Artemis 23.06.2007 22:30
"Godt du kunne kende mig" siger hun med et grin. Nå ja, så meget fra sit oprindelige udseende er hun nu heller ikke. Selvom den maske hun har på, dækker sortset hele hendes ansigt. Kun de grønne øjne titter ud gennem to huller. Helli 23.06.2007 22:31
"Den er sej... Jeg har bare hurtig fundet en maske" griner hun, men kan slet ikke tørre sit smil væk.For hende føles det som en evighed siden, hun sidst så Artemis xP

Artemis 23.06.2007 22:33
"Min maske? Jeg synes den er lidt skræmmende. Men en gammel sigøjner ville sælge den til mig for en let sum penge, og det kunne jeg heller ikke sige nej til." fortæller hun. Godt nok smiler hun ikke som sædvanligt med munden, men hendes øjne funkler af munterhed. "Jeg kan bedre lide din maske. Den skjuler ikke så meget af ansigtet." siger hun med et grin. Ja, hun kan virkelig bedre lide Kvakket's maske. Lidt åndsvagt egentlig, at hun har valgt en maske selv, som hun er mest 'bange' for. Helli 23.06.2007 22:36
hun griner forsat "Jeg startede med at prøve at lave en af mudder og bagefter plante, men det gik ikke"
Helli 23.06.2007 22:40
"Mudder er sjovere at lege med" griner hun "Hvornår vil du forresten give mig danseundervisning igen?!"Smilet på hendes læber bliver holdt fast, som om det var en maske, selvom det ikke er det xP

Artemis 23.06.2007 22:42
Danseundervisning?... Arteims står lidt og tænke over hvad Kvakket mener. Nå ja, hun har vidst lovede frøpigen at lære hende at danse. Måske er det egentlig et godt tidspunkt nu? Der er vel en dansesal et eller andet sted. Det er der altid til et bal. "Hvad siger du til, at vi tager en gang undervisning i klassisk dans nu?" spørger hun muntert. Helli 23.06.2007 22:43
hun begynder ivrigt at hoppe op og ned, mens hun nikker."Det vil jeg meget gerne xP"

Helli 23.06.2007 22:45
Kvakket hopper med, men ikke særlig højt xP
Milla 24.06.2007 00:55
Allerede efter et par minutter i den store balsal med de mange mennesker, har Sala besluttet sig at få noget frisk luft. Hun følte sig ikke særligt godt tilpas mellem alle disse mennesker, og et eller andet sted, selvom det langt fra er sandt, føler hun, at væsenerne ser ned på hende. Alle sammen, hver og én. Hun træder ud på altanen, har ikke bemærket at der er én, der har gemt sig bag et gardin. Hun fortsætter ud til altanens rækværk, og ser op mod den lysende stjernehimmel.// Sala
Milla 24.06.2007 01:01
Hun får et mindre chok, da hun jo regnede med, at hun var alene på den lille altan. Da endnu en kommer ud, føler hun sig endnu mindre tryg, også selvom de befinder sig formentligt det mest sikre sted i Krystallandet."Jo... Det er det vel.." svarer hun ham med et ligegyldigt skuldertræk, er stadig en smule usikker. Hun har aldrig været til bal uden Topaz, så det er nok det, der gør det. Hun hviler sine albuer mod rækværket, hendes blik er oppe mod himlen igen.
// Sala
Milla 24.06.2007 01:14
Hun lader blikket glide over mod Bledan igen, og retter så lidt på sit hår med sin handskebeklædte hånd."Uuuhm... Nej, ikke noget specielt." svarer hun ham så, og igen lander blikket ud mod himlen.
// Sala
Milla 24.06.2007 01:25
"Sala." svarer hun ham.Hun nejer så kort for Xenic, som han åbenbart hedder, og ser på ham igen.
Heldigvis er han ikke for nærgående... tænker hun en smule lettet, og lader sin ene hånd strejfe gelænderet til altanen.
// Sala
Milla 24.06.2007 01:34
"Jo. Det er ganske nydeligt i år..." siger hun og nikker bekræftende til ham. Hun lader blikket glide en smule usikkert ned, og griber om rækværket, som om hun skulle finde forbindelsen igen, og ser så op på Xenic igen med et spinkelt smil.// Sala
Milla 24.06.2007 01:39
En smule undvigende lader hun også den anden hånd glide hen over gelænderet, da han rækker ud efter hendes hånd. Hun ved ikke, hvad der er galt med hende; hun føler sig rigtig nok en smule svimmel, og hendes hovedpine fra tidligere er blevet en kende værre."Nejnej.. Det går nok.." svarer hun ham - men hun er jo elendig til at lyve...
// Sala
Milla 24.06.2007 01:48
Hun møder et kort øjeblik Xenics blik, men lader så blikket glide væk; guess where? Op mod himlen, hvor stjernerne fortsat funkler som små sole."Det kunne være rart..." siger hun stille og vender sig så om, ser ind mod balsalen, hvor menneskerne smilende snakker og danser.
// Sala
Milla 24.06.2007 01:59
"Jo... ja.." svarer hun ham en smule fraværende, men river sig så ud af hendes drømmerier, og vender sig mod ham igen - denne gang viger blikket ikke væk fra ham.// Sala
Milla 24.06.2007 02:10
En smule usikkert tager hun hans hånd, da det hele virker nyt for hende.// Sala
Iceria 24.06.2007 19:54
Glasdørene bliver åbnet, og ud kommer Iceria. Hun lader dog dørene stå åbne, idet hun venter Renatika er fulgt efter hende. Uden at se sig over skulderen, går hun hen til gelæneret og kigger ned. Der var meget navn. Nok omkring tyve meter. Men et længselsfulgt suk over ikke at kunne føle kulden, vender hun sig om, og ser imod Glasdørene. Ventene på Renatika."Death and pain are just det cost of fun.."

grafik fundet på photobucket, redigeret af mig.

grafik fundet på photobucket, redigeret af mig.
Chatboks
IC-chat▽
Krystallandet