Lidt fraværende pillede hun ved en flig af sin kjole.
"Fortæl mig noget mere om din rejse," sagde hun med et stort smil. Han havde været væk i lang tid, så der måtte være mere at fortælle.
Ichabod Castillo

Ichabod Castillo

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 180 cm

Castillo 09.05.2011 18:39
Han kiggede lettere fraværende på hendes kjole "Hvad vil du vide?"
Han havde oplevet så meget, at han ikke vidste hvor han han skulle begynde.
Amora Treaty

Amora Treaty

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 19 år

Højde / 174 cm

Wimse 09.05.2011 19:19
"jeg vil vide alt!" sagde hun med et stort smil. Hun var utroligt nysgerrig, og ville egentlig bare gerne lytte til det han havde at sige.
"også alt det du har udeladt! og bare start fra begyndelsen," sagde hun med endnu et smil, og kiggede afventende på ham. Hun lagde sine hænder op på bordet, og havde egentlig kun sin opmærksomhed på Padra.
Ichabod Castillo

Ichabod Castillo

Krystalisianer

Kaotisk Dum

Race / Skovelver

Lokation / Omrejsende

Alder / 20 år

Højde / 180 cm

Castillo 09.05.2011 19:24
Han tænkte sig kort om før han startede med at fortælle " Altså, den første uges tid brugte jeg bare på at gå, men så kom jeg til et kloster hvor en tidligere fægtemester tilbød mig at arbejde i deres haver, til gengæld for fægtetræning, mad og et sted at overnatte.. og der blev jeg så i to måneder"
0 0 0

Chatboks
Gæst
[smilies]
IC-chat
Online nu: Tatti, Echo, jack, Lux
Lige nu: 4 | I dag: 12